Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Ima kdo izkušnje z oljem silkolene pro4 ali repsol moto racing 4t v suzukiju gsxr 600 k1-k3 kako se obnese. Trenutno sem na motul 5100 pa je menjalnik nekam fejst robat za moje pojme pred menjavo je bil bol gladki ampak nisem vprašal tistega ki mi ga je prodal kaj je vlival noter. Drugace kaj vi vozite v teh motorjih?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš tega motula ga zamenjaj za tistega z manjšo viskoznostjo- ta motor mora imeti olje 10W-40.

Meni tudi malo nagaja menjalnik (pri 15w-50 motul 5100) a je zato poraba olja znosna.

Lahko poskusiš z mobil 4t racing 10W-40, shell 10W-40 ali castrol 10W-40.

Za silkolene ali repsol ne poznam nobenega z izkušnjami, tudi večji serviserji nimajo tega v sodih (vsaj nisem pri nobenemu videl). Edino kar je so to znana imena ampak ti oljarji plačajo ekipam, da lepijo to na njihove motorje!

Ker je motor star 10let bodo vse te izbire O.K., če voziš pisto pa lahko sintetika. Tudi to se dobi v viskoznostih po želji.

Jaz sem imel 10let star kawa zx-6r, motul 10w-40 polsintetika, 32.000km ob nakupu, 46.000 razbit, v tem času je spil malo olja-

dolivanja razen menjave pri nekje 42.000 ni bilo. Menjalnik je deloval brezhibno ves čas.

Za nove motorje (kot so bila vprašanja v drugih temah) se pa sintetika ne priporoča- v celem obdobju utekanja ne.

To pa NI nujno 3000 niti 6000 km - odvisno. Zato je toliko leto dni starih ss, ki pijejo olje, ker se ne upošteva nobenih navodil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš tega motula ga zamenjaj za tistega z manjšo viskoznostjo- ta motor mora imeti olje 10W-40.

Meni tudi malo nagaja menjalnik (pri 15w-50 motul 5100) a je zato poraba olja znosna.

Lahko poskusiš z mobil 4t racing 10W-40, shell 10W-40 ali castrol 10W-40.

Za silkolene ali repsol ne poznam nobenega z izkušnjami, tudi večji serviserji nimajo tega v sodih (vsaj nisem pri nobenemu videl). Edino kar je so to znana imena ampak ti oljarji plačajo ekipam, da lepijo to na njihove motorje!

Ker je motor star 10let bodo vse te izbire O.K., če voziš pisto pa lahko sintetika. Tudi to se dobi v viskoznostih po želji.

Jaz sem imel 10let star kawa zx-6r, motul 10w-40 polsintetika, 32.000km ob nakupu, 46.000 razbit, v tem času je spil malo olja-

dolivanja razen menjave pri nekje 42.000 ni bilo. Menjalnik je deloval brezhibno ves čas.

Za nove motorje (kot so bila vprašanja v drugih temah) se pa sintetika ne priporoča- v celem obdobju utekanja ne.

To pa NI nujno 3000 niti 6000 km - odvisno. Zato je toliko leto dni starih ss, ki pijejo olje, ker se ne upošteva nobenih navodil.

pri mojem še nisem opazil dobene porabe olja vsaj v teh 3kkm kaj ga imam noter.imam pa viskoznost 10w-40. moti me predvsem ta grobi menjalnik zato bi probal kaj druga. v hornetu ki sem ga imel prej mi je to olje delovalo dobro menjalnik je bil proti temu prava mehkoba.vem pa da je to suzuki pa gre bol na trdo:D

Kaj ta mobil je sintetika?kje se ga bi dalo dobiti?sem iskal že po avto netu pa ne najdem dobenega motul za motorje?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mobil zastopa euroton (na Brezovici vem da je trgovina), ampak samo program osebnih vozil. Lahko povprašaš še za motor.

Sicer pa mogoče: http://www.motul.si/5100-ester-4t-10w30.html

http://www.motul.si/7100-4t-10w40.html

http://www.motul.si/300v-4t-factory-line-10w40.html

http://www.kupipoceni.si/castrol-moto-power-gps-10w40-p-2733.php

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_OPREMA/ad.asp?ID=4940602

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa sem se tudi sam začel zanimati za motorna olja- ker mi je področje dokaj zanimivo.

Fajn si je prebrati nekaj strokovne literature (tega je na netu kolikor hočeš), koristni pa so vsi forumi in izkušnje uporabnikov.

