rookie007 Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 pred 2 minutami, DAMI34 pravi: poglej mal v temo versys, mislim, da so objavili uporabniki kako baterijo vozijo, če se ne motim celo fotke od @Snečerja. Nimam ntact, tak da nimam pojma. Ja, Snečer ima intacta, mislim da enakega. Tokrat montiram ob novi bateriji tudi low voltage cut off. Tolk malo vozim motor, da mi se izprazni baterija v 14 dneh pod 12 voltov, čeprav je vse izklopljeno na stikalih(vtičnica, grelec rok, Scotoiler). Verjetno jo je poškodoval tudi okvarjen stator, morda huda vročina (garaža ni izolirana)...
Snečer Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 pred 8 minutami, DAMI34 pravi: poglej mal v temo versys, mislim, da so objavili uporabniki kako baterijo vozijo, če se ne motim celo fotke od @Snečerja. Nimam ntact, tak da nimam pojma. intact imam gel rookie007 1
rookie007 Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 pred 4 minutami, Snečer pravi: intact imam gel Enak mi je šel točno po 2h letih in 20 dneh... 🥴 Verjetno jutri vzamem enakega na Rudniku v topstartu(tudi 1. kupljen tam).
Snečer Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 pred 5 minutami, rookie007 pravi: Enak mi je šel točno po 2h letih in 20 dneh... 🥴 Verjetno jutri vzamem enakega na Rudniku v topstartu(tudi 1. kupljen tam). Moj še deluje ok, lahko pa da ti ga je poškodovala elektrika, ki si jo menjal?
rookie007 Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 pred 5 minutami, Snečer pravi: Moj še deluje ok, lahko pa da ti ga je poškodovala elektrika, ki si jo menjal? Misliš, stari okvarjeni stator? Novi menda ne...
Snečer Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 (popravljeno) pred 2 minutami, rookie007 pravi: Misliš, stari okvarjeni stator? Novi menda ne... stari, da ko se menja, se menja vse, aku, regulator, stator (preventivno) Popravljeno September 1. Popravil Snečer rookie007 1
XTR Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 (popravljeno) pred 16 minutami, rookie007 pravi: Enak mi je šel točno po 2h letih in 20 dneh... 🥴 Verjetno jutri vzamem enakega na Rudniku v topstartu(tudi 1. kupljen tam). Zamenjaj za drugo znamko, če imaš možnost. Jaz sem (pred davnimi leti) zamenjal tri akumulatorje na Hornet-ki, pa vsi trije so dokaj hitro odpovedali. Po katalogu proizvajalca naj bi bil ustrezen za moj motor, v praksi pa ni zdržal. Od treh mi je eden kar na lepem umrl (brez predhodnih znakov). Niso pa bili to Intact akumulatorji. Po zamenjavi za drugo znamko so težave izginile. Popravljeno September 1. Popravil XTR rookie007 1
Hytech Objavljeno September 1 Opozori Objavljeno September 1 Rookie, tudi jaz imam lidlov polnilec, ze xy po vrsti, drugače pa dela bp, cel čas, polnilec ni, ker moje avto baterije ne napoini niti ctek za 115e. Če nisi TI menjal staotrja, dej preveri z voltmetrom za vsak slučaj, če je ok, te nič ne stane, pa zelo hitro je izmerjeno. jaz bi na tvojem mestu vzel Yuassa, yuassa prva vgradnja v avtu je do letos špilala, pa v vsakem motorju mi je zdržala mnogo dlje od ostalih, sem probal veliko, tudi menjal folku ze dosti raznih akujev, ampak veš kaj, Yuassa drzi po mojih izkusnjah še najdlje... Motor,ki sem ga prodal z youasso 4leta in 6mesecev naza še danes baterija dela, sem vprašal lastnika pa nima vzdrzevalca,samo v garazi je. rookie007 in MiNa 2
