_jezus_ Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 ja hayabusa z 499 konji je v ghost riderju.. Tisto gre pri 300 po zadnjih..
simonsi Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 (popravljeno) itk das not strom na platine. .) In to ti izjaviš, ki znaš kao tunat :grrr Zadnja stvar ki jo hočeš pri visokih obratih so ene iskreče se platine pa polkilski magnet. Le zakaj krosače nimajo zunanjega magneta pa platin :hmm: Pa da bloki nebi zdržal, pa super duper ležaji pa blajerca. CTX ma isti blok, ležaje menjalnik kot 50 ccm(razen okol glavne gredi seveda) Rukneš not C3 ležaje za ketere boš dal 10k par namesto 2k, 20 let staro blajerco od colibrija, kajle pa se lomijo samo od sunkovitega pospeševanja. Sam z gasom brez sklopke je ne boš nikol zlomil .) Popravljeno Junij 14, 2004. Popravil simonsi
simonsi Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Aja glede turbobuse. Na vrhuncu turbo obdobja v 80-ih so dobil iz 1,5l ~800KM :ph34r:
Zok Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 In to ti izjaviš, ki znaš kao tunat :grrr js nism su v ekstreme, men se je slo da bo za pametn dnar masina sla, ne pa da bom v njo zdevu 3x vec ko je vredna. .) vgrajeval sem le klasicne dele - vertex bat, MF izpuh, anker laura glava, itd., in ob takih delih se mi kak drug vzigalni sistem res ne bi splacal. .) aja, glede 800ih konjev - tisto je bla formula ena. .) tam je mal drugac vse skup - mocnejsa konstrukcija, vzdrzljivost pa v pizdi. za eno dirko - CE jo zdrzi!! :) hayabusa je dimenzionirana za 175 HP!
simonsi Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Kdo pa govori o vzdržljivosti pri turbačih :lol1: Elektronski štrom (brez platin) za frčaka dobiš za 5-10k <_<
Zok Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Elektronski štrom (brez platin) za frčaka dobiš za 5-10k <_< ja, za 8 jurjev pa dobis 2 bata!! :P sicer pa sm js itak mel 3 strome doma, tk da sm lahk zbiral... ;) ...na platine mi je nekok bolj brutalno deloval (pure mechanics), pa visje se je vrtel, tk da sm ga kr gor dal... :)
Mopedist Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 (popravljeno) A bi po vašem mnenju od ctx-a blok zdržal 20 KM(JA ali NE)?Od btja blok je zelo podoben razen pri blajerci in pretočnih.Mislim da bi od bt-ja blok zdržal(zamenjati bi bilo treba ležaje ojnico pa še kaj bi se našlo) Popravljeno Junij 14, 2004. Popravil Mopedist
Zok Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 (popravljeno) A bi po vašem mnenju od ctx-a blok zdržal 20 KM(JA ali NE)?Od btja blok je zelo podoben razen pri blajerci in pretočnih.Mislim da bi od bt-ja blok zdržal(zamenjati bi bilo treba ležaje ojnico pa še kaj bi se našlo) od CTXa blok je delan za 9 HP (enak kot pri E90). zdrzal bo, drugo vprasanje pa je kako dolgo... ...predvsem je problem motorna gred. kontaktiraj ROOSTa, mislim da je on model naredu GP80, ki ima okrog 24 kojev, al kolk ze... :hmm: ...in od CTXa blok. .) Popravljeno Junij 14, 2004. Popravil Zok
Mopedist Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Ja Zok.Roost je naredu GP80.Od krose cilinder je dal gor.Jst če bi hotel zrihtat btja na 20KM bi vzel od skuterja kit (z manjšo predelavo bloka in menjavo ojnice).
Mopedist Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Od roostaGP80 Tukaj pa imate referat kako je izdelal GP80. http://fpp.hamradio.si/roost/tech/gp80/projekt.doc Tako bi probal zrihta btja.
simonsi Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 Lep moped :) Evo mi tuki neki pametujemo pa nabijamo, pravi maherji pa lepo gledajo in si svoje mislijo :doze:
simonsi Objavljeno Junij 14, 2004 Opozori Objavljeno Junij 14, 2004 PS: Prebral referat, kaj pa rezultati? Moč, hitrost itn.?
