exstrem Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Ej a mi lohk, k tok okol amortizerju govorite kdo puve na kok cajt jih morš urihtat? :?
D.J. Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 po potrebi, kar za aktivnega amaterja nanese nekje 1x letno
BlazS Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Tocno tako.Jaz to nardim takrat ko mi spustijo. Do sedaj sem skoz imel zadnjo gumo dimezije 110-90-19.A kdo mogoce ve, a bi bla 120-80-19 tud primerna za moj motor?
jhribar1 Objavljeno Julij 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 tako je ja drugi pa vse za pjačo zabijejo(no sej jest tud kdaj :D ) sam fak disk 20 jurjov :wacko: ,sem mislu de košta glih tok ko kak zobnik okol 7 jurjov,študiram če bi ga sploh nabavu novga,mah če ne pa neki cajta ne bo zadnje bremze :wacko: no tkole mi je poču,poču je pa gotov zarad feltne k vjna,pi..da zakva ga nism že prej dol uzev :angry: ce kdo rab delam nalepke,so kvalitetne, po 500 SIT,lahko jih delam tud po vaši želji pa po pošt pošlem :) kontakt na pm ali joze.hribar1@telemach.net pa še a3m reklamiram,no kdo mi bo kej plačal :D
D.J. Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 kr fino, dej na enduro forumu odpri tole temo, pa da se mal bl izpraša tvoje znanje, kej bo sigurn prov pršlo za počen disk se ne sekerat, bo še delu
exstrem Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Ej hribar glede tisga diska k ti je poču, ni to nč narobe. To so eni taki diski k ti tm počjo, nč ne bo narobe če ga boš še do konca zguncu. P.S.:Glede nalepk bi pa mogoče kero uzel a lohk nardiš kr hočm.
jhribar1 Objavljeno Julij 21, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 21, 2004 ok hvala zarad diska,se prav mi ni treba menjat diska,temo bom pa dal tud na thef,glede nalepk je pa tko da povejte kakšne bi radi,velikost,barve pa bomo vidl kako in kaj,te ki so sedaj na sliki ni problema,za ostale pa povejte kakšne želite pa bom vidu kaj se da narediti,
exstrem Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 Ej ami lohka en puve kva je na Lavrci, bil sm u nedelo tm pa je en stari prletu vs živčn pa ns je nagnov pa ni hotu nč reč zakaj? Pol sm šol pa u Šntvid tm je bla pa tud tabla trenig prepovedan, sam ni blo prublemu. Blo je razrit pa mukro po prog, sam je hudo. P.S.:če mi lohk kdo puve kdaj se grem lohk vozt pa kam da nov prublemu? :?
trco Objavljeno Julij 29, 2004 Opozori Objavljeno Julij 29, 2004 ob nedeljah če ni kakih prireditev so proge največkrat zaprte zaradi prebivalcev v bližini da majo mir je pa odvisn od proge do proge :angry:
D.J. Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 ta stari ki je na lavrci prletu je lastnik, bivši tekmovalc, zato mal spoštovanja da se trudi vzdrževat progo čeprov folku okrog to ravno ne sede ta povezava na ti objasni zadeve
_OKI_ Objavljeno Julij 30, 2004 Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 Najboljše se je vozit tam, kjer folk ni fejst zategnjen :D Mi smo se vozli kar doma (zaradi ugodnega terena) in smo imeli nonstop probleme. Tudi če je bila najbljižnja hiša oddaljena več sto metrov in si se vozil 1x - 2x na teden :doze: Sčasoma pa so se policaji navadli :D
jhribar1 Objavljeno Julij 30, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 30, 2004 jest mam v bližini gradbišče,lepi kucli :D
jhribar1 Objavljeno Avgust 1, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 kakšno zobniško razmerje mate gor,sam imam spredaj 13 pa zadaj 47 zob,kakšno razmerje mi priporočate da bo še bolj "trgal" :yea2:
Rock-46 Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 kakšno zobniško razmerje mate gor,sam imam spredaj 13 pa zadaj 47 zob,kakšno razmerje mi priporočate da bo še bolj "trgal" :yea2: To bi tud mene zanimal kaksen prenos naj imam gor kok zobkov spredi pa kok zadi, zanima me pa za motor 250 ccm..... LP;ROck
D.J. Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 če hočeš da ti motor bolj trga, daš manjši zobnk spredi ali pa večji zob. zadaj ni pa za primerjat različne motorje med sabo, ker že za različno stezo je na istem motorju lahko primernejše drugo razmerje tanova yamaha 250 ima 13/48
jhribar1 Objavljeno Avgust 1, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 ja jest bi rad da ful trga sam zanima me če so dobri extremi ala rečmo odspred 11zob pa zadaj 60 zob,seveda morm tud ketno zamenjat :D pa še to:a je v redu če je sprednji zavorna čeljust ful vroča ko bremzam,a mora bit mrzla? dons mi je olje od sprednjih vilc kaplav na disk in sem moral kar mal z nogam bremzat k ni bremza nč prjela drgač :doze:
Bojč Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 dons mi je olje od sprednjih vilc kaplav na disk in sem moral kar mal z nogam bremzat k ni bremza nč prjela drgač :doze: Sej če si se naveličal življenja, so tudi kšni bolj "humani" načini za se fentat, ne pa na tak način. Lahko ti spodleti, pa namesto da bi "užival" v trugi, boš užival v KC-ju. Sicer pa: kaj za en qrc mene to sploh briga!!
