ceco Objavljeno Avgust 23, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2004 Ne. Hotel sem povedati le to, da si najprej izberem žensko, ki ima mojemu okusu prilagojeno zadnjo plat (priznam, veliko mi pomeni to), na to pa prilagodim tip motorja. Zato je 1200 C pri izbiri odletel kot knof od gat.
Brrrm Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 na motorju me kasneje išjatikus zagrabi (po 350 km) kot na Natuzziju (na 3/4 filma). Čečo, mene išijas ne more, ker že po 1/4 filma zaspim :)
Denny Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Kaj pa če bi tole vprašanje probal razčlenit po kubaturi? Naprimer po razredih do 250, 500 750, 1000 in nad 1000? V igri je motorček od 600 do 750 ccm in do 2 miljona SIT. saj bi dal več keša samo žena sitnari. @Ceco: tnx a lot za pomoč, samo bi lahko pomagal, če si tako omejen. Problem je s hrbtenico, ne pa z ritjo :D Pa sploh obstaja kaksen udoben cruiser v tej kategoriji? Lp
ceco Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Denny, verjetno poznaš moja stališča do motoriranja. Prvo je to, da si kupiš/privoščiš tisto, do kam puška nese. Če ne nese, substitutov ne kupuj oz. jih ne konzumiraj. Drugo pa je, da moraš imeti počiščen odnos do svojega partnerja. Če je motor namenjen pobegu od doma pomeni, da s partnerjem nimaš nič več skupnega. Stališča so seveda posledica prehojene življenske poti in niso univerzalna.
ceco Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Pa še eno dolgo in poglobljeno branje: http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/size/index.html
netopir1930 Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 V igri je motorček od 600 do 750 ccm in do 2 miljona SIT. saj bi dal več keša samo žena sitnari. @Ceco: tnx a lot za pomoč, samo bi lahko pomagal, če si tako omejen. Problem je s hrbtenico, ne pa z ritjo :D Pa sploh obstaja kaksen udoben cruiser v tej kategoriji? Lp BMW R 1200 C... :yea2:
gebre Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 (popravljeno) Udobje je relativno... ...meni se ni bil problem pelat s tomosam 6 na prtaljažniku, pod ritjo pa samo ledvični pas, od Bleda do Kranja :) . Popravljeno Avgust 24, 2004. Popravil gebre
XRV-rider Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 .) čau! Jaz mislim da smo vsi ugotovil eno zanimivo stvar- da ima vsak biker približno predstavo o svojem bajku in je vprašanje udobja samo stvar posameznika in tega kolk mu motor ustreza po drugih kriterijih. Je pa res da proizvajalci po večini izpopolnjujejo ergonomijo in so posamezne vrste motorjev bistveno udobnejše kot v preteklosti. Najboljši test je 500km jadranske magistrale!!! :notworthy: Ko to prevoziš v enmu šusu prideš do večine zaključkov!! :P LP PS.: Jaz pa še kr vztrajam na svoji Africi, mal sede, še bolš pa je ko sem pa tja kak kilometer prepeleš stoje in se rit mal odpočije!!!! :yea2:
220VSTROM Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 Z V STROM DL 1000 sva se z ženo peljala 700 km v eno smer. Naslednji dan me rit sploh ni bolela. Vmes sva imela 3 postanke za kavo. Cenejši V STROM 650 ima enak sedež in bi moralo veljati podobno.
mk-r Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 Tudi z Rt-ejem se da odpelat 700 km po dolomitih brez da bi karkoli bolelo...:naughty: Sicer pa po desetih urah na motorju verjetno ima vsak in bilo z kakim motorjem kar dobro poln kur* vožnje :P
bLuZoNdEr Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 Sicer pa po desetih urah na motorju verjetno ima vsak in bilo z kakim motorjem kar dobro poln kur* vožnje :P Le da nekateri tega enostavno nočejo priznati, se bojijo da bodo potem izpadli manj "bykerji", no jez pravim da morš pač imet dost "zicledra" pa se da z vsakim motorjem daleč pridet, če pa nisi navajen ti pa tut GW ne nuca.
