Scarabeo 500 Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 Ali je možno, da pri merjenju accu z unimeron narediš kratek stik in uničiš accu. Napačna izbira programa, malo se je posvetilo. Za trenutek je pokazalo na unimerju 000 in nato normalno. Scarabeo
MiNa Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 (popravljeno) Seveda. Na tokovnem "območju" se zgodi ravno to (Akumulator nisi uničil). Poglej varovalko v instrumentu. Zamenjaj varovalko potem prestavi izbirnik na merjenje "voltaže" in vse bo OK. Popravljeno Februar 24, 2016. Popravil MiNa Igi Pop in NX650 2
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 pred 8 minutami, MiNa pravi: Seveda. Na tokovnem "območju" se zgodi ravno to (Akumulator nisi uničil). Poglej varovalko v instrumentu. Zamenjaj varovalko potem prestavi izbirnik na merjenje "voltaže" in vse bo OK. Žica unimerja je bila v napačni luknji, varovalke ni neslo. Je pa par sekund kazalo 000, sem se vstrašil. Sedaj se polni, bomo videli kaj bo? Mina, torej meniš, da je vse vredu? Scarabeo
MiNa Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 Če je instrument elektronsko varovan, potem seveda nisi napravil nobene škode. Ime "Unimer" me je zavedlo, stari Iskrini instrumenti in nekaj novejši Digimer, ki so ob takšni napaki ponavadi bili potrebni kakšnega "globjega posega". Scarabeo 500 1
hajoktejn Objavljeno Februar 24, 2016 Opozori Objavljeno Februar 24, 2016 pred 6 urami, jskrablin pravi: Jaz mam mini polnilec iz Hoferja, vsake tolko priklopim za kak dan, dva pa je. Ma jst ga mam prklemanga po moje že tri mesece pa ni panike jskrablin, NX650 in builder 3
KNNMS Objavljeno Februar 25, 2016 Opozori Objavljeno Februar 25, 2016 (popravljeno) pred 20 urami, MiNa pravi: Seveda. Na tokovnem "območju" se zgodi ravno to (Akumulator nisi uničil). Poglej varovalko v instrumentu. Zamenjaj varovalko potem prestavi izbirnik na merjenje "voltaže" in vse bo OK. Bo treba še priključke zamenjat če se meri tok (pa ne merit toka med + in - accu!). Če ni zamenjal merilnih priključkov (rdeče luknje/sonde) in jih je imel na napetostnem vhodu ni nič skuril tudi če je tokovno območje izbral. A se motim? Popravljeno Februar 25, 2016. Popravil KNNMS
Port Folio Objavljeno Februar 25, 2016 Opozori Objavljeno Februar 25, 2016 Vzel sem spodnjega pa da vidimo, ce bo za kaj :-)
UnionJack Objavljeno Februar 25, 2016 Opozori Objavljeno Februar 25, 2016 še moja zgodbica, 3 aku so mi kao šli u kurac, polnu sm jih z neko škatlo iz bauhausa in jih je zjutri praviloma segrela in zavrela vsako baterijo. u pondelk kupu Ctek z nastavitvami za obujanje?!? in glej ga zlomka, dons so usi 3 užgal k sred junija jskrablin, solorider in hajoktejn 3
Gost Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 (popravljeno) Moje vzdrževanje akumulatorja: Z multimetrom enkrat na mesec ali dva pomerim napetost. Od sredine oktobra, ko sem naredil zadnjo furo, je napetost do danes (konec februarja) padla na 12.56 V, kar pomeni da je akumulator še nekje 85% polen. Glede na to ocenjujem da se mi akumulator prazni cca 5% na mesec. Ravnam se po charge vs voltage tabeli iz batteryuniversity.com strani Ne vidim razloga zakaj bi si delal delo in bi akumulator odklapljal ali dopolnjeval če ni potrebe. Menim da se akumulator manj stara če se stalno (minimalno) rahlo prazni (ker je stalno priključen), kot pa če ga kar naprej nekaj dopolnjuješ. Seveda pa se ne sme preveč izprazniti ker v tem primeru pride do uničenja celic. Ne vem pa kako je na drugih (starejših) motorjih ali imajo večje porabo v mirovanju. Če sta motor in akumulator dobra pa ne vidim smisla v šravfanju, razen če ti je to v veselje Še moj polnilec, ki je bil zadnjič v uporabi ene 3 leta nazaj ko sem pustil odprta vrata prtljažnika ... Popravljeno Februar 26, 2016. Popravil .
