Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ice

Yamaha FZS 600 Fazer

Recommended Posts

premza

Kako zgleda vožnja s kovčkom na doma narejenem nosilcu?

Pri normalni vožnji se ne pozna, vsaj tja do 180km/h ne, kot da ga ni gor. Naprej nisem sprobu. Malo se pozna pri počasni vožnji do 70km/h in bočnem vetru, ampak ni sile. Katastrofa pa je tresenje balance (shimmy). Če sem brez kovčka pri 70 še lahko spustu balanco (sicer se je tresla, ampak ko je hitrost padla, se je umirila) pa mi zdaj kaj takega niti na misel ne pride. Ko sem jo za test spustil je začela v trenutku opletat. Opletanje se je bliskovito stopnjevalo. Po nekaj trenutkih je začelo motor povsem nekontrolirano metati sem in tja. Če je ne bi hitro in močno zagrabu, bi se skipu.

A je pri original nosilcu to tud taka pizdarija :? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Kako zgleda vožnja s kovčkom na doma narejenem nosilcu?

Pri normalni vožnji se ne pozna, vsaj tja do 180km/h ne, kot da ga ni gor. Naprej nisem sprobu. Malo se pozna pri počasni vožnji do 70km/h in bočnem vetru, ampak ni sile. Katastrofa pa je tresenje balance (shimmy). Če sem brez kovčka pri 70 še lahko spustu balanco (sicer se je tresla, ampak ko je hitrost padla, se je umirila) pa mi zdaj kaj takega niti na misel ne pride. Ko sem jo za test spustil je začela v trenutku opletat. Opletanje se je bliskovito stopnjevalo. Po nekaj trenutkih je začelo motor povsem nekontrolirano metati sem in tja. Če je ne bi hitro in močno zagrabu, bi se skipu.

A je pri original nosilcu to tud taka pizdarija :? :blink:

Da.

lp, D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
A je pri original nosilcu to tud taka pizdarija :? :blink:

je, ampak vsaj pri meni ni bilo tako zelo močno ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
je, ampak vsaj pri meni ni bilo tako zelo močno ...

Tvoja je bila opremljena s "stabilizatorjem"... :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

tudi meni balanca fajn opleta še posebej ko je kovček gor...a je zadevo mogoče ublažiti s stabilizatorji...mogoče pomagajo uteži(na koncu balance)....

drugače sem pa v zadnjih dveh dneh študiral zračne tokove čez premajhno šipco....skoraj obvezen bi bil nakup dodatne šipce turing ali mogoče sport modela...ker dobivam veter direkt v čelado in mislim da bi bila zadeva več kot zaželena.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ker se ocitno nobenemu ne da definitivno pozanimati kako odpraviti shimmy predlagam pregled doticne teme, katera ze obstaja. da ne boste odkrivali tople vode . FUCKING AGAIN! :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

TC glede šipe se popolnoma strinjam s teboj sem malo prejle mal pogledala FZS od strica ista k tvoja ampak je šipca res majhna že na moji tastari je orginal bolša kot na tvojem modelu sploh pa zdaj ko mam jaz na svoji višjo šipo je pa full razlike.Po moje bi blo treba res kaj zamenjat.Ej zadnič k smo se srečali v PO sem slišala za menoj full dobr zvok in pogledam nazaj in vidim tebe,res imava lep zvok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat
TC glede šipe se popolnoma strinjam s teboj .Ej zadnič k smo se srečali v PO sem slišala za menoj full dobr zvok in pogledam nazaj in vidim tebe,res imava lep zvok.

ja šipco bom menjal ...zdej samo zbiram info katero pa kje jo vzet....glas se mi zdi zdej ko ga nisem vozu toliko časa prov dobr :yea2:

po moje se ga bom navadu čez par voženj in bo vse spet normalno....

pa kaj se ti misliš kej s fazerko vozt al boš sam na zadnjem zicu lenarla.... :angry: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
peco

O keri seriji šipce pa je tukej govora? :hmm: :hmm:

(sport, touring.....)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat
O keri seriji šipce pa je tukej govora? :hmm: :hmm:

(sport, touring.....)

razmišljam o Mra sport modelu...taka kot je na sliki...modre barve seveda....

Ice pa je na svojo mašino dal turing model...ta naj bi bila še višja(okoli 5-7 cm višja kot original)....ta sport model pa ima vseeno bolje narejeno za odvajanje zraka saj je po sredini dvignjena pa tudi večja kot original....

post-4-1082836793.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

Danes opravil servis pri 10.000 km...pa zračni filter je po novem gor K&N....Binca :notworthy: mi ga je servisiral sva se vse lepo pomenla :D .....zamenjal mi je tudi zadnje ploščice ker so bile čisto pri kraju...očitno preveč bremzam z zadnjim žlajfom.... :o

motor ima s filtrom malo bolj globji glas po 5.000 obratih pa tudi malo prej začne vlečt...če ni to vse v glavi... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator
Danes opravil servis pri 10.000 km...pa zračni filter je po novem gor K&N....Binca :notworthy: mi ga je servisiral sva se vse lepo pomenla :D .....zamenjal mi je tudi zadnje ploščice ker so bile čisto pri kraju...očitno preveč bremzam z zadnjim žlajfom.... :o

motor ima s filtrom malo bolj globji glas po 5.000 obratih pa tudi malo prej začne vlečt...če ni to vse v glavi... :D

Si kaj frgazarje stelal ali si samo filter notri dal?

