Skoči na vsebino

SKUTER vs. TOMOS


bOnZy

Priporočene objave

- APN6S

- 40 mm L bat Vertex, na sesalni strani odrezan do ravnega (54 ccm)

- MF Power, serija 3

- oskubljen filter za zrak

- dol prbita glava

- 5. prestava

- zadaj dvignjen (od APN4 amortizerji)

- spredaj neka X balanca, full nizja

- ker je bil dvignjen, sm mogu met ketno fffuuuuulllll raztegnjeno (tud to pomaga da v prvem trenutku full cukne)

- zadaj 34 zobnik

- spredaj 15 zobnik

lol... in kaj je tukaj tako čudnega če tak tomos poči dol odblokiranega skutera z ZXom? Sej je cel predelan... da ma pa skuter še 70ccm, pa še par zadevic, nima tomos za kinderjajček...

Glede 125cestak vs 70 skuter pa tko, zok ti trdiš da ma tvoja F1 pospešek od 0 do 100 okoli 5 sekund. Kot primer skuterja pa vzamem Hunterjevega Phantoma, katerega sem edinega od resneje popedenanih preizkusil z lastnimi rokami. Prisežem da se je na ravnini zvrtel od 0 do 100 v cca 4sek :afro1: ! Pa tudi če števec laže, ma še sekundo časa... plus to, da je Huter mel takrat sfukan torqdriver, zdej ma pa mallosi overrange kit! Ziher doseže stotko v cca štirih sekundah! Kaj porečete na to? :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej to je mišlen tist da ti motor enakomerno vleče od 2000rpm dalje in ne tist sistem da prov počas pospešuje do 6000rpm pol se mu pa sfuka? Al se motm?

RAVE se pri 2500 rpm zapre (pod 2500 je kao cistilna funkcija), in motor normalno vlece do 7750 rpm (to mislim cist normalno, kot kaka endura), pol pa odpre, pa dobi dodatno moc, se mu pa mal (cist mal  ) zrola...  vsaj pr mojem je tak. novejsi majo pa eno kao spremembo vzigalnega programa, da v srednjih obratih ful na kasneje prestavi vzig, kao zarad emisij, in v tistem obmocju masina ne gre totalno nikamor. pol ko ga dobis preko (navadno s sklopko), pa gre normalno (t.i. totally out of controll  ). ta CDI sistem se da shackat na tak nacin, da en jumper prescipnes, pol pa dela normalno. ampak ta istem majo mislim da sele od '00 letnika naprej. 

Se prav da moj mito pod 6000rpm tok slabo vleče zarad tega CDI sistema, ker nad 6000rpm ma pa v sekundi 11000rpm.

To mi gre na k...c ker me čez čas zarad tega nenehnega "cukanja" začnejo bolet roke. A ta jumper bi znov kšn mehankar preščipnt?

Sam a pol motor kej drgač dela? a ma pospešek kej slabši al kej tazga, pa a mašina kej bl trpi oz. prej ribne?

Popravljeno . Popravil gapi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lol... in kaj je tukaj tako čudnega če tak tomos poči dol odblokiranega skutera z ZXom? Sej je cel predelan... da ma pa skuter še 70ccm, pa še par zadevic, nima tomos za kinderjajček...

Glede 125cestak vs 70 skuter pa tko, zok ti trdiš da ma tvoja F1 pospešek od 0 do 100 okoli 5 sekund. Kot primer skuterja pa vzamem Hunterjevega Phantoma, katerega sem edinega od resneje popedenanih preizkusil z lastnimi rokami.

ad1: ta motor se je sam postavlu na zadnega, prot skutam nism sou tekmovat (konc koncev sm mel takrat med 85 in 90 kil, skutarji... ...em... ...pardon, skuterasi :) pa vsi okrog 50-60 (vsaj tisti k bi bli za hec). ce hocte it z vecjim kubaturam naprej (70 cc), pol vzemmo pa CTXa al pa E90, pa spet skuta nima za kinder jajcek. :D

moja Futura ma pospesek okrog 6 sekund do iz mesta do 100, ne 5.

Prisežem da se je na ravnini zvrtel od 0 do 100 v cca 4sek :afro1: ! Pa tudi če števec laže, ma še sekundo časa... plus to, da je Huter mel takrat sfukan torqdriver, zdej ma pa mallosi overrange kit! Ziher doseže stotko v cca štirih sekundah! Kaj porečete na to? :yea2:

porecem tole: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

argument?? Aprilia RS 250, tamocna verzija (70 konjev) ma od nule do stotke 4.5 sekunde. pa da ne bos mislu, da je nedolzen motor. sm zastartu prot njemu, start mi je popolnoma uspel, pa me je blo sram, tak sm zadi ostal!! :notworthy: da bi pa ena skuta, pa nej bo 50 al pa 180 ccm tole dosegla - beri zgori tiste smajlije!! :D :D :D

@Gapi: tak majo aprilie RS 125 od letnika '00 naprej, za Mitote ne vem. je pa moj bivsi sosolec iz paralelke mel Mitota (nick Motorist), mogoc bo on kj vedu, k je neki friziru tud na velk (polini kit 165, drejana glava, itd., vglavnem svasta je mel predelan, top speed baje med 210 pa 220). .)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zok: Sm gledal en dokumentarc o F1 na Discovery...McLaren (če se prav spomnem) so sprobali AVP na F1 bolidu. Sistem je bil zasnovan na istem principu kot scooterski. Pridobili so skoraj 2sek na krog, v primerjavi z standardnim menjalnikom. Mislim, da to nekaj pomeni.

