Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno
15 hours ago, HiM said:

Danes sem meril zadevo, ker niti hladna ni zagnala. 12,4 volte ima baterija, ko dam kontakt 11,3V, ko pa hočem zagnati pa pade na 3V. Pomojem glede na 12,4 volte napetosti mirujoče baterije alternator polni. 

 

Sem pa nekje zasledil da je Yuasa in Exide isto. Lahko kdo to potrdi? Namreč vmes je Yuasa kupila Excide in delajo vse po istem postopku baje. Tudi navzven izgleda po slikah popolnoma identičen accu.

Menjaj nimaš kaj razmišljat... ko ga obremeniš se sesede...

Exide imam na ninji in je dobr nimam pripomb čez njega (pozimi je bil notri in brez polnjenja vžgal), kar se mene tiče ni nič slabši od yuase..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 17 urami, HiM pravi:

Danes sem meril zadevo, ker niti hladna ni zagnala. 12,4 volte ima baterija, ko dam kontakt 11,3V, ko pa hočem zagnati pa pade na 3V. Pomojem glede na 12,4 volte napetosti mirujoče baterije alternator polni. 

Zelo podobno se je tudi moja baterija (znamka ni toliko pomembna) obnašala. Če je aku v redu, mu tudi takrat, ko daš kontakt, napetost ne sme pasti recimo pod 11,5V, pa tudi potem ob zagonu ne. Ali si preveril tudi "mirovni tok". Pri mojem bajku (ki ima že kao nek računalnik) je ta tok cca. 1,5mA.

Objavljeno

Pozdravljeni,

lani sem kupil novo Exide AGM baterijo in jo aktiviral s tistimi ampulami.

Včeraj me je matral firbec in sem odprl zgornji pokrovček, čeprav piše da se ne odpira :nono:.

Na njej je oznaka brez vzdrževanja. Se pravi, da nič destilirane vode dajat not?

 

IMG_20160410_162343.jpg

Objavljeno
pred eno uro, birca pravi:

Pozdravljeni,

lani sem kupil novo Exide AGM baterijo in jo aktiviral s tistimi ampulami.

Včeraj me je matral firbec in sem odprl zgornji pokrovček, čeprav piše da se ne odpira :nono:.

Na njej je oznaka brez vzdrževanja. Se pravi, da nič destilirane vode dajat not?

 

IMG_20160410_162343.jpg

Ne odpira se ker je brez vzdrževanja. V tistih " ampulah " je bila kislina in ko si jo nalil noter se je vpila, tako da nikar destilirane vode četudi misliš da je suh.  Pa drugič ne odpiraj.

Objavljeno

Še mal teorije, da ne boste na pamet govoril in domneval o napetostih...

DIN standard (Deutsches Institut für Normung) velja za CCA (cold cranking amps), kjer se dela test pri -17,8°C test traja 30s do napetosti 1,2V po celici (za 12V akumulator to pomeni do 7,2V). Pri teh pogojih je akumulator zmožen dajati tok, ki je zapisan po DIN standardu.

Pri počasnem praznjenju se ne sme pod 11,1V, pri hitrem praznjenju se ne sme pod 10,5V, pri štartu motorja, ki je ekstremno praznjenje se sme do 7,2V za 30s. Napisano velja za 12V svinčeni akumulator. Počasno praznjenje nekako ni primerno za štartni akumulator, ker 11,1V v tem režimu pomeni prazen akumulator. Štartni akumulator ni primeren za globoko praznjenje, zato se v takih primerih uporablja ciklični akumulator.

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, izibajker pravi:

Zelo podobno se je tudi moja baterija (znamka ni toliko pomembna) obnašala. Če je aku v redu, mu tudi takrat, ko daš kontakt, napetost ne sme pasti recimo pod 11,5V, pa tudi potem ob zagonu ne. Ali si preveril tudi "mirovni tok". Pri mojem bajku (ki ima že kao nek računalnik) je ta tok cca. 1,5mA.

Nisem meril porabe toka pri ugasnjenjem. Sem pa napolnil žez noč accu in je natančno enkrat vžgal motor, potem pa je štrajkal in deloval s polžjo hitrostjo, v tretje pa je samo še klikal. Ravno sem aktiviral Exide accu, v priročniku sicer ne piše kaj o prvem polnenju, a škodit zagotovo ne mora. Poročam kako se bo obnesel. :)

 

@twom, koristna informacija.

