Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Priporočene objave

Objavljeno

Pri novem naj bosta kapaciteta in zagonski tok enaka ali malenkost večja (10%).

Če bo zagonski tok manjši se lahko napetost pod obremenitvijo (zagonom) preveč sesede, preveč večja kapaciteta lahko preveč obremenjuje alternator, premajhna je pa, je pa premajhna a ne.

8 hours ago, motoguzi said:

Sem gledal tole tudi sedaj ja...

Kdo kaj ve kako je z karakteristikami? Vsi ostali imajo 8- 8.6 Ah medtem ko original ima 9.1 Ah + hladni zagon je znatno manjši pri ostalih cca 120 -140 medtem ko pri yuasi je 190 A. Zna biti karkoli od tega problem?

 

Objavljeno

Pa zagonskega toka načeloma ni nikoli preveč, ta pove da je akumulator kvalitetno zasnovan in narejen (da zmore dati tak tok od sebe).

Objavljeno
pred 4 urami, twom pravi:

večja kapaciteta lahko preveč obremenjuje alternator

Alternator s stalnim magnetom (večina motorjev) "na polno obremenjuje" regulator. Sistem regulacije napetosti deluje v paralelnem načinu. Problem bi bil le, če bi bil akumulator v kratkem stiku.

Za zagon dvocilindrašev velike kubature je zaželjen velik zagonski tok (cranking amps). Vendar smo pri motorjih večinoma omejeni s prostorom za aku, tako da težko pretiravamo s prevelikim (tudi po gabaritih) akumulatorjem.

Meni je original aku zrdžal 58Kkm-4leta VARTA CCA 220A, po zamenjavi z EXCIDE CCA 190A je zdržal le 48Kkm-1,5leta (bil je pa poceni "le" 54€).

Trenutno se z zagonom "muči" YUASA YTX14-BS CCA 200A cena v Eurotonu pa 75€.

Objavljeno

Kaj pa lionski akumulatorji? Ima kdo z njimi izkušnje?

Objavljeno
pred 14 minutami, Samo na motorju pravi:

Kaj pa lionski akumulatorji? Ima kdo z njimi izkušnje?

Li-Ion in Li-Po členi zahtevajo zelo precizen nadzor pri polnjenju in praznenju. Nad skrajnimi mejami pride do pregretja člna in lahko celo do požara.

Vse to podraži izvedbo in to ni uporabno za zagonske baterije pri vozilih.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Točno to sem mislil. Meni ga je priporočil serviser, tudi sam zagrižen turni motorist in enduraš. Ok, ko bo moj sažel pešat bom razmislil..

Popravljeno . Popravil Samo na motorju
Objavljeno (popravljeno)
pred 19 urami, Samo na motorju pravi:

Ok, ko bo moj sažel pešat bom razmislil..

Hm, čakanje na pošiljko bo hudo nadležno še posebej, če bo v sezoni pred kako turo. Nisem iskal, se kupi pri nas?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 19 urami, Samo na motorju pravi:

Točno to sem mislil. Meni ga je priporočil serviser, tudi sam zagrižen turni motorist in enduraš. Ok, ko bo moj sažel pešat bom razmislil..

Po moje ni potrebe po investiciji v drug tip akuja. Tile moto akuji AGM tipa, ki jim imamo večina v motorjih so kar trpežna in zanesljiva zadeva pa tudi poceni.

V življenjski-posestniški dobi motorja menjaš enega ali dva in to je to.

Nova tehnologija naj bi imela določene težave s pregrevanjem, iz vidika sigurnosti bi raje ostal na klasiki AGM ali celo gel.

 

 

Objavljeno

Ko bo moj dušo izpustil-trenutno je še nov na novem motorju... :winkiss:

Objavljeno
Ob 27. 12. 2016 at 21:19, MiNa pravi:

Alternator s stalnim magnetom (večina motorjev) "na polno obremenjuje" regulator. Sistem regulacije napetosti deluje v paralelnem načinu. Problem bi bil le, če bi bil akumulator v kratkem stiku.

Za zagon dvocilindrašev velike kubature je zaželjen velik zagonski tok (cranking amps). Vendar smo pri motorjih večinoma omejeni s prostorom za aku, tako da težko pretiravamo s prevelikim (tudi po gabaritih) akumulatorjem.

Meni je original aku zrdžal 58Kkm-4leta VARTA CCA 220A, po zamenjavi z EXCIDE CCA 190A je zdržal le 48Kkm-1,5leta (bil je pa poceni "le" 54€).

Trenutno se z zagonom "muči" YUASA YTX14-BS CCA 200A cena v Eurotonu pa 75€.

Mirč, veš koliko bi bil primeren zagonski tok za mojo Helgo? V novembru in decembru je akumulator še komaj kaj dal od sebe, zadnje izdihljaje za zagon.

