Skoči na vsebino

Tuning & styling


Zok

Priporočene objave

Zivjo fantje=)

Mam lancio delto 1.6 motor...zaenkrat ma 75 konickov kar je mejckn mau...je moj prvi avto tko da vem da ga bom prej al slej pocu..sam bi rd mejckn konicke povecu usaj na ene 84 al pa 90 bi blo fajn=)

Ker pa vem da ma to od tipota motor no me zanima kko bi blo ce bi dau 1.8 motor not...1.8 motor od tipota je ze gt izvedba ma pa mejckn vec konj...

Kaj bi blo za naredit pa ksne uporabne nasvete

Hvala fantje=)

Lep pozdrav... če si se odloču za tuning vedi da je to luknja brez dna...moj nasvet daj gor feltne pa pridno vzdržuj avto pa bo supr ko pa boš nabrav nekaj denarja pa kupi novejši avto(tudi močnejši)

Če pa želiš menjati motor boš imel probleme z homologacijo itd itd... tako da bo dobra delta že oldtajmer ko boš mel vse paperje z 1.8 mašino...

druga možnost pa je turbo ( 1500 € te stane z generalko mašine, turbino in turbo hladilnikom vedi pa da moraš menjati še večji fergazer in izpuh da boš dosegel teh 40+ konjev...

odločitev je tvoja...

Naredi generalko na mašini pa daj športni filter vse to te stane cca 500€ pa imaš skoraj novo delto v italiji imaš 100 odpadov kjer se nahajajo delte in integralke:D:D pa vesel božič

P.S. mogoče ti pa božiček pod jelko prinese LANCIO DELTA INTEGRALE :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe prasc ni prnesu intrgralke:D

ja vem da je tunning vreca brez dna...sm prej skutrje/motorje tunnov.

sej nebi homologeru=D k je to moj prvi avto...

sej grem zdele po novm letu v italijo sam deli od integralke ne pasejo na obicno lanco...grrrr...

Drgac mam pa doma ze feltne od integralke to pa gre gor...sam gume stanejo celo premozenje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.8 motor od Fiat Tipo boš težko dobil, poleg tega ta mašina ni kej preveč dobra... Poglej raje za 2.0 Sedici mašino, so bolj vzdržljive, konjev ma pa 150. Samo to je malo brezveze, ker morš vsaj bremze menjat in še kak drug kos. Prodaj in kupi si Fiat Uno Turbo. 115 ZELO poskočnih konjev. Gre kot zmaj ta mali avtek. Približno oz. malenkost manj(ampak turbo odtehta, vsaj pri meni) kot 150KM Tipo, Ibiza Cupra in podobni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kwa pa ksn dvojni webrov frgazar pa filtr da bi menju ...kok se mi splaca...

ceprou me bo use skp vec k auto prslo sam useen...rd bi se naucu mau se na avtu sraufat=)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kwa pa ksn dvojni webrov frgazar pa filtr da bi menju ...kok se mi splaca...

ceprou me bo use skp vec k auto prslo sam useen...rd bi se naucu mau se na avtu sraufat=)

prdubu doš cca.7-10hp, pa mal več navora bo. sam mal več pa tut žre ja :trance_33_sleep:

sam če boš menjov ferg in filter, menjaj še kolektorje pa lonc. pol bo šelej taprava štima :naughty: pa še okol 10 kojnov boš prdubu.

pol pa ti ostane še odmična, turbina, 3polne svečke,........

Popravljeno . Popravil mfink
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa še

-spuščanje glave

-poliranje kanalov

-lajšanje glavne gredi

-itd...

moč motorja bi se dvignila za cca 20%.

Popravljeno . Popravil mfink
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in še zmer bi jih imel 50km majn od original 2.0 turbo fiat tipota :)

moje mnenje... Pejt u italijo. Kupi tko kot ti je burek reku. Tipo 2,0 sedici, pa pol rihtej. Se ti usaj splača glede konjev. Drgač pa iz čebelice ne boš nikol sršena naredu :smoke:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

mene pa zanima ali se da vgradit turbino v katerikoli avto?

kot primer bi navedu mb E270 cdi (w211='02+).

je že kdo od tu dodatno vgrajeval turbino? na kaj treba pazit, kje se lahko zalomi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima ali se da vgradit turbino v katerikoli avto?

kot primer bi navedu mb E270 cdi (w211='02+).

je že kdo od tu dodatno vgrajeval turbino? na kaj treba pazit, kje se lahko zalomi?

