Skoči na vsebino

Motoboom 2004


Black Knight

Priporočene objave

Zakaj ni bilo aprilie:

Žiga Martinčič, direktor družbe AC Triglav auto, se letos ni udeležil sejma Moto Boom, ki se je zaprl danes na celjskem sejmišču. Kot razlog Martinčič navaja previsoke cene razstavnih prostorov, ki so kar dvakrat višje od cen pred dvema letoma, ko so v družbi za 88 kvadratnih metrov urejenega prostora odšteli 235 tisoč tolarjev. Letos pa so na Celjskem sejmu za 77 kvadratnih metrov zahtevali 650 tisoč tolarjev. Martinčič ob tem poudarja, da bi moral Celjski sejem pridobiti vse uvoznike motociklov, da bi prireditev dobila nacionalni pomen. Tako pa so nekatere znamke še vedno zastopali lokalni trgovci ob pomoči uvoznikov, Suzuki pa se na sejmu sploh ni pojavil

Vir: Finance

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko so v družbi za 88 kvadratnih metrov urejenega prostora odšteli 235 tisoč tolarjev. Letos pa so na Celjskem sejmu za 77 kvadratnih metrov zahtevali 650 tisoč tolarjev.

wau...kolk je pa Ms kej plačal..... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekako spominja na igrico "lahko meni dve kravi crkneta, samo da sosedu ena."

Ice ... verjetno si mislil "kar naj crkne krava, samo da sosedu dve" ... B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice ... verjetno si mislil "kar naj crkne krava, samo da sosedu dve" ... B)

nope.... tocno tako mislim, kot sem napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne vidite, da eni ful hvalijo eni pa ful kritizirajo.

Hvalijo tisti, ki vsaj malo vedo kaj je treba narediti da je vse vsaj kolikortoliko podobno nečemu :OK: , kritizirajo pa tisti, ki gledajo kaj vse je na drugih sejmih v tujini boljše, pozabljajo pa na to koliko nas je in predvsem na kupno moč povprečnega slovenskega motorista :wacko: In potem je super tam kjer sem dobil nalepko bombon ali kuli in je za en kur.c tisti, ki ne pusti sedati na motor, ker se mu ne ljubi kar naprej brisati in polirati zadka motorja, saj od 250 tistih ki pomerijo svojo rit na motor, je vsaj 180 že tako zmatranih, da s čevljem potegne po zadku :wacko: .

Preden se kritizira udeležbo nekaterih "obveznih" razstavljalcev, ki jih ni bilo, pa bi morali razstavljati, je treba vedeti kako drag je razstavni prostor in koliko stane še vse ostalo, povezano z nastopom na sejmu, saj za nekatere se računica upravičeno ne izide :cry: upoštevaje ozive nekaterih pa še sploh.

Gledat poslikane babe in poslušat, s kakšnim pirom ali dvema zabeljene prepotentne komentarje dedcov, se pa da tudi kje drugje :hmm: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo en info glede sedanja na motor:

pri sedanju ogromno ljudi z zadrgo na hlačah, jakni, itd. potegne po motorju in ga popraska. v tujini, kjer jim je malo bolj vseeno lahko dostikrat na koncu dneva vidiš takšne posledice "preizkušanja" na motorjih. ta motor more naš trgovec potem tudi prodat zato je vsaj meni kar nekako logično, da ne pusti tega ker mu bo potem vsak težil za tisto prasko ali dve in zbijal ceno.

pri kawasakiju v četrtek ni bilo problema gor sedet, v sobotnem navalu pa se to ni več dalo razen če si posebaj vprašal. tudi v soboto je kar nekaj MS-jevcev sedelo na 10-ki in z 750.

res bi lahko prej zaščitilli motorje ampak vsaj po moji presoji jim tega niti ne zamerim.

v debate o sejmu pa se ne mislim spuščat, vsak ki je videl nemške ali italijanske salone bo moral priznati da ni bilo to slabo za slo, sploh v italiji je včasih zelo kaotično pa pridejo tja kar matične tovarne in ne neki mini uvozniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri kawasakiju v četrtek ni bilo problema gor sedet, v sobotnem navalu pa se to ni več dalo

