Skoči na vsebino

Kter skuter je zadnji ki bi ga kupili


Jebediah

Priporočene objave

9hp ma jih original :D ...pol ga nea rabiš sploh nič predelovat, sam blokade vn pa že leti

če paše še kšn kit gor ala MHR team pa maš HP uf uf.

tale je tut prototip

sam tko k PSI hunter prav moči ni nikol preveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9hp ma jih original :D ...pol ga nea rabiš sploh nič predelovat, sam blokade vn pa že leti

aja 9hp je pa ze kao velik :wacko: ... jes vem da bi se useen predelvov, sploh ce bi takkgale kupu ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja 9hp je pa ze kao velik :wacko: ... jes vem da bi se useen predelvov, sploh ce bi takkgale kupu ...

za original je velik :wacko:

pa daš blokado vn pa jih ma 15 al neki tko pa še en super kit (pa še kšne prenose,frgazer,izpuh,špfilter... :P )pa jih ma najmanj 32+

to pa ni to nea malo :D pa ga še mal preurediš za dirke in ma za 50ccm kr dost

u tem je štos da ti ga ni treba tolk predelvt kot skuterja.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za original je velik :wacko:

pa daš blokado vn pa jih ma 15 al neki tko pa še en super kit (pa še kšne prenose,frgazer,izpuh,špfilter... :P )pa jih ma najmanj 32+

to pa ni to nea malo :D pa ga še mal preurediš za dirke in ma za 50ccm kr dost

u tem je štos da ti ga ni treba tolk predelvt kot skuterja.....

32 konjev na skuterju??? ja kje pa ti zivis?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za original je velik :wacko:

pa daš blokado vn pa jih ma 15 al neki tko pa še en super kit (pa še kšne prenose,frgazer,izpuh,špfilter... :P )pa jih ma najmanj 32+

to pa ni to nea malo :D pa ga še mal preurediš za dirke in ma za 50ccm kr dost

u tem je štos da ti ga ni treba tolk predelvt kot skuterja.....

To ma odblokeran 9hp :rolleyes: ... A si z lune padu? Da bi mela navadna 50ccm mašinca 9hp zablokerana, pa daš blokade vn pa jih ma že kar 15 :blink: ... :lol1:

Pa če daš notr kit, pol ni več 50ccm, razn če ne vzameš 70. Pa če daš not nam znane kite pol se stara konjušnica ne upošteva... Po tvojem bi na takem motorju npr. polini CORSA 70 kvečjem škodila saj bi mel man konjev kot original :lol1: ...

Pa iz 15hp ne pritš na 32 kar tko da ga "mal" predelaš... :zzz: 15hp ma recimo 125ccm cestak, njega se da navit na 32, sam ne tko u izi, a ne ZOK? Tale derbi ma pa tako mašino k vsi ostali skuterji, zato ne preveč sanjat, get a life!

Popravljeno . Popravil firefox f-15
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa iz 15hp ne pritš na 32 kar tko da ga "mal" predelaš...  15hp ma recimo 125ccm cestak, njega se da navit na 32, sam ne tko u izi, a ne ZOK? Tale derbi ma pa tako mašino k vsi ostali skuterji, zato ne preveč sanjat, get a life!

Jaka moj ma mal več kt 32 konjev pa ma sam blokade vn pobrane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja to je pa druga zgodba. Pomoje je fora v tem da majo variomat. Isto kokr pr avtih: Recimo Audi 3.0 z avtomatik šalterjem ma slabšo končno in pospešek, od Audija 3.0 k ma ročn menjalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že, že sam če je vario bomba so tut pospeški / končna bombastični... Pomojm pa njih jebejo tut teli njihovi auspufi? Cestaki majo le bl športne že original...

Mogoče nam pa laj v zvezi s tem lahko pove BONO (al nekdo k ma zeleno 125 runnerco)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja možno da je tud krivina pr avspuhu kej preveč kriva. K cestaki nimajo tazga zavoja majo sam eno lepo ravno cev iz cilindra vn. Sam lonc v izpuhu je pa pomoje isti pr cestakih in pr skuterjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, da se js podam svoje "strokovno!" (:lol1:) mnenje:

cestaki in skuterji majo popolnoma razlicne zahteve: skuter je kao vsakdanje vozilo, ki zahteva razumno moc in uporaben navor v razumnem obmocju obratov. cestaki pa rabijo predvsem cimvec moci (tega ni pri majhnih motorjih nikoli, ampak res NIKOLI prevec!), navora sicer tudi, a nizje (po obratih) kot bi omel navor, manj moci bi imel, tako da je najveckrat to dvoje zelo skupaj (konkretno za AF1 so uradni podatki 34 hp pri 11500 rpm in 20 Nm pri 11300 rpm, kar je cisto skupaj).

pri cestaku lahko sam dolocas rezim voznje, pri skuti pa vse dela avtomatika (avt. sklopka & variomat), tako da pri cestaku ni tako zelo pomembno obmocje najvecjega navora.

kot je Gapi napisal, je izpuh ze po zasnovi razlicen, prav tako pa so cim manjsemu uporu in cim vecji moci prilagojeni tudi vsi ostali deli (airbox, kanali v cilindru, uplinjac,...)

