Jure Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 (popravljeno) Ok, to mi pa res ni jasno kaj je šlo narobe :blink: Tu si skoraj poravnan pri zaviranju in mi ni jasno kako je lahko prva guma kar spustila.. Oziroma če si bil preagresiven na bremzi bi ti prej moralo dvignit zadek (in bi se pač po prvi zbremzal v pesek), kakor da je spred kr spustlo.. Popravljeno September 13, 2011. Popravil Jure hilton in flero 1 1
svobodnaptica01 Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Ok, to mi pa res ni jasno kaj je šlo narobe :blink: Tu si skoraj poravnan pri zaviranju in mi ni jasno kako je lahko prva guma kar spustila.. Oziroma če si bil preagresiven na bremzi bi ti prej moralo dvignit zadek (in bi se pač po prvi zbremzal v pesek), kakor da je spred kr spustlo.. Ti je pri ostrem zaviranju zmetalo balanco in potem zdrs, ker meni tukaj vedno fajn (s)trese belanco? hilton in flero 1 1
Jure Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 (popravljeno) Takrat ko sem šel po motor (ta moped s posnetka je namreč zdej moj sam za na pisto) sva se pogovarjala in je omenil, da mu je nek streslo prednjo gumo.. Najbolje, da m@dness sam razloži kako pa kaj.. Drugače pa jaz nisem imel nobenih problemov pri tem zaviranju.. Ajde, res da nisem peljal nekih hudih časov, sam sem se parkrat kar dobro obesil na žlajfe tu, pa ni bilo težav Popravljeno September 13, 2011. Popravil Jure hilton in flero 1 1
m@dness Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 stisnil sem na zavoro in sploh nisem imel občutka da bi motor zaviral, belanco pa mi je treslo ko pri norcih.. ker se skorajda nisem ustavljal sem narahlo popustil zavoro in stisnil še 1x takrat pa mi je zgleda sprednje kolo zablokiralo in zdrsnilo... tud sam ne vem točno zakaj :surrender: hilton in payback 1 1
lmperator Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Meni se je podobno zgodilo aprila letos, samo da en ovinek kasneje. Ful pritisk na bremzo pri popolnoma zravnanem motorju in je šlo po tleh. Razlika je le v tem, da sem se peljal kakšnih 150 metrov dlje (po tleh).
Jure Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 :surrender: Ne razumem kako se to lahko nardi.. Že po cesti z navadnimi gumami, kjer je oprijem slabši jaz še nisem doživel zdrsa prednjega kolesa pri zaviranju.. Ene pakrat ko sem bil mal prehiter sem se po prvi mal peljal, to je blo pa tut to.. Ajde, bi razumel, da zaviraš v ovinek, pa se ti to v nagibu nardi, sam ne pa da spusti po ravnem.. Razen če je kakšna fora v tem, da je vzmetenje nabilo do konca in ni bilo več hoda da bi vblažilo še kakšno neravnino pri zaviranju na hard in je pač spustlo.. flero in hilton 1 1
exe`FZS Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 je kdo razmišljal, da bi se udeležil r-days? link
GHOST RIDER 46 Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 ..da še tukaj objavim moj padec maja letos na Pannonia ringu a si na dunlopkah vozu?
r1polzek Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 ja, vozil je na Dunlop D211 GP, mislim da trdoto 6704. Kaj imajo z Dunlop gumami kakšne probleme s sprednjimi gumami?
m@dness Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 ja res so bile D211 gp, ogrete z grelci, padec pa je bil v enem 5 ali 6 krogu hilton 1
GHOST RIDER 46 Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 ja res so bile D211 gp, ogrete z grelci, padec pa je bil v enem 5 ali 6 krogu poglej gumo mal, možno je da maš kak drot počen pa ti vn rine- posledica je pa potem da guma spusti!!!!!!!! kolega je mel tak primer
Jure Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 (popravljeno) Gume so bile čist ok, jaz sem jih takrat ko sem kupil ta razbit motor dobro pregledal in jih, ker sem imel doma precej druge zaloge za ponucat, oddal naprej. So bile po tistem že na Grobniku in so delale BP. Prednja je bila praktično nova.. Popravljeno September 14, 2011. Popravil Jure
predragkp Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 stisnil sem na zavoro in sploh nisem imel občutka da bi motor zaviral, belanco pa mi je treslo ko pri norcih.. ker se skorajda nisem ustavljal sem narahlo popustil zavoro in stisnil še 1x takrat pa mi je zgleda sprednje kolo zablokiralo in zdrsnilo... tud sam ne vem točno zakaj :surrender: Mislim da se ti je zgodilo isto kot mojemu kolegu na brenzanju v zagrebškem ....po padcu so bili njegovi občutki isti "ostal brez zavor trenutno"...drugi je vse ujel na kameri od zadaj in ob pregledu posnetka in gumic na sprednih vilcah je bilo vse jasno in sicer so šle do dna nabile ,guma je bila edino vzmetenje in začela poskakovat,to je dalo občutek da ni zavor (ker je izgubila stik z tlom) v delčku sekunde kot si ti naredil je instinktivno še enkrat močno stisnil in padec je bil identičen skipanje naprej čez motor:(.....stisk v prazno+tresenje+dinamika padca vse popolnoma isto...k sreči je isto tudi to da sta obadva brez posledic odnesla (razen pločevine) MetodT, m@dness, LRR in 1 other 4
lmperator Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 :surrender: Ne razumem kako se to lahko nardi.. Že po cesti z navadnimi gumami, kjer je oprijem slabši jaz še nisem doživel zdrsa prednjega kolesa pri zaviranju.. Ene pakrat ko sem bil mal prehiter sem se po prvi mal peljal, to je blo pa tut to.. Ajde, bi razumel, da zaviraš v ovinek, pa se ti to v nagibu nardi, sam ne pa da spusti po ravnem.. Razen če je kakšna fora v tem, da je vzmetenje nabilo do konca in ni bilo več hoda da bi vblažilo še kakšno neravnino pri zaviranju na hard in je pač spustlo.. Motor je bil tik pred blokado tretje prestave. V tem hitrem levem ovinku pred razmeroma ostrim desnim je mala grbinica, ki ti malce dvigne sprednje kolo. Bil sem brez stabilizatorja in verjetno ni bila guma povsem zravnana. Poleg tega je bilo za mano že cca 30 krogov endurance dirke in ura je bila okoli 6 zvečer (začetek aprila). Sem pa isto sprednjo gumo vozil še na 4h dirkališčih po Španiji in ni delala nobenih problemov.
