Skoči na vsebino

Hyundai Getz


Thundercat

Priporočene objave

V tem mesecu mislimo zamenjat avto...starim je ful všeč Getz...čeprav smo sedaj 14 let vozili renaulta .....zanimajo me izkušnje s tem avtom...vem da je avto nov na naših cestah, morebiti pa ga kateri že ima...kaj pa nasploh lahko poveste o tem korejskem proizvajalcu....kupujemo nov avto odločamo pa se med Cliom in Getzom....

Cene se kar "ugodne":

Getz 1.3 82 KM klima 2X Airbag Abs, pa še par kozmetičnih malenkosti bi koštali s popustom 2.177.000 sit.....

Clio 1.2 60 KM 4x airbag, abs pa kaj manj kozmetičnih malenkosti kot zgornji okoli 2.210.000 sit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za getza priporocam, da se obrnes na RegY-ja na avtomobilizem.com! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,moj bratranec ima istega kot si opisal in je FUL zadovoljen,poraba 5-7litrov,prej je imel 206 1.4,pa pravi,da se ne more primerjati z getzom,bil presenečen nad vodljivostjo in motorjem same pohvale LP Curi :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žena ima Hyundai Coupeja.

V bistvu nobenega problema z avtom po cca 6-ih letih.

Edino, kar me moti je malo večja poraba olja.

Pa to, da se posameznega zračnika ne da zapreti, ampak to imajo vsi hyundai.

Sicer pa ga zagotovo dobiš za testno vožnjo pri vsakem prodajalcu.

Vozne lastnosti ima po moje Renault boljše od Hyundaia, cenejši (nakup in vzdrževanje pa je slednji)

Pa veliko veselja ob nakupu...

P.S.

Glede KM je discutable...

Ženin coupe ima 103 konje, vendar jih ni čutiti.

Najbolje je preveriti enega in drugega.

Popravljeno . Popravil Damian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino, kar me moti je malo večja poraba olja.

s porabo olja imajo probleme vsi hyudai-jevi coupeji ze od samega nastanka motorja, sega tja do litra in pol na 1000 km, kar je se znotraj tovarnisko dopustnih kolicin (za coupeja je to kao normalno). ostali hyundai-ji tega priblema nimajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s porabo olja imajo probleme vsi hyudai-jevi coupeji ze od samega nastanka motorja, sega tja do litra in pol na 1000 km, kar je se znotraj tovarnisko dopustnih kolicin (za coupeja je to kao normalno). ostali hyundai-ji tega priblema nimajo.

najbrž si mislil na 10.000 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,imam Coupe 2.0FX,let.1998,pa mi od servisa pa do servisa(15000KM),in mi popije samo 0,5litra-olja, tako da ne vem če lih vsi coupeji žrejo olje,vožnjo pa imam30%športno,70%pa normalno,pa še s porabo se moram pohvaliti,najmanša je bila 6.5lresnično,največja pa 9.2l,povprečje pa je 7,7l,sem ful zadovoljen,kupil sem ga pa zato,rabljenega,ker mi ga je prodajalec,dal stestirati porabo,ker je trdil,da ne pije več kot 9l,mu nisem verjel,šel na pumpo tankal polno,naredil 300KM,skoz športno(avtocesta,mesto LJ)pa avto imel porabo točno 8l,zato sem ga tudi kupil,ni mi zal LP Curi :yea2:

PS:vem, da tema ne sodi semle,ampak sem moral dati odgovor na pitje olja, sory

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tem mesecu mislimo zamenjat avto...starim je ful všeč Getz...čeprav smo sedaj 14 let vozili renaulta .....zanimajo me izkušnje s tem avtom...vem da je avto nov na naših cestah, morebiti pa ga kateri že ima...kaj pa nasploh lahko poveste o tem korejskem proizvajalcu....kupujemo nov avto odločamo pa se med Cliom in Getzom....

Cene se kar "ugodne":

Getz 1.3 82 KM klima 2X Airbag Abs, pa še par kozmetičnih malenkosti bi koštali s popustom 2.177.000 sit.....