Najtežje od vsega se je pa potem odločiti. Sicer je tema suzuki, ampak škodi pomojem nobena dobra informacija.

Od olj castrol je - nasprotno od motul več kritike kot ne. Meni je pred leti zaribal 2T z kvalitetno sintetiko elf (prodajalci

so ga priporočali namesto castrol TTS), točil pa sem še motul600 in TTS, ki sta bila v redu. S tem da je bilo motul olje z hudo navito ceno. Na eni drugi mašini s približno istim območjem vrtljajev- valvoline delna sintetika presenetljivo dobra.

Kar se tiče 4t- drugega kot motul nisem imel noter, 10w40 polsintetika 5100 v zx-6r je bila odlična (skoraj nična poraba olja, še zmerna cena iz soda- nalil serviser), nasprotno pa v motorju zxr750-original agregat takoj po 'zakuhanju' v mestu zaribal, potem pa z drugim agregatom od zx-7r (80.000km) zaribal 200km po menjavi za motul 5100- na ležajih glavne gredi. Motor je bil resda 'tiščan' - a ne čez 12.500obr. - kar spet ni nevemkoliko. Mogoče bi z višjo viskoznostjo (50 ali celo 60) in sintetiko ali pač drugim proizvajalcem zdržalo- to ne morem vedeti. Verjeti tistemu serviserju- bolj ne kot da (kaj je nalival not?), ker je znal izdatno računati za svoje delo, to pa je bilo večkrat slabo opravljeno. Je pa res po drugi strani, da je ene stvari naredil zastonj in celo pomagal reševati probleme z motorjem. Čuden odnos torej. Če koga zanima o njem, pošljite pm.

Imam pa tudi jaz vprašanja glede olja- zdaj imam noter 5100 15w50, ki ni grozno drag, poraba olja je konstantna nekje 1 liter na 1000km (vrtljaji večinoma nad 10, zelo pogosto nad 13 in pogosto do 15) kar me ne moti. Začelo me je pa motiti delovanje menjalnika po ca.3000 km od menjave (zdaj je 4500), saj se ta ne prestavlja niti najmanj tako lahkotno kot prej. Nisem zadovoljen in tega olja ne bom dajal ponovno- razen dolivanje istega, pri 6000 od intervala pa bo potrebno drugo olje+filter,

ker ne bom čakal do 10.000, pa tudi z še manjšo porabo olja ne bi imel nič proti.

Proizvajalec in oljarji priporočajo za ta motor 10W-40 pa me zanima, kako vpliva redkejše olje pri delovni temperaturi na menjalnik, kako pa bi gostejše (torej 10W-60) ? Oz. drug proizvajalec olja če ima kdo izkušnje.

Poskusil bi z motulom 5100 10W-40 a se bojim, da bo večja poraba olja in še slabše z menjalnikom, 300V pa je predrag.

Druga olja, ki me zanimajo pa so procycle (Louis) 10W-40 pol in 10W-50 sintetika, castrol power1 4T racing 10W-40 in pa tale, ki me najbolj - Liqui moly racing 4T sintetika gradacij 10W-50 in 10W-60- nemška top znamka, cena pa je presenetljivo zmerna.

Mislim, da pri njih polni louis (kar sem uspel zaslediti na netu- naj bi castrol a je v osnovi angleški zato o tem dvomim).

Zakaj sintetika? Meni motor ko je ogret ne deluje optimalno v rdečem polju = občasno klenka. Kljub oljnemu hladilniku in cagarju temperature na prvi četrtini. To se dogaja zaradi previsoke kompresiji (znižana glava motorja), kjer je previsoka temperatura v izgorevalnem prostoru. Do 14.000 to ne dela. Trenutno nekaj rešujem z predelavo izpuha, potrebna pa bo tudi sprememba pri olju, saj sintetika bolje hladi motor kot polsint. - dejstvo iz teorije.

Tako ali tako bo moral interval biti na 6000 ali po potrebi prej, raje več investiram in malo manj vozim - a to bolj kvalitetno in brez skrbi. Ker klenkanje lahko uniči motor, 'stopi' bate.

Sklopka dela bp (hidravlična), imam tud rezervno doma, nevem pa če bi z sintetiko drsela, za hondo s to hibo še nisem slišal.

Torej kako mnenje o louis ali liqui moly sintetiki je dobrodošlo!