Cdi motor ma itak turbino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil 100% pa sem vseeno raje še v avtokatalog pogledal!

E270cdi,2685ccm,turbina,125kv(170hp)4200obrati,370nm/1600,pospešek 9sek,225km/h,poraba 7litrov,teža1630kg.

Mislim,da sem enkrat gledal glih zato mašino na DSF ko so čip not dali in je imela 204konje,ker je pol padel komentar,da gre zdaj bolj kot 320cdi.To govorima o letniku 2002 zadnji letnik prejšnje oblike?

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil 100% pa sem vseeno raje še v avtokatalog pogledal!

E270cdi,2685ccm,turbina,125kv(170hp)4200obrati,370nm/1600,pospešek 9sek,225km/h,poraba 7litrov,teža1630kg.

Mislim,da sem enkrat gledal glih zato mašino na DSF ko so čip not dali in je imela 204konje,ker je pol padel komentar,da gre zdaj bolj kot 320cdi.To govorima o letniku 2002 zadnji letnik prejšnje oblike?

exact

pardon, sem se prej zatipkal, sem mislil '03 plus.

prvi letnik nove generacije (W211), tisti za katerega si podal tudi specifikacije.

srbi me edino ena stvar. nekje sem zasledil (nevem če ne na motosvetu celo), da če ti po opravljenem čip tuningu v pooblaščenem servisu namestijo nov software se nastavitve za čip tuning zbrišejo, kar bi v tem primeru pomenilo, da je storitev čip tuning stran vržen denar.

se pa definitivno to splača (seveda, če je pravilno vgrajeno, sprogramirano)

veš mogoče za koliko se zmanjša povprečna poraba (že pri teh pičlih 7ih litrih)?

Popravljeno . Popravil impulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da je na avtomobilističnem forumu tip Boštjan,Nick ma "RSR motorsport",zdaj ne vem a dela tam al je lastnik.V glavnem ti bo vse razložil.Sem enkrat sledil,ko se je šlo za audija.

Podatke sem podal za l.02 star model.Je pa ista mašina.Ker so l02 dali ven mašine.L03 pa obliko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti res v resnici pije 7l?

povprečno porabo bi jaz ocenil na 6.8-7.5 litrov.

Koliko sem čital po forumih se najbol hvali 2.7 mašina, glih zaradi neverjetnega razmerja med porabo, kubikažo in pa močjo. glede na druge dizle me preseneča tudi zvok, saj ni tako ZELO traktorski kot pri drugih dizlih (nemorem rečt da se ga ne sliši, vendar ko avto zalaufa ni prva stvar na katero pomislim njiva).

edino kaj je zgrešeno na tem avtu je elektronika: polom na skoraj celi črti... baje je pa na e220 modelih (2 leti novejših!) z elektroniko še hujše, kar je potrdil tudi kolegov e220 ki pa praktično nima komponente katera deluje na elektriko ki nebi štekala vsaj malo... (šibedah, števec, avtoradio, šipe,... )

ko pride nova generacija E-serije pa bom kar obdržal "tastaro" saj je nova nekak preveč vesoljska.

10.mb.sedan.340.jpg

W211_28.jpg

sesir hvala za infoje, se bom pozanimal slej ko prej :) mam še cajta :P

Popravljeno . Popravil impulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CLS 320cdi :whistle:

CLS.jpg

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja te E klase bi naj ble prve z optičnimi kabli zato toliko problemov z njimi (tak mi je povedal moj mehanik). To da tak malo pije pa me res presenetlo ker je poraba malo večja kot pri kakem renoju 1.5dci ki vsi pravijo kak je šparoven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si ziher?

tak da samo chip tuning pol še pride v poštev :)

bodi vesel da je samo chip tuning, saj so turbine drage ko p......, pa potem moraš zraven kupit še kolektorje pa morje ostalih predelav da vse skup dela..........chip tuning pa ni nič drugega kot napisan program, ki kasneje omeji največji tlak turbine, vem recimo da twingo gt (1.2 16V turbo) dobi iz serijskih 100hp (1bar) z chip tuningom na 1,2 ali celo 1,4 bara ven več kot 130hp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

turbine vem da so drage ko kurba, sem hotu dat v mojga starega nisana, še dobro da nisem ker je bil za odpad :)

sem opazil, da maš kr pojma o motorjih. kaj bi po tvoje blo dobro naredit na tem avtu razen čip tuninga.