Aja, pa je FIA to takoj prepovedala:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 sekunde do 100 :lol1: :lol1: :lol1: tko k je zok reku 250 ma cca 4-5 sekund do 100 pa vlece tko k nebo noben skuter nikol.. sej to je mal off topic sam vsen.. ma noben skuter(70-180) k je za na cesto (beri: ne dirkaln) nima pogojev proti odprti 125. sej ne recm sam tistih 30 konjov je le prevec za tiste ropotuljce.drgac pa sem le za skuterje v primerjavi s tomosi.mel sm tud sam runerco in sm bil z njo cist zadovolen predn so mi jo ukradl :(

gapi:moja aprilia tud do 7000 rpm vlece k apn :P sam jebi ga se ji pa pol od 7000 naprej tok bl strga :notworthy:

Popravljeno . Popravil #46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zok: Sm gledal en dokumentarc o F1 na Discovery...McLaren (če se prav spomnem) so sprobali AVP na F1 bolidu. Sistem je bil zasnovan na istem principu kot scooterski. Pridobili so skoraj 2sek na krog, v primerjavi z standardnim menjalnikom. Mislim, da to nekaj pomeni.

Aja, pa je FIA to takoj prepovedala:)

ja, sam se vedno je mel ENAKO masino in ENAKO šasijo in karoserijo., proga pa tud (skor) nobena ni krajsa od 4 km, in dve sekunde na 4 km, razen na dirki, ni prakticno nic. .)

zakaj sem poudaril besedo "ENAKO"?? dirkalni (pazi - DIRKALNI!!) zip kolk vem tehta 60 kil. APNka ma ze serijska 52 kil. da runnerjev, SRov, Aeroxov in podobnih z maso med 80 in 90 kil pol raj ne omenjam. :)

za v gmajno je APNka se vedno zakon - raj grem z njo k pa s kakim DTjem, si 3x vec lahk prvoscis, k je ni skoda, ce se pa razmeces, jo pa za 3 jurje spravs nazaj v originalno stanje. ka pa pr skuti dobis za 3 jurje?? :hmm: ...mogoc dihtungo za auspuh... :lol1:

aja, ce bi mel CVT menjalnik v avtu - na razpolago mas Audija A6 (sam ga kritizirajo da je prevc len), in pa Puntota 1.2 16V SpeedGear (80 konjev). .) za mene je sekvencni menjalnik se vedno ZAKON!! :yea2:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sam se vedno je mel ENAKO masino in ENAKO šasijo in karoserijo., proga pa tud (skor) nobena ni krajsa od 4 km, in dve sekunde na 4 km, razen na dirki, ni prakticno nic. .)

zakaj sem poudaril besedo "ENAKO"?? dirkalni (pazi - DIRKALNI!!) zip kolk vem tehta 60 kil. APNka ma ze serijska 52 kil. da runnerjev, SRov, Aeroxov in podobnih z maso med 80 in 90 kil pol raj ne omenjam. :)

Dobit 4s v F1 z testnim vozilom (se pravi ni še izpopolnjen) je ogromno!

AVP je za dvotaktnike idealen, in sicer zaradi značilnosti razporeditve moči 2T mašine. Hočem reč, da se z AVP da potegnit iz 2T mašine višje performanse kot z menjalnikom.

APN ima tako malo kg zato ker so mu nekaj stvari pozabli namontirat... :D

Verjamem, da menjalniki AVP na avtomobilih najbrž ne delajo še optimalno, pač kot vsaka nova tehnološka rešitev. Vendar je AVP prihodnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

APN ima tako malo kg zato ker so mu nekaj stvari pozabli namontirat... :D

dve toni plastike?? :D

sicer pa Puntota SpeedGear so zelo pohvalili, baje "deluje dokaj poskocno". :D njet, 200 konjev spredi (al pa - se boljs - zadaj :naughty: ) pa 6-stopenjski menjalnik se vedno rulajo (vsaj za moj okus)!! B)

"testno vozilo" je bla kr navaden dirkalnik, ki se je kalil ze na mnogih dirkah, le da so mu odsraufal menjalnik in nataknal variator. .)

aja, ce znas saltat si lahk tud z relativno brutalno masino ZELO hiter! :) vsaj js sm... :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, testno vozilo je kot praviš ti.Zračunaj kok več bi pridobili če bi s takim menjalnikom dali skozi nekaj sezon, tako da bi bolj obvladali tehnologijo.