Clio 1.2 60 KM 4x airbag, abs pa kaj manj kozmetičnih malenkosti kot zgornji okoli 2.210.000 sit....

kupite Getza in se zapeljite v boljšo, lepšo in svetlejšo prihodnost.

stroj je vrhunski - pri 1,3 litrih zagotavlja 86 ameriških neukročenih mustangov, mejalnik je kr tko-tko, krivulje moči so hecne, da te kap, plastika je pa tolk cenena, da bi raj imel avto, k je oblečen v pingo tetrapak :D

aja, drgač pa - ful cenejš kot Clio, pa 3 leta garancije ,tudi na sklopko in podobne hece. fletkan avto, v njem sm nardil 30.000 km. edin kar je še hecno, je tudi cena, ki jo lahko postaviš, ko ga hočeš prodat :D :D :D :D :D takrat se boste res zjokali :D upam, da boste dobil dobr popust na druzga Getza ....

PS: stvar je totalno lena do 4500 obratov, potem pa kr okej. Podvozje je pa superca (resno mislim!). Edin proti prerjavenju bi ga jaz dal špricnat... da ne bo tam pr postujni örja načela ... :D

PS: na airbage ne preveč računat ....

PSS: kolega se je zanč prevrnu z renojem Meganom Scenicom tanovim, 6 airbagov... pri rolanju z 160 km/h na autobahnu so vsi airbagi ostali nepoškodovani (beri: se niso odprli) :D

tok da ne na bazi airbagov avta kupovat :D

PSSS: poraba ni majhna, kot bi si človek želel ... sploh, če vklopiš še tisto, kaj je že, .... klimo :D

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naš Coupe pije 1 l olja na cca 2000-4000 km. Odvisno od vožnje, letnega časa itd...

je 1.6 motor, poraba pa je okoli 9 l. Manj nikoli pa ga žena lepo počasi vozi. res pa ima avto čez 1300 kil.

Glede 6,5 l za 2.0 sem malo skeptičen.....No, ne vem. Ne vidim logike, da bi večji in močnejši motor imel manjšo porabo. pa še približno istega letnika.

Glede olja pa možno, saj so tu motor od motorja lahko precej različni. naš je pač žejen olja.

Kar se pa zračnikov tiče, za ponya ne vem. Govoril sem o avtih , ki se jih je dalo lani kupiti. Celo Sonata ni imela vsakega zračnika na armaturi posebej (ročno) za regulirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pony žre tam nekje liter na par tisoč km (odvisno od olja, temperatur, tiščanja itd). Je pa trenutno notri tisti poceni Valvoline gradacije 15w-40, pa ga v več kot tisoč km ni porabil še čisto nič, čudno. Očitno olje veliko pripomore k temu (ampak ne kvaliteta, ker pri tem konkretnem valvolinu 15w-40 se o kvaliteti ravno ne more govorit).

k porabi olja pa pripomore tut "zjahanost" motorja, če so ga mrzlega priganjali itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edin kar je še hecno, je tudi cena, ki jo lahko postaviš, ko ga hočeš prodat      takrat se boste res zjokali  upam, da boste dobil dobr popust na druzga Getza ....

Sym, dej bodi tolk faca pa tole zgoraj še s kakšnimi konkretnimi številkami podpri, da vidim če se bomo jokali od žalosti ali od veselja.

Pa tudi o porabi kakšno napiši. Ali se tako zelo pozna, če imaš vklopljeno (tisto, kaj je že) klimo?

Mimogrede, kaj je meni fino pri getzu: to da za 30 jurjev podašljšaš garancijo še za eno leto. Potem ga pa kupiš zdajle (2004) in lahko rečeš, da imaš garancijo do 2008.

Še nekaj sem se spomnil v zvezi s porabo.

V Kapitalu so testirali Getza 1.3 in C2(!) 1.4. Getz je na testu pil 7,4l, C2 pa 9l (ja, devet). No potem pa v zaključni misli napišejo, da bi getz lahko imel kakšen liter nižjo porabo. Ja res bi jo lahko imel, samo C2 bi pa lahko imel kakšne 3 litre nižjo.