bladzo Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 (popravljeno) V igri je motorček od 600 do 750 ccm in do 2 miljona SIT. saj bi dal več keša samo žena sitnari. @Ceco: tnx a lot za pomoč, samo bi lahko pomagal, če si tako omejen. Problem je s hrbtenico, ne pa z ritjo :D Pa sploh obstaja kaksen udoben cruiser v tej kategoriji? Lp Če mu vožnja motorja ni preveč tuja, mu dam za en krog s fzs 1000 in r1200gs. Naj presodi sam. Drugače pa mislim, da bi mu sedla recimo kakšna Honda Varadero, saj ima ta model odlično vetrno zaščito, mehko (udobno) vzmetenje, pa še honda je za povrh. Popravljeno Avgust 25, 2004. Popravil bladzo
MAČKON Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 Ok postavil sem bolj tako levo vprasanje... sorodnik me je spraseval malo o tem, kaj bi si nabavil glede na njegova leta (56 let). Ima probleme s križem. Rad bi imel chopperja in imel bi ga za daljše ture. OK, vozil je dosti motorjev v mladosti tako da izkušenj ima. No, jaz mu nekako odsvetujem chopperja in mu bolj priporočam sport-touring motor. Plastičarji mu niso vsec, a naked-a se ne bi menda branil. Mislim, da bi pri chopperju zelo trpela hrbtenica, zaradi sedenja skoraj na trtici in premalo vzmetenja odzadaj. Saj vsako grbino zelo občutiš. Plus tega, ko držiš belanco si nekako zvit naprej. @Max: ni se ti treba norca delat...joke Iz mojih izkušenj bi rekel, da je ST motor bolj primeren z bogo hrbetnico kot potovalni enduro, ker na ST motorju je vse v igri, od spodnjega dela hrbtenice, rok, ramen, nog, stopal itd. Ker "delaš" s celim telesom te pozneje začne kaj bolet. nekako telovadis na motorju. Vožnja z potovalnim endurom je ravno tako kot bi sedel na miru. Na rokah ne prenašaš skoraj nobene teže, vse je na riti. Nič ne delaš. Torej po naših "lepih" cestah te nabija v rit in posredno v hrbetnico. JA OK, res je enduro ful vzmeten-ima dolgi hod itd. in ful ublaži itd. Pa še nekaj, če voziš enduro veš, da ne moreš imeti vedno ravno hrbetnico. Mene npr. po 4-5 urah že ful utrudi in ne more obdržati ravne hrbtenice. Še slabše je, če imaš premalo vetrne zaščite in pri višjih hitrostih se moraš malo sklonit oz. zvit, kar ni fajn. Da vidim, če se bo kdo strinjal z mano :hmm: Ojoj, kako sem zabluzil. Saj za turce, ki trajajo po par ur, tako ni problem z nobenim motorjem. @Cvetoo: nekateri se vozijo od jutra do večera .) Lp Tako je prav imaš.Čoper in cruiser smrt za hrbtenico.
mk-r Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 Moje mnenje je še vedno tako, da se je za dolge ture potrebno pripravit... Osebno najraje daljše ture delam spomladi in je tu lahko tudi problem. Npr. kot je bilo letos... Pomlad za en kur**, in maja meseca takoj na kako turo kjer delaš po 300 do 500 km dnevno... Tle ga vsak malo najeba. Osebno se za daljše ture lepo pripravim. En mesec prej se vsak vikend vozim in vsakič malo stopnjujem razdaljo in zbiram kake daljše ture... Na tak način mi ni problema prevozit tudi do 700km (po dolomitih, ne po AC !!!)... To je zelo očitno takoj spomladi, ko ni kondicije sem tudi na rt-eju po 300km utrujen. Pa tudi nobenega občutka za ovinke nimam... Se mi zdi kot da sem pozabil kako se vozi motor :unsure: To je le moje mnenje... :P
Thundercat Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 tudi na motorju je važna kondicija in pripravljenost na vožnjo...ko sem s športnega motorja prešaltal na šport turerja so me roke neznansko bolele...ker sem se navadil na drugačno držo, ki je bolj neprijetna sem ob prehodu na boljšo/naravnejšo držu čutil bolečine.... torej je potrebno na motor se privadit.... glede dolgih vožnj isto...če se pelješ enkrat več kilometrov in za sabo v kratkem času nimaš kakšnih večjih tur bodo težave...predvsem rit boli ker ni navajena...če pa se večkrat dlje pelješ-ali pa na motorju preživiš veliko časa so tudi težave manjše...enostavno dobiš kondicijo.....
