cyc Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 ... z grafiko na nivoju kakega UT in podobno. Igra je velika 98kB! Teksture so opisane z algoritmi. .kkrieger Prilagam se screenshot. Potrebujete pa sodobno graficno kartico. Matroxi in podobno odpade, Geforce4 ali ATI Radeon 8500 vsaj.
strom Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 Kul... sam men mau zlo počas laufa na geforcu 5600.... LP
cyc Objavljeno April 20, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 20, 2004 Na 4200 mi kar kul dela, je pa impresivno, a? :D UT 2004 na disku zavzame cez 5GB. Saj je res da je veliko naprednejsi, ampak 5000000/98-krat naprednejsa pa ni B)
Thundercat Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 :? meni ne dela...začne loudat pa po 8 sekundah vrže ven.....
cyc Objavljeno April 22, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 22, 2004 Si pogledal v README file, ce tvoj hardver ustreza zahtevam? ;)
XTX Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 (popravljeno) Na 4200 mi kar kul dela, je pa impresivno, a? :D Zelo impresivno !!! :yea2: Neverjetno kakšno grafiko so ustvarli z samo 98k. Zanimivo je tudi videt kako ena 98k igra polno uporablja oba vertex shader unit-a in kompletni ram na grafični. Temu se reče učinkovita uporaba hardware-ja. :OK: Popravljeno April 22, 2004. Popravil XTX
Thundercat Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 Si pogledal v README file, ce tvoj hardver ustreza zahtevam? ;) no...nimam zahtev...sam ponavadi se da špile vseeno laufat...mam durona 1.3 320 mb rama pa 64 grafično...očitno premalo
SiR Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 no...nimam zahtev...sam ponavadi se da špile vseeno laufat...mam durona 1.3 320 mb rama pa 64 grafično...očitno premalo drugič pa vsaj prvo objavo preberi ... ti je cyc lepo napisal, "Geforce4 ali ATI Radeon 8500 " ... imaš kaj od omenjenega?
Lucky Objavljeno April 23, 2004 Opozori Objavljeno April 23, 2004 A mi lahko nekdo v malo manj tehničnem žargonu razloži, kako je mogoče narediti eno tako zadevo. Meni itak, da ne dela, ampak sem si pa demote ogledal. Pa že to je za 64 kB neverjetno. V čem je fora? A so notri same matematične formule al kaj? :hmm:
cyc Objavljeno April 23, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 23, 2004 Ja, Lucky. Teksture niso shranjene kot slike (kar sicer zavzame veliko prostora), pac pa so opisane z algoritmi, funkcijami. Ampak nic bat, ko igro zazenes se zadeva najprej posteno zamisli za kako minuto, potem se pa po hitrem postopku zgenerirajo teksture in v swap fases kakih 300MB ;) Se sicer vidi, da je kaj nerodno/leseno, recimo streljanje, ampak kot receno, hudimano impresivno je to zapakirati v slabih 100kB :D In potem ko naredis screenshot, zavzame le-ta nekajkrat vec kot igra, ki si jo zagnal ;)
hotschko Objavljeno April 23, 2004 Opozori Objavljeno April 23, 2004 men pa izjemno počasi deluje, čeprav sem nad HW zahtevami P4 2.4GHz 512 Mb RAM ATi 9500 WinXP :? :hmm: ... any idea ?
SiR Objavljeno April 23, 2004 Opozori Objavljeno April 23, 2004 A mi lahko nekdo v malo manj tehničnem žargonu razloži, kako je mogoče narediti eno tako zadevo. Meni itak, da ne dela, ampak sem si pa demote ogledal. Pa že to je za 64 kB neverjetno. V čem je fora? A so notri same matematične formule al kaj? :hmm: ja. podobna fora je recimo fraktalna kompresija za digitalne slike. Seveda je nihče trenutno ne uporablja, ker je licenca za tisto znanost prekleto draga. Načeloma pa naj bi bila totalno ultimativna tehnika .
Thundercat Objavljeno April 24, 2004 Opozori Objavljeno April 24, 2004 drugič pa vsaj prvo objavo preberi ... ti je cyc lepo napisal, "Geforce4 ali ATI Radeon 8500 " ... imaš kaj od omenjenega? mam geForca 4 s 64 MB .... očitno je premalo...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se