Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pi..e švabske so na alfo namonteral od gnojnega voza masko pa misljo da so avto naredl...ja ja tko kot so rusko fronto zmagal :BUA:  :BUA:  :BUA:

In point posta je ...? Kje imas ti zdaj alfo?! Kaka podobnost z alfo? Jaz je ne vidim ... morda podobna silhueta hatchbacka (147) in karavana (156) ampak do alfe je se dalec :D

Objavljeno

pustite šmrkavca pri miru..

resno vprašanje: koliko $$$ se nam obeta?

Objavljeno
V bistvu bi bilo ekstremno poceni, se ti ne zdi? :naughty:  Ravno temu se rezimo, ker 2.3 miljona nisi vzel za stos ... 2.3 miljona je bil moj clio ... pa niti vse opreme nima :lol1: 

Ja eetq d se mi zdi pocen sam sm mislu d sm kej narobe razumu..

Objavljeno

Ja eetq d se mi zdi pocen sam sm mislu d sm kej narobe razumu..

a boš pol fotru predlagal naj to kupi? Jazi bo mu, sam ma že glih nou auto ...

Objavljeno

sej bi mu reku sam je brezveze k hoce zdej nouga scenic-a kupt, BMW mu ne sede :cry:

..Ah ga bo pa dedi sam on misl pa zdejsno trojko.

Objavljeno
Kaka podobnost z alfo? Jaz je ne vidim ... morda podobna silhueta hatchbacka (147) in karavana (156) ampak do alfe je se dalec :D

Še dobro. Ampak očitno bodo čisto vse modele pofrderbal s tem ruzakoklopniškim dizajnom. Adijo športna eleganca.

Objavljeno
..Ah ga bo pa dedi sam on misl pa zdejsno trojko.

Pa ti bo dal dedi za en krog? :naughty: :rolleyes:

Objavljeno
Še dobro. Ampak očitno bodo čisto vse modele pofrderbal s tem ruzakoklopniškim dizajnom. Adijo športna eleganca.

No, to je pa ze stvar okusa, meni je tako 156 (sportwagon ali ne) kot tele slike BMW enice vsec ... sploh s emi zdi lustna tista kratka varjanta. No, bomo videli cene ... <_<

Objavljeno
Pa ti bo dal dedi za en krog? :naughty: :rolleyes:

ja bo..(upam) sam morm se izpit narest :lol1: bo ze mal stara k jo bom vozu.. :D :P

Objavljeno

Eh neka playerska bemfa niti malo sportnega duma nima ne v dizajnu kaj se le v motorju 2.0l 150KM. to ma novi golf 5 z fsi masino kaj sele kaki GTI al pa nekaj v stilu R32!!! NI PA GA BOLSEGA OD HONDE!! :yea2:

Objavljeno
Eh neka playerska bemfa niti malo sportnega duma nima ne v dizajnu kaj se le v motorju 2.0l 150KM. to ma novi golf 5 z fsi masino kaj sele kaki GTI al pa nekaj v stilu R32!!! NI PA GA BOLSEGA OD HONDE!! :yea2:

Se strinjam glede zadnjega stavka :D No, BMW očitno ne stagnira v oblikovanju kot večina nemcev, poskuša se dokazat z nečim novim. Pa če ti je všeč al pa ne. Jas osebno se ga čez 10 let več nebom spomnu.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Presse-Information

22. März 2004

Firma

Bayerische

Motoren Werke

Aktiengesellschaft

Postanschrift

BMW AG

80788 München

Telefon

++49-89-382-29621

Internet

www.bmwgroup.com

Freude am Fahren jetzt auch in der Kompaktklasse:

Der neue BMW 1er startet.

?????

