Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
in kaj ima veze če je 8 redna piramida in XT menjalnik?

Menjalnik je narjen za 9 redno piramido. Kaj ma veze ? kupš kolo in ni narjeno tko kot more bit. Če je xz menjalnik gor nej bo še piramida temu primerna. Sej če ne veš ne boli.

Objavljeno
Daj ne nabijaj! Imam Merido in sem fulll zadovoljen! Ne menjam, ne prodam!!!

Če ne veš ne boli :> cenovno gledano dobim dost več na focusu. Pa še bolš je sestavljen, nekako bolj smiselno.

Objavljeno
Menjalnik je narjen za 9 redno piramido. Kaj ma veze ? kupš kolo in ni narjeno tko kot more bit. Če je xz menjalnik gor nej bo še piramida temu primerna. Sej če ne veš ne boli.

Nebi rad smetil po temi, ker ni bistvo te teme o čemer zaj nabijamo, hod zadnjega menjalnika ni odvisen od piramide ampak je odvisen od in izključno prestavne ročiče, ki dirigira hod menjalniku, ki paj je posledično vezan tudi na prizvajalca Sram 1:1 Shimano 2:1... Zato posledično ne moramo kombinirati Srama z Shimanom razen modela Sram Rocket in Atack z Shimanovimi menjalniki mislim pa da je tudi eden izmed trigerjem Srama prirejen Shimanu no za to trditen ne dam roke v ogenj. Je pa res da najbolj optimalno delujejo istomodelne komponente, zakaj se kombinirajo zadnji menjalniki vsaj rang boljše? ralog je čisto ekonmski, da se največkrat zapolnijo cenovne vrzeli modelov koles med Deore opremo in opremo XT, povprečen/ljubiteljski kolesar kolesa namreč pri nakupu pogleda pri "opremi" zadnji menjalnik, pozabi pa na ostale komponente, kot so gonikle, pri vilci je itak pomembem LO. In tako se dajejo zadaj menjalniki XT na kolesa z prestavnimi ročkami Alivio, kar posledično prinese cenovni rang kolesa z komplet opremo Deore amak kupi se pa tist z XT menjalnikom XT, ker je XT valda boljši kot je Deore, čeprav bi za isto ceno lahko imel 27 prestav im XT z "24", razlike nabavne cene pri proizvajalcuned XT in Deore pa ne presega 20 €.

Kar pa se tiče Merid je pa tak, da mislim če izvzamem slovenskega uvozika, ki btv zelo slabo trži na slovenskem prodajnem prostoru, razen Kopra. So kolesa merida gledano cenovno/kvalitetno ziher med prvimi tremi v SLO, pa tudi kolesa, ki zraven KTMa največ kompletirajo rang opreme.

Zdaj pa tvoj: saj če ne veš ne boli!

LP

Objavljeno

Xt na 8 redni piramidi je pac zavajanje potrosnika :) Zelo tezko bos z 8 redno piramido ter menjalnikom xt dosegu da bo prestavljanje tekoče. Kar se pa kvalitete tiče pr meridi vsekakor ni med prvimi tremi. Aluminij je mehak, komponente nesmiselno gor namontirane. Prvi trije so ziher specialized, giant, haro (cenovno ugodno za opremo ki jo dobis) pol nizji rang Focus, BH, Ideal. Merida zal tem proizvajalcem ne pride do kolen tko kot slovenski cult ne. Pac tko velikim firmam ne mors konkurirat in si lahko privoscijo bolso opremo za manj dnarja. Seveda je pri vseh teh kolesih zelo veliko odvisno od okvirja ter kvalitete aluminija.

Zdej pa veselo po merido v trgoavto :D Kjer jo sestavijo kakor jo sestavijo :)

Objavljeno

Novi Xt je tako precizen da hod ročice vsekakor ne more biti pogojen da bi menjalnik na 8 redni piramidi deloval tako kot more.

Objavljeno (popravljeno)

Saj pravim da ni 100% točem, dela pa za enega rekreativnega kolesarja čisto OK. Merida je bistvo začela z fluidformingom ki ga je povzel Giant,ki tudi proizvaja del okvirjev Meridi.

LP

Popravljeno . Popravil Temty
Objavljeno
Saj pravim da ni 100% točem, dela pa za enega rekreativnega kolesarja čisto OK. Merida je bistvo začela z fluidformingom ki ga je povzel Giant,ki tudi proizvaja del okvirjev Meridi.

LP

No to sm hotu slišat da ni točen. Tko ti bom povedal...... Za ta dnar k ga daš za merido dobiš dost več pr drugmu proizvajalcu. Geometrijo za Giant-a pa dela Specialized ki je zaenkrat pri vrhu. Sploh pa če se ne spoznaš na bicikl ga ni dobro kupovat v intersportu, trgoavtu, sport 2000 itd. ker ti prodajalec niti ne proda okvirja za tvojo veličino. V večina primerih se hočjo rešt bicikla, kak popust dajo in te dobesedno nategnejo :) Poznam kr neki folka k majo slabe izkušnje s temi trgovskimi velikani.

Objavljeno
HEHE, a boš kupu zelo zelo malo rabljenega? :naughty: kolkr sm se jez peljal s tem, mi je precej všeč.

ha ha, mi ga ne proda....neve niti kje ga ima...

Objavljeno
ha ha, mi ga ne proda....neve niti kje ga ima...

sklepam da si to u postojni gledu če si na tko mutavega trgovca naletu :D al so vsi taki v trgoavtu ? ker tale naš u postojni je kriza :D

Objavljeno
sklepam da si to u postojni gledu če si na tko mutavega trgovca naletu :D al so vsi taki v trgoavtu ? ker tale naš u postojni je kriza :D

ne ne ni blo v Trgoavtu...

