Snečer Objavljeno Junij 16, 2023 Opozori Objavljeno Junij 16, 2023 pred 5 urami, smasher pravi: je, tudi 13.5 je sprejemljivo, jaz imama na starem avtu naštiman voltmeter, in takoj po zagonu je tam nakje 14.2.. in potem dalša kot je vožnja začne zniževat, ne vem po kakšni logiki, ali morda po tem da potem ko akumulator ne vleče več toliko toka tudi alternator zniža napetost, ampak je po določenem času včasih napetost tudi tam okoli 13.6V regulator napetosti... opravlja delo
a-lex Objavljeno December 3, 2023 Opozori Objavljeno December 3, 2023 Spet imam problem z akumulatorjem na moji CBF1000A. Vrgel sem vem litijev aku, in tik pred sezono vgradil ustrezno yuaso. Celo leto ni bilo problema s štartanjem ... do prejšnje sobote, ko je namesto štartanja samo malo zaprdelo v štarterju in gotovo. Sem napolnil in motor je vžgal s prve kot običajno. Danes - isto. Ko sem napolnil aku je imel 12,75V, zalaufal ok, med tekom je imel na sponkah 14,4V kar je tudi ok, ko pa sem ga čez 15 minut ugasnil, je imel aku 12,45V. Alarm ima svojo baterijo 9V (za rezervo) in gretje ročic nima elektronike, da bi kaj rabilo. Je imel še kdo na CBF1000 tak problem?
smasher Objavljeno December 3, 2023 Opozori Objavljeno December 3, 2023 Sumljivo, po voltaži kaže kot da je aku nekje na 50 do 60%. Kako kaj kaže rele od štarterja? Na eni ninđi smo se 1x lovili in merili vse živo je rele neki slabo prevajal. Ne vem kako ima ta motor narejeno in koliko ima elektronike, če je selenoid na štarterju ali pod sedežem. V glavnem na lastno odgovornost ga premostiči da vidiš če pol štarter obrne (zna kar močno pošvasat ker gre kakšnih 150A skozi). ČE na ta niačin vžge je kriv pol rele.
Kugelschreiber Objavljeno December 3, 2023 Opozori Objavljeno December 3, 2023 3 hours ago, a-lex said: Alarm ima svojo baterijo 9V (za rezervo) Saj je nekako jasno, ne? Si poslkusil alarm odklopit?
Zivnorc Objavljeno December 4, 2023 Opozori Objavljeno December 4, 2023 Jaz sem zaradi alarma že uspel uničiti akumulator.. ...pa sploh ni težko. Nič ti ni treba narediti...in to je to...
MiNa Objavljeno December 4, 2023 Opozori Objavljeno December 4, 2023 pred 15 urami, a-lex pravi: Spet imam problem z akumulatorjem na moji CBF1000A Sicer je v trenutku meritve napetost polnjenja 14,4V OK. Vprašanje pa je kaj se dogaja, ko ne meriš. CBF-ke so imele težave z alternatorjem nalo pobrskaj po "spletu". Na ubermašini sem zaradi podobnih problemov imel V-meter na katerem sem spremljal stanje polnjenja med vožnjo.
Tyler541Max1 Objavljeno Januar 20 Opozori Objavljeno Januar 20 On 3/27/2023 at 5:09 AM, Darko3g said: Čez noč sem aku napolnil, ga dva dni pustil v kleti (napetost mu je malenkostno padla (na 12,53), ga vgradil, je lepo kresnil, dvakrat ugasnil in znova prižgal, tretjič pa po kratkem svetenju z dolgo lučjo ne več. https://www.shopsy.si/Blog/davcno-potrjevanje-racunov/ Poklical Bartog, kjer so imeli enakega EXIDE, mi je rekel, da moram najprej plačat, potem pa ga aktivirajo (pred leti sem to počel sam, sedaj pa ni več dovoljeno), prišel zvečer plačat, ko ga je prinesel, pa je ugotovil, da je AGM ready, in sem ga kar odpeljal. Starega sem pusti tam in s popustom me je stal enako kot pred 9 leti. Sedaj le še vreme porihtam. https://www.bodygain.si/izdelki/napitki/funkcionalni-napitki To je odlična novica, da si rešil težavo z akumulatorjem.