razmišljal sem še o blow off ventilu, vendar sem kasneje spoznal da je to pri dizlih več al manj šminka (zaradi zvoka, pri pridobivanju moči ne igra neke vloge).

vprašam tak čist iz firbca, 200hp pri 2700 kubikih mi je itak čisto zadosti za tistih 5 sekund ko sem potreben zategavanja :)

kak pa je glede uravnavanje porabe? se to sploh pozna kaj? (ker to se mi mal bije z logiko več moči, večji navor =manjša poraba?!, zakaj pol niso to že naredili v tovarni tak??)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj bi po tvoje blo dobro naredit na tem avtu razen čip tuninga.

Dobro prodat in kupit 535d maš že v štartu 286konjev :whistle:

(ker to se mi mal bije z logiko več moči, večji navor =manjša poraba?!, zakaj pol niso to že naredili v tovarni tak??)

V tovarnah tega,če tudi bi hoteli ne morejo narediti zaradi čedalje večjih norm pri plinih,ekologija pa to.Drugače tudi katalizatorja ne bi bilo ki tud kar nekaj vzame.

Same turbine niti niso drage,bolj potem ostalo zraven (računalnik,dize,izpuh,komplet filter...)to zna nanesti tud do cene dveh,treh novih turbin.Če pa daš velik večjo oz. veliko turbino gor pa še veliko več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

turbine vem da so drage ko kurba, sem hotu dat v mojga starega nisana, še dobro da nisem ker je bil za odpad :)

sem opazil, da maš kr pojma o motorjih. kaj bi po tvoje blo dobro naredit na tem avtu razen čip tuninga.

razmišljal sem še o blow off ventilu, vendar sem kasneje spoznal da je to pri dizlih več al manj šminka (zaradi zvoka, pri pridobivanju moči ne igra neke vloge).

vprašam tak čist iz firbca, 200hp pri 2700 kubikih mi je itak čisto zadosti za tistih 5 sekund ko sem potreben zategavanja :)

kak pa je glede uravnavanje porabe? se to sploh pozna kaj? (ker to se mi mal bije z logiko več moči, večji navor =manjša poraba?!, zakaj pol niso to že naredili v tovarni tak??)

to je vse v nogi voznika....že res da avto z več HP posledično tudi več pokuri ( z nečim jih je treba futrat ne), je pa tudi res, da za isto brzino manj tiščiš pedal plina, to oni upoštevajo navade voznikov, ti se recimo na šiht voziš vsak dan po isti cesti in z približno isto brzino, in potem ko imaš avto čipiran se na šiht še vedno voziš z isto brzino, ampak ker imaš avto čipiran ne rabiš toliko gasa tiščat in tu je trik manjše porabe, če si pa prej ožemal avto do daske pa ga misliš še naprej, bo pa več žrlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim to so na top gear dokazali,ko je novi M3 pil manj bencina kot toyota prius eko.Če koga zanima lahko najdem v keri epizodi je test.Je pa res,da je M3 ves čas vozil v zaveterju :lol1: :hmm:

Več o ceni in o turbinah ti bo povedal hemingway (toyota mr2 tema)z foruma.Nažalost pa,ko je v eni temi mal več napisal,se je kot je navada tu na MS,takoj najdel eden,ki itak pojma nima o dotični stvari in ga neki....tako,da ne vem kolk še sledi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bodi vesel da je samo chip tuning, saj so turbine drage ko p......, pa potem moraš zraven kupit še kolektorje pa morje ostalih predelav da vse skup dela..........chip tuning pa ni nič drugega kot napisan program, ki kasneje omeji največji tlak turbine, vem recimo da twingo gt (1.2 16V turbo) dobi iz serijskih 100hp (1bar) z chip tuningom na 1,2 ali celo 1,4 bara ven več kot 130hp

ja, samo klasične serijske turbine s tlakom kaj več kot 1,0-1,2 bara ne bojo dolgo pihale, še posebej če maš mal več prevoženih...

@gixxer:

v bosni so eni majstri k delajo pocen, kolk so pa preverjeni, morš pa vsaj po kakem hrvaškem forumu pobrskat.

http://www.smchiptuning.com/

js se bom probu mal pozanimat, če bodo letos finance bi rad astrco spravu na ene 130-135 konjev ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!