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Ne bit prevc pametn če še nisi vido turbo kitov za Hayabuse, ki pridejo tudi do okol 2 milijona sit! Posnetek pa je itaq na eni strani ko je ful filmckov od motorjov sj je biu enkrat link nekje gor! Tista turbina ma semizdi 2,8 psi! Ma sploh ne mislm bit nč pameten sam razmišlam z ZDRAVIM RAZUMOM in ta mi pravi da nekak iz Hayabuse ne boš spravu 625+HP pa da si bog :lol1: :lol1: :lol1: ...drugo pa je da zamenaš mašino pa nevemšekaj da ta stvar res tok zmore! Jst se tud teoretično lahk ornk organiziram pa na fičkota namonteram od ferrarija mašino pa bom meu fičota z 300+HP :yea2: :yea2: :yea2: :lol: Da pa ma od Hayabuse mašina tok rezerve da se stisne iz nje 625HP pa močno dvomm :grrr
Mopedist Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 A poznate tomahawk-a (od viper-ja mašina)
Zok Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 mislim da smo cisto rahlo off topic... :doze:
simonsi Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Sizifovo delo tole :topic: opozarjanje, a ne?
Zok Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 ce bi bil moderator bi tak pol topicov ze manjkal... :doze:
RaceBoy_ Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Ne bit prevc pametn če še nisi vido turbo kitov za Hayabuse, ki pridejo tudi do okol 2 milijona sit! Posnetek pa je itaq na eni strani ko je ful filmckov od motorjov sj je biu enkrat link nekje gor! Tista turbina ma semizdi 2,8 psi! Ja O.K. an. :lol1: Zakva pa poj ne dajo na Moto GP takih motorjev?! Majo pa drugač tisti motorji okol 250KM. Tko da ti kšni Hondi prodej tist filmčk pa bojo mogoče spet pred Rossijem. :naughty: Sicer pa isto........dokler ne vidm tistga filmčka ne verjamem NČ. <_<
dule3 Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Mislim da je GP omejen na atmosferske motorje.
Ciko Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 ja, motoGP ma pravila ne, drugače bi tak nametali vsi gor svojo šaro še NOS pa nevemkaj ne :)
MotoRossi Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 lol nos na motorju itak ni uporaben. turbo Bus je pa že precej .. ampak tista o 600hp+ je pa bosa .. Jih je pa nekaj s preko 300hp, pa že tisto so kr ekstremi ... Mam doma en filmćek, kjer primerjajo Turbo Car vs Turbo Bike ... pa sta bla not corvetta turbo (900Ps) in Busa s nekaj več kot 300PS .. ampak pazte to! film sneman v usa, sred pi.. materne ampak na busi gor AKRAPOVIC ... matr se mi je fajn zdej .. okol same neke drage firme, neki remusi, arrowi, supersprinti ampak počasi bodo tudi ameom začel kapljat kaj je dobr auspuh :)
Ciko Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 hum, akrapovič je dražji od arrowa pa tega kolko jaz vem :) aja pa zakaj NOS nebi bil uporaben, NOS ima tudi posebne kite za skuterje.... nisi gledo biker boyz, majo tudi NOS noter :)
<=YaMaHa=> Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Ja NOS na motorju je sicer redkost samo ni pa nemogoče ;) Tud za skuterčke obstaja kit pa v Biker Boyz sm tud jst vidu k na konc da NOS oz. neki temu podobnga vn z motorja! AKRAPOVIČ je pa itak ZAKON :yea2: :yea2: :yea2: :OK:
simonsi Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Mislim da je GP omejen na atmosferske motorje. Pa F1 tut, pa rally ma tut omejitve pri turbinah. Kaj če bi tele turbo tomose&sesalce nekam v eno frišno temo preplonkal, a? :doze:
Zok Objavljeno Junij 16, 2004 Opozori Objavljeno Junij 16, 2004 ...kaj ze "off topic" pomen?? :doze: <_<
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se