In pa malo za hec malo za res- enemu ex-forumašu z vfr400 so zmerili 230km/h z gixxer600, enmu angležu iz 400greybike foruma

pa dva suzukija, 750 in 1000 kazala 150mph (241 km/h), ko so vozili skupaj. Uradno gre 210 originalna, zdej glava + avspuh

je iz računanja glede na obrate (števec samo do 180) cca.225 realno. Torej gsxr števci lažejo vsaj za 5 če ne še več ;)

Men pa kaže premalo, isto ko in ninji6, ko je v 6ti blokada + akrapovič kazal 5 manj ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo izkušnje z oljem silkolene pro4 ali repsol moto racing 4t v suzukiju gsxr 600 k1-k3 kako se obnese. Trenutno sem na motul 5100 pa je menjalnik nekam fejst robat za moje pojme pred menjavo je bil bol gladki ampak nisem vprašal tistega ki mi ga je prodal kaj je vlival noter. Drugace kaj vi vozite v teh motorjih?

LP

No ja, Suzuki ima za moje pojme od vseh ss šestotakov najbolj mehak in precizen menjalnik. Motul 5100 10-40 se je v vseh 4 zverinah (Gsxr 600 k3, Gsxr 750 K6, R6 99, cbr 600 07) doma vedno izkazal odlično, pred tem sem točila Agip nekajkrat, pa se mi je zdelo, da je menjalnik postal precej glasen na R6 po res fejst vroči mestni vožnji čez Tirano, tudi olje čist črno. Trikrat- prvič, zadnjič in nikoli več smo v R6 in K6 dali ful sintetiko, pri Suzukiju je sklopka začela fajn drset, R6 je pa dobila trd menjalnik. Tko da kar se mene tiče, 5100 it is :winkiss:

:topic: če ga kdo rabi po ugodni ceni->PM, delam tud servise. (jbtg, dikranje je drago, vsak euro prou pride, tud če je "tačrn" :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, Suzuki ima za moje pojme od vseh ss šestotakov najbolj mehak in precizen menjalnik. Motul 5100 10-40 se je v vseh 4 zverinah (Gsxr 600 k3, Gsxr 750 K6, R6 99, cbr 600 07) doma vedno izkazal odlično, pred tem sem točila Agip nekajkrat, pa se mi je zdelo, da je menjalnik postal precej glasen na R6 po res fejst vroči mestni vožnji čez Tirano, tudi olje čist črno. Trikrat- prvič, zadnjič in nikoli več smo v R6 in K6 dali ful sintetiko, pri Suzukiju je sklopka začela fajn drset, R6 je pa dobila trd menjalnik. Tko da kar se mene tiče, 5100 it is :winkiss:

:topic: če ga kdo rabi po ugodni ceni->PM, delam tud servise. (jbtg, dikranje je drago, vsak euro prou pride, tud če je "tačrn" :P )

Sem dal noter zdaj full sintetiko Mobil racing 4t 15W-50, pa je to majka proti prej.Vibracije ki sem jih prej čutil so zginle, čuje se lepši tek motorja pa še menjalnik gre dosti bol mehko.za zdaj sem zadovoljen bomo videli čez par tisoč. aja sklopka ne drsi niti malo za zdaj:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proizvajalec in oljarji priporočajo za ta motor 10W-40 pa me zanima, kako vpliva redkejše olje pri delovni temperaturi na menjalnik, kako pa bi gostejše (torej 10W-60) ? Oz. drug proizvajalec olja če ima kdo izkušnje.

Poskusil bi z motulom 5100 10W-40 a se bojim, da bo večja poraba olja in še slabše z menjalnikom, 300V pa je predrag.

Druga olja, ki me zanimajo pa so procycle (Louis) 10W-40 pol in 10W-50 sintetika, castrol power1 4T racing 10W-40 in pa tale, ki me najbolj - Liqui moly racing 4T sintetika gradacij 10W-50 in 10W-60- nemška top znamka, cena pa je presenetljivo zmerna.

Mislim, da pri njih polni louis (kar sem uspel zaslediti na netu- naj bi castrol a je v osnovi angleški zato o tem dvomim).

Zakaj sintetika? Meni motor ko je ogret ne deluje optimalno v rdečem polju = občasno klenka. Kljub oljnemu hladilniku in cagarju temperature na prvi četrtini. To se dogaja zaradi previsoke kompresiji (znižana glava motorja), kjer je previsoka temperatura v izgorevalnem prostoru. Do 14.000 to ne dela. Trenutno nekaj rešujem z predelavo izpuha, potrebna pa bo tudi sprememba pri olju, saj sintetika bolje hladi motor kot polsint. - dejstvo iz teorije.

