kađiva Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 @tejcy: bi blo že sumljivo,če jo ne bi ane :P ....pridejo še nove slike .)
kađiva Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 ...evo še ena Honda....Prelude l.95 :OK: :devil: Propulsion: H23A; JE pistons, rings; Crower rods; K&N air filter; Thermal R&D exhaust; titanium springs, retainers; stock cam; Turbonetics T3/T04E AR.58 turbo; Spearco intercooler, GReddy Type S blow-off valve, flanges oil catch can, turbo timer, Profec B Boost controller; Vortech FMU; Tial 35mm wastegate; ClutchMasters Stage 3 clutch Rims & Rubber: Racing Hart C4 19-inch wheels; Toyo Proxes FZ4 225/35ZR-19 Stance: Tokico shocks; Ground Control coil-overs (Eibach springs); GReddy strut tower brace; Ingalls Extreme Camber Kit w/adjustable ball joints
Zok Objavljeno Maj 17, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 tisti šank namest spojlerja sploh ni tk slaba ideja!! :)
Grilzz Objavljeno Maj 17, 2005 Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 Alfa 147 turbo.Its only a 1.6 litre but she is 251bhp and 232 lb/ft torque at only 10 psi boost.Thousands spent on engine alone,custom bodywork,custom wheels,custom GTA brembo 4 pot calipers and discs and full race suspension. Engine spec is massive.Mods include T-28 hybrid turbo(new hybrid evo 6 turbo to be installed very soon for more bhp),Tial 46mm external waste-gate and screamer pipe,turbosmart twin trumpet dump valve,samco silicone hose throughout, evo 6 cable throttlebody conversion and custom pedal box,reprofiled cams, 2mm copper head gasket,forged pistons and rods,race spec cylinder head,blueprinted block,uprated big end bearings and shells,lightend and balanced crank,lightened and balanced prototype race clutch and flywheel,custom intake plenum,turbo manifold,turbo down pipe,pace 65mm race radiator and 60mm front mount intercooler,omex 700 engine management,R.C engineering race injectors and high flow fuel rail,Bosch 10 bar external fuel pump,apexi fuel and boost controllers,AEM air /fuel ratio metre and data logger,70mm straight thru exhaust systemThats just some of the spec. the car is also converted from twinspark(8 sparkplugs) to 4 sparkies with a coil pack and air inlet sensors,crank pickup wheel,crank sensors and 2 bar map sensor.The air-con motor,rad and pipework has also been binned to give more space in the engine bay and increase bhp levels. http://photobucket.com/albums/y92/alfa147turbo/ http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts...9049&PN=1&TPN=1
GrCaR Objavljeno Julij 17, 2005 Opozori Objavljeno Julij 17, 2005 zverina s 580 KM!!! : http://www.beygla.is/video1.php?id=53
kađiva Objavljeno Julij 17, 2005 Opozori Objavljeno Julij 17, 2005 (popravljeno) aaaaaaaaaaa Delta....še zmer eden mojih TOP 5 avtomobilov vseh časov :wub: ... ...zadnjič se je mim mene peljala,sem kr nazaj gledal namest na cesto...metalik bela,Martini nalepke, bele rally O.Z. feltne,....... :kva2: Popravljeno Julij 17, 2005. Popravil cagiva
djeZo Objavljeno Oktober 13, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2005 a ma kdo kake izkusnje s xsara tuning? zanimajo me predvsem cene in kaksno moc bi se dalo iztisnit iz te 1.4 masine s 75 HP. kaksna tuning stran mogoce?
