RS50 Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 firefox se to je za tebe: Sm meu tut sam SR50 l.98 napileno kit polini corsa frgazer 17.5,giannelli sport, variator od polinija sklopka itd. in me je 125RSka nascala ves. Da ne bos prevec pametn s svojim firefoxom si malo boljdrugic preberi post in pol govori kaj sm napisu in kaj ne. :naughty:
Petzl Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 zok: ja, sej to nic ne recem.... samo honda ma bistveno vec navora pa bistveno boljsi pospesek...pa se 3x vec zdrzi pa 3x manj pokur
gapi Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 da ti RAVE ventil do konca odpre Zok, a aprilia ma že serisko RAVE ventil?
Zok Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 lol z rs 125 ti tapravga skuterja ne pihnes v 100m. mhr/evo kit notr das pa se lahk pospravte vsi s telm 125kam :P . Zok bo spet hud :afro1: ... zok: ja, sej to nic ne recem.... samo honda ma bistveno vec navora pa bistveno boljsi pospesek...pa se 3x vec zdrzi pa 3x manj pokur ad1: "taprav" predvidevam, da mislis racing predelavo... :hmm: ...in ti dirkalnik primerjas s serijskim - a boli, ko spoznas kok nemocni ste, a?? :lol1: tu ni primerjave - ce grete primerjat ze dirkalnike, pejte pa SP skuto pa GP 125ko!! spet ne gre, a?? :lol1: ad2: bistveno vec navora, vec kubikov, moci, pospesek, 3x vec zdrzi, nic kaj dost manj ne pokur, 5x vec stane, 10x vec tehta pa enga osla ma za volanom k zgleda ne zna speljevat! :D :afro1: @Gapi: ja, RSke majo RAVE ventile ze serijsko, prav tako AF1 od letnika '89 naprej. .)
denZ Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 jaz zdej še na spomlad napilim speljevanje, pol pa se lohk zmenimo za kakšen drag :lol1:
Zok Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 jaz zdej še na spomlad napilim speljevanje, pol pa se lohk zmenimo za kakšen drag :lol1: sprejmem!! :afro1:
#46 Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 najprej en pozdrav na forumu :P ze neki casa spremlam forum kle sam se mi nikol ni dal prjavt sam sm se enostavn mogu k zivijo in podobni strelajo take smehe :lol1: runerco 180 pustim zadi z mesta.. preprost runnerca s tistimi 20 konji res nima niti za drobtinco tko k je ze prej zok reku.. ce pa si zivijo tok preprican v runerco se lahk pa dobiva pa mal sprobavava..sej to tko mal za hec :P aja mam pa rsa 125 lp
Zok Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 tocn tko. pa tud "taprav" skuter (nej bo dirkaln, al pa kaka maxiskuta s 40 konji) po moje nima za burek, ze z mesta ne. dirkalnega dviguje (sm ze omenu, da se 125 cc cestaka skor da ne da spravt na zadnga?? :) ), maxi pa ne gre. zakaj? hja, tud ZZR 250 (k se vrti na 16.000 rpm) nima osnovnih sans, da bi dol poknu kakga 125 cestaka, ne na mestu, ne pri spidiranju - preizkuseno! ker 125ke zarad svoje navitosti, navora nad 8000 rpm, dobro preracunanih menjalnikov in svoje lahkotnosti pospesuje bolje kot marsikateri 400 cc 4T!! in pol vi primerjate 125 cc cestake s 50 in 70 cc skutami... :lol1: glede tomos versus skuta pa naj povem tole: ko bo kaka skuta zdrzala tolk padcev, skokov in vsega ostalega k APN, in ko bodo originalni nadomestni deli in potrosni materijal po tako nizkih cenah, ko bo vzdrzevanje, friziranje in popravila tako enostavna kot pri APNkah, in ko bodo skute dopuscale toliko improviziranja in preizkusanja novih, se neodkritih resitev, in ko bo nakupna cena taka k pr APNki, pol jo bom mel. skute so sam za sminkiranje. tomosi so pa za razbijanje. moje osebno mnenje. B)
roost Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 Samo runner 180 nima kaj proti dobro navitemu 70cc skuterju. Samo delat neke primerjave je brezveze. Vsak motor ima svoje dobre in slabe lastnosti, npr.; gremo se dajat scooter vs. bilokakšen hud motor, po nagužvanem mestnem prometu, pa da vidimo pol.