franc Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 Lidlov polnilec je "kao" pameten in tako izpraznjenega aku ne bo polnil. V najboljšem primeru ga "prepozna" kot 6V in ga čez 6V ne bo napolnil. Rabiš "neumen" polnilec, da ga napolni (če se še da) na 10-11V potem pa bo Lidlov "prijel" . lp Kawasaki_rider, Zivnorc, rookie007 in 2 others 3 2
Snečer Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 pred 13 urami, Hytech pravi: Rookie, tudi jaz imam lidlov polnilec, ze xy po vrsti, drugače pa dela bp, cel čas, polnilec ni, ker moje avto baterije ne napoini niti ctek za 115e. Če nisi TI menjal staotrja, dej preveri z voltmetrom za vsak slučaj, če je ok, te nič ne stane, pa zelo hitro je izmerjeno. jaz bi na tvojem mestu vzel Yuassa, yuassa prva vgradnja v avtu je do letos špilala, pa v vsakem motorju mi je zdržala mnogo dlje od ostalih, sem probal veliko, tudi menjal folku ze dosti raznih akujev, ampak veš kaj, Yuassa drzi po mojih izkusnjah še najdlje... Motor,ki sem ga prodal z youasso 4leta in 6mesecev naza še danes baterija dela, sem vprašal lastnika pa nima vzdrzevalca,samo v garazi je. Prva vgradnja Yuasa, zdržala 6 let do 52k km. Ne vem zakaj sem jo menjal, mislim, da preventivno Nato spet vzamem Yuaso in jo po knjigi formira. +"vrhunski" polnilec. Tale pa je zdržala 4 leta do 69k km, ko je akumulator "stisnilo", vendar je še deloval. Po moje razlog za "težave" stator, ki je tedaj začel nagajati, ni polnil v redu, svetila so brnela. Nato sem okt 2022 vzel Intact-made in Germany (plus komplet menjava regulator, stator) in zaenkrat še vedno močno deluje, skoraj se ne prazni. Tu po moje ni neke hude znanosti. Občasno pomerim napetost (nimam več montiranega voltmetra) in polnjenje in zaenkrat je gut. Motor tudi kresne s prve po mesecih mirovanja. Ga pa pozimi odklopim in dam v omaro ter občasno s polnilcem pogledam, če ga je treba dopolniti (kakšno minuto vedno dopolni in to je to). @Kugelschreiber tebe je firma Intact tudi hecala? Quest, maxxa, MiNa in 2 others 5
Kugelschreiber Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 Hecala ne hecela...ne vem. Yuasa je delala 5 sezon, intact gel 3,5-4. Problem se je pojavil z nabavo druge/nove intact, ker so spremenili obliko in je nisem vec mogu zaprt v nosilce. Trenutno je not AGM dynavolt. Eno sezono je zdrazal. Bomovideli kako bo naprej.
Zivnorc Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 pred 3 urami, franc pravi: Lidlov polnilec je "kao" pameten in tako izpraznjenega aku ne bo polnil. V najboljšem primeru ga "prepozna" kot 6V in ga čez 6V ne bo napolnil. Rabiš "neumen" polnilec, da ga napolni (če se še da) na 10-11V potem pa bo Lidlov "prijel" . lp ...točno tako... ...moram zapleniti tastu en star trafo polnilnik, ki je primeren za take krizne situacije, ko pametni polnilnik ne ve, kako, kaj in kje bi začel...potem pa kombiniram z drugimi akuji...kabli...itd., da dvignem napetost, da pametni polnilnik začuti, da je 12V akumulator za nafilat....🤪💪 MiNa 1
rookie007 Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 pred 7 minutami, Zivnorc pravi: ...točno tako... ...moram zapleniti tastu en star trafo polnilnik, ki je primeren za take krizne situacije, ko pametni polnilnik ne ve, kako, kaj in kje bi začel...potem pa kombiniram z drugimi akuji...kabli...itd., da dvignem napetost, da pametni polnilnik začuti, da je 12V akumulator za nafilat....🤪💪 Ne vem koliko ga bo obudilo, lidlov ga je iz 4,4v na 5,3v spravil, tu se pa konča. Po moje ga je vročinska kap, ne verjamem da ga bo obudilo.