Popravljeno . Popravil Jason
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno olje veliko pripomore k temu (ampak ne kvaliteta, ker pri tem konkretnem valvolinu 15w-40 se o kvaliteti ravno ne more govorit).

predvsem to, ce je mineralno ali sinteticno.

PS: na airbage ne preveč računat ....

PSS: kolega se je zanč prevrnu z renojem Meganom Scenicom tanovim, 6 airbagov... pri rolanju z 160 km/h na autobahnu so vsi airbagi ostali nepoškodovani (beri: se niso odprli)  :D

tok da ne na bazi airbagov avta kupovat :D

s Fusionom je isto. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym, dej bodi tolk faca pa tole zgoraj še s kakšnimi konkretnimi številkami podpri, da vidim če se bomo jokali od žalosti ali od veselja.

Pa tudi o porabi kakšno napiši. Ali se tako zelo pozna, če imaš vklopljeno (tisto, kaj je že) klimo?

poraba je 9-11 litrov pri normalni, nepenzionistični vožnji s klimo pržgano ...

saj mi je avtek všeč....

glede cen pa - ni čisto nujno, da bodo getzi čez 3 leta imeli na trgu rabljenih avtov sorazmerno nižjo ceno od nemških ali japonskih avtov, je pa zaenkrat tako ,da so hyundai, kia, daewoo in še kdo pri nakupu novega totalno slaba investicija, če ga hočeš čez 3 leta prodat ... ali bo tudi z getzom tako, pa bomo šele videli ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,o porabi bo kar držalo,v velikih testih so pisali ,da ne morejo verjeti porabi,ki ni presegla10l,pa tut je pisalo ,da je 1,6bolj požresen od 2.0,če še ne verjameš,pa se lahko dogovoriva za vožnjo LP Curi :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede, kaj je meni fino pri getzu: to da za 30 jurjev podašljšaš garancijo še za eno leto. Potem ga pa kupiš zdajle (2004) in lahko rečeš, da imaš garancijo do 2008.

podaljšaš samo garancijo na motor in menjalnik....za nič drugega...tudi jst sem debelo gledal ko piše v cajtengah na veliko da ima 4 leta garancije...potem pa piše v drobnem tisku da podaljšajo garancijo na motor in menjalnik ŽE OD 30.000 dalje...ne vem no.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je pa zaenkrat tako ,da so hyundai, kia, daewoo in še kdo pri nakupu novega totalno slaba investicija

zaenkrat je tako, da je katerikoli avto, če ga kupuješ novega, totalno slaba investicija. Vpliv pa nimajo samo znamke, ampak tudi razred... Npr. večji avti več zgubijo v nekaj letih kot manjši avti.

Potem je pa še ta fora; vprašanje kaj se bo v naslednjih letih, desetletjih dogajalo s priljubljenostjo znamk. Morda se bo folk malo bolj začel obračat na vzhod (glede na boljše zanesljivostne teste, ceno, opremo itd..). Pol pa vemo kako je s ponudbo pa povpraševanjem. Seveda se to ne bo zgodilo čez noč ampak počasi se bo morda začelo kej v to smer premikat.

Golf generacije počasi odhajajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,o porabi bo kar držalo,v velikih testih so pisali ,da ne morejo verjeti porabi,ki ni presegla10l,pa tut je pisalo ,da je 1,6bolj požresen od 2.0,če še ne verjameš,pa se lahko dogovoriva za vožnjo LP Curi :yea2:

ma ta 2.0 motor je zelo zanimiv,edini "problem" je ta, da ima ravno nesrečna 102kW in pade zaradi dveh oz. treh kW razred višje pri zavarovanju. Prav tako kot npr. bmw E36 1.8is. Smola, človek plačuje za 102kW ravno toliko kot za 130kw (oz. 129).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pony žre tam nekje liter na par tisoč km (odvisno od olja, temperatur, tiščanja itd). Je pa trenutno notri tisti poceni Valvoline gradacije 15w-40, pa ga v več kot tisoč km ni porabil še čisto nič, čudno. Očitno olje veliko pripomore k temu (ampak ne kvaliteta, ker pri tem konkretnem valvolinu 15w-40 se o kvaliteti ravno ne more govorit).

k porabi olja pa pripomore tut "zjahanost" motorja, če so ga mrzlega priganjali itd...

