Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Po teh slikah in tvojem opisu ni električarja,da bi ti pravilno odgovoril,kajti verjetno imaš 3 bele ena je (verjetno) belo črna in ne črno bela,druga je bela z modro in tretja bela z rudečo te tri naj bi prišle iz statorja na regler rudeča je po vsej verjetnosti + na akumulator lahko bi bila rudeča tudi na kontakt (to lahko izmeriš), ko imaš montiran akumulator ali je stalni+ ali gre preko kontakta,potem bi morala biti ena (verjetno rumena) kontrolna lučka to lahko probaš tako, da ko daš kontakt in to rumeno na maso se naj bi prižgala kontrolka za akumulator ! Težko bo tole rešit kajti tu je že nekaj čarano z to dodatno škatlico mogoče kako krmiljenje lučke,če predhodno ni bil že montiran kak neoriginalni regler. Moj nasvet bi bil,da kupiš NOV ne na Ebayu regler in daš to zmontirat električarju ali pogledaš pri drugem enakem motorju in šele potem PRAVILNO priključiš, kajti  samo z 1X-nim poizkusom lahko tudi,če je nov regler UNIČIŠ !

Se kar strinjam s tabo da je težko odgovorit,ker motor je bil bolj razdrt kot cel,mašino sem sestavil pa vse kar se mehanike tiče,pri napajanju akumolatorja je pa obstalo zdaj.

Glede reglerja ti dam še eno sliko na kateri se lepše vidi.Zdaj se lepo vidi tista črno bela žica in to je verjetno masa?

post-46714-0-70170400-1403473878_thumb.jpg

 

Zdaj so bolj videne barve žic,kar se pa napetosti tiče rdeča žica ima stalen štrom,ni prek kontakta,tam kamor pride tudi rdeča od reglerja.

Pa še nekaj; ali lahko dam vmes kako varovalko in kam jo dam,če slučajno preveč fila da ne uniči akumolatorja.

Če bo uspelo da ga fila :)

 

Hvala ti za odgovore

LP

Popravljeno . Popravil Djmili
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se kar strinjam s tabo da je težko odgovorit,ker motor je bil bolj razdrt kot cel,mašino sem sestavil pa vse kar se mehanike tiče,pri napajanju akumolatorja je pa obstalo zdaj.

Glede reglerja ti dam še eno sliko na kateri se lepše vidi.Zdaj se lepo vidi tista črno bela žica in to je verjetno masa?

attachicon.gifed3u89y8vf4.jpg

 

Zdaj so bolj videne barve žic,kar se pa napetosti tiče rdeča žica ima stalen štrom,ni prek kontakta,tam kamor pride tudi rdeča od reglerja.

Pa še nekaj; ali lahko dam vmes kako varovalko in kam jo dam,če slučajno preveč fila da ne uniči akumolatorja.

Če bo uspelo da ga fila :)

 

Hvala ti za odgovore

LP

Z varovalko NEMOREŠ varovat napetosti (volte) zato poskrbi cener dijoda v reglerju (usmerniku) z varovalko lahko varuješ samo jakost (porabo) toka v Amperih ! Najbolje bi bilo da nabaviš tak originalni regler in se bodo vse barva žic ujemale za montažo nekega neoriginalnega reglerja boš moral pomoč poiskati pri avtoelektrikarju ! Žice se še vedno lepo ne vidi lahko bi jih dal najprej lepo narazen predno slikaš, če tudi bi moral malo bužirke odstranit ! Sicer pa črna je očitno minus saj je na vijaku reglerja,ki je sigurno privit na maso,rudeča kot si že ugotovil gre na B+,ostale tri pa na stator !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z varovalko NEMOREŠ varovat napetosti (volte) zato poskrbi cener dijoda v reglerju (usmerniku) z varovalko lahko varuješ samo jakost (porabo) toka v Amperih ! Najbolje bi bilo da nabaviš tak originalni regler in se bodo vse barva žic ujemale za montažo nekega neoriginalnega reglerja boš moral pomoč poiskati pri avtoelektrikarju ! Žice se še vedno lepo ne vidi lahko bi jih dal najprej lepo narazen predno slikaš, če tudi bi moral malo bužirke odstranit ! Sicer pa črna je očitno minus saj je na vijaku reglerja,ki je sigurno privit na maso,rudeča kot si že ugotovil gre na B+,ostale tri pa na stator !