Zok Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 Samo delat neke primerjave je brezveze. Vsak motor ima svoje dobre in slabe lastnosti, npr.; gremo se dajat scooter vs. bilokakšen hud motor, po nagužvanem mestnem prometu, pa da vidimo pol. se strinjam. vsak ma svoj stil, in v mojem stilu ni prostora za skuterje. .) :)
poggy Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 tomosi so tuk pocen, kr je na njih use naret bl po špartansk, oni so pač nardil use motorje bl za vzdržlivost k pa za udobje, pokaž mi kirga k nardi s tomosom lahk na dan 150km brez problemov in brez da se mu pregreje? kr pozab :OK:
Dave Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 se strinjam. vsak ma svoj stil, in v mojem stilu ni prostora za skuterje. .) :) Zakaj pa potem nabijas v tej kategoriji?
roost Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 glede tomos versus skuta pa naj povem tole: ko bo kaka skuta zdrzala tolk padcev, skokov in vsega ostalega k APN, in ko bodo originalni nadomestni deli in potrosni materijal po tako nizkih cenah, ko bo vzdrzevanje, friziranje in popravila tako enostavna kot pri APNkah, in ko bodo skute dopuscale toliko improviziranja in preizkusanja novih, se neodkritih resitev, in ko bo nakupna cena taka k pr APNki, pol jo bom mel. skute so sam za sminkiranje. tomosi so pa za razbijanje. moje osebno mnenje. B) Heh :lol: Taki razlogi me pa že ne bodo prepričali v korist tomosa..
Petzl Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 (popravljeno) ad1: "taprav" predvidevam, da mislis racing predelavo... :hmm: ...in ti dirkalnik primerjas s serijskim - a boli, ko spoznas kok nemocni ste, a?? :lol1: tu ni primerjave - ce grete primerjat ze dirkalnike, pejte pa SP skuto pa GP 125ko!! spet ne gre, a?? :lol1: ad2: bistveno vec navora, vec kubikov, moci, pospesek, 3x vec zdrzi, nic kaj dost manj ne pokur, 5x vec stane, 10x vec tehta pa enga osla ma za volanom k zgleda ne zna speljevat! :D :afro1: @Gapi: ja, RSke majo RAVE ventile ze serijsko, prav tako AF1 od letnika '89 naprej. .) ah zok... ti bos itak svoje trdu, pa ce ti bo clovek dokazov crno na belem ti ne bos priznov in bos temo obracov na vse mozne strani. sprjazn se da se staras (spadas v kategorijo TOMOSOV), sicer pa...tako kot je dave reku...kaj nabijas v tej kategoriji, nabijaj v motociklizmu pa bos vidu kolk casa te bodo prenasal, js se ne mislm s tabo klele pogajat, ti misl svoje jest bom pa svoje. :topic: , se opravicujem Popravljeno Januar 23, 2004. Popravil Langus
beno Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 (popravljeno) tocn tko. pa tud "taprav" skuter (nej bo dirkaln, al pa kaka maxiskuta s 40 konji) po moje nima za burek, ze z mesta ne. i don't think so :P ce znas startat te ne dvigne na zadno :P ps.: ma za burek pa nej bo sirov al pa mesni :P :P :P Popravljeno Januar 23, 2004. Popravil beno
Zok Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 (popravljeno) ah zok... ti bos itak svoje trdu, pa ce ti bo clovek dokazov crno na belem ti ne bos priznov in bos temo obracov na vse mozne strani. sprjazn se da se staras (spadas v kategorijo TOMOSOV), sicer pa...tako kot je dave reku...kaj nabijas v tej kategoriji, nabijaj v motociklizmu pa bos vidu kolk casa te bodo prenasal, js se ne mislm s tabo klele pogajat, ti misl svoje jest bom pa svoje. :topic: , se opravicujem clovk, js mam 19,5 let, pa niti dneva vec, celo 6 dni manj, ne mi zdej o staranju! pac prisegam na Tomose, in se mi 90% skut zdi drek od dreka, ker se tomose da porihtat za 5x (al pa se veckrat) manj dnarja, pa ti bo glih tak letel, pa se menjalnik bos mel, da ti dolgcas ne bo, oprosti, ce si zdej uzaljen! ce mi dokazes crno na belem (kar bo tezk, ker so take stvari objektivno ZELO tezko primerljive), potem kar. ok, tist z dirkalnim 70 cc skuterjem s 24 al 25 konji proti 125 cc cestaku s 35 konji bi bilo vredno poskusit, po moje bi slo ZELO na tesno. glede vsega ostalega - najdi eno dejstvo v mojih postih, ki ne vsaj delno drzi, argumentiraj, pa pol govor o nabijanju! Popravljeno Januar 23, 2004. Popravil Zok
Petzl Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 to da se ti motor sam od sebe dvignje na zadnjega, brez da si s sklopko pomagas
gapi Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 @Gapi: ja, RSke majo RAVE ventile ze serijsko, prav tako AF1 od letnika '89 naprej. Sej to je mišlen tist da ti motor enakomerno vleče od 2000rpm dalje in ne tist sistem da prov počas pospešuje do 6000rpm pol se mu pa sfuka? Al se motm?