SiMoN` Objavljeno Oktober 13, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2005 Mi smo meli Saxoja VTS. Bi blo skoraj bolše vzel Xsaro VTS :) Motor je isti kot v Saxoju 1.6 in ima malo pod 100hp :) Saxo je šal malo čez 200km/h pospeški pa so bli kar fajn :) Zdaj odvisno kolko več je dražja Xsara VTS od navadne Xsare s 1.4 motorjem. Primerjaj malo cene in boš vido če se splača :) Drugače pa je Saxo šal zelo vredu glede na to kaki mali avto je in ceno :) Lp
lowc__46 Objavljeno Oktober 13, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2005 alfa romeo 147 GTA....the best :grim :grim
djeZo Objavljeno Oktober 14, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2005 Mi smo meli Saxoja VTS. Bi blo skoraj bolše vzel Xsaro VTS :) Motor je isti kot v Saxoju 1.6 in ima malo pod 100hp :) Saxo je šal malo čez 200km/h pospeški pa so bli kar fajn :) Zdaj odvisno kolko več je dražja Xsara VTS od navadne Xsare s 1.4 motorjem. Primerjaj malo cene in boš vido če se splača :) Drugače pa je Saxo šal zelo vredu glede na to kaki mali avto je in ceno :) Lp ← kje najdem te cene? :blink:
kađiva Objavljeno Oktober 14, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2005 Mi smo meli Saxoja VTS. Bi blo skoraj bolše vzel Xsaro VTS :) Motor je isti kot v Saxoju 1.6 in ima malo pod 100hp :) Saxo je šal malo čez 200km/h pospeški pa so bli kar fajn :) Zdaj odvisno kolko več je dražja Xsara VTS od navadne Xsare s 1.4 motorjem. Primerjaj malo cene in boš vido če se splača :) Drugače pa je Saxo šal zelo vredu glede na to kaki mali avto je in ceno :) Lp ← Xsara VTS je 2.0 16v .) in ima 136KM ,mašina je enaka kot pri P306 S16 .) je pa ja obstajala se mi zdi da tud 1.6 VTS Xsara :hmm: z okol 110KM Pa kolikor jz vem obstaja več vrst Saxojev tud,..1.4 z okoli 90KM in 1.6 VTS z 110KM in 1.6 VTS s 125KM :grim @djeZo: prav hudo se ti ne splača frizirat navadne 1.4 mašine,moj predlog je al išči Xsaro VTS al pa samo mašino in jo not rukni ;)
kađiva Objavljeno Oktober 14, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2005 še kakšna fotka k jih že dolg nisem limal sem :)
djeZo Objavljeno Oktober 14, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2005 @djeZo: prav hudo se ti ne splača frizirat navadne 1.4 mašine,moj predlog je al išči Xsaro VTS al pa samo mašino in jo not rukni ;) ← zakaj ne? pa saj glih v tem je finta, da bi iz obicajne 1.4 masine spravil ven kolko se le da (seveda ce je to mozno). za zacetek, drugi izpusni sistem, zracni filter. kaj pa cene za lajsanje bata, gredi itd.. pa montaza turbo polnilnika. a so te stvari precej drage?
vuk76 Objavljeno Oktober 14, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2005 (popravljeno) NA tuning je dosti dražji glede na število konjev,ki jih dobiš ven...izpušni sistem komplet skupaj s kolektorjem lahko računaš na cca. 200.000 SIT, sam zračni filter ti ne bo prinesel nič, če ne bo zadeva speljana pravilno, torej dovod hladnega zraka - CAI(Cold AIr Intake). Custom made turbo pa računaj na cca. 1 milj do 1.5 milj;cenovno(pa tudi drgač) se ti bolj splača prodat tole zadevco in kupit VTSko ali pa se pač sprijaznit z 1.4 mašinco in mogoče vložit v styling. Moraš vedeti,da so deli dragi,prav tako pa tudi delo mehanika ni glih poceni, zraven tega pa so deli v samem avtu prilagojeni 1.4 mašini, recimo zavorni sistem, nosilci motorja,roke itd,itd. lp vuk Popravljeno Oktober 14, 2005. Popravil vuk76
djeZo Objavljeno Oktober 15, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2005 aha, hvala za pojasnilo. pa se nekaj, samo informativno, na kolko KM bi lahko racunal, ce bi vse to predelal?
italjet maniac Objavljeno Oktober 15, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2005 Iz 1.4 masine z turbo polnilnikom plus vsemi dodatki, ki bi bil ˝primeren˝ za vsakdanjik lahko pricakujes 180KM, samo se po mojem ne splaca ker za veliko manj denarja dobis avtomobil s precej vec konji in ti se ostane denar za tunin/styling .)
lowc__46 Objavljeno Oktober 15, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2005 kaj ni lep...vsa oprema :photo: :photo:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se