Nightmare Objavljeno Marec 15 Opozori Objavljeno Marec 15 Lani zmontiran Intact Gel za 50€ je prvič letos vžgal mojo kobilo brez kakršnega koli problema. Celo zimo parkiran dobesedno pod kozolcem, brez vzdrževalca. Kar se tiče mene lahko samo priporočim. Lp, Samo Mavti, DAMI34, zundapp in 2 others 4 1
Snečer Objavljeno Marec 16 Opozori Objavljeno Marec 16 pred 22 urami, Nightmare pravi: Lani zmontiran Intact Gel za 50€ je prvič letos vžgal mojo kobilo brez kakršnega koli problema. Celo zimo parkiran dobesedno pod kozolcem, brez vzdrževalca. Kar se tiče mene lahko samo priporočim. Lp, Samo Včeraj sem zaverglal, s prve kresnilo, enak Intact Gel se pozimi praktično ni nič spraznil, sem ga dal na polnilec, polnilo minuto... Zaenkrat solidna izkušnja pa tudi višji zagonski tok ima napram AGM Yuasi.
ftp Objavljeno Marec 16 Opozori Objavljeno Marec 16 Ob 15. 3. 2024 ob 10:15, Nightmare pravi: Lani zmontiran Intact Gel za 50€ je prvič letos vžgal mojo kobilo brez kakršnega koli problema. Celo zimo parkiran dobesedno pod kozolcem, brez vzdrževalca. Kar se tiče mene lahko samo priporočim. Lp, Samo pred 7 urami, Snečer pravi: Včeraj sem zaverglal, s prve kresnilo, enak Intact Gel se pozimi praktično ni nič spraznil, sem ga dal na polnilec, polnilo minuto... Zaenkrat solidna izkušnja pa tudi višji zagonski tok ima napram AGM Yuasi. Jaz sem ga imel, kar veselo vžigal, po 2 letih prišli v Kobarid na črpalko, napolnili rezevoar in ..... ne duha ne sluha. Še dobro da je AMZS... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Marec 16 Opozori Objavljeno Marec 16 saj je že @Zivnorcb tej temi zapisal, da lipol oz vsi ti hightech accu imajo veliko boljši zagonski tok, kar je dobrodošlo in dokler dela dela 100% napram svinčenim. Ko pa crkne, pač crkne, brez opozorila. Pri klasičnih se pa lepo vidi, da začno pešat in kdaj...običajno je padec napetosti pri verglanju, pa maljon lučk, ker ne uspe izvest pc samokontrole. Vsak ve sam zase, za vžiganje bp je vsekakor boljši novejši accu (poleg teže), pa vendar mam raje in zato nisem prešaltal na boljšo tehnologijo, opozorila kdaj umira.
Zivnorc Objavljeno Marec 16 Opozori Objavljeno Marec 16 ... ta gel akumulator načeloma ni nek Hi-tech Li-xx akumulator, to je prav zaprav navaden Pb akumulator, le da je elektrolit v obliki gela in ne v tekočem stanju (žveplova kislina). Pb akumulator lahko crkne na dva načina. ... prvi je na "obroke", ko se pojavlja sulfatizacija, ko svinec kemično reagira z elektrolitom svinčev sulfat v obliki kristalov in se nabira na Pb ploščah v akumulatorju in zmanjšuje električno prevodnost ..itd, itd... ...ali pa crkne kar naenkrat, ko rečemo, da ga je "zadela kap", kot je prejle napisal @ftp... kar se dogaja v poletni vročini, ko kemični procesi tečejo precej hitreje, kot pri optimalni temperaturi. Pri LiFePo4 oz. Li-ion je pa največji problem, ker so po navadi ti akuji z manjšo kapaciteto, pa je lahko usodno (enako velja tudi za Pb akuje) pregloboko praznjenje, če kaj pozabiš odklopit....in se celice preprosto napihnejo... Kugelschreiber, Nightmare in Joker 3
Kugelschreiber Objavljeno Marec 16 Opozori Objavljeno Marec 16 27 minutes ago, DAMI34 said: Ko pa crkne, pač crkne, brez opozorila. To se vsem zgodi. Meni je AGM delal odlicno do zadnje sekunde. V Postojni normalno vzgal, v Pivki normalno vzgal, na crpalki v Ilirski pa nit kontakta ni blo videt. Sposodil kable, kresnil, odpeljal domow. Med zaviranjem so (zarad stop luci) cagri padli na nulo. Da mi jutri ne bo treba na furo, mi je trgovec podtaknil napacno baterijo. S sabo sem imel staro, za reciklazo in vzorec. Tako, enako, prosim. Ni šlo. Namesto ytx sem domow prinesel ctx. Razlika je v visini roba, in fiksator ne gre cez. Preveril s pred-prejsnjo, ki na polici ze 4 leta caka odvoz na deponijo. Ocitno je treba vsem gledat pod prste, tud prodajalcem v specialisticni stacuni z baterijami. Matr vola sm besn. MiNa in Snečer 2
DAMI34 Objavljeno Marec 16 Opozori Objavljeno Marec 16 ok se opravičujem, sem mislil, da je govora o LI XXx akumulatorjih. Sicer pa vsak ve zase...iz mojih iskušenj...običajno dajo navadni (svinčeni ne glede na formo elektrolita) še kaj od sebe, pa mal kašljajo, jočejo in stočejo, lučke blenkajo, kresneš na kable in veš kok je ura.