D.J. Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 ekstrem brez veze, ker razmerje o kerem ti govoriš ti za 40% zmanjša brzino, bi pa verjetno dobr plezu, samo je škoda tako prevrtavat motor čeljusti morjo bit vroče, če si zadost deca pr bremzanju kolega je kapljajoče olje iz vilc začasno rešu z rutko ovito okol amortizerja, kamor se je vpiju olje - začasno pravim! bremze prešprici z brake parts cleanerjem ali kakršnim koli drugim razmaščevalcem - pa ne WD40, jan npr uporabljam od Paulina - engine cleaner in dobr dela, pa pocen je
king4ever Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Helou Pred slabim tednom sem si domov pripelal rabljeno krosko, Yamaho YZ 125 ccm, motorcek gre ko prasica, to je pravi apas voznje, vendar pa imam v zvezi z vzdrzevanjem enih par vprasanj: 1. Kako more biti na kroski naspanana ketna? 2. katero olje bo dobro za getribe? (rad bi ga preventivno menjal, kajti nikoli ne ves kaj je bilo do sedaj notri) 3. Ima mogoce kdo kak service manual za to zadevo? 4. Klko procentno mesanico delate in z kakim oljem? (trenutno delam 2% mesanico z TTS-om) 5. Katere so najcenejse gume za krosko in kje se jih dobi? to bi bilo zaenkrat vse, v kolikor bom rabil ae kake nasvete upam da se lahko obrnem na vas. lp mitja
batzajla Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 1.ketna mora skakat gor-dol cca. 3cm,tko od oka 2.z motulom za 2T ne boš zgrešil,je pa drgažji od ostalih 4.poglej temo o oljih za 2T,castrola ne hvalijo najbolj... v austriji dobiš motul 600 za 11 EUR/liter! 5.verjetno MITAS,pozanimej se pri vulkanizerjih ker ne vem s kje si.v kranju gumitehna ali tudivo have fun :yea2:
simonsi Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Helou Pred slabim tednom sem si domov pripelal rabljeno krosko, Yamaho YZ 125 ccm, motorcek gre ko prasica, to je pravi apas voznje, vendar pa imam v zvezi z vzdrzevanjem enih par vprasanj: 1. Kako more biti na kroski naspanana ketna? 2. katero olje bo dobro za getribe? (rad bi ga preventivno menjal, kajti nikoli ne ves kaj je bilo do sedaj notri) 3. Ima mogoce kdo kak service manual za to zadevo? 4. Klko procentno mesanico delate in z kakim oljem? (trenutno delam 2% mesanico z TTS-om) 5. Katere so najcenejse gume za krosko in kje se jih dobi? to bi bilo zaenkrat vse, v kolikor bom rabil ae kake nasvete upam da se lahko obrnem na vas. lp mitja 1. kar dost losana mora bit ene 5cm v eno stran ne škoduje oz toliko da se z verigo dotakneš vilic, ko jo recimo gor pritisneš. 2. motorno olje za 4T motorje bi bilo čist kul. Recimo motul 5100. 3.ne :D 4.minimalno 4%, to ni skuter :fight2: . Pa TTS je prov v redu. Nevem kaj ma folk tolk čez njega. Bolj se mašina vrti, boljš se obnaša. 5. mitas
jhribar1 Objavljeno Avgust 2, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Sej če si se naveličal življenja, so tudi kšni bolj "humani" načini za se fentat, ne pa na tak način. Lahko ti spodleti, pa namesto da bi "užival" v trugi, boš užival v KC-ju. Sicer pa: kaj za en qrc mene to sploh briga!! :topic: :topic: :topic: tastar ti maš probleme z obnašanjem,kadarkol kej napišeš se nekaj kurčiš,če te za en qurc briga kva pol sploh pišeš na forum,jest na forum napišem da vprašam druge ki imajo izkušnje in iz tega kaj potegnem,da se nebi kdaj res kaj fental,ti si pa bolj za zgago kot pa v pomoč,če maš kej proti men greva pa lahko kdaj na pjačo pa se na 4 oči pomenva,tud jest nimam živcev da se mi bo en skoz neki brezveze usaju!!!!!! :fight2: sicer pa obstaja še zadnja bremza :naughty:
batzajla Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 minimalno 4%?! men je en k dirka motocross reku 'ti kar mal več daj,recimo 3% ne moreš zgrešit...' :hmm:
Bojč Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 minimalno 4%?! men je en k dirka motocross reku 'ti kar mal več daj,recimo 3% ne moreš zgrešit...' :hmm: Čist prow ti je reku. Jest mešam 2% od vedno, pa nikoli ni blo nč narobe; sam jest mam notr shell racing olje, ne pa kšn šit od TTS-a. @jhribar1: pa člouk pomir se no!!! (he he he na 4 oči, a kasnije može i u 3 kaj???)
batzajla Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 4.minimalno 4%, to ni skuter :fight2: . Pa TTS je prov v redu. Nevem kaj ma folk tolk čez njega. Bolj se mašina vrti, boljš se obnaša. jst mam od lastnih izkušenj samo to,da sem v aprilio tankal motul 600 in je bil bat po 19000km skoraj nov! majo pa izkušnje dirkači,ki velikokrat podirajo mašino in takrat se vid kolk saj in obrabe pusti za sabo določen olje in baje TTS ni ravno rožca... pa še zdej se je podražil :wacko:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se