simonsi Objavljeno Oktober 28, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2006 Odstraniš pokrov ventilov in pomeriš z merilnimi listki. Za natančnejši postopek se obrni na service manual ali pa kaj konkretnega vprašaj. :)
albin Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 (popravljeno) imam eno al pa dve vprašanji. Najprej prvo, mal smešno: imam (par dni) Fzs model 2003 pa me zanima kok se nastav ura? :? niti pod razno mi ne rata. Zadnjo gumo imam dunlop d220. Pa premišljujem katera guma bi bla najboljša za spredi?? :hmm: ka pravte.... hvala Popravljeno April 12, 2007. Popravil albin
Thundercat Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 uro se nastavi tako da oba gumba držiš, reset in unga za naštimat km...pa imej števec Km na skupnih kilometrih... glede gume, jaz mam spredaj Dunlop Qualifier in zadaj d220, brez težav ali pripomb :D
Frips Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Ali pa D208 :D Ali pa obe michelin pilot. Samo pol rata ful plužen. Obe strani plastike od spodnje špice sem že pobrusu :hmm:
Gallus Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Ali pa obe michelin pilot. Samo pol rata ful plužen. Obe strani plastike od spodnje špice sem že pobrusu :hmm: ... pazi ... sem ti zadnjič povedal katera je naslednja faza ... O:-)
Fresh_ales Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Mene pa zanima, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu rabljenega motorja Yamaha Fazer 600 Obstajajo kaksne stvari ki jih je fino "pregledati"? Mogoce celo odpeljati motor na servis da tam kaj pregledajo? Kupil bi rad Fazer-ko, a se mi zdi nova malo draga... :closedeyes:
Frips Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Mislim, da fejzerka nima nobenih posebnih/skritih težav. Pač moraš pogledat iste stvari kot pri vseh rabljenih motorjih.
Fresh_ales Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 :? V zivljenju se nisem kupoval rabljenega motorja.... :blink:
Frips Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 (popravljeno) Preberi malo tole temo .) Lahko me kontaktiraš na PM tudi. Popravljeno April 13, 2007. Popravil Frips
mirc Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 A ima kdo mogoče na stari fazerci namontiran GIVI Wingrack nosilec za tri kufre? Če ima kdo kaj podobnega kot je spodaj bi prosil za kakšno slikco, kako so rešeni problemi z smerokazi, sem nabavil rabljenega, pa mi ni čisto jasno kako bi najlažje vse skupaj zmontiral. Hvala, Miran. [attachmentid=96206]
2384nsdf83 Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 Mene pa zanima, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu rabljenega motorja Yamaha Fazer 600 Kupil bi rad Fazer-ko, a se mi zdi nova malo draga... Kupuješ FZS 600 ali FZ6 ? Če FZ6, potem itak nisi v pravi temi ...
march Objavljeno Maj 24, 2007 Opozori Objavljeno Maj 24, 2007 Zdravo! jaz moram menat zobnike in ketno pa bi dal pri mašini za en zob manjši zobnik (če se ga da dobit), da bi imel večje pospeške ker mi je že pršvoh! zanima pa me če je kdo že to naredil da vidim kako se to obnese v praksi, pa kakšna je kaj končna! lp
fazerer Objavljeno Maj 24, 2007 Opozori Objavljeno Maj 24, 2007 uporabi kaksnega od programckov, ki jih dobis na netu brezplacno vstavi svoje podatke v programcek ali najdi ze izdelane podatke o svojem motorju in jih malo korigiraj, pa bos dobil vse odgovore na zastavljena vprasanja. en lusten programcek je mislim da geardata s katerim dobis pregledno sliko moci in hitrosti v odvisnosti od prestav in obratov... malo se poigraj. Zdravo! jaz moram menat zobnike in ketno pa bi dal pri mašini za en zob manjši zobnik (če se ga da dobit), da bi imel večje pospeške ker mi je že pršvoh! zanima pa me če je kdo že to naredil da vidim kako se to obnese v praksi, pa kakšna je kaj končna! lp
Frips Objavljeno Maj 25, 2007 Opozori Objavljeno Maj 25, 2007 Zdravo! jaz moram menat zobnike in ketno pa bi dal pri mašini za en zob manjši zobnik (če se ga da dobit), da bi imel večje pospeške ker mi je že pršvoh! zanima pa me če je kdo že to naredil da vidim kako se to obnese v praksi, pa kakšna je kaj končna! lp Jaz imam tako. Prvi zobnik je za en zob manjši. Obnese se 1A, prestavna razmerja se skrajšajo saj se mašin hitreje zavrti v obrate,končna se zmanjša za ene 15km/h po števcu. Sicer pa me končna ne zanima,heh.
Sanda7 Objavljeno Maj 25, 2007 Opozori Objavljeno Maj 25, 2007 tundercat je to tud naredu materjal je nabavu pr simčiču u nov goric,vendar se je tam zaprlo in sedaj sodeluje z vulkanizerjem v cerknici,bojda full ugodno,tko da ti predlagam da se pozanimaš za cene pri njemu vulkanizerstvo tone šega-cerknica
Frips Objavljeno Maj 25, 2007 Opozori Objavljeno Maj 25, 2007 BTW: Trgovina "ex Simčič" še dela v NG. Edino lastnik se je zamenjal, tako je g.S meni potrdil prejšnji teden.
Thundercat Objavljeno Maj 25, 2007 Opozori Objavljeno Maj 25, 2007 Zdravo! jaz moram menat zobnike in ketno pa bi dal pri mašini za en zob manjši zobnik (če se ga da dobit), da bi imel večje pospeške ker mi je že pršvoh! zanima pa me če je kdo že to naredil da vidim kako se to obnese v praksi, pa kakšna je kaj končna! lp jaz sem zamenjal...pospeški so občutno boljši, gre rajši na zadnjo :naughty: ...končna okoli 20 manj.....vleče lepše v klance, v dvoje tudi lepo....tudi 6 prestava je bolj odzivna, kar je zame zelo pomembno, da ni treba toliko menjavat...je pa res da voziš na okoli 1500-2000 več obratih....
march Objavljeno Maj 26, 2007 Opozori Objavljeno Maj 26, 2007 velik informacij sem dobil, tako da bom še mal premislil. pol pa v nabavo. hvala
march Objavljeno Maj 27, 2007 Opozori Objavljeno Maj 27, 2007 saj mislim sam zamenat, sej tud servise sam delam pa tko naprej, ker ni nobena umetnost!
Frips Objavljeno Maj 27, 2007 Opozori Objavljeno Maj 27, 2007 :slap: hotel sem reči, da ti kar zamenji, ker ti ne bo žal :D
march Objavljeno Maj 29, 2007 Opozori Objavljeno Maj 29, 2007 naročil RK-verižni set z enim zobom manj na sprednjem zobniku (14) in Lucas zavorne ploščice! :D set: 130€ ploščice: 20€+20€
Fresh_ales Objavljeno Julij 7, 2007 Opozori Objavljeno Julij 7, 2007 vprasanje.... ali obstaja moznost, da bi pri fazerci vzel iz auspuhev ven dusilc ali kaj podobnega? mislim.... na kaksen nacin bi (ce sploh mozno?) da bi se motor bolj drl, ampak brez menjave auspuha ali kakega rezanja... obstaja mogoce kak dusilc ki se ga enostavno vzame ven??? in potem spet nazaj notr da, ce je treba? :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se