Zok Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 :lol1: :lol1: :lol1: a zej ce sm js mel, pa ti ne vrjames, ker teb kej takga ni uspel?? jao, clovk, bog ti pomagi!! :lol1: lahk vprasas kogarkoli izmed mojih frendov, pa ti bojo to potrdil: - APN6S - 40 mm L bat Vertex, na sesalni strani odrezan do ravnega (54 ccm) - MF Power, serija 3 - oskubljen filter za zrak - dol prbita glava - 5. prestava - zadaj dvignjen (od APN4 amortizerji) - spredaj neka X balanca, full nizja - ker je bil dvignjen, sm mogu met ketno fffuuuuulllll raztegnjeno (tud to pomaga da v prvem trenutku full cukne) - zadaj 34 zobnik - spredaj 15 zobnik masina je bla brutalna ko krosla. moci ni mela tok nevemkolk, ampak ko si v prvi prestavi v srednjih obratih na hitr gas odprl je tist prvi sunek bil tolk mocn da te je dvignal na zadnega. v hrib pa sploh. ce ne verjames, je tvoj problem. aja, zvrtel se je pa prek 10.000 rpm.
Zok Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 @Gapi: ja, RSke majo RAVE ventile ze serijsko, prav tako AF1 od letnika '89 naprej. Sej to je mišlen tist da ti motor enakomerno vleče od 2000rpm dalje in ne tist sistem da prov počas pospešuje do 6000rpm pol se mu pa sfuka? Al se motm? RAVE se pri 2500 rpm zapre (pod 2500 je kao cistilna funkcija), in motor normalno vlece do 7750 rpm (to mislim cist normalno, kot kaka endura), pol pa odpre, pa dobi dodatno moc, se mu pa mal (cist mal :rolleyes: ) zrola... :) vsaj pr mojem je tak. novejsi majo pa eno kao spremembo vzigalnega programa, da v srednjih obratih ful na kasneje prestavi vzig, kao zarad emisij, in v tistem obmocju masina ne gre totalno nikamor. pol ko ga dobis preko (navadno s sklopko), pa gre normalno (t.i. totally out of controll :D ). ta CDI sistem se da shackat na tak nacin, da en jumper prescipnes, pol pa dela normalno. ampak ta istem majo mislim da sele od '00 letnika naprej. .)
Petzl Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 za aprilio si govoru, sej ti je tomozuki lepo napisov "ce mas ornk babo zadej", potem si pa cudezno utihnil :)
Zok Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 za aprilio si govoru, sej ti je tomozuki lepo napisov "ce mas ornk babo zadej", potem si pa cudezno utihnil :) govoru sm za APNko. Aprilia se mi za vec k 30 cm spredi sploh noce dvignt, pa ni vazn al si sam, al mas pa zadi kirga. a da mu nisem odgovoril ti ne da spati?? ves, fant, na vse blesave odgovore se mi pa tud ne da odgovarjat... pi es: a zdej bom mogu pa vsak svoj post pred tabo zagovarjat?? <_< ce ze, pol napis PM, ne pa da serjema po javni temi!
Petzl Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 sj si reku da nej argumentiram. dost :topic:
zivijo Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 ej fantje cist ste mem s to temo brcnl ampak djte tko pogledat tomosi so res sam se za hribovce skuter je cist druga stvar dirkat grem s kerim kol od vs to je namenjeno vsem tistim z 125 cestno ker njihovi motorji tolk letijo da pokajo 600ccm dol :D :D zok in ostali zagovorniki skuterjev se zmenimo pa gremo na morje jst s skuterjem vi pa z tomosi tm enkrat julija da vidmo kolk so kej vzdrzljivi predvsem me zanima pregrevanje pa bremzanje
roost Objavljeno Januar 23, 2004 Opozori Objavljeno Januar 23, 2004 Sej to je mišlen tist da ti motor enakomerno vleče od 2000rpm dalje in ne tist sistem da prov počas pospešuje do 6000rpm pol se mu pa sfuka? Al se motm? RAVE se pri 2500 rpm zapre (pod 2500 je kao cistilna funkcija), in motor normalno vlece do 7750 rpm (to mislim cist normalno, kot kaka endura), pol pa odpre, pa dobi dodatno moc, se mu pa mal (cist mal :rolleyes: ) zrola... :) vsaj pr mojem je tak. novejsi majo pa eno kao spremembo vzigalnega programa, da v srednjih obratih ful na kasneje prestavi vzig, kao zarad emisij, in v tistem obmocju masina ne gre totalno nikamor. pol ko ga dobis preko (navadno s sklopko), pa gre normalno (t.i. totally out of controll :D ). ta CDI sistem se da shackat na tak nacin, da en jumper prescipnes, pol pa dela normalno. ampak ta istem majo mislim da sele od '00 letnika naprej. .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se