Skoči na vsebino

Tuning & styling


Zok

Priporočene objave

Obstaja veliko cliotov, ki zelo lepo izpadejo predelani. Pa čeprav je gor za miljon plastike, avto je unikat in voznik ve, da noben drug na svetu nima takega avta kot on, povrh tega pa še noro dobro zgleda, zanj seveda. "Beauty is in the eye of the beholder"

IPB Slika

Nikoli - ampak res nikoli nisem videl avta, ki bi imel gor neke plastike in bi bil lepši od originala.

Moj pojem o stylingu je: športen volan, pametne večje in širše feltne - ne nujno lite, in rahlo ampak rahlo spuščen + trše podvozje, kvaliteten avdio sitem običajnih moči (4 x 40W) - povdarek na kvaliteti.

Vse plastike so z eno besedo kmetavzarseke, sploh pa na cliotu. Mislim - ob vseh teh lepih avtomobilih tega razreda, s katerimi je preplavljen trg, folk kot v transu kupuje kmetavzarske cliote. Od tega avta je bil grši samo še tastar megan.

Sicer pa je važen značaj avta, ne pa kup plastike, ki na vseh koncih visi stran. Spominja na grdo (+ ponavadi staro - ergo eno staro kurbo...), pretirano naličeno pičko. Lepe ženske so najlepše brez ličila. Isto velja za avte.

Torej: + konji pod havbo in malenkostne preureditve za boljšo lego na cesti, pa ergonomijo za volanom!

PS

sicer pa moram priznati, da gre v tem primeru za okusno predelavo (po cesti je videti vse kaj drugega), če ima zadeva le pod havbo vsaj 150 PS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ni panike :) Rieger je kul ja :OK: čeprov so mi kšne stvari tud od Riegerja mim...

fiftyč: grdo grdo, edin srebrn je kul..( lexus sploh ne sede, le redko na ker avto)

ps. moje mnenje :)

Men je pa prav ql videt :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli - ampak res nikoli nisem videl avta, ki bi imel gor neke plastike in bi bil lepši od originala.

Moj pojem o stylingu je: športen volan, pametne večje in širše feltne - ne nujno lite, in rahlo ampak rahlo spuščen + trše podvozje, kvaliteten avdio sitem običajnih moči (4 x 40W) - povdarek na kvaliteti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za zvok se strinjam z Zokom more bit malo bolj močno pa kvalitetno ne samo da buta ko pri norcih, pa tudi za podvozje more bit avto vsaj malo močn ker na 90hp se ti ne splača dat nekega podvozja, plastike pa so tak samo kič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ker na 90hp se ti ne splača dat nekega podvozja, plastike pa so tak samo kič

oja, se splaca.. :devil:

plastike pa ce mas smisu, se da nardit kaj z aerodinamiko, ce ga nimas jo pa se pokvaris.. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa nevem no na 90hp lahko se nevem kak trudiš šlo nebo nikam tak da tudi podvozje nima nekega smisla, ja za aerodinamiko se splača samo za styling pa bzw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

90 HP res ni velik, ampak men so najbolj zabavni ovinki, po ravnini zna vsak zacetnik tiscat.. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: :eek: :eek:

kok je to grd avto

Kaj pa je tako hudo grdega na njemu? Za moje pojme še dandanes eden lepših limuzin -> krav. Še posebej seksi je zadnja luč. Kakšen A6 iz tega obdobja nima za burek (še novi ne).

scorpio.bmp

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

90 HP res ni velik, ampak men so najbolj zabavni ovinki, po ravnini zna vsak zacetnik tiscat.. ;)

Se čisto strinjam - ovinki so zakon, in zato je podvozje obvezno.

Konji so drugotnega pomena, so pa čudoviti, če jih imaš kdaj priliko izkusit. Če si dober voznik in imaš relativno hiter avto na cesti hitro razviješ močan večvrednostni občutek, ker ne moreš razumeti kako se folk s tako hudimi stroji cijazi, kot da nimajo izpita. Če bi tako delali kot vozijo, nebi zaslužili niti za sol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se čisto strinjam - ovinki so zakon, in zato je podvozje obvezno.

