bajsi Objavljeno Februar 10, 2015 Opozori Objavljeno Februar 10, 2015 (popravljeno) Brihtno vprašanje vem, ampak tukaj sem čisto bos. V XJR imam navaden aku, na njem piše da ima 12Ah, v GSX-Ru imam mislim da takega z 8 Ah. Če dam Lithium-Ion baterijo koliko naj znaša amperaža oz. te Ah, ker ko ga ga gledam na spletu mi za XJR napiše da ima 4,83 Ah oni za Suzukija pa samo 3Ah?!?!? Kaj to zadošča oz. po kakšni formuli se to računa (če je kaka preprosta?) LP Bajsi Popravljeno Februar 10, 2015. Popravil bajsi
MiNa Objavljeno Februar 11, 2015 Opozori Objavljeno Februar 11, 2015 Pomembnejše od same kapacitete (Ah) je kolikšen zagonski tok ima akumulator. Tale aku (Shorai) ima po podatkih zagonski tok 285A (za tvoj motor) XJR1300. Ni formula lahko pa pomaga. bajsi 1
nxyz Objavljeno Februar 11, 2015 Opozori Objavljeno Februar 11, 2015 (popravljeno) Pismo, v riti motorja sem našla en konektor.. Na ponku pa našla drug del, ki paše na ta konektor Naj mu bo, prvič to zimo Popravljeno Februar 11, 2015. Popravil nxyz Scarlett in bobi1001 2
cikadina Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 zdej pa da vidmo kako dobro bo ta reč delovala.
TakeALookAround Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 A toj ta Hoferjev? Kok cajta pa rab takle prblizn, da napolne en povprecn akumulator?
cikadina Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 A toj ta Hoferjev? Kok cajta pa rab takle prblizn, da napolne en povprecn akumulator? sm komi zdej prklopla. k sm ga merla prej k sm dala polnit je bil mislim da okrog 11,5V. ko bo napolnilo bom poročala
raza Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 A toj ta Hoferjev? Kok cajta pa rab takle prblizn, da napolne en povprecn akumulator? Programski cikl naj bi trajal cca 48 ur.
Gost Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 Brihtno vprašanje vem, ampak tukaj sem čisto bos. V XJR imam navaden aku, na njem piše da ima 12Ah, v GSX-Ru imam mislim da takega z 8 Ah. Če dam Lithium-Ion baterijo koliko naj znaša amperaža oz. te Ah, ker ko ga ga gledam na spletu mi za XJR napiše da ima 4,83 Ah oni za Suzukija pa samo 3Ah?!?!? Kaj to zadošča oz. po kakšni formuli se to računa (če je kaka preprosta?) LP Bajsi Napetost (V) - mora biti enaka Kapaciteta (Ah) - ni dobro da je manjša, ni potrebe da je večja Max zagonski tok (cranking amps) (A) - enak ali večji (da ne bo accu počepnil pod obremenitvijo pri zagonu) Pomislek imam edino glede polnjenja. Lithium-ion so zelo občutljivi glede polnilne napetosti in na motorju verjetno ni namenskega polnilca, tako, da ga zna alternator zelo hitro uničiti. Drugo so električni motorji/skuterji, ki elektriko samo porabljajo in se polnijo preko (vgrajenega) polnilca z omrežja. Svinčeni so neobčutljivi na napetost in tok polnjenja. Tudi polnega lahko stalno polniš z 0.1C tokom. Lithium-Ion se pri preveliki napetosti in prenapolnjenju zelo uničujejo. Polnilci zanje morajo biti zelo natančni (natančna napetost polnjenja in da ustavi polnjenje ko je napolnjen). Lp, Peter
ludiluka Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 Napetost (V) - mora biti enaka Kapaciteta (Ah) - ni dobro da je manjša, ni potrebe da je večja Max zagonski tok (cranking amps) (A) - enak ali večji (da ne bo accu počepnil pod obremenitvijo pri zagonu) Pomislek imam edino glede polnjenja. Lithium-ion so zelo občutljivi glede polnilne napetosti in na motorju verjetno ni namenskega polnilca, tako, da ga zna alternator zelo hitro uničiti. Drugo so električni motorji/skuterji, ki elektriko samo porabljajo in se polnijo preko (vgrajenega) polnilca z omrežja. Svinčeni so neobčutljivi na napetost in tok polnjenja. Tudi polnega lahko stalno polniš z 0.1C tokom. Lithium-Ion se pri preveliki napetosti in prenapolnjenju zelo uničujejo. Polnilci zanje morajo biti zelo natančni (natančna napetost polnjenja in da ustavi polnjenje ko je napolnjen). Lp, Peter Ah lahko daš komot manjše ampak se moraš zavedati manj Ah kot bo imel akumulator manjkrat bo motor zaverglal
Zivnorc Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 ...tko kot je napisal Peter. Zakaj bi dajali gor Li-ion celice. Alternator je namensko narejen za polnjenje Pb akujev. Li-ion ima čisto drugačno logiko polnjenja kot Pb. Li-ion člen se polni do napetosti 4,1V , kar pomeni da bi pri treh celicah serijsko potrebovali napetost 12,3V polnjenja ....alternator pa polni cca 14V. s tem, da je potrebno Litijeve akuje balansirati med polnjenjem. Še najbližje Pb akuju bi bili Li-Fe členi, ki bi jih pri 4 serijsko polnil s 14,4V. DAMI34 in builder 2
bajsi Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 OK, hvala za izčrpne odgovore, zdaj malenkost bolj razumem zakaj gre. LP Bajsi
TOMCAT Objavljeno Februar 13, 2015 Opozori Objavljeno Februar 13, 2015 Če se da komu brati, je tule nekaj koristnih zadev.................. http://faq.akumulator.si/index.aspx?category=1&id=10 Pips 1
TakeALookAround Objavljeno Februar 14, 2015 Opozori Objavljeno Februar 14, 2015 Se pravi, jst to lahko priklopim kar direkt na aku? Mi ga ni reba nc odklaplat?