Dirkalni scooter ima precej bolj brutalno mašino kot menjalniki. Če bi mašino navito kot jo ma scooter montiral na nekaj z brzinami ne bi šel nikamor, ker ko bi šaltal bi ti obrati padli v območje brez moči. Razen seveda če bi imel npr.: 16 prestav.. :P

Dirkalni scooterji pa so omejeni z pravilnikom (npr.: uplinjač 19mm), tako da se iz njih da stisnit precej več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zok; Tisto je motor od Valdena Paternuša. Ga poznam (sicer ne dobro) bil sem enkrat pri njemu in si podrobno ogledal njegov motor.

In nima 16 prestav ampak 5.

Pa ne da jaz imam kaj proti tomosu, oz. prav nasprotno. Še delal sem v tovarni par tednov. Pa še en tomos sva dobro nafrizirala s prijateljem (GP80:)) z veseljem.

Samo bi bil čas da se tomos malo bolj zgane.

In če bo naredil APN6 z 6 prestavami, električnim zagonom, boljši izgled,...ga ne bo noben kupil. Niti ti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisto je motor, kot si ga opisal: "masina navita kot pri skuterju z nekaj prestavami". :D

glede projekta GP80 vem ze kar kar nekaj casa - svaka ti cast! B)

glede APNke - res je neb kupil, preprosto zarad tega, ker je presvoh. :) ne, tud skute neb mel, tista je pa presvoh + dolgocajtna za vozit, sploh na dolge ture! :)

Samo bi bil čas da se tomos malo bolj zgane.

e, toooo, maaaan!!! :yea2: to sm jim js tezil leta '01, posiljal ideje, skice, predloge, pa so mi knjigo poslal in rekl da me bojo povabl v tovarno, po moje sam zato da bom tih!! :D :D :D mislim, da jim bom spet zacel mal tezit! :devil:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, Zok. Ena dirkalna mašina za motor z brzinami bo imela čisto drugače razporejen navor. Skuterski menjalnik pa dopušča višjo najvišjo moč motorja v primerjavi z menjalnikom, s tem da bo motor še vozen. Enako razporejena moč (hkrati tako visoka) kot na dirkalnem scooterju bi bila popolnoma neuporabna na motorju z nožnim menjalnikom.

Tovarna tomos, pa je ahmejoooj, ne bom komentiral.

Sicer pa brez skrbi, tisti iz razvoja imajo veliko dobrih idej, a kaj ko jih ne morejo udejanit. Zakaj je tako pa mislim, da vsi vemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo informativno me zanima, kolk konjev ma 50 cc dirkalni skuter... :hmm:

@dave: SFW?? :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okol 25 z 19' frgazrjm sperv mi se z 26' frzarjm dal še kej zbolšat, tko da tist kr ma beno na skutrju ubistvu ni čisti maximum

ene 95% je od benota, kšng večji frgazr pa še kej več ....

pol pa samo dooosst :) štala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, da menjalniki AVP na avtomobilih najbrž ne delajo še optimalno, pač kot vsaka nova tehnološka rešitev. Vendar je AVP prihodnost.

Da, ko bodo rešili problem izgub. Avtomatika Burgmanu 650 pobere skoraj 30% moči.

Popravljeno . Popravil BONO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomos GP83: letnik '83, 38 kg, 50 ccm, 19,5 HP, 6 prestav, 204 km/h na Grobniku (na daljsi ravnini seveda vec). ko bo kaka 50 cc skuta letela cez 200 jo takoj kupim!! B)

Glih tako skuto se da nardit, seveda pa je predelava dražja, ker pač sami ne delamo delov. Tut preko 200 bi pomoje spravo iz nje, ampak finta je, da preko stroškov nebi zneslo. Tomosa so razdrli, nekaj vrgli na odpad, nekaj dodali in spet je bil za eno dirko dober. Pri skuterju pa gre za vzdržljivost. Sicer pa pomoje te muzejske tomose vse najhčiješ z zipom, če seveda znaš vozit (grobnik recimo). Na kaki bolj zaprti progi pa itak nimajo kaj delat. Pa to je tak, ko da bi se menli o starih Panzerjih in Shermanih iz druge svetovne vojne proti današnjim Abramsom in T-80 :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi nekaj palamudite, kak so skuterji težki in ono in tretje. A za "weight reduction" ala dirkalni zip, pa še noben ni slišal? Kaj pa mislite, da na tele dirkalne tomosove pecikle pa so dajali gor ksenonske žaromete, ogrevanje sedeža, ledice, rotacijske luči, neonke in vso kramo, kar jo lahko nakupiš? Jasno, da ne, ker so želeli, da bi bili čim lažji! To si daš na motor za vsakodnevno uporabo. Vprašanje je, zakaj so skuterji dražji od tomosov? Kvaliteta je odgovor (ne šminkeraj in podobne Zok-finte, ker po tej logiki očitno nebi blo skuterskih dirk). Ja, hitro se bo nekdo oglaso, da to so dirkalni skuterji. Ah, iz realnega življenja, pokažite mi en nepredelan moped in nepredelano skuto (brez blokad). Mislim, da je vsako komentiranje odveč :unsure: :naughty:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!