Kugelschreiber Objavljeno Marec 16 Opozori Objavljeno Marec 16 (popravljeno) 25 minutes ago, Snečer said: ytx = yuasa ctx = ctek.. itd Dejansko je res najbols kupovat po spletu. Sam bi dal pravo v kosarico Popravljeno Marec 16. Popravil Kugelschreiber
Rdeči Objavljeno Marec 16 Opozori Objavljeno Marec 16 pred eno uro, Kugelschreiber pravi: To se vsem zgodi. Meni je AGM delal odlicno do zadnje sekunde. V Postojni normalno vzgal, v Pivki normalno vzgal, na crpalki v Ilirski pa nit kontakta ni blo videt. Sposodil kable, kresnil, odpeljal domow. Med zaviranjem so (zarad stop luci) cagri padli na nulo. Da mi jutri ne bo treba na furo, mi je trgovec podtaknil napacno baterijo. S sabo sem imel staro, za reciklazo in vzorec. Tako, enako, prosim. Ni šlo. Namesto ytx sem domow prinesel ctx. Razlika je v visini roba, in fiksator ne gre cez. Preveril s pred-prejsnjo, ki na polici ze 4 leta caka odvoz na deponijo. Ocitno je treba vsem gledat pod prste, tud prodajalcem v specialisticni stacuni z baterijami. Matr vola sm besn. Ko si vzel starega ven iz motorja je bila spodaj pena, ki je debela približen 4mm in če jo vzameš ven se nekak izide. MiNa in Kugelschreiber 2
Kugelschreiber Objavljeno Marec 16 Opozori Objavljeno Marec 16 1 minute ago, Rdeči said: Ko si vzel starega ven iz motorja je bila spodaj pena, ki je debela približen 4mm in če jo vzameš ven se nekak izide. Hvala, nisem nit pomislil. To bi res slo. Ce bo kdaj sila, bom vedel. Placal sem pravo, pa se mi zdi prav da pravo dobim. Da bi se jutri vozil, in jo v ponedeljek vrnil, ni fer.
rookie007 Objavljeno Avgust 31 Opozori Objavljeno Avgust 31 (popravljeno) Živjo! Baterija na motorju se je v 10 dneh spraznila na 4,4v. Vsi porabniki izklopjeni preko stikala(Scotoiler in grelci rok). Komu jasno kaj se je zgodilo z baterijo? Stara 2 tedna več kot 2 leti, firma intact. Sicer sem ga priklopil na polnilec in je v 2h urah napolnilo na 5,1 volta, ampak po moje je aku kaput, kaj pravite? Nazadnje je bil z vožnjo napolnjen na 80%... Popravljeno Avgust 31. Popravil rookie007 Dodajanje besedila
Hytech Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 Tole bo najverjetneje konec.. Ravno tak problem imam z avto akujem, sicer je prva vgradnja še (99!) redno na polnilcu/vzdrževalcu, ampak pred nekaj dnevih, naenkrat skoraj ni hotelo več obrnit oz vzgat in isto nizka voltaza in tezko se polni... Preveri še stator, da ti dela oz polni.. DAMI34 in rookie007 2
DAMI34 Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 1 x polno napolni, če bo vse ok bo držala, če ne bo držala je za v smeti. rookie007 1
rookie007 Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 pred 3 urami, Hytech pravi: Tole bo najverjetneje konec.. Ravno tak problem imam z avto akujem, sicer je prva vgradnja še (99!) redno na polnilcu/vzdrževalcu, ampak pred nekaj dnevih, naenkrat skoraj ni hotelo več obrnit oz vzgat in isto nizka voltaza in tezko se polni... Preveri še stator, da ti dela oz polni.. Stator in regler menjana pred mesecem in pol... pred 2 urami, DAMI34 pravi: 1 x polno napolni, če bo vse ok bo držala, če ne bo držala je za v smeti. Od včeraj na polnilcu, iz 4,4v se je napolnil na 5,3v, verjetno kaput. Polnilec lidlov (že nekaj let v uporabi, dobro deluje).
rookie007 Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: če se v enem dnevu ni napolnil je fuč Se strinjam... Jutr grem v Ljubljano in bi kupil enako baterijo, čeprav sem malo razočaran nad njo. Kako ste ostali zadovoljni z intact baterijo?
DAMI34 Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 pred 1 minuto, rookie007 pravi: Se strinjam... Jutr grem v Ljubljano in bi kupil enako baterijo, čeprav sem malo razočaran nad njo. Kako ste ostali zadovoljni z intact baterijo? poglej mal v temo versys, mislim, da so objavili uporabniki kako baterijo vozijo, če se ne motim celo fotke od @Snečerja. Nimam ntact, tak da nimam pojma.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se