Ko sem v četrtek zvečer tik pred zaprtjem sejma hotel slikati naši hostesi na ZX10-R mi je "prijazni" tipo na Kawasakiju zabrusil, da bom moral plačati cel tank, če katera naredi eno samo praskico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri sedanju ogromno ljudi z zadrgo na hlačah, jakni, itd. potegne po motorju in ga popraska. v tujini, kjer jim je malo bolj vseeno lahko dostikrat na koncu dneva vidiš takšne posledice "preizkušanja" na motorjih. ta motor more naš trgovec potem tudi prodat zato je vsaj meni kar nekako logično, da ne pusti tega ker mu bo potem vsak težil za tisto prasko ali dve in zbijal ceno.

Ma j*** praske gor al dol, a pri avtih se pa to ne more zgodit? Najdi mi enga trgovca, ki ne pusti da se vsedes v avto! Jaz tega se nisem in ne bom dozivel. Cisto logicno je, da se bo pol taki "testni" avto dalo kupit z kakim malim popustom! Saj je to njim reklama, in ce zarad tega prodajo par motorov vec ne vidim NOBENEGA razloga da se grizejo za tistih par tolarov gor al dol. Eni pac ne znajo poslovat in mislijo da smo kupci se iz casa rimskega cesarstva :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil na moto bumu v petek, na splošno zadovoljen, videl nekaj novih modelov končno v živo, na bilo ker moped si se lahko usedel, razen Yamahe. Pa moto buma ne moreš primerjat s kakim Imotom&co, čeprav sem pogrešal Aprilijo.

Pa Bojan je zastonj motoriste talov B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa si pol šel na motoboom? Ti je kdo roko zvijal al pa pištolo v hrbet držal? :blink: :angry:

Alla

Ne ni sem pa vseeno majceno več pričakoval po enoletnem premoru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si se po usranem vozu???????

Prjatu motoristče bi se čez Trojane prpelu v Celje in nazaj z motorjem bi ti bilo jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma j*** praske gor al dol, a pri avtih se pa to ne more zgodit? Najdi mi enga trgovca, ki ne pusti da se vsedes v avto! Jaz tega se nisem in ne bom dozivel. Cisto logicno je, da se bo pol taki "testni" avto dalo kupit z kakim malim popustom! Saj je to njim reklama, in ce zarad tega prodajo par motorov vec ne vidim NOBENEGA razloga da se grizejo za tistih par tolarov gor al dol. Eni pac ne znajo poslovat in mislijo da smo kupci se iz casa rimskega cesarstva :angry:

ja ja in zaradi tiste praske bo potencialni kupec težil in zahteval tak popust kot da je motor bil najmanj 10x na tleh.

In zaradi sedenja na motorju je vprašanje če bo prodal vsaj en motor več. tisti, ki misli kupit 10-ko (ali primerljiv motor) bo itak lahko sedel po mili volj gor kolikor bo hotel če bo obiskal kak salon + je že vnaprej odločen kaj hoče.

99,9% ljudi, ki jamra da ni mogla sedet na 10-ki, R1 ali cbr 1000 (ki je ni bilo ker je še sploh ni pri nas) itak sploh ne misli kupit tega motorja ali pa nima denarja za njega. resni kupci motor kupujejo drugače (kaj ti bo sedenje na SS motorju povedalo razen da je neudoben kot vsi SS motorji)?????

in če prodaš na leto 100 avtov reskiraš da enega "testnega" prodaš pod ceno, če pa prodaš 15 motorjev se ti pozna če ti neki radovedneži z praskami ceno pri enem znižajo za 100 jurjev.

če bi se šli resno prodajo potem je sedenje brezveze, je itak treba met testni motor za probat, ne samo sedet gor, a o tem nebi.