Kmet2 Objavljeno Februar 14, 2015 Opozori Objavljeno Februar 14, 2015 Se pravi, jst to lahko priklopim kar direkt na aku? Mi ga ni reba nc odklaplat? Zakaj pa bi odklapljal? bobi1001 1
DAMI34 Objavljeno Februar 14, 2015 Opozori Objavljeno Februar 14, 2015 Se pravi, jst to lahko priklopim kar direkt na aku? Mi ga ni reba nc odklaplat? jaz ga ne odklopim, naredil sem si vtikač za vtičnico 12V ki jo imam na armaturki in kar tja priklopim Cytek. TakeALookAround in bobi1001 2
TakeALookAround Objavljeno Februar 14, 2015 Opozori Objavljeno Februar 14, 2015 Zakaj pa bi odklapljal? Ja sj jst ga nebi... :grrr Ker jih vsi vn vlecejo, zato sm mislu....
TakeALookAround Objavljeno Februar 14, 2015 Opozori Objavljeno Februar 14, 2015 Ceprov Dami34, ne vem zakaj bi ti to rabil, glede na to, da je skos v pogonu.
Kmet2 Objavljeno Februar 14, 2015 Opozori Objavljeno Februar 14, 2015 Ja sj jst ga nebi... :grrr Ker jih vsi vn vlecejo, zato sm mislu.... Sasm ga ne potegnem nikoli ven :grrr priklopim polnilec kar preko vtičnice in ga tako pustim tudi do 5 mesecev ,snamem ko je sezona ,palim in gasaaa. Sam treba je met na vtičnici stalen tok ,drugače ne funkcionira bobi1001, DAMI34 in TakeALookAround 3
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Ceprov Dami34, ne vem zakaj bi ti to rabil, glede na to, da je skos v pogonu. včasih se zgodi, da se tut 14 dni ne zapeljem, pa čist tko preventivno priključim na polnilec 1x ali 2x na sezono, da vidim stanje baterije. Kmet2, builder in bobi1001 3
TakeALookAround Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Js ga grem zjle prklopt, ker je biu od oktobra 1x przgan....na kable. Upam, da si opomore.... DAMI34 in builder 2
bobi1001 Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Jest ga mam tako prkloplenga kot NXYZ ,in lansko leto sem ga dal pomerit za foro (takoj po zimskemu spanju)- še vedno na 98%zagonske moči.Starost akumulatorja 6 let. Polnilec OPTIMATE4.Malo dražja ampak super zadeva.
TakeALookAround Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Am....js sm prklopu zadevo pa kokr sm navodila prebral kaze da je poln Zdej pa bistvo.....zavergla sploh ne Kasn trik morm zdej izvest?
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Am....js sm prklopu zadevo pa kokr sm navodila prebral kaze da je poln Zdej pa bistvo.....zavergla sploh ne Kasn trik morm zdej izvest? Da nisi pozabil na tisto rdečo stikalo. Če ne pa v kanto z njim. Scarabeo DAMI34 1
TakeALookAround Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Sm vedu,da je najbol zihr varjanta po klancu spustit!
TakeALookAround Objavljeno Februar 15, 2015 Opozori Objavljeno Februar 15, 2015 Vrjetn sam kaze tko...bo ze nafilu v enmu mescu
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se