Konji so drugotnega pomena, so pa čudoviti, če jih imaš kdaj priliko izkusit. Če si dober voznik in imaš relativno hiter avto na cesti hitro razviješ močan večvrednostni občutek, ker ne moreš razumeti kako se folk s tako hudimi stroji cijazi, kot da nimajo izpita. Če bi tako delali kot vozijo, nebi zaslužili niti za sol.

Mogoče zaradi omejitev in posledično tudi pasivne varnosti ostalih prebivalcev tega sveta?! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto se pomoje splača bol predelat na notranjosti kot zunanjosti, dobro tudi na zunanjosti ni slabo kaj dodati :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto se pomoje splača bol predelat na notranjosti kot zunanjosti

najprej podvozje, pol masina, pol bremze, pol aerodinamika. pol ti pa navadno tak ne ostane kaj dnarja za notranjost, al se ga pa navelicas, pa hop dalje.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej podvozje, pol masina, pol bremze, pol aerodinamika. pol ti pa navadno tak ne ostane kaj dnarja za notranjost, al se ga pa navelicas, pa hop dalje.. :)

kakor kdo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej podvozje, pol masina, pol bremze, pol aerodinamika. pol ti pa navadno tak ne ostane kaj dnarja za notranjost, al se ga pa navelicas, pa hop dalje.. :)

nekako tko je šel moj plan realizacije: (akustika je bla leto prej)

1. amortizerji + fedri (Billstein + H&R -40/30)

2. 16" feltne + 205/45 gume (potenza)

3. zavorne ploščice spredi + zadi (BREMBO)

4. filter zraka (BMC)

5. Dimnik Mladovan ®

6. pol pa komplet šminka (RIEGER)

eto :P

cena predelave........ne povem :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekako tko je šel moj plan realizacije: (akustika je bla leto prej)

1. amortizerji + fedri (Billstein + H&R -40/30)

2. 16" feltne + 205/45 gume (potenza)

3. zavorne ploščice spredi + zadi (BREMBO)

4. filter zraka (BMC)

5. Dimnik Mladovan ®

6. pol pa komplet šminka (RIEGER)

eto :P

cena predelave........ne povem :blush:

slike :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lih ena

noče objavt slik... no pa sej maš par postov nazaj...

čene pa:

klik

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo lepo a nebi bile lepše več colski diški..samo tko mislim no :yes:

tudi bol debel tošl za gume kupovat... lahko bi bli komot večji, sam pol je tudi guma tanjša in glede na to kake so naše ceste bi bil 3x na dan pr vulkanizerju :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi bol debel tošl za gume kupovat... lahko bi bli komot večji, sam pol je tudi guma tanjša in glede na to kake so naše ceste bi bil 3x na dan pr vulkanizerju :slap:

tud to ja .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

evo vam fantje GERMAN ENGINEERING IN DA HOUSE

[attachmentid=77839]

[attachmentid=77840]

Evo pa še par zanimivih reklam

post-9355-1154640499_thumb.jpg

post-9355-1154640527_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Uff... zakon!! ;)

Jst sm zanč vidu spedenano Subaru Imprezo & Ford Focus ST - spedenano u piko. Stvar sekaaa :) V bodoče bom pa tut jst mrbit kej imu - podobnga :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...

Zivjo fantje=)

Mam lancio delto 1.6 motor...zaenkrat ma 75 konickov kar je mejckn mau...je moj prvi avto tko da vem da ga bom prej al slej pocu..sam bi rd mejckn konicke povecu usaj na ene 84 al pa 90 bi blo fajn=)

Ker pa vem da ma to od tipota motor no me zanima kko bi blo ce bi dau 1.8 motor not...1.8 motor od tipota je ze gt izvedba ma pa mejckn vec konj...

Kaj bi blo za naredit pa ksne uporabne nasvete

Hvala fantje=)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!