če bi jaz prodajal bi lahko sedel gor ampak motor bi bil zaščiten, na takšnega pa tudi nebi pustil gor folka, da se slini in slika in potem gre iskat ugoden motor za max 1,7 mio sit in zraven še gnjavi za popuste.

tisti, ki ve kaj kupuje na SS motorju ne rabi sedet ker odločajo druge stvari!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Pervy delno maš prav, samo ne pa čist. Jaz na primer zgledam kot kak hud klošar :afro1: , ki mu noben ne bi posvetil niti pol minute časa. V štirih letih sem kupil 3 motorje in 4 avtomobile, tko da sem za pleh dal več, kot skor vsi moji kolegi za stanovanja, sam mi ni žal. Bistvo je, da sem šel v kar nekaj salonov in se zaradi ignorantskega odnosa prodajalcev - Citroen v Kopru rules po ciganariji, dolga zgodba, no pa kaki Ljubljanski saloni so tud carski, sem se raje odločil da $$$ odnesti drugam.

Poanta: večina ljudi je res odločenih kaj si bo kupilo in tudi res je, da firbci uničujejo motorje, je pa tudi res, da so pa tudi ljudje (jaz in še veliko drugih), ki kaj damo na to, da lahko še pred odločitvijo za nakup mal pretestiramo zadeve. Mislim da je ravno obratno, par prask na motorju sigurno odtehta dober glas, ki si ga dobiš med kupci, če sam eden kupi motor, potem majo z rabatom zadevo že notri, da ne omenim pozitivnih kritik in ostelega.

Lep primer na Motoboomu je Kawasaki&Yamaha na eni in Ducati&BMW na drugi strani. O MS in 1200GS je mnogo več pozitivnega napisanega kot o kaki z750 al R1. kjer razen slinjenja o lepoti ni bila napisana niti ena sama konstruktivna kritika, no pa saj je tud dost več ljudi lahko na MS al pa 1200GS sedelo.

Če bi sedaj kupoval motor (pa ga ne :D ), bi sigurno dobro razmislil, če bi še mal stisnil in ne bi raje Duceja kupil namesto kakega rižojeda, ki so bili čist tko med nami na motoboomu hudo "balkansko predstavljeni" z izjemo Honde seveda, ki pa je poglavje zase zaradi "nebalkanskih" oderuških cen.

lp

Rudi

p.s.

No pa sej tud za sedanji motor sem se navdušil pred tremi leti, če bi takrat pri Aprili namesto na Grobnik povabili na napis "prepovedano sedeti", potem sedaj sigurno ne bi mel Aprilie, ne bi pri njih kupil štenderja, ne bi pri njih kupil novih gum... torej sam na meni so v par minutah letos zaslužili 80.000 SIT + en servis, od tega pa kar nekaj rabata nanese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ja in zaradi tiste praske bo potencialni kupec težil in zahteval tak popust kot da je motor bil najmanj 10x na tleh.

In zaradi sedenja na motorju je vprašanje če bo prodal vsaj en motor več. tisti, ki misli kupit 10-ko (ali primerljiv motor) bo itak lahko sedel po mili volj gor kolikor bo hotel če bo obiskal kak salon + je že vnaprej odločen kaj hoče.

99,9% ljudi, ki jamra da ni mogla sedet na 10-ki, R1 ali cbr 1000 (ki je ni bilo ker je še sploh ni pri nas) itak sploh ne misli kupit tega motorja ali pa nima denarja za njega. resni kupci motor kupujejo drugače (kaj ti bo sedenje na SS motorju povedalo razen da je neudoben kot vsi SS motorji)?????

in če prodaš na leto 100 avtov reskiraš da enega "testnega" prodaš pod ceno, če pa prodaš 15 motorjev se ti pozna če ti neki radovedneži z praskami ceno pri enem znižajo za 100 jurjev.

če bi se šli resno prodajo potem je sedenje brezveze, je itak treba met testni motor za probat, ne samo sedet gor, a o tem nebi.

če bi jaz prodajal bi lahko sedel gor ampak motor bi bil zaščiten, na takšnega pa tudi nebi pustil gor folka, da se slini in slika in potem gre iskat ugoden motor za max 1,7 mio sit in zraven še gnjavi za popuste.

tisti, ki ve kaj kupuje na SS motorju ne rabi sedet ker odločajo druge stvari!