znj Objavljeno Februar 26, 2016 Opozori Objavljeno Februar 26, 2016 Eno začetniško vprašanje. Kupil sem polnilec in sedaj me zanima al ga lahko priklopim kar na baterijo ko je ta priklopljena na motor, ali jo morav dati ven in posebej polnit. Hvala za odgovore
DAMI34 Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 pred 20 urami, znj pravi: Eno začetniško vprašanje. Kupil sem polnilec in sedaj me zanima al ga lahko priklopim kar na baterijo ko je ta priklopljena na motor, ali jo morav dati ven in posebej polnit. Hvala za odgovore Vedno sem priklapljal direkt na baterijo, pa nikol problema Kmet2, Wakasaki in znj 3
bosanoga Objavljeno Marec 19, 2016 Opozori Objavljeno Marec 19, 2016 Pozdravljeni. Zelo trapasto vse skupaj ampak beri to. Na Honda deauvill sem jeseni odklopil akumulator. Nato sem ga priklopil na vzdrževalec. Akumulator je oznake ytz14s LEVI plus. PAZI sedaj fore. Danes sem ga želel priklopiti nazaj in nič jasno. Plus kabel na motorju je na desni strani, minus kabel pa je na levi strani. FIZIČNO ni možno priklopiti baterije pravilno...Gledam kable vse ok, gledam baterijo tudi, samo skupaj ne gre. Baterijo obračam levo/desno, ni šans, da pravilno priklopil (prekratki kabli). Kabli so "upognjeni" kot bi bilo do jeseni priklopljen minus kabel na plus na bateriji in plus kabel na minus na bateriji. Delalo pa je vse bp. Motor sem kupil lani tako, da ne vem kaj se je prej dogajalo... Je kdo, ki bi mi znal kaj razložiti??? Gledam nove akumulatorje in povsod je za ta tip motorja predviden levi plus...a kabel je na desni in zelo kratek. Nič jasno... Bostjan L 1
radko5 Objavljeno Marec 19, 2016 Opozori Objavljeno Marec 19, 2016 (popravljeno) Predvidevam da akumulator ni pravilno vstavljen v motor, prilepi sliko. Popravljeno Marec 19, 2016. Popravil radko5 KNNMS in Bostjan L 2
MiNa Objavljeno Marec 21, 2016 Opozori Objavljeno Marec 21, 2016 Ob 19. 3. 2016 at 18:32, bosanoga pravi: Pozdravljeni. Zelo trapasto vse skupaj ampak beri to. Na Honda deauvill sem jeseni odklopil akumulator. Nato sem ga priklopil na vzdrževalec. Akumulator je oznake ytz14s LEVI plus. PAZI sedaj fore. Danes sem ga želel priklopiti nazaj in nič jasno. Plus kabel na motorju je na desni strani, minus kabel pa je na levi strani. FIZIČNO ni možno priklopiti baterije pravilno...Gledam kable vse ok, gledam baterijo tudi, samo skupaj ne gre. Baterijo obračam levo/desno, ni šans, da pravilno priklopil (prekratki kabli). Kabli so "upognjeni" kot bi bilo do jeseni priklopljen minus kabel na plus na bateriji in plus kabel na minus na bateriji. Delalo pa je vse bp. Motor sem kupil lani tako, da ne vem kaj se je prej dogajalo... Je kdo, ki bi mi znal kaj razložiti??? Gledam nove akumulatorje in povsod je za ta tip motorja predviden levi plus...a kabel je na desni in zelo kratek. Nič jasno... Če me spomin ne vara je original akumulator pri Deauvilki (gel) ker je v ležečem položaju, zato je mogoče sedaj čudna situacija. Pri podobnih vprašanjih bi bilo dobro podati letnik motorja, bi bilo lažje. Tule je ena slika, če ti bo kaj bolj jasno. hajoktejn 1
bosanoga Objavljeno Marec 21, 2016 Opozori Objavljeno Marec 21, 2016 pred 3 urami, MiNa pravi: Če me spomin ne vara je original akumulator pri Deauvilki (gel) ker je v ležečem položaju, zato je mogoče sedaj čudna situacija. Pri podobnih vprašanjih bi bilo dobro podati letnik motorja, bi bilo lažje. Tule je ena slika, če ti bo kaj bolj jasno. MiNa najlepša hvala. Ko sem zadevo prespal, sem to ugotovil še enkrat tnx. MiNa 1
rebel Objavljeno Marec 23, 2016 Opozori Objavljeno Marec 23, 2016 Če kdo rabi, prodam UNIBAT 8.6 AH CTZ10S-BS 150,00 mm x 87,00 mm Rabljen 1 sezono in 4000km, praktično še nov. Paše na CBR 1000, 600, R1 07, R6 06, KTM 990, ...