 

@birca, če piše ne odpiraj ponavadi pomeni: ne odpiraj :D

Popravljeno . Popravil HiM
Objavljeno
9 hours ago, HiM said:

@birca, če piše ne odpiraj ponavadi pomeni: ne odpiraj :D

hehe, ravno zato mi je bilo zanimivo :blush:.

Objavljeno
pred 5 minutami, birca pravi:

hehe, ravno zato mi je bilo zanimivo :blush:.

ne se s prstom v oko :P

 

Objavljeno
pred 20 minutami, birca pravi:

hehe, ravno zato mi je bilo zanimivo :blush:.

Ne pošlji HD-Dyni 100 € za pir in pizzo, ker bo povabil kolege kot so Norc, Kmet ali Maus v Pizzerijo, NE !!!!!!

Nevarno !! NE POSKUŠAJ KAJ TAKEGA !!!

Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, HD-Dyna pravi:

Ne pošlji HD-Dyni 100 € za pir in pizzo, ker bo povabil kolege kot so Norc, Kmet ali Maus v Pizzerijo, NE !!!!!!

Nevarno !! NE POSKUŠAJ KAJ TAKEGA !!!

upoštevaj HD-Dyna želje in niti slučajno ne naredi tega meni

:jezik:

Popravljeno . Popravil builder
Objavljeno
pred 3 minutami, builder pravi:

upoštevaj HD-Dyna želje in niti slučajno ne naredi tega meni

:jezik:

tega pa ne bi prvošu niti najhujšemu sovražniku .... člouk poje pice in še nas zravn :jezik: 

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Malo offtopic glede motorjev ampak vseeno, če slučajno kdo kaj ve:

Kupujem nov akumulator za avto, pozna kdo kakšno res ugodno trgovino oz podjetje, ki prodaja?
Ima kdo kakšen zajeten popust pri kateri? Sicer nekje dobim prek kolega 30% ampak je rok dobave predolg.
(Toyota Yaris 1,33vvti - 74kw, 2009. AKU: 12V 60Ah, 540A, Start&Stop). 

Če ja, lahko na zs.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Prodam   UNIBAT CTZ10S-BS 150 x 87 x 93 !!

Rabljena eno sezono 3000km, na polnilcu-testerju pokaže charged po 2 sekundah. Pomeni da je še kot prvi dan.

Ponudbe kar v sporočila  ;)

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Po nekih 10-14 dneh stanja sem se s prijateljem zapeljal na krajsi giro iz Lj do Trojan. Motor je lepo vzgal, ko pa sva se vstavila na Trojanah, pa ze tezje in sem moral dodati malo plina da je "slo cez". Potem sem v Lukovici naletel na nesreco motorista in sem se vstavil da bi pomagal. Ko sem zelel odpeljati, motor ni prizgal niti z dodajanjem plina, je samo "verglal", potem pa cisto nehal. Zaslon se je normalno prizgal, ker imam novejsi model mi je za baterijo izpisal med 11.5 in 11.9 volti ko ze ni vec hotel vzgati in tudi verglal ni. Potem smo ga priklopili na kleme na avto aku in je vzgal iz prve, voltaza je poskocila cez 14 V. Zanima me kaj bi lahko bil vzrok (predolgo stanje brez vziganja, nizka temperatura, slab AKU, mogoce kaka druga elektronika,...) in kaj narediti? Namen sem itak imel kupiti vzdrzevalec in ga bom danes. Gre za Ducati 848 Evo SE. 

Objavljeno
3 hours ago, 4janic said:

Po nekih 10-14 dneh stanja sem se s prijateljem zapeljal na krajsi giro iz Lj do Trojan. Motor je lepo vzgal, ko pa sva se vstavila na Trojanah, pa ze tezje in sem moral dodati malo plina da je "slo cez". Potem sem v Lukovici naletel na nesreco motorista in sem se vstavil da bi pomagal. Ko sem zelel odpeljati, motor ni prizgal niti z dodajanjem plina, je samo "verglal", potem pa cisto nehal. Zaslon se je normalno prizgal, ker imam novejsi model mi je za baterijo izpisal med 11.5 in 11.9 volti ko ze ni vec hotel vzgati in tudi verglal ni. Potem smo ga priklopili na kleme na avto aku in je vzgal iz prve, voltaza je poskocila cez 14 V. Zanima me kaj bi lahko bil vzrok (predolgo stanje brez vziganja, nizka temperatura, slab AKU, mogoce kaka druga elektronika,...) in kaj narediti? Namen sem itak imel kupiti vzdrzevalec in ga bom danes. Gre za Ducati 848 Evo SE. 