Pervy, podatek iz enega prejšnjih postov v tej temi:

Letos pa so na Celjskem sejmu za 77 kvadratnih metrov zahtevali 650 tisoč tolarjev

Prodajalec je torej imel denar za najem prostora, vsi ostali stroški povezani s sejmom nanesejo še enkrat toliko, ampak 10% popusta na sejemski eksponat za 3 milijone (kar znese 300000 SIT), naj bi pa prodajalca spravil na kolena? Bullshit! Kaj misliš, kdo bo letos prodal več motociklov - BMW, ki je dovolil vsakemu po mili volji sedeti na motociklu, ali Aprilia, ki je na sejmu ni bilo? In kako ti kupuješ motor - na oči ali ga želiš preizkusiti? In če ga preizkusiš, pa ti recimo položaj na njem ne ustreza, ali ga boš vseeno kupil, ker potem motor ni več "nedolžen"? Ali misliš, da se boš na vseh SS motorjih počutil enako? Pa motorji za testne vožnje? Pazi, na sejem smo si šli ogledat motorje in ne sejemskih prostorov. In če lahko nekaj, na čemer bom sedel, gledam le "skozi rešetke", konkurenco pa lahko preizkusim, kaj misliš, kaj me bolj pritegne? In motor, ki ga potencialni firbci preizkusijo v salonu, ravno tako lahko dobi prasko od zadrge, kot na sejmu. In??? Je tisti kaj drugačen???

Pa še to: res, večina tistih, ki smo posedali po motorjih, ne bo (vsaj letos) kupila novega motocikla. Ampak vsaj meni je položaj na BMW GS tako ustrezal, da bom začel iskati rabljenega. Ni to to, ampak mogoče bo pa prejšnji lastnik potem kupil novega. Pa je en BMW več na cesti (namesto BMW lahko vstaviš poljubno znamko izmed tistih, na katerih se je dalo preizkusiti položaj voznika)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kritizirajo pa tisti, ki gledajo kaj vse je na drugih  sejmih v tujini boljše, pozabljajo pa na to koliko nas je in predvsem na kupno moč povprečnega slovenskega motorista :

En Hanz za Yamaho R1 plača tolk kot en Janez.

Na svojem sejmu v Švabariji se je Hanz lahko brez problema vsedel na vse motorje tega ranga in se je na koncu odločil za tega.

Janez je pa na svojem sejmu lahko samo gledal te motorje, na nobenega se ni vsedel.

IN NA KONCU STA OBA ENAKO PLAČALA ZA OMENJENI MOTOR! Ali ima matična tovarna večji dobiček, če proda motor v Nemčiji?

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

99,9% ljudi, ki jamra da ni mogla sedet na 10-ki, R1 ali cbr 1000 (ki je ni bilo ker je še sploh ni pri nas) itak sploh ne misli kupit tega motorja ali pa nima denarja za njega. resni kupci motor kupujejo drugače (kaj ti bo sedenje na SS motorju povedalo razen da je neudoben kot vsi SS motorji)?????

Je pa prvi korak, da kupiš motor ravno to. Poglej:

greš na sejem, sediš na motorjih, npr. ti R1 ful sede. Potem na poti iz sejma pa že računaš kao za zdejšnji motor dobim 1, 5 mio SIT, vzamem še 1 mio pufa, mal našparam pa jo mam.

To je ena taka trgovska fora, ki jo naši trgovci še niso pogruntali.

Na zelo podobno fore sem se jaz "ujel" ko sem sedel na XJR 1200. In pol, ko se je pa pojavila XJR 1300 sem pa letel kupit.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oba imata prav, ampak hotel sem povedat nekaj drugega, z "logike" prodajalcev:

1. jasno da bi motorje moral imet za probat peljat, nenazadnje niso v igri mali denarji, a ta možnost razen pri redkih (kot je rekel rudi - pohvalno :OK: ) ne obstaja. torej se tako ali tako lahko odločaš za nakup samo na podlagi "papirnih" podatkov, vtisov (tujih) novinarjev, pripadnosti znamki in izgleda. če trgovci ne ponudijo te možnosti, potem nevem zakaj (gledano iz njihovega stališča, ki je itak dostikrat zgrešeno) bi se trudili ponujati sedenje na motorju in reskirali praske od 90% "neprespektivnih" obiskovalcev. tisti, ki bo prišel v salon gor sedet je že z tem pokazal veliko stopnjo zanimanja in ker jih ne bo par 1000 kot na salonu, je tudi možnost poškodb dosti manjša. torej te na sejmu malo zrajcajo, če pa boš res imel interes boš šel v salon kjer te bojo lahko še dodatno "obdelali" za nakup.

