Skoči na vsebino

MOTOSI


Priporočene objave

Objavljeno
Glede konkurence pa : da bi vsaj še bilo  nekaj Gustinčičev, za nas uporabnike je to vredu, saj se bodo mogli potruditi, da bodo pridobili kupce. Konkurenca naj BO!!!

slovenija je tolk majhna, da že enga težko prenese...

T oz "zdravo konkurenco" lahko velja v dovolj velikih državah, pri nas pa je realnost taka, da je na trgu pri revijah za določeno ciljno publiko komaj dovolj prostora za recimo naklade ranga 10.000-20.000 izvodov.. tukaj se medij, če recimo ne proda nobenga oglasa, komaj pokrije in zagotavljajo sredstva dovolj $$$ za resno delo.

če je recimo 3-4 katalogov, sorazmerno vsak od teh požanje manj $$ in je zato tudi manj kakovosten ...

zato si ne želet preveč konkurence...

Objavljeno
če je recimo 3-4 katalogov, sorazmerno vsak od teh požanje manj $$ in je zato tudi manj kakovosten ...

zato si ne želet preveč konkurence...

Dobri bodo obstali, slabi pa bodo propadli.

Za nas kupce je ziher boljše da je konkurenca. Kdo bo mel boljši motokatalog bo uspešnejši na trgu in tako je tudi prav.

Avtomagazinovi katalogi so iz leta v letu bolj podobni, zdaj ko bo konkurenca bodo se sigurno vsi bolj potrudili. Konkurenca naj BO, pa ne pretirana :yea2:

Objavljeno

Vsaka nova revija ali katalog je dobrodosla, da malo popestri slovensko monotonost na podrocju SLO motoristicnih revij. :D

Objavljeno
Vsaka nova revija ali katalog je dobrodosla, da malo popestri slovensko monotonost na podrocju SLO motoristicnih revij. :D

:yea2: Se pridružujem :yea2:

:OK: :010 :010 :OK:

Objavljeno

ventil=gustinčič

ah.

Objavljeno (popravljeno)

Rad bi le dodal, da kot že rečeno (Sym) je prostora za take revije, kataloge zelo malo.

Razumljivo je bilo, da bo šel Gustinčič nekam rane lizat, katere je dobil, ko so ga našutirali iz Avto magazina. Jasno je, da človek njegove starosti ne bo šel prodajat kislega zelja na trg ampak bo počel to, kar zna. Kaj lahko dobi (finančno) iz tega je pa vprašanje, ki ravno sproža dilemo: ali to želi delati, ker bi rad od tega živel (kot vem naj bi imel v planu te stvari približati bolj ali manj redni (mesečni) reviji ali pa to dejansko dela, ker je pač ostal izgubljen ter pričakovano pissed off.

Kakorkoli že: vso srečo. Tako Gustinčiču, kakor vsakemu poizkusu izdajanja revije na tem nasičenem trgu.

Kupil bom oba in še kakšnega, če se pojavi.

Sem pa tudi že kupil Motorradovega.

Lp, Slavc

Popravljeno . Popravil Noise Data
Objavljeno
Dobri bodo obstali, slabi pa bodo propadli.

Za nas kupce je ziher boljše da je konkurenca. Kdo bo mel boljši motokatalog bo uspešnejši na trgu in tako je tudi prav.

Avtomagazinovi katalogi so iz leta v letu bolj podobni, zdaj ko bo konkurenca bodo se sigurno vsi bolj potrudili. Konkurenca naj BO, pa ne pretirana :yea2:

Mah, žal slabe stvari nikoli ne propadejo, ampak zgolj životarijo v taki meri, da vseeno najedajo trg boljšim stvarem... in ravno tega si slovenski trg pri večini medijskih zadev ne more privoščit...

Objavljeno

Aj, sem pa tako, iz čistega mira (in cajta na veceju :)) šel včeraj pregledovat stare motokataloge in moram priznati, da je bil res dober katalog tisti iz leta 2002. Gustinčičevi članki so bili takrat zelo kvalitetni in takšnega pisanja o motociklih bi si res želel brati - popolnoma brez nakladanja in seksizma ... Žal v avtomagazinih po izidu tistega kataloga ni bilo zaslediti takšne kakovosti (pri pisanju o motociklih)...

Objavljeno

... ker je moto stvari v roke vzel sicer zelo simpatičen ravnatelj osnovne šole.

Objavljeno

no, še slab teden do MOTOSI kataloga :)

Objavljeno
ventil=gustinčič

ah.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

:010 :010 MOGOČE :010 :010

Objavljeno

mislim da krasno kaže.... :doze:

1000 bralcev bo kupilo burdin katalog

1000 jih bo kupilo motosi

ostali pa bodo poiskali podatke na spletnih straneh

...na koncu

...je za vse ena sama mizerija :BUA:

...ker burda ne bo imela vec dovolj kvalitetnih moto novinarjev

...ker bo motosi muha enodnevnica

...ker na koncu nihce ne bo imel dovolj bralcev in denarja da bi se razvijal naprej...

