Skoči na vsebino

SKUTER vs. TOMOS


Priporočene objave

Objavljeno

ja hayabusa z 499 konji je v ghost riderju.. Tisto gre pri 300 po zadnjih..

Objavljeno (popravljeno)
itk das not strom na platine. .)

In to ti izjaviš, ki znaš kao tunat :grrr

Zadnja stvar ki jo hočeš pri visokih obratih so ene iskreče se platine pa polkilski magnet.

Le zakaj krosače nimajo zunanjega magneta pa platin :hmm:

Pa da bloki nebi zdržal, pa super duper ležaji pa blajerca.

CTX ma isti blok, ležaje menjalnik kot 50 ccm(razen okol glavne gredi seveda) Rukneš not C3 ležaje za ketere boš dal 10k par namesto 2k, 20 let staro blajerco od colibrija, kajle pa se lomijo samo od sunkovitega pospeševanja. Sam z gasom brez sklopke je ne boš nikol zlomil .)

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Aja glede turbobuse.

Na vrhuncu turbo obdobja v 80-ih so dobil iz 1,5l ~800KM :ph34r:

Objavljeno
In to ti izjaviš, ki znaš kao tunat :grrr

js nism su v ekstreme, men se je slo da bo za pametn dnar masina sla, ne pa da bom v njo zdevu 3x vec ko je vredna. .) vgrajeval sem le klasicne dele - vertex bat, MF izpuh, anker laura glava, itd., in ob takih delih se mi kak drug vzigalni sistem res ne bi splacal. .)

aja, glede 800ih konjev - tisto je bla formula ena. .) tam je mal drugac vse skup - mocnejsa konstrukcija, vzdrzljivost pa v pizdi. za eno dirko - CE jo zdrzi!! :) hayabusa je dimenzionirana za 175 HP!

Objavljeno

Kdo pa govori o vzdržljivosti pri turbačih :lol1:

Elektronski štrom (brez platin) za frčaka dobiš za 5-10k <_<

Objavljeno
Elektronski štrom (brez platin) za frčaka dobiš za 5-10k <_<

ja, za 8 jurjev pa dobis 2 bata!! :P sicer pa sm js itak mel 3 strome doma, tk da sm lahk zbiral... ;) ...na platine mi je nekok bolj brutalno deloval (pure mechanics), pa visje se je vrtel, tk da sm ga kr gor dal... :)

Objavljeno (popravljeno)

A bi po vašem mnenju od ctx-a blok zdržal 20 KM(JA ali NE)?Od btja blok je zelo podoben razen pri blajerci in pretočnih.Mislim da bi od bt-ja blok zdržal(zamenjati bi bilo treba ležaje ojnico pa še kaj bi se našlo)

Popravljeno . Popravil Mopedist
Objavljeno (popravljeno)
A bi po vašem mnenju od ctx-a blok zdržal 20 KM(JA ali NE)?Od btja blok je zelo podoben razen pri blajerci in pretočnih.Mislim da bi od bt-ja blok zdržal(zamenjati bi bilo treba ležaje ojnico pa še kaj bi se našlo)

od CTXa blok je delan za 9 HP (enak kot pri E90). zdrzal bo, drugo vprasanje pa je kako dolgo... ...predvsem je problem motorna gred. kontaktiraj ROOSTa, mislim da je on model naredu GP80, ki ima okrog 24 kojev, al kolk ze... :hmm: ...in od CTXa blok. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Ja Zok.Roost je naredu GP80.Od krose cilinder je dal gor.Jst če bi hotel zrihtat btja na 20KM bi vzel od skuterja kit (z manjšo predelavo bloka in menjavo ojnice).

Objavljeno

Lep moped :)

Evo mi tuki neki pametujemo pa nabijamo, pravi maherji pa lepo gledajo in si svoje mislijo :doze:

Objavljeno

PS:

Prebral referat, kaj pa rezultati? Moč, hitrost itn.?

Objavljeno
Ne bit prevc pametn če še nisi vido turbo kitov za Hayabuse, ki pridejo tudi do okol 2 milijona sit!

Posnetek pa je itaq na eni strani ko je ful filmckov od motorjov sj je biu enkrat link nekje gor!

Tista turbina ma semizdi 2,8 psi!

Ma sploh ne mislm bit nč pameten sam razmišlam z ZDRAVIM RAZUMOM in ta mi pravi da nekak iz Hayabuse ne boš spravu 625+HP pa da si bog :lol1: :lol1: :lol1: ...drugo pa je da zamenaš mašino pa nevemšekaj da ta stvar res tok zmore!

Jst se tud teoretično lahk ornk organiziram pa na fičkota namonteram od ferrarija mašino pa bom meu fičota z 300+HP :yea2: :yea2: :yea2: :lol:

Da pa ma od Hayabuse mašina tok rezerve da se stisne iz nje 625HP pa močno dvomm :grrr

Objavljeno

mislim da smo cisto rahlo off topic... :doze:

Objavljeno

Sizifovo delo tole :topic: opozarjanje, a ne?

Objavljeno

ce bi bil moderator bi tak pol topicov ze manjkal... :doze:

Objavljeno
Ne bit prevc pametn če še nisi vido turbo kitov za Hayabuse, ki pridejo tudi do okol 2 milijona sit!

Posnetek pa je itaq na eni strani ko je ful filmckov od motorjov sj je biu enkrat link nekje gor!

Tista turbina ma semizdi 2,8 psi!

Ja O.K. an. :lol1: Zakva pa poj ne dajo na Moto GP takih motorjev?! Majo pa drugač tisti motorji okol 250KM. Tko da ti kšni Hondi prodej tist filmčk pa bojo mogoče spet pred Rossijem. :naughty: Sicer pa isto........dokler ne vidm tistga filmčka ne verjamem NČ. <_<

Objavljeno

ja, motoGP ma pravila ne, drugače bi tak nametali vsi gor svojo šaro še NOS pa nevemkaj ne :)

Objavljeno

lol nos na motorju itak ni uporaben.

turbo Bus je pa že precej .. ampak tista o 600hp+ je pa bosa ..

Jih je pa nekaj s preko 300hp, pa že tisto so kr ekstremi ...

Mam doma en filmćek, kjer primerjajo Turbo Car vs Turbo Bike ... pa sta bla not corvetta turbo (900Ps) in Busa s nekaj več kot 300PS .. ampak pazte to! film sneman v usa, sred pi.. materne ampak na busi gor AKRAPOVIC ... matr se mi je fajn zdej .. okol same neke drage firme, neki remusi, arrowi, supersprinti ampak počasi bodo tudi ameom začel kapljat kaj je dobr auspuh :)

Objavljeno

hum, akrapovič je dražji od arrowa pa tega kolko jaz vem :)

aja pa zakaj NOS nebi bil uporaben, NOS ima tudi posebne kite za skuterje.... nisi gledo biker boyz, majo tudi NOS noter :)

Objavljeno

Ja NOS na motorju je sicer redkost samo ni pa nemogoče ;)

Tud za skuterčke obstaja kit pa v Biker Boyz sm tud jst vidu k na konc da NOS oz. neki temu podobnga vn z motorja!

AKRAPOVIČ je pa itak ZAKON :yea2: :yea2: :yea2: :OK:

Objavljeno
Mislim da je GP omejen na atmosferske motorje.

Pa F1 tut, pa rally ma tut omejitve pri turbinah.

Kaj če bi tele turbo tomose&sesalce nekam v eno frišno temo preplonkal, a? :doze:

Objavljeno

...kaj ze "off topic" pomen?? :doze: <_<

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!