HiM Objavljeno April 7, 2016 Opozori Objavljeno April 7, 2016 Se opravičujem če je že napisano, danes sem na mojem akumulatorju naredil test in je akumulator potreben menjave. Accu je ytx9-bs. Najceneje dobim Exide, nekje 15€ ceneje kot Yuasa. Kakšne so izkušnje z znamko Exide na motornih kolesih? Na avtu sem do zdaj vedno izbral to znamko, ker je prvi držal 12 let Kako je pri moto akumulatorjuh? Pa še to, ali je potrebno pred prvo uporabo moto akumulator napolnit s polnilcem?
KNNMS Objavljeno April 7, 2016 Opozori Objavljeno April 7, 2016 pred 2 urami, HiM pravi: Se opravičujem če je že napisano, danes sem na mojem akumulatorju naredil test in je akumulator potreben menjave. Accu je ytx9-bs. Najceneje dobim Exide, nekje 15€ ceneje kot Yuasa. Kakšne so izkušnje z znamko Exide na motornih kolesih? Na avtu sem do zdaj vedno izbral to znamko, ker je prvi držal 12 let Kako je pri moto akumulatorjuh? Pa še to, ali je potrebno pred prvo uporabo moto akumulator napolnit s polnilcem? Kako si pa stestiral akumulator? Po mojih izkušnjah in motorju Varadero (kateri kar potegne toka za zagon) ti priporočam Yuaso. Cold Cranking Amps (CCA) je pri tej znamki ponavadi takšen, kot ga navajajo na specifikaciji. Verjetno še kaka znamka drži kvaliteto vendar ti jo bo še kdo drugi zaupal. Ko napolniš akumulator z elektrolitom(če je seveda takšen) je treba počakati ene pol ure, da se zadeva ohladi in kemična reakcija konča. Akumulator sicer lahko daš v uporabo ker je kake 80-90% napolnjen, priporočeno pa je polnjenje in šele nato polnega v uporabo. LP
izibajker Objavljeno April 7, 2016 Opozori Objavljeno April 7, 2016 pred 2 urami, HiM pravi: Se opravičujem če je že napisano, danes sem na mojem akumulatorju naredil test in je akumulator potreben menjave. Accu je ytx9-bs. A lahko napišeš, kako točno si napravil test, po katerem si ugotovil, da je aku potreben menjave? Si ga morda odklopil iz motorja in off line obremenil z nekim porabnikom (npr. žarnico) pa spremljal dinamiko padanja napetosti ali kaj drugega? Hvala.
