franc Objavljeno Maj 31 Objavljeno Maj 31 Ja, hudo se splača aku za 30 eur pošiljati v nemčijo na reklamacijo. Lp
smasher Objavljeno Maj 31 Objavljeno Maj 31 Še nikoli nisem akumulatorja reklamiral... oz ne vem če sem kdaj kaj reklamiral na splošno.
motofrik Objavljeno včeraj ob 15:41 Objavljeno včeraj ob 15:41 Zadnjič zjutraj startam, kresne ko mina, celo pot vžigal brez problema, če sem kje stal... pridem domov, ugasnem za par minut... hočem vžgati ''tk-tk-tk''... prazen. Mamo mu vidim, štiri leta je od menjave. Treba menjati, vem. Sem pa v dilemi -klasičnega ali gel? Me pa malo bega, v slabih 80 kilometrih od prejšnjega startanja da bi se spraznil... Sem ga potem čez noč polnil na pulznega, pa mi je potem v dveh dneh (sem ga pustil na miru, ko sem ga odklopil) padla napetost za pol volta...
Kugelschreiber Objavljeno včeraj ob 16:31 Objavljeno včeraj ob 16:31 45 minutes ago, motofrik said: Zadnjič zjutraj startam, kresne ko mina, celo pot vžigal brez problema, če sem kje stal... pridem domov, ugasnem za par minut... hočem vžgati ''tk-tk-tk''... prazen. Mamo mu vidim, štiri leta je od menjave. Treba menjati, vem. Sem pa v dilemi -klasičnega ali gel? Me pa malo bega, v slabih 80 kilometrih od prejšnjega startanja da bi se spraznil... Sem ga potem čez noč polnil na pulznega, pa mi je potem v dveh dneh (sem ga pustil na miru, ko sem ga odklopil) padla napetost za pol volta... Ni vse v napetosti. Pod obremenitvijo ga pomeri. Zmontiraj, voltmeter na kleme in start. Ce zaniha pod 10V je fuč. In ko bos ravno imel voltmeter na klemah, preveri se polnjenje. 13V ali malo vec je OK. 12V zna bit premalo. 3
Rdeči Objavljeno pred 13 urami Objavljeno pred 13 urami pred 15 urami, Kugelschreiber pravi: 13V ali malo vec je OK. 12V zna bit premalo. Idealno med 13,8 in 14,2 V 1
pik1 Objavljeno pred 13 urami Objavljeno pred 13 urami Pravkar, Rdeči pravi: Idealno med 13,8 in 14,2 V . ... na original bimerjevem polnilcu mi kaže 14,2 do 14,4
Rdeči Objavljeno pred 12 urami Objavljeno pred 12 urami Pravkar, pik1 pravi: . ... na original bimerjevem polnilcu mi kaže 14,2 do 14,4 Ja meni tudi nekak isto polni. Naj naj nebi šel prek 15 V ker ni dobro za aku , če pa polni manj je pa problem , če so kakšne dodatne luči. Tudi sedaj, ko bo vročina mu ventilator hladilnika vzame precej štroma. Večje probleme imajo starejši motorji, ki imajo še navadne žarnice. 1
motofrik Objavljeno pred 4 urami Objavljeno pred 4 urami Ja, v mirovanju je imel 12.47V. Kontakt, malo zaniha in se umiri. Startam, 11.9V, za trenutek tudi na 9.7V, potem zalavfa. V prostem teku zalavfa na 11,6V, nekje na pol obratov pa 13,5-14,1V. Bomo videl v ponedeljek, ko pride nov akumulator, gel. V bistvu je že tu, le pošta je zaprta. Kako so že rekli v Easy riderju ''..to je malo mesto, vse teče bolj počasi...''. 1
Gricko Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami pred 37 minutami, motofrik pravi: Ja, v mirovanju je imel 12.47V. Kontakt, malo zaniha in se umiri. Startam, 11.9V, za trenutek tudi na 9.7V, potem zalavfa. V prostem teku zalavfa na 11,6V, nekje na pol obratov pa 13,5-14,1V. Bomo videl v ponedeljek, ko pride nov akumulator, gel. V bistvu je že tu, le pošta je zaprta. Kako so že rekli v Easy riderju ''..to je malo mesto, vse teče bolj počasi...''. 11.6v v prostem teku je premalo!!! mogoče rabi par sekund, da se "pobere" ampak po par sekundah mora biti nad 13V v prostem teku ali pa vsaj tam okoli... pri povišanih obratih ( pa ni potrebe po 6000rpm ampak je sigurno dovolj že 2,5- 3 k rpm za normalno polnenje) Sedaj je tudi odvisno od motorja ( kakšen oldy sigurno nima 14V)ampak vsak malo bolj sodoben ( pa to je lahko 20let😋) pa ima sigurno nad 13.8 pa tja do 14.5V 11.6 V bi jaz sumil preboj statorja.... 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se