Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Ali je možno, da pri merjenju accu z unimeron narediš kratek stik in uničiš accu. Napačna izbira programa, malo se je posvetilo. Za trenutek je pokazalo na unimerju 000 in nato normalno.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda. Na tokovnem "območju" se zgodi ravno to (Akumulator nisi uničil). Poglej varovalko v instrumentu.

Zamenjaj varovalko potem prestavi izbirnik na merjenje "voltaže" in vse bo OK.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, MiNa pravi:

Seveda. Na tokovnem "območju" se zgodi ravno to (Akumulator nisi uničil). Poglej varovalko v instrumentu.

Zamenjaj varovalko potem prestavi izbirnik na merjenje "voltaže" in vse bo OK.

Žica unimerja je bila v napačni luknji, varovalke ni neslo. Je pa par sekund kazalo 000, sem se vstrašil. Sedaj se polni, bomo videli kaj bo?

Mina, torej meniš, da je vse vredu?

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je instrument elektronsko varovan, potem seveda nisi napravil nobene škode.

Ime "Unimer" me je zavedlo, stari Iskrini instrumenti in nekaj novejši Digimer, ki so ob takšni napaki ponavadi bili potrebni kakšnega "globjega posega".

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, jskrablin pravi:

Jaz mam mini polnilec iz Hoferja, vsake tolko priklopim za kak dan, dva pa je.

Ma jst ga mam prklemanga po moje že tri mesece pa ni panike ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, MiNa pravi:

Seveda. Na tokovnem "območju" se zgodi ravno to (Akumulator nisi uničil). Poglej varovalko v instrumentu.

Zamenjaj varovalko potem prestavi izbirnik na merjenje "voltaže" in vse bo OK.

Bo treba še priključke zamenjat če se meri tok (pa ne merit toka med + in - accu!). Če ni zamenjal merilnih priključkov (rdeče luknje/sonde) in jih je imel na napetostnem vhodu ni nič skuril tudi če je tokovno območje izbral. A se motim?

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še moja zgodbica, 3 aku so mi kao šli u kurac, polnu sm jih z neko škatlo iz bauhausa in jih je zjutri praviloma segrela in zavrela vsako baterijo.

u pondelk kupu Ctek z nastavitvami za obujanje?!? in glej ga zlomka, dons so usi 3 užgal k sred junija :) 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje vzdrževanje akumulatorja:

Z multimetrom enkrat na mesec ali dva pomerim napetost. Od sredine oktobra, ko sem naredil zadnjo furo, je napetost do danes (konec februarja) padla na 12.56 V, kar pomeni da je akumulator še nekje 85% polen. Glede na to ocenjujem da se mi akumulator prazni cca 5% na mesec.

Ravnam se po charge vs voltage tabeli iz batteryuniversity.com stranibat_charge.JPG.24e3942293fde497889a4772e

Ne vidim razloga zakaj bi si delal delo in bi akumulator odklapljal ali dopolnjeval če ni potrebe. Menim da se akumulator manj stara če se stalno (minimalno) rahlo prazni (ker je stalno priključen), kot pa če ga kar naprej nekaj dopolnjuješ. Seveda pa se ne sme preveč izprazniti ker v tem primeru pride do uničenja celic.

Ne vem pa kako je na drugih (starejših) motorjih ali imajo večje porabo v mirovanju. Če sta motor in akumulator dobra pa ne vidim smisla v šravfanju, razen če ti je to v veselje :)

Še moj polnilec, ki je bil zadnjič v uporabi ene 3 leta nazaj ko sem pustil odprta vrata prtljažnika ...
IMG_0926.JPG.59eef9a299f9bf986a1f1104cc8

 

Popravljeno . Popravil .
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno začetniško vprašanje. Kupil sem polnilec in sedaj me zanima al ga lahko priklopim kar na baterijo ko je ta priklopljena na motor, ali jo morav dati ven in posebej polnit. Hvala za odgovore :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, znj pravi:

Eno začetniško vprašanje. Kupil sem polnilec in sedaj me zanima al ga lahko priklopim kar na baterijo ko je ta priklopljena na motor, ali jo morav dati ven in posebej polnit. Hvala za odgovore :)

Vedno sem priklapljal direkt na baterijo, pa nikol problema

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni.