Objavljeno (popravljeno)

Nekaj med 18 in 20Ah takšnih "gabaritov"- 181mm x 78mm x 170mm .

Tole je ORIGINAL.

61210403224_1_B.jpg

Excide kupiš v Eurotonu.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 18 minutami, MiNa pravi:

Nekaj med 18 in 20Ah takšnih "gabaritov"- 181mm x 78mm x 170mm .

Tole je ORIGINAL.

61210403224_1_B.jpg

Excide kupiš v Eurotonu.

včasih je to bil od Varte Velikost pa ne vem kakšna je! 

Objavljeno

Hvala vama. Zanima me zagonski tok? Če imaš ti 200A potem se meni zdi 170A malo za večjo kubituro. Ti Exide pri Evrotonu so od 170 do 240 zagona.

Objavljeno

Jaz sem imel na 1150 navadnega kislinskega De-Lo kupil v Lojzu za 32€ (nek super nevem kakšen popust). Nalil original kislino in navozil 40Kkm nato pa je šel motor k naslednjem lastniku.

Objavljeno
pred 1 uro, PURPLE pravi:

Hvala vama. Zanima me zagonski tok? Če imaš ti 200A potem se meni zdi 170A malo za večjo kubituro. Ti Exide pri Evrotonu so od 170 do 240 zagona.

če dobiš 190 ga vzemi. 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo.

Mene pa zanima kakšno baterijo priporočate za Hornet 600, 2004 letnik. Mal sem gledal in imaš razpon od 30€ do 80€ (ion-litijska). Baterijo vsako zimo dam ven in na polnilec/vzdrževalec. Naj kupim no name oziroma kakšen jmt ali vzamem yuasa?

Gel ali "navadno"?

Oznaka je pa YTX7L-BS.

Dobil sem to:

http://www.ebay.de/itm/Motorrad-Batterie-YTX7L-BS-GEL-JMT-Honda-CB-600-F-Hornet-PC34-PC36-/231011311426?hash=item35c958df42:g:YWUAAOSw8d9UyWKA

oziroma najcenejša je tale:

http://www.ebay.de/itm/Batterie-3-Vicma-12V-6A-Ytx7l-bs-fur-Suzuki-GZ-250-Marauder-Honda-CB-600-F-Hor-/221783634139?hash=item33a355b0db:g:fQ8AAOSwEzxYZL2y

Se splača tole kupovati?

 

Kako je s polnjenjem? Sam imam doma Lidlov polnilec.

 

Hvala :)

Popravljeno . Popravil znj
Objavljeno

Ravno danes kupil Exida, pa da vidimo kako se bo obnesel

Objavljeno

Sem pomeril akumulator, in ima da vžge iz prve tud čez teden ali dva (sem ga pustil čisto pri miru v motorju od oktobra, al pa novembra, ko sem ga parkiral).

Prva pomerjena napetost 12.56 (to naj bi bilo ene 85-90%), potem sem vklopil luči za ene 5 minut in je bilo 11.83, po izklopu luči pa se je napetost po enem dnevu regenerirala na 12.55 (80+%).

Ker eni vztrajno trdite da je treba čez zimo odklapljat, polnit, lavfat motor, vzdrževati...

Menim da je to precej odvisno od tega, koliko motor troši med mirovanjem, in (predvsem) pa od stanja akumulatorja. Izgleda da je moj akku v dobri formi, in da moj motor troši zelo malo ali pa nič, in je padec napetosti bolj podoben samoprazjenju akumulatorja...

Objavljeno

očitno res, ko akumulator ni več nov, ga lahko odglopiš pustiš 4 mesece na polici (še posebaj če je mrzla garaža ) lahko ne vžge več, torej nič porabe samo mirovanje lahko "sprazne" akumulator ki je že malce zdelan.

(da ne bo mislil kdo da govorim bučke, avto akumulator bosch silver, delal 8 let, dal polnega vn iz avta "ker lahko pride še prav", pol leta stanja v delavnici padla napetost pod 6v ni mu blo več pomoči, do trenutka ko sem akumulator vzel vn iz avta je normalo delal in vžgal avto tudi če dober teden nisem avta premaknil)

Objavljeno

sej se ne gre samo za accu. Če ga zalaufaš pa odpelješ par 100m metrov se vse podmaže, ole se obrne, pumpa dela, voda se segrejo krogotoki se vzpostavijo. Nč ne škodi, samo koristi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

sej se ne gre samo za accu. Če ga zalaufaš pa odpelješ par 100m metrov se vse podmaže, ole se obrne, pumpa dela, voda se segrejo krogotoki se vzpostavijo. Nč ne škodi, samo koristi.

še boljš je pa odpeljat par 100km, ker se še razpoloženje dvigne. :OK: 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!