München. Ab Herbst 2004 bietet BMW erstmals ein Automobil in der Kompaktklasse an: Den BMW 1er, fünftürig und 4,23 Meter lang. Damit ist die neue Modellreihe genau 24 Zentimeter kürzer als eine 3er Limousine. Sein BMW typisches Antriebskonzept, leistungsfähige Motoren, hochwertige Ausstattung und der damit verbundene Fahrspaß bieten eine neue und einzigartige Alternative in diesem Marktsegment.

Schon der erste Blick lässt keinen Zweifel, der neue Fünftürer ist durch und durch ein BMW: Der lange Radstand mit kurzem Überhang vorn, die niedrige Dachlinie mit dem typischen Gegenschwung in der C-Säule und dazu die charakteristische Front mit Niere und Doppelscheinwerfern geben dem 1er das Gesicht in der Menge. Die praktische Heckklappe öffnet den 330 bis zu 1150 Liter großen, variablen Gepäckraum, in dem Fahrer und Passagiere auch größeres Sportgerät zu vielfältigen Freizeitaktivitäten transportieren können.

Einzigartige Agilität und Lenkpräzision.

Ob mit oder ohne Ladung – die Fahrt im neuen 1er ist immer pures Vergnügen: Die langstreckentaugliche Sitzposition und das beispielhaft übersichtliche Cockpit unterstützen den Fahrer mit perfekter Ergonomie beim 'Erlebnis Fahren'. Nach Start des Motors per Knopfdruck kommt sofort jene Freude am Fahren auf, die nur ein BMW vermitteln kann. Dank seiner in der Kompaktklasse einzigartigen Agilität und Lenkpräzision durcheilt der BMW 1er sportlich und dennoch komfortabel nicht nur kurvige Landstraßen, sondern bereitet auch in der Stadt müheloses Fahrvergnügen. Denn auch der neue 1er hat – wie jedes BMW Automobil – den Motor vorn und den Antrieb hinten: Der Fahrer lenkt selbst in engsten Kurven frei von Antriebseinflüssen, während die Hinterräder die Motorleistung mit optimaler Traktion auf die Fahrbahn übertragen.

Dieses Konzept unterstützt zudem eine ideale Gewichtsverteilung zwischen der aufwändigen Aluminium-Vorder- und der Fünf-Lenker- Hinterachse. Alles zusammen ergibt weitere Vorteile, wie eine optimale Traktion auch unter voller Beladung und am Berg. Das Antriebs- und Fahrwerkskonzept wird abgerundet durch eine besonders steife Karosserie und die ausgezeichnete Aerodynamik mit einem cw-Wert von lediglich 0,29.

Kein anderes Fahrzeug in der Kompaktklasse verfügt in Summe über eine solch ausgeprägte Konzeptharmonie aus sportlichen Fahreigenschaften und Langstreckentauglichkeit wie der BMW 1er.

Vier Motorvarianten zwischen 115 und 163 PS.

Sofort von Verkaufsstart an stehen den Kunden vier Vierzylinder-Motorisierungen zur Auswahl. Die Modelle 116i (85 kW / 115 PS) und 120i (110 kW / 150 PS) verfügen über weiterentwickelte, kultivierte BMW Benzinmotoren. Die beiden Diesel, der 118d (90 kW / 122 PS) und der 120d (120 kW / 163 PS) sind mit drehmomentstarken Diesel-Triebwerken ausgestattet. Alle BMW 1er erfüllen selbstverständlich die EU4 Emissionsanforderungen. Knackig zu schaltende Sechs-Gang- Handschaltgetriebe (Fünf-Gang bei 116i) oder wahlweise komfortable Sechs-Gang- Automatikgetriebe leiten die Leistung weiter an große 16 Zoll- Räder mit Notlaufeigenschaften und sorgen dort jeweils für die dynamischsten Fahrleistungen im Wettbewerb. Gleichzeitig gehört der BMW 1er beim Kraftstoffverbrauch zu den günstigsten seiner Klasse.

Aktive und passive Sicherheit auf höchstem Stand.

