Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
po brošuri, ki sem jo prejel, se da razbrat, da cena ne bo vključevala klima naprave..

klasika <_<

Ne more. Včeraj mi je celo dopoldne letal cepelin nad glavo z reklamo za novi BMW 1. Ta je pojedel vse klime.

Objavljeno

To cudo, namrec "cepelin", je danes nad Vrhovci in Brdom letelo :)

Sicer je pa zadeva menda s helijem filana, tako da izgovora vseeno nimajo :P

Objavljeno
A bodo sli po WV stopinjah? :D

Mislim, so pa kekci, itak noben kupec ne bo vzel brez klime, ne vem zakaj pol strasijo s tako ceno, ko moras pa itak doplacat za razne nujne reci ki jih ne dajo serijsko ...

A koga tole slučajno ne eno fabriko motorjev spominja, :hmm: na katero bavarsko fabriko že.

Da pomagam, obvezno doplačilo za ogrevane ročke, ABS, ... no če ne doplačaš pač motor dobiš enkrat jeseni, ko ga naredijo posebej zate, po naročilu. :? :cry: :lol1: :lol1:

lp

Rudi

Objavljeno

Če se bo ta GRDOSIJA dala dobiti za manj kot 4 milijone z vsaj osnovno opremo ( v kar šteje metalna barva, klima, centralno, abs in ostale stvari, ki jih imajo normalni avti ),

pol se bom jaz nag slikal in vam poslal slike na forum pot temo "vormitorijum" :kva2: :kva2: :kva2:

Objavljeno

Ne bo se ti treba nag slikati. Avto pa je vseeno več kot dober.

Aljaž .) :P .) :yea2:

Objavljeno

uradne cene za Nemčijo

Die Preise für Deutschland inklusive Mehrwertsteuer lauten:

116i: 19.800 Euro

(85 kW /115 PS; 150 Nm; Hubraum 1,6 Liter; 0-100 km/h in 10,8 s; Höchstgeschwindigkeit 200 km/h; Verbrauch 7,5 l/100km)

120i: 23.600 Euro

(110 kW / 150 PS; 200 Nm; Hubraum 2,0 Liter; 0-100 km/h in 8,7 s; Höchstgeschwindigkeit 217 km/h; Verbrauch 7,4 l/100km)

118d: 21.900 Euro

(90 kW / 122 PS; 280 Nm; Hubraum 2,0 Liter; 0-100 km/h in 10,0 s; Höchstgeschwindigkeit 201 km/h; Verbrauch 5,6 l/100km)

120d: 24.400 Euro

(120 kW / 163 PS; 340 Nm; Hubraum 2,0 Liter; 0-100 km/h in 7,9 s; Höchstgeschwindigkeit 220 km/h; Verbrauch 5,7 l/100km)

vir: http://www.press.bmw.de/

Objavljeno

No ja, :kva2: :kva2: pa tile dedi hočjo ravno 1mio SIT več kot za enakega Holfa, pa že golf je predrag za kake pol milijončka. Je en let stara trojka boljši nakup, pa še cenejša.

lp

Rudi

Objavljeno

Cena bo zelo podobna compactovi, npr. 320d z avtomatsko klimo, ki jo je potrebno doplačati okoli 5,7 mioSIT + barva. Če pršteješ še dober radio, bordcomputer, delno usnjene športne zice, feltne, šp. podvozje, trikraki usnjen športni multifunkcijski volan s tempomatom smo na cca 6,6 mioSIT! :o

To pa je edini motor, ki bi ga imel! Vsak WV ali Audi TDI se pokakca pred 320td, govorim iz lastnih izkušenj (mamo doma compact 320td 150KM). Sosed ma TDI 130KM pri zelo podobih pogojih vožnje mu pije pol litra več. Pr men je poraba po računalniku trenutno 6.0 pa tam do 7, pr nemu med 7 in 8,5, pri čemer je potrebno upoštevat, da zračunalniki ša mau premau pokažejo.

Objavljeno
uradne cene za Nemčijo

Die Preise für Deutschland inklusive Mehrwertsteuer lauten:

116i: 19.800 Euro

SAJ SEM VEDU ! Ne bo se treba slačit.

