skuter 50 Objavljeno Junij 23 Opozori Objavljeno Junij 23 (popravljeno) Šoba lansko leto ta večja 68 se mi zdi da je rekel Primec... Vem samo Tomosi so zračno hlajeni, tukaj sem res pričakoval, glede na to da je vodno hlajen, da bi moralo to špilati v nulo, se pravi se ne da nič naredit? Za takratšno ceno novega (2500€), sem res pričakoval da je to mercedes med 50ccm skuterji, dejansko je bil tudi najdražji, mogoče aprillia sr 50 je bla 100e nova drazja, to je blo pa to, kitajce si takrat dobil za 999€... Moram pa priznati da je meni to eden najlepših 50ccm skuterjev ampak šele, ko je prišla 2. generacija na trg, 1. mi ni bila tolk všeč. Majo potem vsi Aeroxi tako? Če bi bil el. čok fuč, kako bi se to poznalo? Termostat lahko kako preverim če je ok ali ne? Je še kakšna druga možna teorija? Fora je v tem, ko sem dobil ta motor 9 let nazaj, sem čez 1 leto dobil izpit za avto in si kupil avto, motor je bil ene 6 let praktično vožen samo 200-300km na leto in se nisem neki dost obremenjeval s tem, 1. leto sem mel pa notr itk blokade še, tisto je bila res žalost... lansko leto me je spet potegnilo nazaj na motorček in sem se začel kar redno vozit, od takrat mi gre ta simptom bolj na živce... Če bi živel v mestu in na ravnini verjetno sploh ne bi opazil tega, žal pa živim v vaseh, kjer so sami vzponi.... Popravljeno Junij 23. Popravil skuter 50
skuter 50 Objavljeno Junij 23 Opozori Objavljeno Junij 23 Moral bi res probati še en drug aerox 2. generacije, ki je v original stanju, samo brez 2 blokad, če bi videl da je na drugem motorju enak način delovanja pri hladnem in segretem bi vsaj vedel da je to to in da se ne da nič naredit, ma sej počasi mam zadost teh 50ccm motorčkov, bo treba naredi izpit za A in kupiti vsaj 125ccm skuter oz. 6 ur in nalepka, ker tudi stalno potem razmišljaš kdaj te bo policaj dobil na radar zaradi odprtega motorja itd. Nepotrebno stresiranje....
skuter 50 Objavljeno Junij 23 Opozori Objavljeno Junij 23 Še ena stvar od kar je večja diza, nikakor ne morem naštelati štant gasa normalno. Če je motor hladen je dovolj že štantgas nekje na sredini, ko se segreje motor moram pa štantgas povečati da mi motor vžge vroč, ampak potem če povečam štantgas, ko bo motor hladen bo pa prevelik, ker bo že začelo na stojalu zadnjo gumo vrteti, se da to kako prilagodit?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se