Standfeste Scheibenbremsen mit großem Durchmesser sorgen in jeder Situation für mustergültige Verzögerungswerte. Den nachfolgenden Fahrzeugen zeigt der BMW 1er mit seinem zweistufigen Bremslicht an, ob gerade eine Normal- oder Gefahrenbremsung stattfindet. Und auch die umfangreiche Sicherheitsausstattung mit serienmäßigem Fahrstabilitätssystem (DSC), Notbremsunterstützung (DBC), elektronischer Differentialsperre sowie komplettem Airbag-System inklusive Kopfairbags für alle Plätze, bewegt sich auf allerhöchstem Niveau. Zusammen mit einer vorbildlichen Sicherheits-Struktur der Karosserie liefert sie die besten Voraussetzungen für fünf Sterne im Euro NCAP Crashtest.

Ausstattungsmöglichkeiten wie in der Oberklasse.

Über die umfangreiche Grundausstattung hinaus besteht eine außergewöhnliche Vielfalt an Möglichkeiten, den BMW 1er mit optionalen Ausstattungen in gewohnt hoher BMW Qualität zu individualisieren. Viele davon sind bisher nur aus höheren Fahrzeugsegmenten bekannt, wie zum Beispiel: Schlüsselloser Komfortzugang, Bluetooth Handy-Schnittstelle, Sportsitze mit Lehnenbreitenverstellung, Akustische Einparkhilfe (PDC) für vorne und hinten, Bi-Xenonlicht sowie diverse leistungsstarke Audio und Navigationsgeräte, die auch über das moderne BMW Bedienkonzept iDrive mit zentralem Controller oder Sprachsteuerung geschaltet werden können.

Mit seinem einzigartigen Konzept spricht der BMW 1er alle jene Kunden an, die zwar die praktischen Aspekte bisheriger Kompaktfahrzeuge zu schätzen wussten, bisher aber vergeblich nach einem Automobil suchten, das auch ihren erweiterten Bedürfnissen nach Fahrvergnügen und Individualität Rechnung tragen kann. Der BMW 1er erfüllt gezielt diese Kundenwünsche und bietet darüber hinaus hochwertige Produktsubstanz in einem modernen, charaktervollen Äußeren.

Die technischen Daten im Überblick

116i: 85 kW /115 PS bei 6000 min-1; 150 Nm bei 4300 min-1; Hubraum 1,6 Liter; 0-100 in 10,8 s; Höchstgeschwindigkeit 200 km/h; Verbrauch 7,5 l/100km

120i: 110 kW / 150 PS bei 6200 min-1; 200 Nm bei 3600 min-1; Hubraum 2,0 Liter; 0-100 in 8,7 s; Höchstgeschwindigkeit 217 km/h; Verbrauch 7,4 l/100km

118d: 90 kW / 122 PS bei 4000 min-1; 280 Nm bei 2000 min-1; Hubraum 2,0 Liter; 0-100 in 10,0 s; Höchstgeschwindigkeit 201 km/h; Verbrauch 5,6 l/100km

120d: 120 kW / 163 PS bei 4000 min-1; 340 Nm bei 2000 min-1; Hubraum 2,0 Liter; 0-100 in 7,9 s; Höchstgeschwindigkeit 220 km/h; Verbrauch 5,7 l/100km

BMW 1er - produziert in Deutschland.

Gefertigt wird der BMW 1er im hochmodernen Werk Regensburg. Hier entstanden Fertigungsanlagen, die im Industrievergleich mit einem Höchstmaß an Flexibilität und darstellbarer Modellvielfalt herausragen, aber gleichzeitig auch das Optimum heute möglicher Arbeitsplatzergonomie bieten.

Mit dem BMW 1er legt die BMW Group einen wichtigen Eckpfeiler für weiteres, profitables Wachstum. Das Premium-Segment der Kompaktklasse sehen Marktforscher als einen Markt mit weltweit großem Potenzial. Der BMW 1er wird daran aufgrund seines speziellen Fahrzeugkonzeptes überproportional teilhaben und zur weiteren Schärfung des BMW Markenprofils beitragen.

