Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Ja, hudo se splača aku za 30 eur pošiljati v nemčijo na reklamacijo.

Lp

Objavljeno

Še nikoli nisem akumulatorja reklamiral... oz ne vem če sem kdaj kaj reklamiral na splošno.

Objavljeno

Zadnjič zjutraj startam, kresne ko mina, celo pot vžigal brez problema, če sem kje stal... pridem domov, ugasnem za par minut... hočem vžgati ''tk-tk-tk''... prazen. Mamo mu vidim, štiri leta je od menjave. Treba menjati, vem. Sem pa v dilemi -klasičnega ali gel? Me pa malo bega, v slabih 80 kilometrih od prejšnjega startanja da bi se spraznil... Sem ga potem čez noč polnil na pulznega, pa mi je potem v dveh dneh (sem ga pustil na miru, ko sem ga odklopil) padla napetost za pol volta...

Objavljeno
45 minutes ago, motofrik said:

Zadnjič zjutraj startam, kresne ko mina, celo pot vžigal brez problema, če sem kje stal... pridem domov, ugasnem za par minut... hočem vžgati ''tk-tk-tk''... prazen. Mamo mu vidim, štiri leta je od menjave. Treba menjati, vem. Sem pa v dilemi -klasičnega ali gel? Me pa malo bega, v slabih 80 kilometrih od prejšnjega startanja da bi se spraznil... Sem ga potem čez noč polnil na pulznega, pa mi je potem v dveh dneh (sem ga pustil na miru, ko sem ga odklopil) padla napetost za pol volta...

Ni vse v napetosti. Pod obremenitvijo ga pomeri. Zmontiraj, voltmeter na kleme in start. Ce zaniha pod 10V je fuč. In ko bos ravno imel voltmeter na klemah, preveri se polnjenje. 13V ali malo vec je OK. 12V zna bit premalo. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 15 urami, Kugelschreiber pravi:

13V ali malo vec je OK. 12V zna bit premalo. 

Idealno med 13,8 in 14,2 V

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Pravkar, Rdeči pravi:

Idealno med 13,8 in 14,2 V

 

.

... na original bimerjevem polnilcu mi kaže 14,2 do 14,4

Objavljeno
Pravkar, pik1 pravi:

.

... na original bimerjevem polnilcu mi kaže 14,2 do 14,4

Ja meni tudi nekak isto polni. Naj naj nebi šel prek 15 V ker ni dobro za aku , če pa polni manj je pa problem , če so kakšne dodatne luči. Tudi sedaj, ko bo vročina mu ventilator hladilnika vzame precej štroma.

Večje probleme imajo starejši motorji, ki imajo še navadne žarnice.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ja, v mirovanju je imel 12.47V. Kontakt, malo zaniha in se umiri. Startam, 11.9V, za trenutek tudi na 9.7V, potem zalavfa. V prostem teku zalavfa na 11,6V, nekje na pol obratov pa 13,5-14,1V. Bomo videl v ponedeljek, ko pride nov akumulator, gel. V bistvu je že tu, le pošta je zaprta. Kako so že rekli v Easy riderju ''..to je malo mesto, vse teče bolj počasi...''.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!