2. samo sedenje na mestu ti ne pomeni absolutno nič. šele ko se motor začne premikat sploh občutiš položaj in saj pri meni se je pogosto prvi vtis po sedenju popolnoma spremenil po tem ko sem motor vozil (na boljše ali slabše).

3. zakaj bi dajal 10% popust za razstavljen motor, če ga bojo itak prodali za polno ceno, kot da bo kdo vedel kateri od 10 črnih motorjev v prodaji je bil na sejmu (če ne bo prask gor .) )

4. marsikaj bi se moralo delati drugače pa se ne in dokler ne bo začela večina delati drugače bo pač tako. da pa bi se nekdo odločil za npr. ducatija ali bmw namesto japonca samo zato ker je na enem lahko sedel, na drugem pa ne, je malo verjetno oz. je % takih kupcev zanemarljiv. edino pravo sredstvo prepričevanja je to, da ti nekdo ponudi možnost vožnje (aprilia, bmw) drug pa ne. edino na tak način se dobivajo in zgubljajo kupci.

5. če bi nehali kupovati motorje zaradi tega ker se nam ne zdi, da smo za denar, ki ga vlagamo v motor dobili neprimerno "pozornost" pa bi itak na slovenski sceni bilo 100 motorjev, od tega nebi bil noben japonc .) :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je za en kur.c tisti, ki ne pusti sedati na motor, ker se mu ne ljubi kar naprej brisati in polirati zadka motorja, saj od 250 tistih ki pomerijo svojo rit na motor, je vsaj 180 že tako zmatranih, da s čevljem potegne po zadku :wacko: .

:

Jaz srčno upam, da se bo z leti konkurenca prodaje motorjev povečala do te mere, da bo tak trgovec z veseljem brisal in poliral zadek motorja!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bil na motoboomu še kr vredu glede na to kolk majhna hala je bla namenjena motorjem, razočaral me je predvsem to da ni blo suzukija, triumpha...pa valda tud da se nisi smel po motorjih guzit.

V bistvu sm šu s tem namenom na motoboom da bi si podrobno ogledal motorje na enem kupu in sem zato tudi plačal tistega bogega čuka da se bom lahko na vsak motor ki bi mi bil všeč naguzil. Po mojem mnenju je to tud smisel sejma, da vsak motor ki te zanima sprobaš na vse možne načine, sej si zato vstopnino plačal, drgač se ti bl splača it na tromostovje kakšno sredo pa vidiš več motorjev kot jih je blo na vseh dosedanjih motobumih skup. :hmm:

motorje pa bi lahko resnično zaščitli če jih je tolk strah odrgnin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo sedenje na mestu ti ne pomeni absolutno nič by pervy

Očitno še nisi kupoval motorja ali pa so ti ga kar podarili.

Ko sem jaz kupoval prvi motor sem hodil celo zimo v salon in se vsedal nanj, ga šlatal... še sedaj imam doma zguljeni prospekt tega motorja.

Sedeti na motorju in sanjati kako se peljem in kako bi sploh prišel do kaj takega... to je bilo zame neopisno doživetje!!

Pa takrat res nisem imel denarja a točno pred sezono se mi je uspelo zakreditirat itd... in sem ga imel!!

Ker pa vseh modelov ponavadi ni v salonu ampak se pojavijo na sejmih, je to pač priložnost, da tam zajahaš svoje sanje.

Sicer pa če bi slo prodajalci bolj ponujali motorje za testne vožnje bi tudi tisto sedenje odmislil. A to je edino kar nam ostane. Na žalost.

In z veseljem grem potem oblegati Munchen in se tam z ženo cel dan prekladava po motorjih in ugotavljava ali njej paše ta zadnji sedež itd...

prosim. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razočaral me je predvsem to da ni blo suzukija,

Ja je bil. Sam se mu je pač zdelo primernejše, da ne motoboom pripelje dva skuterja, gumenjak, poliesteraski čol in dva mala izvenkrmna motorja.

Njegov štant je bil med večjimi!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!