SiR Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Se pravi 600F ali M900? Ona druga dva sta bolj sportna ... Aja pa thundercat tudi ni ostro sporten sploh. buče. saj so vsi dost športni. in z monstrom900 lahko čez ovinke orenk peglaš ktergakol športaka, če ga znaš pelat that is ...
SiR Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Jaz imam pa malo drugačno težavo ... Kupil bi cestaka, vendar zaradi omejenih finančnih sredstev zaenkrat ne 'sežem' dlje kot po letniku 97. Sedaj pa se ne morem odločit med: Hondo CBR 600F, Kawasakijem ZX-6R, Suzukijem GSX-R 600, Yamaho YZF 600 R Thunder cat in Ducatijem Monster 900. Slednji sicer ne spada v razred prvih štirih ali celo treh, vendar mi je zanimiv motor. Zdaj pa vprašanje ... na katerem od teh motorjev je vožnja najudobnejša oz. kateri motor je najlažje obvladljiv? Sem začetnik, zato bom na tem motorju nabiral izkušnje na krajših in daljših relacijah, ne bom pa ga izkoristil do konca. Imam 183 cm in malo manj kot 100 kilogramov, zato mi verjetno na vseh ne bo ravno udobno. Najbolj všeč od zgoraj naštetih mi je Suzuki GSX-R 600 ... ima tudi serijsko najboljše zavore (vsaj po specifikacijah), kar mi je precej pomembno. Kako je z njegovo vodljivostjo? Kaj pa Ducati? Ne bi rad, da se vne prepir med ljubitelji in nasprotniki te znamke, vendar me zanima, če pri tem motorju lahko pričakujem v povprečju več okvar, kot na ostalih? Je motor glede na svojo težo primeren za učenje? Hvala za odgovore, Boštjan Vseeno, katerega vzameš. Jaz osebno bi se na podlagi estetike odločil za Thundercatko, na drugem mestu bi bila honda, potem gsx-r in na koncu kawa. Monster pa, hmm, je iz čisto druge estetske in zmogljivostne lige, tudi dražji in težje ga je najdt pri nas rabljenga... kar se tiče drže pa - najdi po en primerek vsakega od teh motorjev in se vsaj probaj nanj usest... ampak dejansko pa boš lahko sodil šele, ko se boš s katerimkoli od teh tudi peljal... tko da - karkol kupiš, ti bo dobra odskočnica za naprej... naslednji bo potem že bolj pravi zate. Takole na suho iz prve pa malokdo zadane terno :D
andrej Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 glede na to, da govorimo o l.97 ne boš imel ravno velike izbire med rabljenimi -- vsaka črka tu o tem je zato ena sama mentalna masturbacija. kupi kar dobiš ohranjenega.
Dirkac Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Če ne bo kakih večjih ovir, bom motor kupil v Nemčiji, tam je izbire kar nekaj.
Guleb Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 Mi še kdo lahko pomaga z nasvetom? Jaz sem imel podobno dilemo pred parimi leti pa sem se na koncu odločil za GSXRa. Zakaj? Honda CBR 600F; Dober motor, vendar je bil rabljen predrag glede na konkurenco, pa še "vsak" ga ima. Sicer ga nisem nikoli vozil, je pa zmagovalec večine testov. Po moje tu ne moreš zgrešiti, če si pripravljen plačati razliko za zveneče ime Honde. Sicer pa stvar okusa. Kawasaki ZX-6R O tem vem najmanj, sem ga takoj črtal zaradi zelene barve. Priznam, da po krivici. Suzuki GSX-R 600 To sem potem kupil. Pred letnikom 98 ali celo 99 so imeli ti motorji baje neke probleme, kasneje so to odpravili. Ti starejši so imeli napis SRAD na riti. Bom pogledal, če imam še kje kak test. Sicer je to krasen motor za vozit, oblika je pa spet stvar okusa. Yamaha YZF 600 R Thunder cat; dober potovalni motor, recimo da če je GSX ena skrajnost (športen), je T-cat druga, CBR pa nekje vmes, mogoče celo bližje Tcatu. Je pa TCat meni deloval premehko (preudobno?) in premalo močen. Ducati Monster 900; zajeban za začetnika. Jaz sem imel kar nekaj problemov pri vožnji (V2, trda sklopka, prestave, robatost), pa še brez vetrne zaščite je. Za primerjavo; kolega je imel Monstra in 10 let kilometrine, jaz pa 1 leto, pa sem ga z lahkoto prehiteval po ovinkih. Neprimerno lažje je bilo voziti GSXRa. Je pa najlepši in najbolj opazen... Pa še nasvet za na konec; v Nemčiji in Avstriji so najcenejši Suzukiji, vsaj glede na slovenske cene rabljenih. Je pa pri nas najslabša podpora. Če hočeš veliko potovati vzami TCata (najbolj udoben, najmanj navit), za biti najhitrejši po ovinkih je GSXR, CBR je nekje vmes. DM pa ti odsvetujem za prvega (ne pozabit na zavarovalnice). Aja, za japonce dobiš poceni neoriginalne dele za vsakim vogalom (HG, Polo, Luis inp).
micho Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 kaj je to možno da ima r6 nič predelana končno hitrost 300km/h
cyc Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 buče. saj so vsi dost športni. in z monstrom900 lahko čez ovinke orenk peglaš ktergakol športaka, če ga znaš pelat that is ... Saj za nobenega nisem napisal da ni sporten?? Trdim, da sta Ninja 6 in GSX-R 600 pac bolj "ostra". No, vsaj tako se bere v testih B)
Ice Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 kaj je to možno da ima r6 nič predelana končno hitrost 300km/h ne.