 

Zdej sem js to priklopu 3 žice na stator,vrstni red baje ni pomemben tko sem nekje prebral.Rdeča žica pa na baterijo.

Pojavil pa se je problem da črnobela žica,ki naj bi bla masa ima v sebi napetost.Ta napetost se veča če dodaš gas. Seveda te žice sedaj ne morem priklopit na maso al kako?

Ali je možno da regler prebija na maso? Ali naj tisto žico za maso katera ima napetost dam na plus klemo al kako?

Hvala za odgovore

 

LP

Popravljeno . Popravil Djmili
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej sem js to priklopu 3 žice na stator,vrstni red baje ni pomemben tko sem nekje prebral.Rdeča žica pa na baterijo.

Pojavil pa se je problem da črnobela žica,ki naj bi bla masa ima v sebi napetost.Ta napetost se veča če dodaš gas. Seveda te žice sedaj ne morem priklopit na maso al kako?

Ali je možno da regler prebija na maso? Ali naj tisto žico za maso katera ima napetost dam na plus klemo al kako?

Hvala za odgovore

 

LP

Možno je da je prebit, najverjetneje pa imaš napetost samo zaradi tega ker mase nisi priklopil. Če maš maso v zraku, ti vsa zadeva plava in posledično se ti povsod pojavlja napetost. Če se hočeš prepričat izmeri z ohm metrom upornost med maso (črno belo) in ostalimi žicami. Upornost ne sme biti nizka. Lahko pa daš ampermeter med ČB žico in maso motorja pa zalaufaš. Brez porabnikov ne bi smelo cukat preveč toka razen če maš baterijo prazno.

Malo si pa tule oglej kako zadeva izgleda, da ti bo malo bolj jasno: http://www.electrosport.com/technical-resources/technical-articles/how-motorcycle-charging-system-works

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno je da je prebit, najverjetneje pa imaš napetost samo zaradi tega ker mase nisi priklopil. Če maš maso v zraku, ti vsa zadeva plava in posledično se ti povsod pojavlja napetost. Če se hočeš prepričat izmeri z ohm metrom upornost med maso (črno belo) in ostalimi žicami. Upornost ne sme biti nizka. Lahko pa daš ampermeter med ČB žico in maso motorja pa zalaufaš. Brez porabnikov ne bi smelo cukat preveč toka razen če maš baterijo prazno.

Malo si pa tule oglej kako zadeva izgleda, da ti bo malo bolj jasno: http://www.electrosport.com/technical-resources/technical-articles/how-motorcycle-charging-system-works

Ne mase nisem priklopil me pa nekaj zanima,če jaz maso priklopim in zalavfam a mi lahko kaj požge,recimo cdi al pa kaj od uporabnikov,glede na to da je tok v masi.Bom dal direkt na akumolator maso reglerja.

Probal bi toliko da bi akumolator izmeril,če ga fila.

Glede ohmov  pa je tako v neki knjigi sem prebral da mora imeti črna žica(se pravi masa) ter rdeča od 30-80 ohmov.Vse ostale pa 4-10 ohmov.

Popravljeno . Popravil Djmili
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav fantje.

Sem nov na forumu ter se obračam na vas.

Dobil sem motor suzuku gs 550  mislim da letnik tam okoli 1981,ne vem točno ker prejšnji lastnik še ni našel papirjev.

Sedaj pa se je pojavil problem; kako namreč priklopiti stator ter regler da bi napajalo akumolator.

Iz statorja prihajajo tri žice vse rumene barve, regler pa ima eno rdečo eno rumeno po dve sta tk belkaste barve in en črn kabel ki je posebej in za tega mislim da je masa.