Hvala bogu . Huuh ! :rolleyes:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Prvi vtisi, ko sem gledal slike sem si rekel, porka fix, spet en Golf (zeeeh). Oblika res ni hudo inovativna, je pa precej BMW-jevska, športne linije, visok zadek in dva para očes, ki grdo gledata v svet. Včeraj sem bil namreč na testnih vožnjah in videl zadevo v živo. Moram pohvalit, da so se fantje res potrudili in iz Nemčije v Slovenijo prepeljali cca 20 avtomobilov, ki jih je bilo potrebno testirat B) Najprej, ko sem prišel tja sem se zapičil v simulator in z 1-ko postavil rekord v Grand Tourismo 4, nakar sem dobil marelo :naughty: Pogostitev je bila odlična, predstavitev je potekala na 4-rih LCD zalonih in panoju... Potem pa so sledile vožnje. V avte smo se vsedli po dva in dva in se med potjo, ki je bila do Postojne, menjavali. Torej dobil sem v roko eno plastično stvar, podobno kot je dalinec za alarmno napravo in nekaj denarja za avtocesto. Centralnega dalinskega odlepanja smo danes že pač vajeni in ni nič kaj novega, je pa priročno. Ključa ni. Odprem vrata in iz kabine zadiši po mešanici usnja in nove plastike. Vsedem se na voznikov sedež in nekaj časa samo občudujem svetlo sivo notranjost in si s 5-timi ročicami nastavil sedež po mojih merah. Ko mi je to uspelo sem študiral, kaj naj počnem s tem plastičnim pilotom, nakar sem našel režo, kamor je očitno ustrezal. Sledil je vžig, ki se ga sproži (podobno kot pri Laguni) s pomočjo pritiska na "start" gumb. Avto je bil dokaj tih (120d), noter skoraj neslišen, se pa prestavna ročica menjalnika trese kot vibrator. Vozili smo v skupini, pot nas je vodila skozi Vrhniko in do enega avtodroma, kjer smo sprobali zavore, ESP-je in ostalo elektroniko. Moram rečt, da sem se pošteno trudil na mokri podlagi spodnest avtomobilu zadek pa mi to ni uspelo. Slalom me je precej prepričal tudi o 1-kini stabilnosti pa tudi ABS je potrebno pohvalit, sej odlično opravlja svojo nalogo. Za tem smo odvozili Kačji ride, kjer sem ponovno dobil varen občutek v BMW-jevo podvozje. Pot nas je kasneje vodila še skozi Postojno in po avtocesti nazaj v Ljubljano. Avto precej pošteno pospešuje, končne nisem uspel sprobati (niti si nisem nevem kako želel), ampak pri 180km/h je lega še zmeraj zanesljiva. Všeč mi je bilo to, da je zelo dobro zadušen pred zvoki iz agregata (razen pri pospeševanju, kjer bi bilo škoda, da jih ne bi bilo), pri visoki hitrosti se sliši samo veter, ki se lovi v karoserijo. Del poti sem sedel tudi zadaj, kjer pa nisem bil preveč zadovoljen. Mogoče zato, ker sem se razvadil na voznikov fotelj. Pri svoji višini (184cm) mi je bilo na zadnjih sedežih po nekaj kilometrih precej neudobno, saj je klop preveč spuščena in prekratka. Za noge prostora tudi ni v izobilju, ampak nisem imel težav. Streha je od glave dovolj odmaknjena, da se mi ne dogaja podobno kot recimo pri Peugeotu 206 (seveda na zadnji klopi). Posebno me je navdušilo avtomatično brisanje vetrobrana, ko sem zapeljal skozi vodno zaveso na poligonu, komande na volanskem obroču, overdrive (nastaviš hitrost in noga počiva - ni noviteta, je pa dobrodošel), natančen menjalnik, 310l pritljažnik in še bi se dalo naštevat... Cena? Baje se začnejo pri cca 5,5 milijona, kar je za moje pojme še zmeraj preveeeeeč :BUA: To sicer ni moj tip avtomobila (sem bolj za velike krave), je pa zelo všečen in kmalu človeku zleze pod kožo - hitro ga osvojiš (z izjemo smerokazov, ki zahtevajo nekaj občutka). To je to...

Aja, na sliki pa je "moja" makina :naughty:

post-17-1095988256.jpg

Objavljeno (popravljeno)

... tako je pa zgledala predstavitev. Se opravičujem za slabo kvaliteto slik, ampak telefon je bil edina stvar, ki sem jo imel pri roki .)

post-17-1095988804.jpg

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno

V zadnjem sobotnem delu je bil test tega čuda. Avtor članka je napisal, da se je uvoznik posebej potrudil in priskrbel avtomatsko klimatsko napravo serijsko in sicer v deželni opremi. Predstavljam si, da deželna oprema pomeni osnovna oprema za naš trg :?

Cena za 120d pa je 6.76 mioSIT, torej 7 mio pa ga maš doma :kva2: :o

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

BMW-ejeva enica v nosu s šestimi valji :OK: Pri Beemveju so še ne dolgo tega trdili, da bo imela serija 1 le štirivaljne motorje.

BMW z oznako 130i ima motor 3.0 z 265 konjskimi močmi, kateri se zlahka zavrti do 7000 vrtlajev in doseže hitrost 250km/h (elektronsko omejena) :D

Objavljeno
BMW-ejeva enica v nosu s šestimi valji :OK:  Pri Beemveju so še ne dolgo tega trdili, da bo imela serija 1 le štirivaljne motorje.

BMW z oznako 130i ima motor 3.0 z 265 konjskimi močmi, kateri se zlahka zavrti do 7000 vrtlajev in doseže hitrost 250km/h (elektronsko omejena) :D

v slovniji ga zaenkrat še ni, vsaj tako sem zasledil, pa tudi cena še ni znana, je pa zlo lep, računamo pa lahko na ceno okoli 8 mio SIT

http://www.najdi.si/avtomobili/avtopodatki...W&modeltip=130i

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!