jurman23 Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 Mene pa zanima kakšno trdoto gume priporočate za pannonio. Grem 3.10. na R-days - gre še kdo? Doma mam ene pirelli supercorsa slick obe sc2, gp racer sprednja soft, zadnja medium pa še eno sprednjo gp soft. Katera pot je najboljša do dirkališča? Mimo Lendave al mimo Gradca? Hvala za odgovore!
bajsi Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 jaz grem najraje kar čez dolgo vas pol pa kormend (št. ceste 86?) pa sarvar pa si tam LP bajsi
kewo Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Evo, mal sm se igrov z GO PRO lmperator, bentley, Andro82 in 5 others 7 1
Dani Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 (popravljeno) Vidim da si bil glavni Dobra slika! Popravljeno September 29, 2011. Popravil Dani
Robertjur Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Bravo Kevin !! Lepo de si jih nažgal v HD tehniki m@dness in kewo 1 1
dogy Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 mene samo informativno zanima koliko je stroskov z panonijo...torej prevoz recimo iz lj-panonja-lj ter koliko je pista......drugo ni vazn hvala
kewo Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 mene samo informativno zanima koliko je stroskov z panonijo...torej prevoz recimo iz lj-panonja-lj ter koliko je pista......drugo ni vazn hvala Pista je 120€ pa iz Lj. je cirka 400km. Pol pa odvisno kolk ti kuri avto, pa še jst sm mev povn kestl +15l bencina s seboj, pa sm vse pokuru v 49krogih Guma pa ostane "neobrabljena" proti Grobniku Tolk da se kr splača!
fp4492 Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 ... Guma pa ostane "neobrabljena" proti Grobniku ... Hm, a imam samo jaz malenkost drugačne izkušnje? Letos sem z GP Racer Medium vozil tako na Grobniku, kot Panoniji in neke bistvene razlike v obrabi nisem opazil. Sem bil prav presenečen po koncu dneva na Panoniji ravno zaradi takih informacij, kako je obraba nična v primerjavi z Grobnikom. Ko sem rekel, meni se ni zdela dosti manjša.
dogy Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 aha torej 550km v eno stran bi mel jaz ...plus pista bo treba premisliti kje pa zves za proste dneve...se je treba prej prijaviti al se lahk kr na pisti??? dobis v ceni 120eur tud transponder ali moras imeti svoj laptimer??
kewo Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 Hm, a imam samo jaz malenkost drugačne izkušnje? Letos sem z GP Racer Medium vozil tako na Grobniku, kot Panoniji in neke bistvene razlike v obrabi nisem opazil. Sem bil prav presenečen po koncu dneva na Panoniji ravno zaradi takih informacij, kako je obraba nična v primerjavi z Grobnikom. Ko sem rekel, meni se ni zdela dosti manjša. GP Racer žal nism vozu nikol na pisti. Vozim samo zadnje KR108 in mi jo proti grobniku res nič ni pobralo. Nism mogu verjet Tudi kolega je biv gor 3 dni in je imel čisto novo zadnjo GP D211 M pa ima guma profila še sigurno za kakšen obisk dirkališča
kewo Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 aha torej 550km v eno stran bi mel jaz ...plus pista bo treba premisliti kje pa zves za proste dneve...se je treba prej prijaviti al se lahk kr na pisti??? dobis v ceni 120eur tud transponder ali moras imeti svoj laptimer?? Vsaj 2 pejta, da si mal delita stroške prevoza .) Zdej ko sm biv jst gor je biv organiziran event "Valentinos" in sm doplaču 5€ za transponder. Zdej če si ga pa lahk na "open day-u" sposodiš pa ne bi vedu http://www.pannonia-ring.com/index.php?popup=0&id=31
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se