Še nekaj,ko motor lavfa pride po eni žici iz statorja napetost katera se veča če dodaš plin.

Gledal sem razne sheme kao se priklopi sam jaz si ne upam ker ne vem kam pride katera žica piše pa tudi ne.

Pozabil sem poslikat,bom takoj ko bo mooče.

Upam da mi bo kdo znal pomagat  ter hvala za odgovore

 

LP

1981 ? no moj gn400 je imel še 6v .. pa - baje - na stikalih prekinja minus in ne plus ..

smo ga predelali na 12v ..

vseeno dobro zrihtaj ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mase nisem priklopil me pa nekaj zanima,če jaz maso priklopim in zalavfam a mi lahko kaj požge,recimo cdi al pa kaj od uporabnikov,glede na to da je tok v masi.Bom dal direkt na akumolator maso reglerja.

Probal bi toliko da bi akumolator izmeril,če ga fila.

Glede ohmov  pa je tako v neki knjigi sem prebral da mora imeti črna žica(se pravi masa) ter rdeča od 30-80 ohmov.Vse ostale pa 4-10 ohmov.

Regler mora imeti - (maso) privijači ga na okvir izmeri napetost na akumulatorju ,ko mašina laufa koliko imaš V-oltov na bateriji, če imaš samo 12V in ko dodaš gas napetost ne narašča ti očitno ne polne, nato poizkusi to črno belo priklopit na maso in izmeri ponovno napetost,če narašča potem ti polni samo NESME polniti več kot nekje max.14,5- 14,8 V ,če polne več je regler defekten.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regler mora imeti - (maso) privijači ga na okvir izmeri napetost na akumulatorju ,ko mašina laufa koliko imaš V-oltov na bateriji, če imaš samo 12V in ko dodaš gas napetost ne narašča ti očitno ne polne, nato poizkusi to črno belo priklopit na maso in izmeri ponovno napetost,če narašča potem ti polni samo NESME polniti več kot nekje max.14,5- 14,8 V ,če polne več je regler defekten.

Bom danes tako priklopil potem pa poročam.Upam da še vse dela glede na to da je vse že tok staro :)

Me pa zanima če bi lahko na ta sistem vezal žarnico kater bi ugasnila,če polni akumolator in kako jo vežem?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj sem js to izmeru pa je verjetno regler zanič.

Namreč pri ugasnjenem motorju kaže 12,7 ko pa ga prižgem pa skoči na 16,5 in ta napetost se zviša skoraj do 18 če dam seveda gas.

Tak da bo treba regler menjat ni druge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj sem js to izmeru pa je verjetno regler zanič.

Namreč pri ugasnjenem motorju kaže 12,7 ko pa ga prižgem pa skoči na 16,5 in ta napetost se zviša skoraj do 18 če dam seveda gas.

Tak da bo treba regler menjat ni druge.

Če si priklopu maso bo kar regler zanič ja. Kot je že Bremzer napisal ne sme preko cca 15v. Bo treba drugega in spet kablarijo v roke.

 

A si mel priklopljen akumulator??

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom danes tako priklopil potem pa poročam.Upam da še vse dela glede na to da je vse že tok staro :)

Me pa zanima če bi lahko na ta sistem vezal žarnico kater bi ugasnila,če polni akumolator in kako jo vežem?

 

LP

Ne vem, če ima kak moto regulator izhod za lučko kot pri avtih. Dalo bi se pa naredit z elektroniko prikaz napetosti, oz. ko preseže eno vrednost, recimo 13v ali več ugasne. Sam mislim da je za na motor to brezveze. Motor lahko porineš, avta pa sam ne gre rint, zato rabiš prejšnje opozorilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si priklopu maso bo kar regler zanič ja. Kot je že Bremzer napisal ne sme preko cca 15v. Bo treba drugega in spet kablarijo v roke.

 

A si mel priklopljen akumulator??

Ja vse sem mev priklopljeno tud akumolator tk da bo verjetno kr regler hin.