Objavljeno
ne ne ni blo v Trgoavtu...

Dobro pol :) k danes je ena punca pršla z 22'' okvirjem visoka pa je 179..... Okvir pa je tam za 185 pa naprej :)

Objavljeno

Mam kakih 10-12 let star gštel CRMo ... Pa je že zrukan pa to ... me zanima, a se to splača komplet razdret, pa dat spucat, pa zbrusit, pa na nov štrihnit ali celo kromirat? Kdo bi to znal narest ... ?

Bicikl mi je zlo pri srcu ... pa tut pocen ni biu ... in ne bi novga kupoval ... ker sem na tega navezan :)

Objavljeno
Mam kakih 10-12 let star gštel CRMo ... Pa je že zrukan pa to ... me zanima, a se to splača komplet razdret, pa dat spucat, pa zbrusit, pa na nov štrihnit ali celo kromirat? Kdo bi to znal narest ... ?

Bicikl mi je zlo pri srcu ... pa tut pocen ni biu ... in ne bi novga kupoval ... ker sem na tega navezan :)

škoda cajta pa dnarja :) razn če ti je tko pri srcu da bi ga restavriral sam dvomim da se splača :D

Objavljeno

Hja, bajk je star ene 12 let, za sabo ma kr nekej tisoč kilometrov ...

Kak oje pa recimo z raznimi ležaji, pri gonilkah in v glavi okvirja, za krmilo - kako pogosto se naj to menja recimo? je bolje 'ne tikat' dokler ne povzročajo težav?

Ker resno gruntam, da bi zadevo razdrl komplet in se potem lotil, morda pozimi, ceuga projekta - bicikl na nov sestavit ...

post-19673-1218108412_thumb.jpg

Objavljeno

to maš hidravlične zavore na čeveljčke ? Ležaji pri tem biciklu niso nek strošek. Če se ne rekreiraš z njim bo dober še ta par tisoč km. Če ti ležaji ne škripajo ter nimajo lufta lahko samo razdreš pa namažeš z mastjo.

Objavljeno
Prvi trije so ziher specialized, giant, haro (cenovno ugodno za opremo ki jo dobis) pol nizji rang Focus, BH, Ideal. Merida zal tem proizvajalcem ne pride do kolen tko kot slovenski cult ne. Pac tko velikim firmam ne mors konkurirat in si lahko privoscijo bolso opremo za manj dnarja. Seveda je pri vseh teh kolesih zelo veliko odvisno od okvirja ter kvalitete aluminija.

gaint pa specialized so pa sploh višji rang sploh pa za kkšn dh pa te sceene.daš 2500€+ za bajk pa nimaš nobenih problemov z ničemer x) :rolleyes: samo dobit jih :krneki:

Objavljeno
gaint pa specialized so pa sploh višji rang sploh pa za kkšn dh pa te sceene.daš 2500€+ za bajk pa nimaš nobenih problemov z ničemer x) :rolleyes: samo dobit jih :krneki:

No ja, odivsno je tudi kako in kje se vozi. Sploh je pa jasno da imajo DH bicikli opremo bolj "potrosno", kaksna skala hitro odtrga npr. zadnji menjalnik.

V nasem mtb teamu imamo sicer cannondale gemini/judge ki delajo super in vilice manitou travis in rock shox boxxer, prav tako (za zdaj) BP. Pred parimi sezonami pa smo imeli vilice Manitou Dorado (MPC ene vilice je bila takrat 570.000SIT!) in niso ma skoraj nikoli delale tako kot bi morale (kljub raznim servisom, tuningom,...) - tako da cena ne pogojuje vedno brezskrbnega delovanja...

lp Anze

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Tega rozastga za kolenčkat :whistle: Drgač pa gorca Cult explorer X z Deore opremo, počas razmišljam da bi probala spomlad diske dat gor, sam mam večinoma negativne komentarje na to :hmm:

post-21547-1225106596.jpg

Objavljeno
Tega rozastga za kolenčkat :whistle: Drgač pa gorca Cult explorer X z Deore opremo, počas razmišljam da bi probala spomlad diske dat gor, sam mam večinoma negativne komentarje na to :hmm:

Škoda dnarja in časa za diske. Če ih prej ni meu ih tut zdej ne rabi. Pa takoj boš ob 200 e. Ti kr lepo na V-brake ostani ,ker je minimalen strošek in bremza čist zadosti.

Objavljeno
gaint pa specialized so pa sploh višji rang sploh pa za kkšn dh pa te sceene.daš 2500€+ za bajk pa nimaš nobenih problemov z ničemer x) :rolleyes: samo dobit jih :krneki:

Problem pr bajku je vedno če ga voziš. Če ga pa šparaš pa ni :) zadn menjalnik je potrošn material kakor je že en napisal gor v enmu postu. Lomiš ih za šalo :D

Objavljeno

ja sj pa niti neve kaj bi rad. kolko jaz to vijim njegov bajk je to za onroad kot pa kaj drugega.

kaj boš delau z bajkom je najbol važno :)

cestaka, cross-country, trial, dh, al kako hardtail varjanto :)

jaz mam specialized p3, sem si ga sestavljal skupaj.

okvir je S, mi je že zdavnaj premajhen vendar ga ne zamenjam za nič na svetu :) razn če bi identičen okvir nekje dobu v velikosti L. samo to pa bo zlo težko....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!