franc Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 A pa je ostal na cca 5V? Upanje umre zadnje, čeprav je to lahko potem vir "presenečenja" . Pretresi, priklopi na navaden polnilec, pa lahko, da se bo napolnil (nekaj takega sem jaz naredil z avtomobilskim aku-jem, pa je delal še 2 leti) . 2 leti star aku je praktično nov, če bi bil starejši ne bi bil vreden truda... lp MiNa in rookie007 2
Zivnorc Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 pred 7 minutami, rookie007 pravi: Ne vem koliko ga bo obudilo, lidlov ga je iz 4,4v na 5,3v spravil, tu se pa konča. Po moje ga je vročinska kap, ne verjamem da ga bo obudilo. Točno tako se tudi "strokovno" reče, da je akumulator zadela vročinska kap. To je samo še za reciklažo. ....v mislih sem imel malo preveč izpraznjen aku, da ga "zbudiš nazaj iz globokega spanja"...ki ga pametni polnilnim ne zazna... rookie007 1
DAMI34 Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 pred 2 urami, rookie007 pravi: Ne vem koliko ga bo obudilo, lidlov ga je iz 4,4v na 5,3v spravil, tu se pa konča. Po moje ga je vročinska kap, ne verjamem da ga bo obudilo. vročinska kap ga ne bi smela. Mora zdržat tudi 50+C. Sploh ko se kje ganjaš in je zuna 39C, pa terajo ventilatorji in podobno, je na mestu kjer je accu tudi 50C. V garaži ga ne more vročinska kap. Pa vendar: garancija je 2 leti in nič več...sicer so ti prav povedali, ampak to velja, če maš en "nepredviden" porabnik, ki je sčrpal baterijo. Če je crknila je pa crknila. tudi če jo danes napolniš, jutri bo spet prazna. rookie007 1
Tromba Objavljeno September 3 Opozori Objavljeno September 3 Ne vem, ali imam srečo ali pa je ostali nimate. Kakorkoli, upam na nadaljevanje svoje sreče Namreč, motor sem kupil decembra 2019, torej slabih pet let nazaj (letnik 2004), z njim sem naredil 32.000 km, res pa praktično nikoli ne stoji nezakurblan več kot cca 3 tedne (pozimi). Tako je akumulator (niti ne vem katerega imam) bil zamenjan že pred menoj in tudi zaenkrat še ne kaže nobenih težav pri vžigu... Vozim pa torej v vročem, mrzlem, praviloma le v suhem, z izjemo recimo, da me dež dobi enkrat ali dvakrat letno. Res pa motorja ne perem z vapom ali šlafuom nikoli, pač pa le po vsaki vožnji obrišem z mikrofiber mokro krpo in potem na suho. Tudi verigo očistim nekje na 1.500-2.500 km in sem verižni set zamenjal točno cca 500 km po nakupu motorja in je zaenkrat še v dobrem stanju (tako veriga kot tudi zobnika), verigo pa mažem tam 500 do 800 km. Gume menjam nekje na 5.000 km, načeloma jih obrabim po straneh do golega, na sredini pa je še na indikatorjih. Ovinke vozim načeloma na koleno in zadnjo gumo do roba, sprednjo pa še imam nekje recimo 1,5 - 2 cm do roba in je še običajno za cca 1.000 km, a jo menjam skupaj z zadnjo. Čez ovinke me v zadnjih treh letih ni nihče prehitel, sem jih pa jaz že kar nekaj. Pospešujem zmerno, ker se mi zdi neumnost terat po ravnini in pobirat pike na cesti. Za seboj imam nekaj Lindauringov in en Grobnik. Imam se za precej dinamičnega voznika, a glede na opisano in glede na prebiranje takšnih in podobnih tem o verižnih setih, gumah itd. moj motor deluje brez težav in ves ta potrošni material zdrži napram drugim zelo dolgo (sploh ob upoštevanju, da vozim hitreje (in varneje) od, bom kar rekel (in tudi upam stavit) velike večine). Res pa si vsako sezono rečem, da bom pa letos motor nažigal na rdeče številke in vozil v drugi in tretji prestavi po regionalkah, pa ne morem mimo sebe in vozim motor tako, da ga "pazim". V rdeče številke gre zelo redko, je pa pri dinamični vožnji tam nekje na 7-8.000 obratov/min od cca 14.000. Skratka, moj point - zelo sem zadovoljen s svojim motorjem CBR 600F (in tudi z akumulatorjem, za katerega, kot rečeno, ne vem kateri je) Pa lp!