Bom dal drugega pol bo pa mir ne pa zdaj ko morn po vsaki vožnji akumolator polnit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če ima kak moto regulator izhod za lučko kot pri avtih. Dalo bi se pa naredit z elektroniko prikaz napetosti, oz. ko preseže eno vrednost, recimo 13v ali več ugasne. Sam mislim da je za na motor to brezveze. Motor lahko porineš, avta pa sam ne gre rint, zato rabiš prejšnje opozorilo.

Buče vsak novejši motor ima kontrolko za polnenje pa naj bo to direktno na alternator ali je krmiljena preko računalnika. Kajti današnji motorji, če neha polnit se vstavi in ga tudi na porivaje ni moč več vžgati ker, ko pade napetost pod 9,6 V-olta prenehajo delat vsi računalniki še posebno,če je can-bus instalacija motor s praznim akumulatorjem tudi če priklopiš dodatni akumulator vžge in takoj, ko dodatni akumulator odklopiš motor takoj crkne šele,ko je akumulator dovolj napolnjen spet motor normalno dela - preizkušeno ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Buče vsak novejši motor ima kontrolko za polnenje pa naj bo to direktno na alternator ali je krmiljena preko računalnika. Kajti današnji motorji, če neha polnit se vstavi in ga tudi na porivaje ni moč več vžgati ker, ko pade napetost pod 9,6 V-olta prenehajo delat vsi računalniki še posebno,če je can-bus instalacija motor s praznim akumulatorjem tudi če priklopiš dodatni akumulator vžge in takoj, ko dodatni akumulator odklopiš motor takoj crkne šele,ko je akumulator dovolj napolnjen spet motor normalno dela - preizkušeno ! !

Res je! Honda crkne že pri 10v

Kar se pa tiče kontrole napetosti pa itak moped-PC vse kontrolira. Ne vem pa če je direktno iz alternatorja kakšna indikacija. Moji motorji do sedaj niso imeli indikacije polnjenja baterije, zato sem pač napisal da se da dodat indikacijo tudi na drugačen način.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

sicer morda ni glih moto akumilator,, če bi naredil misni solarni polnilec torej, cca 500mA  in 14 - 13,5V, če bi ga prključil direktno na kumulator, tok nebi bil prevelik teoretično, če napetost ne gre čez 14V se tudi akumulator nebi smel prenapolni?

Ali če je akumulator skozi an cca 14V ga fenta? Ker pri avtih motorji in podobno, da alternator vedno 14.4V in ni nobenega pemetnega sistema pa akumulatorji zdržijo kr precej časa.

 

?? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima kdo kako priporočilo glede akumulatorja? sedaj mi je po niti ne letu yuasa dokončno crknila in bi rada nekaj, kar bo držalo malo dlje. mogoče je res krivo to da je bila lanska sezona bolj slaba, ampak vseeno je bila življenska doba res ekstremno kratka. smo tudi merili, če bi slučajno bila napaka na motorju, ampak je vse ok. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima kdo kako priporočilo glede akumulatorja? sedaj mi je po niti ne letu yuasa dokončno crknila in bi rada nekaj, kar bo držalo malo dlje. mogoče je res krivo to da je bila lanska sezona bolj slaba, ampak vseeno je bila življenska doba res ekstremno kratka. smo tudi merili, če bi slučajno bila napaka na motorju, ampak je vse ok. 

Tole ti je pa hudičevo hitro šlo :(  koliko sem poskusil so bili ti pocenski slabi kar se vzdržljivosti tiče in je bilo kmalu treba novega... Yuasa je bila pa do zdaj vsaka v redu..več let..

Če te dobro razumem, tale je šel po enem letu... koliko ti je pa prejšnji zdržal? ko ste merili napetost, je stabilna in polni med 13,8 in 14.. volti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima kdo kako priporočilo glede akumulatorja? sedaj mi je po niti ne letu yuasa dokončno crknila in bi rada nekaj, kar bo držalo malo dlje. mogoče je res krivo to da je bila lanska sezona bolj slaba, ampak vseeno je bila življenska doba res ekstremno kratka. smo tudi merili, če bi slučajno bila napaka na motorju, ampak je vse ok. 