In če se želiš znebiti žretja olja pri zjahanem motorju je edina rešitev (kratkotrajna) zvišanje gradacije olja kar si tudi ti naredil na ponyju. Recimo iz SAE 5-50 na 15-30. zaredi tega tudi tebi manj Valvolina popapca. Zakaj že?? Se ne bom spuščal v detajle čeprav jih nekako vem samo jih ne znam napisat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In če se želiš znebiti žretja olja pri zjahanem motorju je edina rešitev (kratkotrajna) zvišanje gradacije olja kar si tudi ti naredil na ponyju. Recimo iz SAE 5-50 na 15-30. zaredi tega tudi tebi manj Valvolina popapca. Zakaj že?? Se ne bom spuščal v detajle čeprav jih nekako vem samo jih ne znam napisat.

ni samo v gradaciji olja težava. Prej sem mel notri Fuchs, neko polsintetično 10w-40, če se prav spomnim, ga je pil liter na par tisoč. Potem sem dal notri čez čas Castrol 15w-40, ga je isto žrl. Nato pa zdej Valvoline, ga pa zaenkrat (kljub nekaj priganjanju) ne žre. Ga bo pa najbrž začel čez čas, ko bo olje postajalo starejše... Tudi pri prejšnjih dveh znamkah olja je bila poraba na začetku manjša kot čez nekaj tisoč km, ampak še vedno pa večja, kot sedaj pri Valvolinu.

Drugače pa pri ponyjih načeloma ni tolk problem v zjahanosti, ampak v sami konstrukciji motorja. Ti motorji so preizkušeni in trpežni agregati iz Mitsubishija, ki pa imajo to slabost, da za svoje delovanje pač popijejo malce več olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri bajti je že tretji Hyundai!

prvi je bil Accent 1.3, naslednji Sonata 1.8 in sedaj ima Lady HHV novega Getza.

Le ta ima v bistvu isto mašino kot Accent in je odlična. Accent ima nekaj čez 100K km in se vozi ves čas brez problema!! Edino Lady, ga je enkrat nabila na robnik in mulo mu je nekoč na koritu za rože štelal blatnik. :angry: :angry: Poraba med 6.5 do 7,5l/100km. Olje se menja le na rednih servisih!

Sonat je bila rabljena kupljena zaradi trenutnih potreb po večjem avtomobilu. Svoje je pošteno odslužila in kljub krepko čez 100Kkm (lahko še kaj več zamolčanih) je bil to izreden avto in pisan meni na kožo. Konfort in varnost, poraba pa okoli 10l/100km.

Za Getza pričakujem da bo tudi upravičil Hyundajev sloves veliko avtomobila za svoj denar. Prvi vtisi (šele 1Kkm) pri vožnji so čudoviti, le malo ozek je za mojo široko rit. Pa še to je predvsem občutek kot posledica razvajenosti v Sonati in sedaj Ladi Nivi. Le režite se ja, vendar se v Nivi vozi kot v fotelju. Odpreš vrata in samo vržeš rit notri direkt na zic. :lol1:

V primerjavi z evropskimi piksnami za podoben in večji denar, je Getz tisto pravo.

Jasno, ni pa ne športak in ne luksuzna limuzina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...
mene pa zanima kje se bi dal kej tuning stvari za getza dobit???(s tem mislm vecinoma spojlerje)

mislis styling... ...tuning (uglasevanje) je friziranje (predvsem masine)... :huh:

poglej na hyundai performance stran, al pa pejd na avtomobilizem.com, in kontaktiraj RegY-ja, tip ma getza, pa hyundaie ma v malem prstu (pa se predsednik hyundai kluba slovenija je, hehe :devil:), je pa faca, tk d se da z njim marsikaj zmenit. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!