Dirkac Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 Suzuki GSX-R 600 To sem potem kupil. Pred letnikom 98 ali celo 99 so imeli ti motorji baje neke probleme, kasneje so to odpravili. Ti starejši so imeli napis SRAD na riti. Bom pogledal, če imam še kje kak test. Sicer je to krasen motor za vozit, oblika je pa spet stvar okusa. Se priporočam za kakšen starejši test ali članek. L.p. Boštjan
frankie Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Gianni je na 1. strani izjasnu svoje, osebno mnenje, s katerim pa mislim da se večina ne strinja. "Izstopa ninja, ker ima za svojo konstrukcijo (pre)močan agregat, zato je bolj zivcna od ostalih dveh." Ne živimo v času prvega Z1000 (ta je meu premočan motor, za ciklistiko), ampak v 21. stoletju kjer vsak okvir superšportnega motorja prenese večjo moč. Verjetno je hotu reč da je mal trd in ga meče po neravninah. Pa se je narobe izrazu :wacko:
BaTeMaN Objavljeno Avgust 24, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2004 Sedaj imam 3500km na svoji CBR 600 RR in vceraj sem probal GSXR(2004) in ZX6R (2002), suzuki in ninja se mi zdita bolj agresivna. Ce bi izbiral znova bi zopet vzel CBRko :D
BONO Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 Slučajno sta mi hkrati pod roke prišla novi Motorrad in novi PS. Prelistam oba in vidim, da so v obeh testirali nove 600-take. Pogledam rezultate in :blink: :cry: :doze: MOTORRAD skupno / pista / Časi CALAFAT (M. Barth) 1. CBR600RR / 1. CBR600RR / 1. R6 - 1.35.9 2. R6 / 2. R6 / 2. DAYTONA - 1.36.4 3. ZX-6R / 3. 749S / 3. ZX-6R - 1.36.5 4. GSX-R / 4. ZX-6R / 4. CBR600RR - 1.36.6 5. DAYTONA 650 / 5. DAYTONA / 5. 749S - 1.37.0 6. 749S / 6. GSX-R / 6. GSX-R - 1.37.1 Izmerjena moč, navor / Teža (poln rezervoar) 1. ZX-6R - 120KS (67Nm) / 1.) R6 - 188 kg 2. R6 - 117KS (64Nm) / 2.) GSX-R - 193kg 3. 749S - 116KS (80Nm) / 3.)ZX-6R - 194kg 4. DAYTONA - 113KS (67Nm) / 3.) CBR600 - 194 kg 5. CBR600RR - 113KS (63Nm) / 5.) DAYTONA - 202 kg 6. GSX-R - 107KS (64Nm) / 6.) 749S - 214kg PS skupno / pista 1. ZX-6R / 1. ZX-6R 2. R6 / 2. CBR600RR 3. CBR600RR / 3. R6 4. GSX-R / 4. GSX-R Izmerjena moč, navor / Teža (poln rezervoar) 1. ZX-6R - 120KS (67Nm) / 1.) R6 - 192 kg 2. R6 - 112KS (62Nm) / 2.) ZX-6R - 193.5kg 2. CBR600RR - 112KS (62Nm) / 3.) CBR600 - 194 kg 6. GSX-R - 106KS (64Nm) / 6.) GSX-R - 194kg Ocene se razlikujejo. Se pravi, da so razlike med motorji tako minimalne, da se tudi profesionalni testerji ne morejo enotno odločiti o tem, kateri motor je boljši. Razumem tudi, da motorji na prifštandu pokažejo različno moč, ne morem pa zastopit, kako lahko izmerijo različne teže. Pri R6 je razlike kar 4 kg. :hmm:
jose Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Na vzporednem testu 600 kubičnih superšportnikov v zadnjem Motopulsu je vrstni red testiranih motociklov sledeč: 1. kawasaki zx-6r 2. yamaha yzf R6 3. honda cbr 600RR 4. kawasaki zx-6rr 5. suzuki gsx-r 600
BAMATO Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Včeraj bral v AM njihov vzporedni test, testiral so na Grobniku, rezultati so naslednji: 1. Honda CBR 600 RR 2. Yamaha R6 - "Rossi" varianta 3. Kawasaki ZX - 6r - 636 4. Suzuki GSX-R 600 - Kratka obnova oz. zakluček članka iz AM, kolikor ga je še v glavi: Po njihovem je Honda najbolj vozna, ima najboljše zavore, dopušča največje nagibe, najbolj odziven motor, ki deluje zvezno in odlično skozi celotno območju vrtljajev. Po motorni moči za "pol glave" izstopa le ZX - 636, Hondin motor pa kljub temu, da na papirju obljublja najmanj v praksi pokaže veliko več. Drugače pa so motocikli izredno izenačeni in nobeden posebej ne odstopa v eno ali drugo smer. Skratka Honda :yea2:
BAMATO Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Še to: pohvalili so tudi Hondin menjalnik, naj natančen in naj lepo se pretika, najslabši je Kawasakijev. Kot so rekli, so razlike res min. Vozil so jih pa na gumah Bridgestone, se mi zdi, da so napisali BT002, čeprav mi ta tip ni znan. Dimenzije prve gume pa se od motorja do motorja razlikovala ( /65, /70), kar tudi vpliva na voznost. Evo tud v e-obliki obstaja del testa, da ne bom preveč pisal: http://www.avto-magazin.si/2/?pID=241&sID=8206&ppID=1
