Osama Objavljeno Julij 17, 2006 Deli Objavljeno Julij 17, 2006 Obstaja veliko cliotov, ki zelo lepo izpadejo predelani. Pa čeprav je gor za miljon plastike, avto je unikat in voznik ve, da noben drug na svetu nima takega avta kot on, povrh tega pa še noro dobro zgleda, zanj seveda. "Beauty is in the eye of the beholder" Nikoli - ampak res nikoli nisem videl avta, ki bi imel gor neke plastike in bi bil lepši od originala. Moj pojem o stylingu je: športen volan, pametne večje in širše feltne - ne nujno lite, in rahlo ampak rahlo spuščen + trše podvozje, kvaliteten avdio sitem običajnih moči (4 x 40W) - povdarek na kvaliteti. Vse plastike so z eno besedo kmetavzarseke, sploh pa na cliotu. Mislim - ob vseh teh lepih avtomobilih tega razreda, s katerimi je preplavljen trg, folk kot v transu kupuje kmetavzarske cliote. Od tega avta je bil grši samo še tastar megan. Sicer pa je važen značaj avta, ne pa kup plastike, ki na vseh koncih visi stran. Spominja na grdo (+ ponavadi staro - ergo eno staro kurbo...), pretirano naličeno pičko. Lepe ženske so najlepše brez ličila. Isto velja za avte. Torej: + konji pod havbo in malenkostne preureditve za boljšo lego na cesti, pa ergonomijo za volanom! PS sicer pa moram priznati, da gre v tem primeru za okusno predelavo (po cesti je videti vse kaj drugega), če ima zadeva le pod havbo vsaj 150 PS. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ćardak Objavljeno Julij 17, 2006 Deli Objavljeno Julij 17, 2006 Ma ni panike :) Rieger je kul ja :OK: čeprov so mi kšne stvari tud od Riegerja mim... fiftyč: grdo grdo, edin srebrn je kul..( lexus sploh ne sede, le redko na ker avto) ps. moje mnenje :) Men je pa prav ql videt :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Julij 17, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 17, 2006 Nikoli - ampak res nikoli nisem videl avta, ki bi imel gor neke plastike in bi bil lepši od originala. Moj pojem o stylingu je: športen volan, pametne večje in širše feltne - ne nujno lite, in rahlo ampak rahlo spuščen + trše podvozje, kvaliteten avdio sitem običajnih moči (4 x 40W) - povdarek na kvaliteti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Julij 17, 2006 Deli Objavljeno Julij 17, 2006 za zvok se strinjam z Zokom more bit malo bolj močno pa kvalitetno ne samo da buta ko pri norcih, pa tudi za podvozje more bit avto vsaj malo močn ker na 90hp se ti ne splača dat nekega podvozja, plastike pa so tak samo kič Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Julij 17, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 17, 2006 ...ker na 90hp se ti ne splača dat nekega podvozja, plastike pa so tak samo kič oja, se splaca.. :devil: plastike pa ce mas smisu, se da nardit kaj z aerodinamiko, ce ga nimas jo pa se pokvaris.. ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Julij 17, 2006 Deli Objavljeno Julij 17, 2006 Pa nevem no na 90hp lahko se nevem kak trudiš šlo nebo nikam tak da tudi podvozje nima nekega smisla, ja za aerodinamiko se splača samo za styling pa bzw Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Julij 17, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 17, 2006 90 HP res ni velik, ampak men so najbolj zabavni ovinki, po ravnini zna vsak zacetnik tiscat.. ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Julij 18, 2006 Deli Objavljeno Julij 18, 2006 (popravljeno) :eek: :eek: :eek: kok je to grd avto Kaj pa je tako hudo grdega na njemu? Za moje pojme še dandanes eden lepših limuzin -> krav. Še posebej seksi je zadnja luč. Kakšen A6 iz tega obdobja nima za burek (še novi ne). scorpio.bmp Popravljeno Julij 18, 2006. Popravil Tomozuki Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Osama Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 90 HP res ni velik, ampak men so najbolj zabavni ovinki, po ravnini zna vsak zacetnik tiscat.. ;) Se čisto strinjam - ovinki so zakon, in zato je podvozje obvezno. Konji so drugotnega pomena, so pa čudoviti, če jih imaš kdaj priliko izkusit. Če si dober voznik in imaš relativno hiter avto na cesti hitro razviješ močan večvrednostni občutek, ker ne moreš razumeti kako se folk s tako hudimi stroji cijazi, kot da nimajo izpita. Če bi tako delali kot vozijo, nebi zaslužili niti za sol. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SHERIFF Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 Se čisto strinjam - ovinki so zakon, in zato je podvozje obvezno. Konji so drugotnega pomena, so pa čudoviti, če jih imaš kdaj priliko izkusit. Če si dober voznik in imaš relativno hiter avto na cesti hitro razviješ močan večvrednostni občutek, ker ne moreš razumeti kako se folk s tako hudimi stroji cijazi, kot da nimajo izpita. Če bi tako delali kot vozijo, nebi zaslužili niti za sol. Mogoče zaradi omejitev in posledično tudi pasivne varnosti ostalih prebivalcev tega sveta?! :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ćardak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 Avto se pomoje splača bol predelat na notranjosti kot zunanjosti, dobro tudi na zunanjosti ni slabo kaj dodati :glare: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Julij 20, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 20, 2006 Avto se pomoje splača bol predelat na notranjosti kot zunanjosti najprej podvozje, pol masina, pol bremze, pol aerodinamika. pol ti pa navadno tak ne ostane kaj dnarja za notranjost, al se ga pa navelicas, pa hop dalje.. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ćardak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 najprej podvozje, pol masina, pol bremze, pol aerodinamika. pol ti pa navadno tak ne ostane kaj dnarja za notranjost, al se ga pa navelicas, pa hop dalje.. :) kakor kdo :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 najprej podvozje, pol masina, pol bremze, pol aerodinamika. pol ti pa navadno tak ne ostane kaj dnarja za notranjost, al se ga pa navelicas, pa hop dalje.. :) nekako tko je šel moj plan realizacije: (akustika je bla leto prej) 1. amortizerji + fedri (Billstein + H&R -40/30) 2. 16" feltne + 205/45 gume (potenza) 3. zavorne ploščice spredi + zadi (BREMBO) 4. filter zraka (BMC) 5. Dimnik Mladovan ® 6. pol pa komplet šminka (RIEGER) eto :P cena predelave........ne povem :blush: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 nekako tko je šel moj plan realizacije: (akustika je bla leto prej) 1. amortizerji + fedri (Billstein + H&R -40/30) 2. 16" feltne + 205/45 gume (potenza) 3. zavorne ploščice spredi + zadi (BREMBO) 4. filter zraka (BMC) 5. Dimnik Mladovan ® 6. pol pa komplet šminka (RIEGER) eto :P cena predelave........ne povem :blush: slike :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ćardak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 slike :? :yes: to bi rabli :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 (popravljeno) lih ena noče objavt slik... no pa sej maš par postov nazaj... čene pa: klik Popravljeno Julij 20, 2006. Popravil gizmOkak Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ćardak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 lepo lepo a nebi bile lepše več colski diški..samo tko mislim no :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 lepo lepo a nebi bile lepše več colski diški..samo tko mislim no :yes: tudi bol debel tošl za gume kupovat... lahko bi bli komot večji, sam pol je tudi guma tanjša in glede na to kake so naše ceste bi bil 3x na dan pr vulkanizerju :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ćardak Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 tudi bol debel tošl za gume kupovat... lahko bi bli komot večji, sam pol je tudi guma tanjša in glede na to kake so naše ceste bi bil 3x na dan pr vulkanizerju :slap: tud to ja .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Original-One Objavljeno Avgust 3, 2006 Deli Objavljeno Avgust 3, 2006 evo vam fantje GERMAN ENGINEERING IN DA HOUSE [attachmentid=77839] [attachmentid=77840] Evo pa še par zanimivih reklam Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no limit Objavljeno Avgust 14, 2006 Deli Objavljeno Avgust 14, 2006 :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
extr3m3 Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 Uff... zakon!! ;) Jst sm zanč vidu spedenano Subaru Imprezo & Ford Focus ST - spedenano u piko. Stvar sekaaa :) V bodoče bom pa tut jst mrbit kej imu - podobnga :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Marec 12, 2008 Deli Objavljeno Marec 12, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=kVpaa73lZ3I dobro je predelal tole felicio :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cilindr Objavljeno December 24, 2008 Deli Objavljeno December 24, 2008 Zivjo fantje=) Mam lancio delto 1.6 motor...zaenkrat ma 75 konickov kar je mejckn mau...je moj prvi avto tko da vem da ga bom prej al slej pocu..sam bi rd mejckn konicke povecu usaj na ene 84 al pa 90 bi blo fajn=) Ker pa vem da ma to od tipota motor no me zanima kko bi blo ce bi dau 1.8 motor not...1.8 motor od tipota je ze gt izvedba ma pa mejckn vec konj... Kaj bi blo za naredit pa ksne uporabne nasvete Hvala fantje=) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se