ceco Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 ... in cruiser smrt za hrbtenico. Ne blebetaj, prosim.
ceco Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 Sicer pa po desetih urah na motorju verjetno ima vsak in bilo z kakim motorjem kar dobro poln kur* vožnje :P Ni nujno. Je pa res, da je včasih treba "potegnit", da kam prideš (če potuješ). Meni se je zgodilo 1x, ampak napaka je bila moja. Narobe sem ocenil zjebanost ceste (Neapelj- Taormina v enem dnevu) in vremenske razmere (+46). Pa še to ni bila posledica "neudobnosti" vožnje, temveč dehidracije, kot se je izkazalo malce kasneje.
MAČKON Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 Ne blebetaj, prosim. 30 let vozim motorje od tega pa 12 let cruiserje.Zdaj pa ugotovi kdo blebeta.
ceco Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 Tisti, ki ne loči med čoperjem in cruiserjem + posplošuje.
ppeterka Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 no..tud jz rabim nekaj nasvetov..... prodal sm transalpko in ...iščem nekaj bolj športnega....ampak bi vseen rad ....čim več udobja..predvsem se gre za veterno zaščito... drugač pa ne mislm pretiravat z brzino.... :kva2: zanimajo me ovinki pri 80-120 km/h pa čše to.....velik sm 188, 80 kg .. finančno gledano....do 1.4m...(neki rablenga se razume :D lp
bladzo Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 no..tud jz rabim nekaj nasvetov..... prodal sm transalpko in ...iščem nekaj bolj športnega....ampak bi vseen rad ....čim več udobja..predvsem se gre za veterno zaščito... drugač pa ne mislm pretiravat z brzino.... :kva2: zanimajo me ovinki pri 80-120 km/h pa čše to.....velik sm 188, 80 kg .. finančno gledano....do 1.4m...(neki rablenga se razume :D lp ← Menim, da je cbr 600f pravi motor zate. Lahko je zelo športen, je še vedno udoben, odlične bremze+okvir+nastavljivo vzmetenje.
ppeterka Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 Menim, da je cbr 600f pravi motor zate. Lahko je zelo športen, je še vedno udoben, odlične bremze+okvir+nastavljivo vzmetenje. ← ....hm...sm sedu na eni....pa ...sm predolg zanjo.... v mislih sm mel kako cbf-ko----je predraga....pol mogočr fzr-ko....al kj podobnga.... nevem.... ker mi je važn tud da jo bom loh prodal ..ker planiram it na litrski razred.... čez čas :naughty: ....ma ko sm kupoval prvi motor(transalp)...sm sam bral oglase hodu okrog gledat in kupu... zdj je pa težje.... :wacko: lp
Max Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 ....nevem.... ker mi je važn tud da jo bom loh prodal ..ker planiram it na litrski razred.... čez čas :naughty: ... Mogoce pa je ta cas ze prisel za eno FZS 1000 :hmm: Ce pa se ne ves potem pa si naredil napako z prodajo TA! :P v tem razredu je najbolj udobna in vozna B)
bladzo Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 ....hm...sm sedu na eni....pa ...sm predolg zanjo.... v mislih sm mel kako cbf-ko----je predraga....pol mogočr fzr-ko....al kj podobnga.... nevem.... ker mi je važn tud da jo bom loh prodal ..ker planiram it na litrski razred.... čez čas :naughty: ....ma ko sm kupoval prvi motor(transalp)...sm sam bral oglase hodu okrog gledat in kupu... zdj je pa težje.... :wacko: lp ← lej, ne se sam usedat na motorje in jih pol ocenjevat, probaj še kakšen meter odpelat Med športnimi modeli je čisto vseeno a je 600 al pa 1000, vse je zdej mejhno Sicer ti pa jst prodam fzs 1000, al ti ga dam pa vsaj za probat.
MAČKON Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 Tisti, ki ne loči med čoperjem in cruiserjem + posplošuje. ← Daj ne seri no.Kaj misliš da ne ločim čopera od cruisera.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se