Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Saj mora Rossi slabsi motor od ostalih vozit, drugace ne bi bilo zanimivo gledat dirk.

Tako pa imamo vsaj vsa ta drzna in nora prehitevanja. :D

Popravljeno . Popravil vulcan
Objavljeno

:grrr so ze mogl velik dnarja ponudt :hmm:

Kukr vem so mu pr ducatiju več ... baje 3 mio več ...

sam to sm čist tko slišu ... govorice

Objavljeno

Kukr vem so mu pr ducatiju več ... baje 3 mio več ...

sam to sm čist tko slišu ... govorice

ja blo bi noro, če b šou na ducatija, sam dokler sta tam loris pa sete nevem kok bi to zgledalo...

Objavljeno

ma on je car, svaka mu čast, dobr je :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

ja blo bi noro, če b šou na ducatija, sam dokler sta tam loris pa sete nevem kok bi to zgledalo...

seteja damo na yamaho, rossija pa na dučeta :OK: zame je to perfektna kombinacija :OK:

Objavljeno

perfektno situacijo smo že mel; Rossi-Honda .)

Objavljeno

perfektno situacijo smo že mel; Rossi-Honda .)

Perfektna situacija pa bi bila Rossi na ducatiju :OK:

Pol bi pa zmagu v italiji :naughty: , pa bi bla žurka :P Italija bi bila nov planet :doze:

Objavljeno

Rossi in yamaha st zakon :OK: :OK:

Objavljeno

perfektno situacijo smo že mel; Rossi-Honda .)

se podpišem na to! B) Mal nas je zataju!

Objavljeno

se podpišem na to! B) Mal nas je zataju!

Če bi še hondo vozu, bi blo pa ful dolgcajt gledat :glare: Rossi, pol pa en krok nobeden...

Objavljeno
Vendar se je vedno preračunljivi Rossi verjetno prav dobro pozanimal, kje je za njegovo kariero najbolje nadaljevati sezono. Verjetno so k njegovi odločitvi pripomogli v zadnjih dirkah odlični rezultati. V skupnem seštevku se je tako po zadnji dirki povzpel na zanj še vedno ne preveč blesteče 5. mesto.

Ja, ful so bili odlični rezultati... in to, da bo ostal pri Yami, je objavil nekaj dni pred dirko v Italiji, kjer je raztural.

Objavljeno

seteja damo na yamaho, rossija pa na dučeta :OK: zame je to perfektna kombinacija :OK:

potem je to kot da gre v penzion(sete)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

a kdo ve kje v Sl. bi se dala dobit kakšna od knjig o Rossiju,

ki so že izšle v tujini (avtobiografija oz. biografija).

Drugač pa bi jaz tudi najrajše vidla rossija na ducatiju.

Objavljeno

Js mam doma knjigo o Rossiju, ki je izšla skupaj z Motosi revijo.

Valentino Rossi: Moja zgodba

Napisala Katarina Turnšek in Mitja Gustinčič

Obseg: 120 strani

Format: 150 x 210 mm

Cena (s poštnino): 2.400 SIT

Možnost naročila: Priporočamo, da ceno knjige plačate po položnici na TRR št. 10100-0034575548, prejemnik: Mig Team Izola, Bazoviška 012, 6310 Izola. Namen plačila: Rossi. Referenca: 00 104

O plačilu nas obvestite po telefonu 051 349 049 ali po elektronski pošti motosi@motosi.org in sporočite naslov, kamor vam lahko pošljemo knjigo.

--------------------------------------------------------------------------------

Opis

120 strani pripovedi o vpletenih, tehnični detajli, rumene zgodbe. Najbolj sočne izjave, ki jih je podal Valentino Rossi. Kdo je njegov največji sovražnik? Zakaj se v novem kombinezonu vedno najprej povalja po tleh? Se že vidi v dirkalnem avtomobilu? Koliko zasluži?

" Mnogo dirkačev sva imela priložnost spoznati. A da sva se lahko ustavila pri Njem, je bilo pravo novinarsko olajšanje," pravita avtorja knjige.

--------------------------------------------------------------------------------

Odlomek iz knjige

Pametovali smo.

Ali je pred nami resnična vohunska fotografija ali si je kakšen nadobudnež omislil trik v fotošopu in zdaj cel svet vleče za nos?

Gledamo in iščemo ta fotošopov trik. Skeptik sem v tistem trenutku imel pred očmi, kako je navihani Štraklov Andrej nekaj let prej Miši Molkovi na ekranu z miško narisal kiklopovo oko in nekaj šaril med oblinami.Ti vrag!

