Skoči na vsebino

Tuning & styling


Priporočene objave

Objavljeno

@tejcy: bi blo že sumljivo,če jo ne bi ane :P ....pridejo še nove slike .)

Objavljeno

...evo še ena Honda....Prelude l.95 :OK: :devil:

Propulsion:

H23A; JE pistons, rings; Crower rods; K&N air filter; Thermal R&D exhaust; titanium springs, retainers; stock cam; Turbonetics T3/T04E AR.58 turbo; Spearco intercooler, GReddy Type S blow-off valve, flanges oil catch can, turbo timer, Profec B Boost controller; Vortech FMU; Tial 35mm wastegate; ClutchMasters Stage 3 clutch

Rims & Rubber:

Racing Hart C4 19-inch wheels; Toyo Proxes FZ4 225/35ZR-19

Stance:

Tokico shocks; Ground Control coil-overs (Eibach springs); GReddy strut tower brace; Ingalls Extreme Camber Kit w/adjustable ball joints

post-1406-1116316761_thumb.jpg

post-1406-1116316772_thumb.jpg

post-1406-1116316784_thumb.jpg

post-1406-1116316795_thumb.jpg

post-1406-1116316805_thumb.jpg

post-1406-1116316815_thumb.jpg

post-1406-1116316824_thumb.jpg

Objavljeno

tisti šank namest spojlerja sploh ni tk slaba ideja!! :)

Objavljeno

Alfa 147 turbo.Its only a 1.6 litre but she is 251bhp and 232 lb/ft torque at only 10 psi boost.Thousands spent on engine alone,custom bodywork,custom wheels,custom GTA brembo 4 pot calipers and discs and full race suspension.

Engine spec is massive.Mods include T-28 hybrid turbo(new hybrid evo 6 turbo to be installed very soon for more bhp),Tial 46mm external waste-gate and screamer pipe,turbosmart twin trumpet dump valve,samco silicone hose throughout, evo 6 cable throttlebody conversion and custom pedal box,reprofiled cams, 2mm copper head gasket,forged pistons and rods,race spec cylinder head,blueprinted block,uprated big end bearings and shells,lightend and balanced crank,lightened and balanced prototype race clutch and flywheel,custom intake plenum,turbo manifold,turbo down pipe,pace 65mm race radiator and 60mm front mount intercooler,omex 700 engine management,R.C engineering race injectors and high flow fuel rail,Bosch 10 bar external fuel pump,apexi fuel and boost controllers,AEM air /fuel ratio metre and data logger,70mm straight thru exhaust systemThats just some of the spec.

the car is also converted from twinspark(8 sparkplugs) to 4 sparkies with a coil pack and air inlet sensors,crank pickup wheel,crank sensors and 2 bar map sensor.The air-con motor,rad and pipework has also been binned to give more space in the engine bay and increase bhp levels.

MVC-046S.jpg

normal_IMG_3810.jpg

wastegate2.jpg

paddy24sboot.jpg

http://photobucket.com/albums/y92/alfa147turbo/

http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts...9049&PN=1&TPN=1

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

OK mal off-topic pa vseen :OK:

post-1406-1117534145_thumb.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

aaaaaaaaaaa Delta....še zmer eden mojih TOP 5 avtomobilov vseh časov :wub: ...

...zadnjič se je mim mene peljala,sem kr nazaj gledal namest na cesto...metalik bela,Martini nalepke, bele rally O.Z. feltne,....... :kva2:

Popravljeno . Popravil cagiva
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

a ma kdo kake izkusnje s xsara tuning? zanimajo me predvsem cene in kaksno moc bi se dalo iztisnit iz te 1.4 masine s 75 HP. kaksna tuning stran mogoce?