zundapp Objavljeno September 3 Opozori Objavljeno September 3 Prec nam je lažje.. Kugelschreiber, rookie007, MiNa in 5 others 1 7
tomash Objavljeno September 9 Opozori Objavljeno September 9 Bi rabil strokovnjaka, da mi predlaga kaj je vredu in kaj naj kupim. Zamenjati moram akumulator na BMW R1250GS letnik 2019. Na izbiro imam: - IntAct Bike-Power GEL YTX14.BS 12V 12Ah (63€) - Exide ETX14-BS L+ 12Ah 200A (EN) A2115410001 YTX14-BS (73€) - BMW Battery AGM Genuine (Exide LTX14) (107€) Kaj mi torej priporočate? lp
rookie007 Objavljeno September 9 Opozori Objavljeno September 9 pred 2 urami, tomash pravi: Bi rabil strokovnjaka, da mi predlaga kaj je vredu in kaj naj kupim. Zamenjati moram akumulator na BMW R1250GS letnik 2019. Na izbiro imam: - IntAct Bike-Power GEL YTX14.BS 12V 12Ah (63€) - Exide ETX14-BS L+ 12Ah 200A (EN) A2115410001 YTX14-BS (73€) - BMW Battery AGM Genuine (Exide LTX14) (107€) Kaj mi torej priporočate? lp Bmw,če že imaš bmw ali intact? Exide sranje od sranja! Na motorju kaput po enem letu, v avtu enako, tudi trgovci večinoma potrjujejo njegovo nekvaliteto... Hytech in MiNa 2
Hytech Objavljeno September 9 Opozori Objavljeno September 9 pred eno uro, rookie007 pravi: Bmw,če že imaš bmw ali intact? Exide sranje od sranja! Na motorju kaput po enem letu, v avtu enako, tudi trgovci večinoma potrjujejo njegovo nekvaliteto... se povsem strinjam, sem mu hotel podobno ze takoj napisat pa sem se vzdrzal komentiranja,da ne bom izpadel,kot negativec... ampak niti na skuterju ne deluje uredu exide Na vstromu 650 kolega menjal na garancijo 4x v še ne enem letu, pa stator®ler bp, pa novega sem mu zmontiral... rookie007 1
smasher Objavljeno September 9 Opozori Objavljeno September 9 (popravljeno) Jaz z exide nisem imel težav v peteklosti, res pa da imam bol nikakve motorje. malos ems edaj googlal.. je kdo kdaj že probal tele poljake ki imajo celo ekranček na akumulatorju? https://gmoto.si/gel-baterija-12v-9-ah-moretti-yb9-bs-z-zaslonom,85694.html Popravljeno September 9. Popravil smasher
Zivnorc Objavljeno September 9 Opozori Objavljeno September 9 pred 28 minutami, smasher pravi: malos ems edaj googlal.. je kdo kdaj že probal tele poljake ki imajo celo ekranček na akumulatorju? https://gmoto.si/gel-baterija-12v-9-ah-moretti-yb9-bs-z-zaslonom,85694.html ... po moje je super, sploh če imaš prozoren zic...in potem na vsake tolko cajta ustaneš in pogledaš med noge na ekranček akumulatorja, kolko ti kaže... Joker, ankh, Hytech in 4 others 7
smasher Objavljeno September 9 Opozori Objavljeno September 9 iščem baterijo za kitajca pa ima glupe dimenzije.. pa sem hotel dodat da ena pocani znamka ki sem jo imel vsaj za kawasakije je bila Fulbat. Kaj zdej se splača kupit akumulator jeseni, al počakam do spomladi pa dam takrat novega?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se