 

Motobatt - zaenkrat so se pri meni izkazali :OK:  .

 

Na enem forumu so naredili tudi test čez daljše obdobje, v katerem se je Motobatt akumulator najbolje odrezal.

http://www.intruderalert.com/cafe/index.cfm?page=topic&topicID=157926

http://boulevardowners.com/cafe/index.cfm?page=topic&topicID=176271 (nadaljevanje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole ti je pa hudičevo hitro šlo :(  koliko sem poskusil so bili ti pocenski slabi kar se vzdržljivosti tiče in je bilo kmalu treba novega... Yuasa je bila pa do zdaj vsaka v redu..več let..

Če te dobro razumem, tale je šel po enem letu... koliko ti je pa prejšnji zdržal? ko ste merili napetost, je stabilna in polni med 13,8 in 14.. volti?

 

smo merli kako polni motor in je normalno, edino kar je da se je od nedelje do nedelje tolko spraznla da ni več užgalo. smo misnli da je napaka na motorju, torej da jo nekaj prazni, ampak temu ni tako, po cca minuti, ko na koncu že zadnje stikalo izklopi vse je poraba 0.0

Motobatt - zaenkrat so se pri meni izkazali :OK:  .

 

Na enem forumu so naredili tudi test čez daljše obdobje, v katerem se je Motobatt akumulator najbolje odrezal.

http://www.intruderalert.com/cafe/index.cfm?page=topic&topicID=157926

http://boulevardowners.com/cafe/index.cfm?page=topic&topicID=176271 (nadaljevanje)

pole bo motobatt, edino morem pogledat če je kaka z večjo kapicateto v dimenzijah k mi še grejo notr, ker 7Ah je res mal malo, sploh če greš samo enrkat na tedn se mal peljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cikadina mal poglej še okol reglerja sploh konektorje in žice, če so kje "prekuhane", ker se mi zdi da je tle včasih bil problem pri ala tvoji Daytonci, da se je akumulator spraznu, k ga ni zadosti filau. Pri mojmu Darčku sem imel isti problem (enkrat tedensko sm morau akumulator filat), sam da mi je nakonc še regler zgoru :( . Po modifikaciji pa nimam več teh problemov, pa akumulator je še zmer isti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cikadina mal poglej še okol reglerja sploh konektorje in žice, če so kje "prekuhane", ker se mi zdi da je tle včasih bil problem pri ala tvoji Daytonci, da se je akumulator spraznu, k ga ni zadosti filau. Pri mojmu Darčku sem imel isti problem (enkrat tedensko sm morau akumulator filat), sam da mi je nakonc še regler zgoru :( . Po modifikaciji pa nimam več teh problemov, pa akumulator je še zmer isti :)

regler je nov, vsi kabli so ok, fila tako kot je potreba, porabe ko je motor vgasnjen ni. vse premerli in pregledali, tako da ni v tem problem. zgleda tudi japonska kakovost ni več to kar je bla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti je regler crknu :? da je nov.  Pol pa sprobaj zmerit akumulator, če se ti celice med seboj seštevajo.  Oziroma ga odklopi in fajn nafilaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti je regler crknu :? da je nov.  Pol pa sprobaj zmerit akumulator, če se ti celice med seboj seštevajo.  Oziroma ga odklopi in fajn nafilaj.

ja regler je seriska napaka, samo ker smo v sloveniji ni bila odpravljena v okviru vpoklica, ampak itak zamenjaš in je. ni blo neke panike. 

 

baterija ga neki serje, sicer zdej sva jo v soboto dala na ta močn polnilc, primož pravi, da jo je danes zmeru in zaenkrat še drži 13.1, bomo vidli pa kako se bo obnašala med tednom, ampak verjetno ne bo prav dolgo.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!