Potem nekomu kapne, da ima motor po vsej, za prmej-verjetnosti zmontirane Akrapovičeve izpušne cevi!!!

Aaa???

JA! Vzmeti, ki elastično spajajo elemente, so pa res znane. To bo to, si želimo in se prepričujemo, da imamo vroč kostanj v rokah.

Pokličem v Malo Hudo.

Akrapovičev laboratorij za najboljšo možno izpušno tehniko še ni imel dimenzij velike proizvodne tovarne, pa je tako bila tudi zelo velika verjetnost, da bo Igor kar sam dvignil telefon. Tam je bilo v pisarnah še malo ljudi. A zato sami strokovnjaki. Vsak dela čez glavo. Tajnice niso imeli. Hm, oddani moški ... Sicer pa, saj menda veste, kako velika muka je v časovno-duševnem krču pričakovanja razkritja neke novosti razlagati posladkorjeni tajnici, da "rabim direktorja - zdaj"!

Ja. Oglasil se je Igor.

"Si videl?" vržem trnek.

"Gledamo!"

Hladen tuš.

"Ah, se mi je pa zdelo, da so gor na rorih tvoje vzmeti ...?"

Mož je v motorizmu, ki v nekaterih naših družbenih sredinah kotira nižje kot žogica za golf, postavil najboljšo znamko na svetu.

Je bila Honda v Malem Hudu pri Ivančni Gorici?

Tistega dne Igor ni bil zgovoren. Tudi sicer ni več tako slikovito zgovoren, odkar si je na vrat navesil tako pomembne poslovne odločitve, da mu v Malo Hudo vozijo najbolj varovane in skrivane tovarniške kreacije, ki jih mora oplemenititi do nivoja nedosegljivega. Predstavniki motorističnih tovarn si tam podajajo roko, vmes se najde še kakšen pomemben mož iz Formule 1 ... in ... saj razumete, dolg jezik lahko človeka tepe.

Igor ni takrat povedal ničesar.

Hm, sumljivo! Predolgo sem novinar, da ne bi razbral neodločnosti v Akrapovičevem glasu.

Akrapovičevi izpušni sistemi so tudi fantastično lepo oblikovani in do urarske popolnosti natančno izdelani. Tu ni dvoma, takšne spretnosti in občutka, kot to zmorejo Dolenjci, tega nima nihče na svetu.

Čas je pokazal, da smo takrat slutili prav. Akrapovičevi razvojniki so delali za Hondo. Po naročilu tudi takšne stvari, v katere ni nihče verjel, da bodo "delale". To pomeni, da ne bodo nič boljše.

Po tem prelomnem trenutku smo vedno gledali v izpušne cevi. Ha! Rossi je na izpušnih ceveh vozil nalepke Polini, Biaggi pa ..., a oba sta imela slovenske izpušne sisteme

Objavljeno

Prebral sem tri knjige o Rossiju in najboljša je njegova avtobiografija.

Tale slovenska, ki je citirana zgoraj je po moje eno samo nakladanje avtorjev, dejanskih informacij (preverjenih opisov dogodkov ) je pa bore malo, pa kljub temu ima veliko strani?!?!

Zelo priporočam Rossijevo avtobiografijo, je pa žal v angleškem jeziku. Nazorno opisuje celo kariero Rossija ob začetkov dirkanja s karti preden je sploh sedel na minimoto, do osvojitve naslova na Yamahi.

:OK:

Objavljeno (popravljeno)

men se zdi čist uredu

Popravljeno . Popravil rocky_zupca
Objavljeno

fan...

Kreten :cry:

Objavljeno

norc

Objavljeno

Prebral sem tri knjige o Rossiju in najboljša je njegova avtobiografija.

Tale slovenska, ki je citirana zgoraj je po moje eno samo nakladanje avtorjev, dejanskih informacij (preverjenih opisov dogodkov ) je pa bore malo, pa kljub temu ima veliko strani?!?!

Zelo priporočam Rossijevo avtobiografijo, je pa žal v angleškem jeziku. Nazorno opisuje celo kariero Rossija ob začetkov dirkanja s karti preden je sploh sedel na minimoto, do osvojitve naslova na Yamahi.

:OK:

Sej to slovensko (Valentino Rossi Moja zgodba) sem že brala, pa maš prov je samo nakladanje.

Glede druge pa mam problem - moja angleščina je zlo slaba :blush: (a je mogoče tudi v nemščini?).

Objavljeno

Naslov je:

What if I had never try it

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Takoj slovar pa knjigo u roke.

Kar se VALETA tiče pa ni besed :worship:

Na ducatiju bi bil res fajn videt-pol pa greš u mugello in tam zmaga........za popizdit :kva2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!