Objavljeno

Mi smo meli Saxoja VTS. Bi blo skoraj bolše vzel Xsaro VTS :) Motor je isti kot v Saxoju 1.6 in ima malo pod 100hp :) Saxo je šal malo čez 200km/h pospeški pa so bli kar fajn :) Zdaj odvisno kolko več je dražja Xsara VTS od navadne Xsare s 1.4 motorjem. Primerjaj malo cene in boš vido če se splača :) Drugače pa je Saxo šal zelo vredu glede na to kaki mali avto je in ceno :)

Lp

Objavljeno

alfa romeo 147 GTA....the best :grim :grim

Objavljeno
Mi smo meli Saxoja VTS. Bi blo skoraj bolše vzel Xsaro VTS :)  Motor je isti kot v Saxoju 1.6 in ima malo pod 100hp :)  Saxo je šal malo čez 200km/h pospeški pa so bli kar fajn :)  Zdaj odvisno kolko več je dražja Xsara VTS od navadne Xsare s 1.4 motorjem. Primerjaj malo cene in boš vido če se splača :)  Drugače pa je Saxo šal zelo vredu glede na to kaki mali avto je in ceno :)

Lp

kje najdem te cene? :blink:

Objavljeno
Mi smo meli Saxoja VTS. Bi blo skoraj bolše vzel Xsaro VTS :)  Motor je isti kot v Saxoju 1.6 in ima malo pod 100hp :)  Saxo je šal malo čez 200km/h pospeški pa so bli kar fajn :)  Zdaj odvisno kolko več je dražja Xsara VTS od navadne Xsare s 1.4 motorjem. Primerjaj malo cene in boš vido če se splača :)  Drugače pa je Saxo šal zelo vredu glede na to kaki mali avto je in ceno :)

Lp

Xsara VTS je 2.0 16v .) in ima 136KM ,mašina je enaka kot pri P306 S16 .)

je pa ja obstajala se mi zdi da tud 1.6 VTS Xsara :hmm: z okol 110KM

Pa kolikor jz vem obstaja več vrst Saxojev tud,..1.4 z okoli 90KM in 1.6 VTS z 110KM in 1.6 VTS s 125KM :grim

@djeZo: prav hudo se ti ne splača frizirat navadne 1.4 mašine,moj predlog je al išči Xsaro VTS al pa samo mašino in jo not rukni ;)

Objavljeno

še kakšna fotka k jih že dolg nisem limal sem :)

post-1406-1129297788_thumb.jpg

post-1406-1129297825_thumb.jpg

post-1406-1129297856_thumb.jpg

post-1406-1129297879_thumb.jpg

post-1406-1129297907_thumb.jpg

Objavljeno

tistle Volvo :wub:

post-1406-1129298022_thumb.jpg

post-1406-1129298036_thumb.jpg

post-1406-1129298048_thumb.jpg

Objavljeno
@djeZo: prav hudo se ti ne splača frizirat navadne 1.4 mašine,moj predlog je al išči Xsaro VTS al pa samo mašino in jo not rukni ;)

zakaj ne? pa saj glih v tem je finta, da bi iz obicajne 1.4 masine spravil ven kolko se le da (seveda ce je to mozno).

za zacetek, drugi izpusni sistem, zracni filter. kaj pa cene za lajsanje bata, gredi itd.. pa montaza turbo polnilnika. a so te stvari precej drage?

Objavljeno (popravljeno)

NA tuning je dosti dražji glede na število konjev,ki jih dobiš ven...izpušni sistem komplet skupaj s kolektorjem lahko računaš na cca. 200.000 SIT, sam zračni filter ti ne bo prinesel nič, če ne bo zadeva speljana pravilno, torej dovod hladnega zraka - CAI(Cold AIr Intake).

Custom made turbo pa računaj na cca. 1 milj do 1.5 milj;cenovno(pa tudi drgač) se ti bolj splača prodat tole zadevco in kupit VTSko ali pa se pač sprijaznit z 1.4 mašinco in mogoče vložit v styling. Moraš vedeti,da so deli dragi,prav tako pa tudi delo mehanika ni glih poceni, zraven tega pa so deli v samem avtu prilagojeni 1.4 mašini, recimo zavorni sistem, nosilci motorja,roke itd,itd.

lp vuk

Popravljeno . Popravil vuk76
Objavljeno

aha, hvala za pojasnilo.

pa se nekaj, samo informativno, na kolko KM bi lahko racunal, ce bi vse to predelal?

Objavljeno

Iz 1.4 masine z turbo polnilnikom plus vsemi dodatki, ki bi bil ˝primeren˝ za vsakdanjik lahko pricakujes 180KM, samo se po mojem ne splaca ker za veliko manj denarja dobis avtomobil s precej vec konji in ti se ostane denar za tunin/styling .)

Objavljeno

kaj ni lep...vsa oprema :photo: :photo:

post-8948-1129401100_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!