Zelo trapasto vse skupaj ampak beri to. Na Honda deauvill sem jeseni odklopil akumulator. Nato sem ga priklopil na vzdrževalec. Akumulator je oznake ytz14s LEVI plus. PAZI sedaj fore. Danes sem ga želel priklopiti nazaj in nič jasno. Plus kabel na motorju je na desni strani, minus kabel pa je na levi strani. FIZIČNO ni možno priklopiti baterije pravilno...Gledam kable vse ok, gledam baterijo tudi, samo skupaj ne gre. Baterijo obračam levo/desno, ni šans, da pravilno priklopil (prekratki kabli). Kabli so "upognjeni" kot bi bilo do jeseni priklopljen minus kabel na plus na bateriji in plus kabel na minus na bateriji. Delalo pa je vse bp. Motor sem kupil lani tako, da ne vem kaj se je prej dogajalo... Je kdo, ki bi mi znal kaj razložiti??? Gledam nove akumulatorje in povsod je za ta tip motorja predviden levi plus...a kabel je na desni in zelo kratek. Nič jasno... 

:bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 3. 2016 at 18:32, bosanoga pravi:

Pozdravljeni.

Zelo trapasto vse skupaj ampak beri to. Na Honda deauvill sem jeseni odklopil akumulator. Nato sem ga priklopil na vzdrževalec. Akumulator je oznake ytz14s LEVI plus. PAZI sedaj fore. Danes sem ga želel priklopiti nazaj in nič jasno. Plus kabel na motorju je na desni strani, minus kabel pa je na levi strani. FIZIČNO ni možno priklopiti baterije pravilno...Gledam kable vse ok, gledam baterijo tudi, samo skupaj ne gre. Baterijo obračam levo/desno, ni šans, da pravilno priklopil (prekratki kabli). Kabli so "upognjeni" kot bi bilo do jeseni priklopljen minus kabel na plus na bateriji in plus kabel na minus na bateriji. Delalo pa je vse bp. Motor sem kupil lani tako, da ne vem kaj se je prej dogajalo... Je kdo, ki bi mi znal kaj razložiti??? Gledam nove akumulatorje in povsod je za ta tip motorja predviden levi plus...a kabel je na desni in zelo kratek. Nič jasno... 

:bum:

Če me spomin ne vara je original akumulator pri Deauvilki (gel) ker je v ležečem položaju, zato je mogoče sedaj čudna situacija.

Pri podobnih vprašanjih bi bilo dobro podati letnik motorja, bi bilo lažje.

Tule je ena slika, če ti bo kaj bolj jasno.

ampauto.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, MiNa pravi:

Če me spomin ne vara je original akumulator pri Deauvilki (gel) ker je v ležečem položaju, zato je mogoče sedaj čudna situacija.

Pri podobnih vprašanjih bi bilo dobro podati letnik motorja, bi bilo lažje.

Tule je ena slika, če ti bo kaj bolj jasno.

ampauto.jpg

MiNa najlepša hvala. Ko sem zadevo prespal, sem to ugotovil :) še enkrat tnx.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo rabi, prodam  UNIBAT 8.6 AH CTZ10S-BS 150,00 mm x 87,00 mm

Rabljen 1 sezono in 4000km, praktično še nov.  Paše na CBR 1000, 600, R1 07, R6 06, KTM 990, ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Se opravičujem če je že napisano, danes sem na mojem akumulatorju naredil test in je akumulator potreben menjave. Accu je ytx9-bs. 

 

Najceneje dobim Exide, nekje 15€ ceneje kot Yuasa. Kakšne so izkušnje z znamko Exide na motornih kolesih? Na avtu sem do zdaj vedno izbral to znamko, ker je prvi držal 12 let :) Kako je pri moto akumulatorjuh?

 

Pa še to, ali je potrebno pred prvo uporabo moto akumulator napolnit s polnilcem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, HiM pravi:

Se opravičujem če je že napisano, danes sem na mojem akumulatorju naredil test in je akumulator potreben menjave. Accu je ytx9-bs. 

 

Najceneje dobim Exide, nekje 15€ ceneje kot Yuasa. Kakšne so izkušnje z znamko Exide na motornih kolesih? Na avtu sem do zdaj vedno izbral to znamko, ker je prvi držal 12 let :) Kako je pri moto akumulatorjuh?

 

Pa še to, ali je potrebno pred prvo uporabo moto akumulator napolnit s polnilcem?

Kako si pa stestiral akumulator?

Po mojih izkušnjah in motorju Varadero (kateri kar potegne toka za zagon) ti priporočam Yuaso. Cold Cranking Amps (CCA) je pri tej znamki ponavadi takšen, kot ga navajajo na specifikaciji. Verjetno še kaka znamka drži kvaliteto vendar ti jo bo še kdo drugi zaupal.

Ko napolniš akumulator z elektrolitom(če je seveda takšen) je treba počakati ene pol ure, da se zadeva ohladi in kemična reakcija konča.