Tako ali tako bo moral interval biti na 6000 ali po potrebi prej, raje več investiram in malo manj vozim - a to bolj kvalitetno in brez skrbi. Ker klenkanje lahko uniči motor, 'stopi' bate.

Sklopka dela bp (hidravlična), imam tud rezervno doma, nevem pa če bi z sintetiko drsela, za hondo s to hibo še nisem slišal.

Torej kako mnenje o louis ali liqui moly sintetiki je dobrodošlo!

Poskusi pa Motul 7100 10 w-40 sintetika za par euru več kakor 5100....Kakorkoli jst imam v moji lubici notri motul 7100 zmeraj...,menjalnik mehcen poezija pa tudi,če že gre proti servisu ali 6k....,meni olja ne pije nič....,še nikoli ga nisem dolival,pa se lubica vrti tudi do 15 tisoč...,skratka lubica ima dobrih 36 tisoč km prevoženih in zaenkrat nobenega defekta!!! smile.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodam komplet poškodovane plastike za K6/K7 belo plave

desno bi bilo potrebno zalepiti na enem delu in malo popraviti

več info in slike na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober vecer!

Je kdo že zamenjal verigo odmičnih gredi na gsxr 600k1? je motor še bil vedno kar glasen v prostem teku?

Zanima še me koliko približno stane nastavitev ventilov?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

živjo mene zanima če kdo ve kje bi se dal dobit nalepke za gsx-r 600 K7 letnik 2007? kolk bi to pršlo? pa če se jih da dobit posebej al morš nujno ceu komplet kupt.

zanima me še če kdo prodaja desni pokrou motorja? za koliko? ali če jih kdo dela iz karbona?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo mene zanima če kdo ve kje bi se dal dobit nalepke za gsx-r 600 K7 letnik 2007? kolk bi to pršlo? pa če se jih da dobit posebej al morš nujno ceu komplet kupt.

zanima me še če kdo prodaja desni pokrou motorja? za koliko? ali če jih kdo dela iz karbona?

hvala

jaz sem jih kupil v austriji cca 20km iz šentilja. Stale so me 60€ vendar sem jih imel za črno kombinacijo kjer so nalepke manjše. Kupil pa sem nalepki za oba boka in oba napisa na zadku 600. Napise suzuki pa sem dal naredit pri mojstru ki dela nalepke, ker nisem dal več nazaj gor v orginal barvi ampak v rdeči. Pa še zanimivost ob pol 4 popoldan sem naročil za 1200€ delov ob pol 9 zjutraj drugi dan so me klicali da že lahko pridem iskat. V sloveniji pa 3-4 tedne povsod čakat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napise suzuki pa sem dal naredit pri mojstru ki dela nalepke, ker nisem dal več nazaj gor v orginal barvi ampak v rdeči.

Kdo pa je ta mojster,če ni skrivnost?? pa kolk si dau k ti jih je naredu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

mi lahko kdo pove kakšne oznake ma na svojem računalniku na modelu 06/07?

zanima me pa tudi ali ve kdo za kaki ECU za gsxr 600 2006/2007...moj je po vsej verjetnosti šo po gobe :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo mene zanima če kdo ve kje bi se dal dobit nalepke za gsx-r 600 K7 letnik 2007? kolk bi to pršlo? pa če se jih da dobit posebej al morš nujno ceu komplet kupt.

zanima me še če kdo prodaja desni pokrou motorja? za koliko? ali če jih kdo dela iz karbona?

hvala

meni jih je naredil in nalepil zalo ugodno, ter zelo kvalitietno keren franc v podjetju K-Print (www.k-print.si) iz kranja. komplet nalepke za celoten motor mislim da za 60€ za karbon pa poišči (če si na facebooku) rok's carbon, mi je levi dekelc naredil karbonski, tudi zelo ugodno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ma kdo 600 k6 in bi bil pripravljen na njegovem motorju probat moj CDI? seveda za kakšno proti uslugo

če je kdo tak dober, me prosim naj kontaktira na PM :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Dober večer!

Zanima me kako se pozna menjava zobnika spredaj -1 na gsxr 600 k1 je kaj razlike.se dosti zgubi na koncu oz pri 100 v 6 prestavi so dosti višji obrati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne štarta mi programa na win7?mogoče veš kako rešim to.ven mi vrže napako 1.84 kein gultiger gleitkommavert

dol potegneš zip fajl in tam delaš..meni na win7 dela normalno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!