Objavljeno

In tako nam bo ostal stari, dobri Motorrad :D

Objavljeno

Jest berem samo še Minije Izarija Lunačka B)

ostalo je sranje :D

Objavljeno

burda je imela v minulih letih tiskano naklado 8000 izvodov .... cena je bila 1400 SIT, torej največ 11,2 milijona prihodka od prodaje + oglasi.... recimo 15 milijonov vreden projekt, v skrajno optimistični varianti 20 milk...

če so prodali 5000 kosov, je to cirka 7-10 milijonov prihodka. od tega gre recimo največ 2 milijona (raje pa samo eden ali 1,5) za avtorske honorarje (pisci, urejanje tabel, nabavljanje fotografij, lektura, proof reading, ...), 2-6 milijonov za tisk (odvisno, kakšen deal imaš z tiskarjem) in nekaj za režijske stroške (prostori, kjer se pripravlja zadeva, stroški interneta, telefonov, faksov, računalniki ...).

jap, finančne konstrukcije za te zadeve so silno labilne. Preveč konkurence ni dobro, vsaj na tako majhnih trgih, kot je Slovenija ... poleg tega kupimo kar nekaj tujih katalogov. ...

Objavljeno
Sem pa tudi že kupil Motorradovega.

Kakšen pa je od Motoradda, a je ful bolši, kaj pa ma tazga k Motokatalog nima, kok pa stane (lansk let je biu men se zdi 2.800 sit), a znaš dobr nemšk?

Objavljeno

Motorradov katalog je predvsem popolen.

Kupi ga in videl boš.

Znam nemšk, ja. Sicer pa tak katalog predvsem gledam.

Objavljeno

Ne morem mimo tega, da se na vrhu strani nahaja banner MOTO-SI. Torej je MOTO-SI že pred izidom sponzor Motosveta. Kaj čmo lepšga?

Objavljeno
Motorradov katalog je predvsem popolen.

Kupi ga in videl boš.

Znam nemšk, ja. Sicer pa tak katalog predvsem gledam.

Kakšna je pa razlika med Motorrad K. in Bikers Motorrad K.?

Sm dons vidu, da je ta prvi 2.300 ta drugi pa 2.600.

Objavljeno
Ne morem mimo tega, da se na vrhu strani nahaja banner MOTO-SI. Torej je MOTO-SI že pred izidom sponzor Motosveta. Kaj čmo lepšga?

:yea2:

Objavljeno
Kakšna je pa razlika med Motorrad K. in Bikers Motorrad K.?

Sm dons vidu, da je ta prvi 2.300 ta drugi pa 2.600.

dečko dragi, ... razlika je v tem, da je Bikersov dražji, Motorradov pa boljši.

Objavljeno

Danes sem kupil ta motosi katalog in moram priznati me je prijetno presenetil. Sicer sem primerjalni test avto-motor prebral že v SuperBike magazinu in EVO. Je pa prevod kvaliteten in narejen z glavo.

Gustinčiča pri avtomagazinu nisem maral ampak ima dolgoletne izkušnje in tale katalog mu moram priznati. Zdaj sam še katalog vrže iz naslova pa bomo meli kvalitetno revijo. Res bi bilo najbolš da bi z Črnologarjem našla skupni jezik in naredila eno dobro revijo ker dve pr nam ne morjo uspet.

Članki so zanimivi in prevodi mnogo bolši kot pri motoristu, ki pa je začel delati prospekt revijo z prevodi madžarskih cajtengov ki pa so zmeri slabši.

Objavljeno

Danes dobil na dom dopisnico z reklamo za MotoSi s pozdravi od Gustincica. Matr sm pomemben! :D :D No, sej najbrz ste vsi motoristi to dobili, ane?

Ima pa smisel za oglasevanje. Pa celo majhno reklamo za motosvet je naredil. :)

lp

Objavljeno
Danes dobil na dom dopisnico z reklamo za MotoSi s pozdravi od Gustincica. Matr sm pomemben! :D :D No, sej najbrz ste vsi motoristi to dobili, ane?

Ima pa smisel za oglasevanje. Pa celo majhno reklamo za motosvet je naredil. :)

Dopisnico? Reklamo za motosvet?

Objavljeno
Danes dobil na dom dopisnico z reklamo za MotoSi s pozdravi od Gustincica. Matr sm pomemben! :D :D No, sej najbrz ste vsi motoristi to dobili, ane?

Ima pa smisel za oglasevanje. Pa celo majhno reklamo za motosvet je naredil. :)

lp

Od kje pa naj bi gospod dobil naslove motoristov po Sloveniji?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!