HiM Objavljeno April 7, 2016 Opozori Objavljeno April 7, 2016 (popravljeno) pred 25 minutami, izibajker pravi: A lahko napišeš, kako točno si napravil test, po katerem si ugotovil, da je aku potreben menjave? Si ga morda odklopil iz motorja in off line obremenil z nekim porabnikom (npr. žarnico) pa spremljal dinamiko padanja napetosti ali kaj drugega? Hvala. Preprosto, v roke sem vzel boschev tester akumulatorjev, izbral baterijo in naredil test. Problem je da vroč motor težko vžiga(počasi vrti in se nato čisto izprazni, ko se shladi pa je spet OK), lahko da je takrat toliko večja kompresija, no ali je pa slaba masa nekje. Ampak itak je akku po testu bolj proti koncu.. Popravljeno April 7, 2016. Popravil HiM izibajker 1
KNNMS Objavljeno April 7, 2016 Opozori Objavljeno April 7, 2016 pred 24 minutami, HiM pravi: Preprosto, v roke sem vzel boschev tester akumulatorjev, izbral baterijo in naredil test. Problem je da vroč motor težko vžiga(počasi vrti in se nato čisto izprazni, ko se shladi pa je spet OK), lahko da je takrat toliko večja kompresija, no ali je pa slaba masa nekje. Ampak itak je akku po testu bolj proti koncu.. Moj tester sicer napiše še kak drugi podatek, ampak vseeno....Spodaj piše da zamenjaj in SOH je pod polovico tako da menjaj. Kaj pa če je še kaj drugega narobe? Kak motor pa imaš? Večina motorjev z računalniki ne vžge zaradi prenizke napetosti accu (pod 10v ob "verglanju") Elektronika se ne postavi pravilno in zelo enostavno je izpraznit akumulator če parkrat zaverglaš. Ko ti zaganjač potegne 100A je tudi dokaj dober akumulator hitro prazen.
HiM Objavljeno April 7, 2016 Opozori Objavljeno April 7, 2016 (popravljeno) Bandit 650, brez elektronike, fergi. Na potisk zalaufa takoj, tako da nevem če bi lahko bilo kaj drugega kot accu ali slaba masa, mogoče štarter, ampak kar malo dvomim. Aja pa ko tako počasi obrne ga toliko sprazni da resetira uro v števcu.. Popravljeno April 7, 2016. Popravil HiM
KNNMS Objavljeno April 7, 2016 Opozori Objavljeno April 7, 2016 pred 2 urami, HiM pravi: Bandit 650, brez elektronike, fergi. Na potisk zalaufa takoj, tako da nevem če bi lahko bilo kaj drugega kot accu ali slaba masa, mogoče štarter, ampak kar malo dvomim. Aja pa ko tako počasi obrne ga toliko sprazni da resetira uro v števcu.. Hja izgleda da bo meritev držala... No jaz bi/sem vzel Yuaso Poceni sem jo dobil iz UK, vendar je zadnje cajte funt precej visok. Ebay co.uk, Ebay De. Se mi pa zdi smešen CCA pri tej bateriji. Jaz sem potreboval 200+A za kravo štartat. Mi je pa jasno da 4cil. manj rabi ob zagonu. LP
HiM Objavljeno April 10, 2016 Opozori Objavljeno April 10, 2016 Danes sem meril zadevo, ker niti hladna ni zagnala. 12,4 volte ima baterija, ko dam kontakt 11,3V, ko pa hočem zagnati pa pade na 3V. Pomojem glede na 12,4 volte napetosti mirujoče baterije alternator polni. Sem pa nekje zasledil da je Yuasa in Exide isto. Lahko kdo to potrdi? Namreč vmes je Yuasa kupila Excide in delajo vse po istem postopku baje. Tudi navzven izgleda po slikah popolnoma identičen accu.
KNNMS Objavljeno April 10, 2016 Opozori Objavljeno April 10, 2016 pred 1 uro, HiM pravi: Danes sem meril zadevo, ker niti hladna ni zagnala. 12,4 volte ima baterija, ko dam kontakt 11,3V, ko pa hočem zagnati pa pade na 3V. Pomojem glede na 12,4 volte napetosti mirujoče baterije alternator polni. Sem pa nekje zasledil da je Yuasa in Exide isto. Lahko kdo to potrdi? Namreč vmes je Yuasa kupila Excide in delajo vse po istem postopku baje. Tudi navzven izgleda po slikah popolnoma identičen accu. Če ti pade pod 10-11V sploh nimaš kaj razmišljat o menjavi. Sam glede na to kar si napisal ti je bosch tester slabo izmeril! Zadeva bi mogla napisat SOH 0 ne pa 30%.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se