GP Ditech: ce menjas termicno skupino, izpuh in uplinjac se podre vse tisto, kar so inzenirji v tovarni prej skonstruirali - skoraj dobesedno iz nule nastane popolnoma nov motor, katerega cisto nic ne briga, kako moc ima originalen agregat. sploh pa ima benotov skuter, strokovno pripravljen za dirke, ki zmaguje kjerkoli se pojavi, pri 70 ccm okrog 25 konjev (ne vem tocno), tak da je tista teorija o 32 konjih iz 50 ccm zverinica iz rezije. :) najmocnejsa tomosova masina je pri 50 ccm imela 19,5 hp (pri >19.000 rpm), in bila (oz. se je) s tem ena izmed najmocnejsih 50 ccm masin na svetu. in ko ze govorimo o takih moceh, je Sidewinder_SR omenil, da ima po njegovem mnenju njegova SR 125 s 180 ccm kitom okrog 35 HP, pa smo se mu vsi smejal... :D pa RX 50 so eni friki prpravl do tega, da je iztisnu iz sebe 13 konjev (s 75 cc kitom, 24 mm uplinjacem in racing izpuhom), z NOS sistemom pa 35 konjev - guess what - mel so ga za dve drag race dirki, ka je blo pa pol z motorno grednjo in ojnico ti pa raj ne bom pravu da ne bos mel nocnih mor. :)

sicer pa je glede predelav tak, da vecjo litrsko moc ko iztisnes iz masine, manjsa je vzdrzljivost in robustnost samega agregata. poleg tega pa vse skup za sabo potegne se povecano porabo, stroske vzdrzevanj, popravil, itd... ...tk daaaa... ...ce nimate izkusenj s tuningom, se raj prej pri kakem frendu (recimo _Roba_ je zlo dober v tem) kaj naucte, da ne bote po nepotrebnem kaj narobe naredl! .)

sicer pa glede tistega k je en napisu da nikol neb mel daelima - od best frenda sestra ma Message 50, sicer zablokiran, in vse kar me na njem moti je debilen izgled, premalo moci (oz. hitrosti, k potegne se kr solidno), in pa 10 colska kolesa (full je nestabiln, al pa sm js svoje aprilie navajen :P ), drugac motorcek pa laufa skoz BP ze kr neki let!! tankas pa vozis! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zuki pa sm pošteno zaspal :zzz: :grrr

jst sm se mal zmotu ker nism vedu da ima odblokiran 9 kojnov

ker noben od proizvajalcev skuterjev... ne napiše kolk kojnov ma odblokeran WTF :wacko:

sicr sm se pa res mal preveč zmotu :unsure: :lol1:

ne mal, velik!!

LP :004!

Popravljeno . Popravil GP ditech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8-10p mas s kitom malossi/polini sport

10-15hp polini corsa, malossi mhr replica

20hp+ polini evo, malossi team mhr

pomoje da ni treba nc vec napisat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8-10p mas s kitom malossi/polini sport

10-15hp polini corsa, malossi mhr replica

20hp+ polini evo, malossi team mhr

pomoje da ni treba nc vec napisat

ja, neki si pozabu:

24hp+ lipnik

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uaaa, otroško maščevanje! :D Jas pa nikol nebi mel Porscheja, ker je grd in nikamor ne gre. Pa še šlampasto je narejen :) Kje so že taki pogovori potekali nekje v vrtcu :) Zaj ko maš Di-Techa itak misliš, da si boga za jajca primo, ne? :) Povohaj, če ti kaj roke smrdijo...  :lol1:

Jest boga ne bom šlatu za jajca (1. mi ga ni treba, 2. nimam takih TOPLIH nagnenj kot ti!!!). Kar ti ga dej mogoče mu bo pa pasalo O:-) :004 pa ti bo povedu kdo ti je skutr ukradu!!!! Pol boš pa srečen ane!!!! :devil: :P :lol1: Aja pa še to: če po pravic povem me boli ku**c kva si vi mislte o ditechu-važn da je men všeč!!! Sej če tko gledate nobenga nobeden ne sili kter skutr naj kup!!! Še sreča da je tko!!! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!