urqlle Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 nikol mi ni blo všeč pisanje v AM, tako, da se ne zanašam na njihova mnenja preveč
jose Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 tile testi po različnih motorevijah so itak bolj subjektivni kot objektivni, saj so v vsaki reviji drugačni.....enim je bolj všeč to, drugi hvalijo ono, razlike med motorji so pa za nas navadne smrtnike itak minimalne in na cesti sploh ne pridejo tako zelo do izraza
Erik Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 ni važno kerga kupiš, ki bo odličen. Za nakup je odločilen le izgled ali mnenje :D
jax Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 ... 2. CBR600RR - 112KS (62Nm) 6. GSX-R - 106KS (64Nm) ... ← Imam eno vprašanje... Kako je lahko razlika v teh dveh podatkih tako velika, ko ima pa po tovarniških podatkih suzuki kilovat moči več? Po teh podatkih naj bi se hondi na prenosu zgubilo 5 konj, suzukiju pa kar 14 konj? Je to mogoče? :blink: :hmm:
viggen Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 (popravljeno) Večinoma berem samo italijanske revije, kjer pišejo, da je teško reči kateri od teh je najboljši, pač odvisno zakaj ga potrebuješ oz. kaj od motorja hočeš......no, v glavnem je na pistah skoraj vedno najboljša Kawa, v normalnem življenju pa Honda...... :closedeyes: Popravljeno Junij 24, 2005. Popravil viggen
KTM1 Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 Lp! Jaz pa se odločam med cbr 600f in r6-46. Rad bi še pa slišal vaše mnenje o teh dveh motorjih. :wacko: Imam pa 190cm.
DDEAN1 Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 nikol mi ni blo všeč pisanje v AM, tako, da se ne zanašam na njihova mnenja preveč ← se pridružujem mnenju. Primer; Na lanskem testu Yamahe Fazer so pisali samo presežke ter kako je dober za začetnike itd. Na letošnjem vzporednem testu naked 600 pa same graje in to na istih stvareh ki so jih pred letom hvalili
Red Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Kako je lahko razlika v teh dveh podatkih tako velika, ko ima pa po tovarniških podatkih suzuki kilovat moči več? Po teh podatkih naj bi se hondi na prenosu zgubilo 5 konj, suzukiju pa kar 14 konj? Je to mogoče? :blink: :hmm: Pogost pojav.... L. 1999 je Yamaha za R6 deklarirala :eek: 120KS...... Tudi lanska CBR600RR je na testih "pešala", do 117 ji je falilo na posameznih primerkih motociklov tudi po 10 KS, z močjo na kolesu jo je posekala Daytona 600... ...letošnja 1000 RR jih je na meritvah izgubila cca. 15, kar je bilo največ med tisočaki.... ...na GSX-R 750 K4 so jih izmerili okrog 136.... Papir vse prenese... :photo:.
Red Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 tile testi po različnih motorevijah so itak bolj subjektivni kot objektivni, saj so v vsaki reviji drugačni.....enim je bolj všeč to, drugi hvalijo ono, razlike med motorji so pa za nas navadne smrtnike itak minimalne in na cesti sploh ne pridejo tako zelo do izraza :topic: Če kaj pomnim, sem v lanskem primerjalnem testu 600-takov v Motorradu zasledil rubriko v stilu "PREGLEDNOST". :lol1: ...kot da gre za tovornjake... ...in nekateri so debelo izgubljali točke.... :P .... tudi na račun 0.2 l večje porabe....Rossi efekt je bil pomemben dejavnik...
jax Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Pogost pojav.... L. 1999 je Yamaha za R6 deklarirala :eek: 120KS...... Tudi lanska CBR600RR je na testih "pešala", do 117 ji je falilo na posameznih primerkih motociklov tudi po 10 KS, z močjo na kolesu jo je posekala Daytona 600... ...letošnja 1000 RR jih je na meritvah izgubila cca. 15, kar je bilo največ med tisočaki.... ...na GSX-R 750 K4 so jih izmerili okrog 136.... Papir vse prenese... :photo:. ← Potem je to v bistvu samo metoda kako motor narediti ''močnejši''?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se