Greš do Akumulatorsta Grajzer (LJ, BTC) kjer ti acu brezplačno stestirajo. Če je acu na izdihu boš tam dobil novega po najugodnejši ceni.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

iščem nov akumulator za motor honda cbr 600 f pa me zanima kaj bi bila alternativa YUASA YTZ10S akumulatorju. Gledam in lahko dobiš 3x cenejši akumulator od Dynavolt, JMT, NITRO. Trenutni je zdržal 3 leta tako, da mi je tale yuasa samo stran vržen dnar glede na to da oglašujejo 3x dalšo življensko dobo cena je pa tudi 180 € ... Imate kakšne izkušnje z Dynavolt, JMT, NITRO, Profi Start? Gledam pa gel oziroma zaprte akumulatorje brez vzdrževanja...

 

Hvala in lep pozdrav.

Objavljeno

Če ti kaj pomaga. Poleti sem menjal akumulator, pa sem govoril z mojstrom na Celovški. Po njegovem so Yuasa za prvo vgradnjo vredni svojega denarja, naknadna vgradnja so pa precej slabši in nikoli ne držijo tako kot "original" . Tam sem bil ker sem "reklamiral" FIAM-ov akumulator, ker mi ne doseže "predpisane" voltaže. Voltaže še vedno ne doseže, dela pa brez problema (je bila pa cena več kot ugodna pri Adel-u, ampak od sedaj kupujem aku samo še z voltmetrom) .

lp

Objavljeno

mimogrede:

včeraj sem šel po dveh mesecih "pogledat" aku v klet in priklopil kleme, da bi dopolnil. še vedno je bil na 100%.

Objavljeno

Pozdravljeni, ko akumulator napolnim do konca mi pokaže napetost 12,8V. Vem da je to težko vnaprej govoriti, vendar ali mi bo tak akumulator še zdržal naslednjo sezono? Ne mislim šparati na teh osnovnih stvareh, vendar vseeno, boljše da vnaprej vem kaj pričakovati, kot pa da me potem kje na cesti preseneti. :D 

Objavljeno

Dokler ti motor normalno vžiga je aku bp. Napetost sama ne pove nič.

Potrbno je napraviti obremenilni test, to pa ti lahko naredi kakšen servis  za akumulatorje, v NM Tabakum.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Preveč komllicirate okrog akumulatorjev! Prvo obesimo nanj pet dodatnih porabnikov, kot so dodane vtičnice, dodatne luči, meglenke, sirene, razne števce, navigacije in nato preko zime pospravimo motor za pol leta v gospodarsko poslopje, štalo... ter pričakujemo, da bo aku deloval deset let. Svoj prvi štirikolesnik kitajskega porekla sem imel na prostem polovico zime nepremičnino zaradi zmrzali. Da sem ga lahko zagnal sem ga pokril z cerado in pod njo podstavil kaloriferček za pol ure. Popolnoma je bil zmrznjen in niti čoka niti plina nisem mogel prestavit. Aku je bil star ob prodaji štiri leta in je deloval brez problema-kitajski! Nikoli ga nisem odstranjeval preko zime. Štirikoslesnike sem vedno preko zime tudi redno vozil. Tudi motor poženem po ulici, da se razmiga in segreje. OK to je moja zgodba. Ampak-motocikel kupimo za 15k€ in pol po petih letih jokcamo, da je aku fuč kateri stane slabih sto€. Lotimo se nekega hobbya in moramo tudi sprejeti, njegovo ceno.  Vzdrževanje štirikolesnika je najmanj pet X dražje kot motorja zato ...:ras:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 23. 12. 2016 at 11:36, motoguzi pravi:

Pozdravljeni,

tudi 180 € ... Imate kakšne izkušnje z Dynavolt, JMT, NITRO, Profi Start? Gledam pa gel oziroma zaprte akumulatorje brez vzdrževanja...

Hvala in lep pozdrav.

Motobatt

Objavljeno
Ob 24. 12. 2016 at 22:50, Sale pravi:

Sem gledal tole tudi sedaj ja...

Kdo kaj ve kako je z karakteristikami? Vsi ostali imajo 8- 8.6 Ah medtem ko original ima 9.1 Ah + hladni zagon je znatno manjši pri ostalih cca 120 -140 medtem ko pri yuasi je 190 A. Zna biti karkoli od tega problem?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!