andrej Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Tudi na motorcycle.com je v primerjalnem testu zmagal Triumph. Glasovi pa so bli tkole: "What We'd Buy" Table How the testers would spend their own money. We scored the bikes 6 pts. for 1st, 4 for 2nd, 3 for 3rd, 2 for 4th and 1 for 5th. Nicknames are poorly translated into Finnish. Sean "Rasva" Alexander Ole “Juusto Parta” Holter Eric “Isoisa” Putter Gabe "Karvainen" Ets-Hokin Mike “Hiiri Pouliso” Goff Totals Suzuki GSXR 600 5th 5th 3rd 3rd 5th 9 Honda CBR 600RR 2nd 3rd 4th 5th 3rd 13 Yamaha YZF-R6 3rd 2nd 5th 2nd 4th 14 Kawasaki ZX-6R 4th 4th 2nd 4th 2nd 14 Triumph Daytona 675 1st 1st 1st 1st 1st 30
Original-One Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 pa kaj zdej s tem 3cilindrašom..v vseh testih "daleč" pred konkuranco...? lp
andrej Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Dodatna kubatura dela svoje. Enako to velja za ZX636.. Glede na to da so po novem sistemu vsi sportaki v najvišjem razredu (ne glede na kubaturo) pri zavarovanju se mi sploh postavlja vprašanje zakaj bi kdo še kupoval šestotaka.
andrejba Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 kolk so pa kaj stroški vzdrževanja teh motorjev? Naprimer letno?
misty Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Dodatna kubatura dela svoje. Enako to velja za ZX636.. Glede na to da so po novem sistemu vsi sportaki v najvišjem razredu (ne glede na kubaturo) pri zavarovanju se mi sploh postavlja vprašanje zakaj bi kdo še kupoval šestotaka. morda zaradi "prijaznosti" do uporabnika :D pri 1000 ccm sportaku moraš že _malo_ pazit kaj počneš z njim (na odpiranjih)
pirrulz Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 bllla bla bla .... Glede na to da so po novem sistemu vsi sportaki v najvišjem razredu (ne glede na kubaturo) pri zavarovanju ... bla. Rahlo se motiš. :fredy:
The Doc. Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 nekterim nam pač bolj leži 600 .) ...ti enmal več dovoli....no, pa še ta te všasih dol strese :(
Vojč Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 Moto Pulsovi novinarji so Hondo, Kawasakija, Suzukija in Yamaho odpeljali na Grobnik in testno ekipo ojačali tudi z dirkači. Rezultate so označili, kot za zelo dobre. Rezultati: R6: 1:37,53 CBR/RR: 1:38,82 GSX-R: 1:38,84 ZX-6R: 1:38,93
andrejba Objavljeno Maj 12, 2006 Opozori Objavljeno Maj 12, 2006 (popravljeno) Moto Pulsovi novinarji so Hondo, Kawasakija, Suzukija in Yamaho odpeljali na Grobnik in testno ekipo ojačali tudi z dirkači. Rezultate so označili, kot za zelo dobre. Rezultati: R6: 1:37,53 CBR/RR: 1:38,82 GSX-R: 1:38,84 ZX-6R: 1:38,93 torej kolk je letno vzdrževanje enega takega šestotaka (recimo benzin zavarovanje, servisi, parkirnine, itd) pa da narediš cca 10.000km/leto? Popravljeno Maj 12, 2006. Popravil xopy
SiR Objavljeno Maj 12, 2006 Opozori Objavljeno Maj 12, 2006 Odvisno, kolk hodiš na grobnik itd... pa kolk lepljive in nizkokilometražne gume kupuješ, kolk privijaš ročico za plin ...
simonsi Objavljeno Maj 12, 2006 Opozori Objavljeno Maj 12, 2006 torej kolk je letno vzdrževanje enega takega šestotaka (recimo benzin zavarovanje, servisi, parkirnine, itd) pa da narediš cca 10.000km/leto? Poglej tole temo.
jose Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 V zadnji številki Motopulsa je objavljen velik primerjalni test 600 ccm športnikov, po ocenah testni voznikov je bil vrstni red sledeč: 1. yamaha R6...........178 točk 2. kawasaki ZX-6R....175 točk 2. suzuki GSX-R........175 točk 4. honda CBR 600.....168 točk ..še tabela, kaj vse so ocenjevali
Dolenc™ Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 Sej ne da bi zdej bil občutliv na malenkosti, sam honda pa suzuki nekam čudno zgledata :)
Gionni Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 (popravljeno) Hehe, zdej se pa lahko sprašujemo, a so zamenjali slikici al ime :P Popravljeno Maj 13, 2006. Popravil Gionni
moto_freak Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 Verjetno samo slikici. Ker so tut v AM pri GSX-U skritizirali težo, pri hondi pa opremo (čeprav nevem kaj mislijo pod to opremo :) )
RHonda Objavljeno September 2, 2006 Opozori Objavljeno September 2, 2006 Zdelo se mi je zanimivo za objavit (gre za 99 letnike)-podatki o moči: suzuki gsx-r: 106hp@11800rpm, dejansko 91,9@10500rpm kawasaki zx-6r: 108hp@12000rpm, dejansko 94@12750rpm yamaha yzf-r6: 120hp@13000rpm, dejansko 94,8@12750rpm honda cbr-600f: 110hp@12500rpm, dejansko 97,4@12750rpm Časi drag-ov na 1/4 milje: 1.kawasaki: 10.937s 2.honda: 11.049s 3.yamaha: 11.107s 4.suzuki: 11.149s Pa še na pisti: 1.yamaha in honda 2.kawasaki 3.suzuki Se mi da pisat :P
Stric Burek Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 Tiste dejanske vrednosti so verjetno Hp na gumi??
Original-One Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 Če gledamo ceno... :P Ne, ampak, če gledamo HP na gumi .) :P
Stric Burek Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 CBR je najjačja :D GSX-R pa najšvohnejši :D :D
RHonda Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 Pri yamahi pa najbolj odstopajo. Pa ne samo pri podatkih o moči, tudi obratomerji kažejo precej veliko, mogoče preveč. malakai 1
gebre Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 DejaVu, kdo pa je avtor teh podatkov?
P182 Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 je blo kar nekaj besed rečenih na 17.500rpm :whistle:
gebre Objavljeno September 3, 2006 Opozori Objavljeno September 3, 2006 Že, samo obratomer je lagal pro zadnjem modelu R6, tukaj pa so podatki za prvega. Matr kako teli syntesajzerji lažejo :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se