Akumulator sicer lahko daš v uporabo ker je kake 80-90% napolnjen, priporočeno pa je polnjenje in šele nato polnega v uporabo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, HiM pravi:

Se opravičujem če je že napisano, danes sem na mojem akumulatorju naredil test in je akumulator potreben menjave. Accu je ytx9-bs. 

 

A lahko napišeš, kako točno si napravil test, po katerem si ugotovil, da je aku potreben menjave? Si ga morda odklopil iz motorja in off line obremenil z nekim porabnikom (npr. žarnico) pa spremljal dinamiko padanja napetosti ali kaj drugega? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, izibajker pravi:

A lahko napišeš, kako točno si napravil test, po katerem si ugotovil, da je aku potreben menjave? Si ga morda odklopil iz motorja in off line obremenil z nekim porabnikom (npr. žarnico) pa spremljal dinamiko padanja napetosti ali kaj drugega? Hvala.

Preprosto, v roke sem vzel boschev tester akumulatorjev, izbral baterijo in naredil test. Problem je da vroč motor težko vžiga(počasi vrti in se nato čisto izprazni, ko se shladi pa je spet OK), lahko da je takrat toliko večja kompresija, no ali je pa slaba masa nekje. Ampak itak je akku po testu bolj proti koncu..image.jpeg

Popravljeno . Popravil HiM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, HiM pravi:

Preprosto, v roke sem vzel boschev tester akumulatorjev, izbral baterijo in naredil test. Problem je da vroč motor težko vžiga(počasi vrti in se nato čisto izprazni, ko se shladi pa je spet OK), lahko da je takrat toliko večja kompresija, no ali je pa slaba masa nekje. Ampak itak je akku po testu bolj proti koncu..

Moj tester sicer napiše še kak drugi podatek, ampak vseeno....Spodaj piše da zamenjaj in SOH je pod polovico tako da menjaj.

Kaj pa če je še kaj drugega narobe?  Kak motor pa imaš? Večina motorjev z računalniki ne vžge zaradi prenizke napetosti accu (pod 10v ob "verglanju") Elektronika se ne postavi pravilno in zelo enostavno je izpraznit akumulator če parkrat zaverglaš.  Ko ti zaganjač potegne 100A je tudi dokaj dober akumulator hitro prazen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bandit 650, brez elektronike, fergi. Na potisk zalaufa takoj, tako da nevem če bi lahko bilo kaj drugega kot accu ali slaba masa, mogoče štarter, ampak kar malo dvomim. Aja pa ko tako počasi obrne ga toliko sprazni da resetira uro v števcu..

Popravljeno . Popravil HiM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, HiM pravi:

Bandit 650, brez elektronike, fergi. Na potisk zalaufa takoj, tako da nevem če bi lahko bilo kaj drugega kot accu ali slaba masa, mogoče štarter, ampak kar malo dvomim. Aja pa ko tako počasi obrne ga toliko sprazni da resetira uro v števcu..

Hja izgleda da bo meritev držala...   No jaz bi/sem vzel Yuaso

Poceni sem jo dobil iz UK, vendar je zadnje cajte funt precej visok. Ebay co.uk, Ebay De.

:topic:Se mi pa zdi smešen CCA pri tej bateriji. Jaz sem potreboval 200+A za kravo štartat. Mi je pa jasno da 4cil. manj rabi ob zagonu.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem meril zadevo, ker niti hladna ni zagnala. 12,4 volte ima baterija, ko dam kontakt 11,3V, ko pa hočem zagnati pa pade na 3V. Pomojem glede na 12,4 volte napetosti mirujoče baterije alternator polni. 

 

Sem pa nekje zasledil da je Yuasa in Exide isto. Lahko kdo to potrdi? Namreč vmes je Yuasa kupila Excide in delajo vse po istem postopku baje. Tudi navzven izgleda po slikah popolnoma identičen accu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, HiM pravi:

Danes sem meril zadevo, ker niti hladna ni zagnala. 12,4 volte ima baterija, ko dam kontakt 11,3V, ko pa hočem zagnati pa pade na 3V. Pomojem glede na 12,4 volte napetosti mirujoče baterije alternator polni. 

 

Sem pa nekje zasledil da je Yuasa in Exide isto. Lahko kdo to potrdi? Namreč vmes je Yuasa kupila Excide in delajo vse po istem postopku baje. Tudi navzven izgleda po slikah popolnoma identičen accu.

Če ti pade pod 10-11V sploh nimaš kaj razmišljat o menjavi. Sam glede na to kar si napisal ti je bosch tester slabo izmeril! Zadeva bi mogla napisat SOH 0 ne pa 30%. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!