Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Brihtno vprašanje vem, ampak tukaj sem čisto bos. V XJR imam navaden aku, na njem piše da ima 12Ah, v GSX-Ru imam mislim da takega z 8 Ah. Če dam Lithium-Ion baterijo koliko naj znaša amperaža oz. te Ah, ker ko ga ga gledam na spletu mi za XJR napiše da ima 4,83 Ah oni za Suzukija pa samo 3Ah?!?!?

 

Kaj to zadošča oz. po kakšni formuli se to računa (če je kaka preprosta?)

 

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo, v riti motorja sem našla en konektor..

dsc1909.jpg

 

Na ponku pa našla drug del, ki paše na ta konektor :kva2:

dsc1911.jpg

 

Naj mu bo, prvič to zimo :)

Popravljeno . Popravil nxyz
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A toj ta Hoferjev? :) Kok cajta pa rab takle prblizn, da napolne en povprecn akumulator?

sm komi zdej prklopla. k sm ga merla prej k sm dala polnit je bil mislim da okrog 11,5V. ko bo napolnilo bom poročala :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brihtno vprašanje vem, ampak tukaj sem čisto bos. V XJR imam navaden aku, na njem piše da ima 12Ah, v GSX-Ru imam mislim da takega z 8 Ah. Če dam Lithium-Ion baterijo koliko naj znaša amperaža oz. te Ah, ker ko ga ga gledam na spletu mi za XJR napiše da ima 4,83 Ah oni za Suzukija pa samo 3Ah?!?!?

 

Kaj to zadošča oz. po kakšni formuli se to računa (če je kaka preprosta?)

 

LP Bajsi

Napetost (V) - mora biti enaka

Kapaciteta (Ah) - ni dobro da je manjša, ni potrebe da je večja

Max zagonski tok (cranking amps) (A) - enak ali večji (da ne bo accu počepnil pod obremenitvijo pri zagonu)

Pomislek imam edino glede polnjenja.

Lithium-ion so zelo občutljivi glede polnilne napetosti in na motorju verjetno ni namenskega polnilca, tako, da ga zna alternator zelo hitro uničiti.

Drugo so električni motorji/skuterji, ki elektriko samo porabljajo in se polnijo preko (vgrajenega) polnilca z omrežja.

Svinčeni so neobčutljivi na napetost in tok polnjenja. Tudi polnega lahko stalno polniš z 0.1C tokom.

Lithium-Ion se pri preveliki napetosti in prenapolnjenju zelo uničujejo. Polnilci zanje morajo biti zelo natančni (natančna napetost polnjenja in da ustavi polnjenje ko je napolnjen).

Lp,

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napetost (V) - mora biti enaka

Kapaciteta (Ah) - ni dobro da je manjša, ni potrebe da je večja

Max zagonski tok (cranking amps) (A) - enak ali večji (da ne bo accu počepnil pod obremenitvijo pri zagonu)

Pomislek imam edino glede polnjenja.

Lithium-ion so zelo občutljivi glede polnilne napetosti in na motorju verjetno ni namenskega polnilca, tako, da ga zna alternator zelo hitro uničiti.

Drugo so električni motorji/skuterji, ki elektriko samo porabljajo in se polnijo preko (vgrajenega) polnilca z omrežja.

Svinčeni so neobčutljivi na napetost in tok polnjenja. Tudi polnega lahko stalno polniš z 0.1C tokom.

Lithium-Ion se pri preveliki napetosti in prenapolnjenju zelo uničujejo. Polnilci zanje morajo biti zelo natančni (natančna napetost polnjenja in da ustavi polnjenje ko je napolnjen).

Lp,

Peter

 

Ah lahko daš komot manjše ampak se moraš zavedati manj Ah kot bo imel akumulator manjkrat bo motor zaverglal  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tko kot je napisal Peter.

Zakaj bi dajali gor Li-ion celice. Alternator je namensko narejen za polnjenje Pb akujev. Li-ion ima čisto drugačno logiko polnjenja kot Pb.

Li-ion člen se polni do napetosti 4,1V , kar pomeni da bi pri treh celicah serijsko potrebovali napetost 12,3V polnjenja ....alternator pa polni cca 14V. s tem, da je potrebno Litijeve akuje balansirati med polnjenjem.

Še najbližje Pb akuju bi bili Li-Fe členi, ki bi jih pri 4 serijsko polnil s 14,4V.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, jst to lahko priklopim kar direkt na aku? Mi ga ni reba nc odklaplat?

Zakaj pa bi odklapljal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, jst to lahko priklopim kar direkt na aku? Mi ga ni reba nc odklaplat?

jaz ga ne odklopim, naredil sem si vtikač za vtičnico 12V ki jo imam na armaturki in kar tja priklopim Cytek.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sj jst ga nebi... :grrr  Ker jih vsi vn vlecejo, zato sm mislu....

Sasm ga ne potegnem nikoli ven  :grrr priklopim polnilec kar preko vtičnice in ga tako pustim tudi do 5 mesecev ,snamem ko je sezona ,palim in gasaaa. Sam treba je met na vtičnici stalen tok ,drugače ne funkcionira :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceprov Dami34, ne vem zakaj bi ti to rabil, glede na to, da je skos v pogonu. :D

včasih se zgodi, da se tut 14 dni ne zapeljem, pa čist tko preventivno priključim na polnilec 1x ali 2x na sezono, da vidim stanje baterije.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ga mam tako prkloplenga kot NXYZ ,in lansko leto sem ga dal pomerit za foro (takoj po zimskemu spanju)- še vedno na 98%zagonske moči.Starost akumulatorja 6 let.

Polnilec OPTIMATE4.Malo dražja ampak super zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am....js sm prklopu zadevo pa kokr sm navodila prebral kaze da je poln :) Zdej pa bistvo.....zavergla sploh ne :) Kasn trik morm zdej izvest?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am....js sm prklopu zadevo pa kokr sm navodila prebral kaze da je poln :) Zdej pa bistvo.....zavergla sploh ne :) Kasn trik morm zdej izvest?

Da nisi pozabil na tisto rdečo stikalo.  :)

Če ne pa v kanto z njim.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!