Skoči na vsebino

Tuning & styling


Zok

Priporočene objave

...ja sej Rieger ma velik lepih stvari za Golfa,..čeprov men so tud od Zender-ja stvari dost kul za Golfa....ZENDER Golf3

..no ja važn da boš imel papirje za vse predelave ja .)

Aja kere fedre boš dal gor??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja sej Rieger ma velik lepih stvari za Golfa,..čeprov men so tud od Zender-ja stvari dost kul za Golfa....ZENDER Golf3

..no ja važn da boš imel papirje za vse predelave ja .)

Aja kere fedre boš dal gor??

Ja zender ma tudi lepe dele ja, sam $$$. Nja no, kukr gledaš :doze:

Ma fedri me Bitubo mikajo, čeprou tudi Leda suspensions niso slabi, sam so mal dražji... Koni so tui v igri...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je je :OK:

.........sam ne v SLO .) :P ......to je natega "spet" na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u.... :BUA:

drgač pa hud BMW :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:

A tole zdrži, če bi slammerje gor tolku, sicer pa tut če ne si lahko vsaj hlače zlikaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej veste kaj :D

tota EVO hauba je na vsakem drugem avtu... od puntota s 55 konji, pa do pravega EVOta... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

...mal smo pozabil na to temo...še posebej zdaj,ko se je začela sezona tuning&styling srečanj....

...evo spet ena Hondica RSX....več povejo slike in nekaj besed o predelavi.... :kva2:

The production kit's results are impressive. Tuned with 100-octane gas and using HKS's Super Mega Flow intake, 65mm Hi-Power exhaust and upgraded actuator, Chang's car made 357.2 whp and 293.7 lb-ft at 14 psi on the XS dyno. Since the Type-S is his daily driver, Chang doesn't see that kind of power on the street, where he runs between 7-9 psi. But it's still plenty of streetable power and twist.

post-1406-1116233050_thumb.jpg

post-1406-1116233067_thumb.jpg

post-1406-1116233081_thumb.jpg

post-1406-1116233096_thumb.jpg

post-1406-1116233112_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mal smo pozabil na to temo...še posebej zdaj,ko se je začela sezona tuning&styling srečanj....

...evo spet ena Hondica RSX....več povejo slike in nekaj besed o predelavi.... :kva2:

The production kit's results are impressive. Tuned with 100-octane gas and using HKS's Super Mega Flow intake, 65mm Hi-Power exhaust and upgraded actuator, Chang's car made 357.2 whp and 293.7 lb-ft at 14 psi on the XS dyno. Since the Type-S is his daily driver, Chang doesn't see that kind of power on the street, where he runs between 7-9 psi. But it's still plenty of streetable power and twist.

se mi je kr zdel da bos hondico nalimu :wub: :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!