Die Preise des BMW 1er werden in Kürze bekannt gegeben werden. Die Markteinführung ist für Herbst 2004 vorgesehen. Zeitgleich findet anlässlich des Pariser Automobil Salons die Messe-Premiere statt.

(vir: http://www.press.bmw.com )

Objavljeno

A nismo rekli, da ga po nemško in italijansko ne bomo sekali na forumu?

Objavljeno

namesto, da bi bil srečen, da ti nartaboljtazadnje informacije butam, pa kakršnekoli že bile.. malo počakaj, pa bo tudi v razumljivem jeziku v vseh časopisih.. do takrat pa potrpi..

Objavljeno
...a to je ala golf mišln :hmm:

ne, BMW serije 1 ...

Objavljeno

Moje ime je Srečko in sem bil nazadnje na/butan leta 98, ko sem imel roparje v hiši. :angry:

Trpel pa sem lansko leto. Ko sem LC čakal. :grrr

Objavljeno
namesto, da bi bil srečen, da ti nartaboljtazadnje informacije butam, pa kakršnekoli že bile.. malo počakaj, pa bo tudi v razumljivem jeziku v vseh časopisih.. do takrat pa potrpi..

spiel, saj si car, samo daj prosim ... to je že floodanje ... prlimaj štiri slikce, pa tiste kvalitetno (slikce uploadaj v forum, ne samo linkat ...)... tekst pa drugič na kratko in zanimivo povzami v slovenščini in objavi link do izvirnika v dojče... okej? Bo bolj pregledno, pa še celo kdo bo zadevo prebral... saj veš - kratko in jedrnato, ne pa dolgo in klobasasto ..

drgač si pa super :OK:

PS: srečno nismo, smo pa zato lepi :P

Objavljeno

zdaj pride del, ko grem do v kot in se bičam do krvi..

očitno bo treba rečt mea culpa, čeprav gre glede na vložen trud (auu, prsti) težko iz jezika..

kriv sem, kriv.. ne bom več O:-)

:naughty: :lol1:

Objavljeno
zdaj pride del, ko grem do v kot in se bičam do krvi..

očitno bo treba rečt mea culpa, čeprav gre glede na vložen trud (auu, prsti) težko iz jezika..

kriv sem, kriv.. ne bom več O:-)

ma ne ... sam onočemo, da motosvet postane neka zbirka razne nemške solate, popolnoma neoblikovane in nametane na kup ... ker tak kup se potem hitro zagnoji ... če bi bil vsaj kompost .. ampak ni

če se že tolk trudiš, se daj raj drugač, pa izberi 4 lepe fotke, s katerimi boš folku povedal povsem dovolj ... ne pa 20 fotk ki so skoraj iste :(

Objavljeno (popravljeno)

res jih je 20, ampak ena lepša kot druga :wub:

cene pa niso povedali, pujsi.. glede na to, da je 24 cm krajši od trojke, lahko pričakujemo, da bo tudi 24 € cenejši :devil:

Popravljeno . Popravil spilferderber
Objavljeno
res jih je 20, ampak ena lepša kot druga :wub:

cene pa niso povedali, pujsi.. glede na to, da je 24 cm krajši od trojke, lahko pričakujemo, da bo tudi 24 € cenejši :devil:

se ti zdi, da je ena lepša od druge?

dovolj bi blo - ena od spredaj, stranska, ena bočna, od zadaj + armatura + odprta vrata ...

pa še linkal si jih - ko bodo enkrat zginle z naslovov, se bo lahk vsak, ki bo temo odprl, sam po jajcih praskal ...

Objavljeno

Slike so super, enica mi je pa zelo vsec, sploh notranjost ... cena bo verjetno 6mio in gor :wacko:

Objavljeno

<_<

Objavljeno (popravljeno)

<_<

Popravljeno . Popravil spilferderber

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!