Jaz sem danes pregledal svecke in ugotovil, da motorcek premalo bencina dobi, tko da bo treba dat frgazarje nastelat, pol se bo pa upam, da kaj poznalo :)

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat
Si kaj frgazarje stelal ali si samo filter notri dal?

ja mi jih je naštelal...priklopil na napravo in se pri tem delu zamotil 10-15 minut.....sicer da se razumeva...zaradi tega motor ni dobil 15 konjev....gre za majhno a kljub temu občutljivo spremembo.....dobra stvar filtra je predvsem v življenski dobi.....sem hotel še oljni filter dat od K&n(ta naj bi bil cenejši kot original od yamahe-pa še kromiran je) pa jim jih je zmankalo...tako da to pride drugič.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
ja mi jih je naštelal...priklopil na napravo in se pri tem delu zamotil 10-15 minut

To je bla samo sinhronizacija. Če se menja izpuh in/ali filter je treba spreminjat igle (višino-obliko) in menjat dize. Za to pa je treba vplinjače dol vzet in razdret! B)

Aja, a sem že povedu, da so tole ene sklepi... :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza

A ima kdo na Fazerju gume Dunlop D205 oz. D220?

Razmišljal sem o D207 oz. D208 pa se bojim, da so premehke. Sedaj imam Bridgestone BT-57 (skor hin) pa čisto dovolj držijo. Motor gre do polnega nagiba in še imajo rezervo. D208 so še mehkejše in se mi zdi, da so tako mehke gume na Fazerju nepotrebne, zato sem začel razmišljati o D220. Ne bi se pa rad drsal po cesti. Menjanje vsakih 4.000km mi pa tudi ne diši!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

tudi sam imam gor še original Bridgestone pa gredo h kraju.....bo potrebno menjat...o tem kaj bom dal gor še nisem razmišljal....bt-jke so zdržale 10.000 km...tako da mogoče dam iste gor...če pa ne pa Dunlop...katere pa še ne vem.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

Mene pa zanima kater model gum recimo dunlop al pa bridgeston za FZS so po sredini bolj trše po robovih pa bolj mehkejše.Nekaj takega si bom mogla omislit ker D207 grejo prehitro.Drgač se mi zdijo pa orginal bridgeston kar uredu tja do 9.000km kar držijo

Share this post


Link to post
Share on other sites
peco

Glede telih gum za Fazerja.

Če je kdo bral Motorista, so ble v zadni številki predstavljene gume Dunlop D252, katere naj bi ble razvite za novega Fazerja.

A kdo ve kej več o njih. :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
fazerer

na tastarem fazerju (na prvi razlicici, kako sem cuden, sej to je tema o tem mopedu) sem imel original bridgeston bt in nekej, potem pa sem sel na dunlop d207. ce primerjam ti dve gumi bi se rajsi vozil po prvih, vendar so precej drazje (japanci). se mi zdi da bt primejo bolje in je obraba manjsa. z d207 sem jih komaj naklepal 10k, s bt pa cca 12k. na novem (1000) pa vozim metzeler, mislim da Z4 in jih bom vozil tudi od menjave dalje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
bridgeston bt in nekej, potem pa sem sel na dunlop d207. ce primerjam ti dve gumi bi se rajsi vozil po prvih, vendar so precej drazje (japanci). se mi zdi da bt primejo bolje in je obraba manjsa. z d207 sem jih komaj naklepal 10k, s bt pa cca 12k.

Tole sem rabu. Skoz sem mislu, da D207 bolj grabijo kot BT-57... :unsure:

Bom dal zdaj gor D207. Tud če bodo malo manj grable kot BT-57 (ki za Fazer že kar preveč grabijo) bom zadovoljen. Pa če zdržijo skor 10.000km bo super, čeprav zelo dvomim (oblubim pa, da jih bom šapru O:-) ). BT so mi zdržale 7.000km :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marvin

Mislim, da je treba debate okol tega koliko katere gume zdržijo, vzeti z veliko rezerve. (ja saj govorim o obrabi na stari FZS600 - zato ta tema)

Razlog? Neenake okoliščine pri preizkušanju!

Namreč že če gledamo enega samega voznika in isti motor se zadeva lahko razlikuje. Vem iz lastnih izkušenj, prva zadnja guma D207 mi je zdržala okoli 9000 km, naslednja samo okoli 5000 - 6000 (isti motor - FZS600). Se mi zdi, da je Hotschko nekoč izjavil, da s časom desnica postaja pogumnejša. Najbrž bo držalo.

Torej so vse omenjene primerjave obrabe gum pri različnih voznikih še toliko manj verodostojne. Nekateri navajajo z D207 samo 3000 km, spet drugi tja do 12000 km; go figure...

In si s tem ne moreš dosti pomagati, celo sklepaš lahko da bo agresiven voznik celo s tršo gumo npr. D220 naredil manj km od začetnika z D207. Podobno velja za primerjave z BT-57 ali drugimi.

Nazadnje si rečeš, da pri gumi ne boš šparal in kupiš raje D207 (namesto D220- Premza!), pa čeprav gre samo za tamalega Fazerčka, saj najmanjši kreš stane bistveno več od tiste razlike v ceni/obrabi.

Evo, mojih 5 evrocentov na to temo...

LP, Marvin

Edited by Marvin

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
Hotschko nekoč izjavil, da s časom desnica postaja pogumnejša. Najbrž bo držalo.

ja res je ... moje zadnje D205-ke so na istem motorju zdržale

14.000 km

11.000 km

9.000 km

8.000 km

8.000 km

sprednje pa

18.000 km

16.000 km

14.000 km

desna roka in način vožnje imata kar dosti pri tem, koilko kilometrov guma zdrži !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator
Tole sem rabu. Skoz sem mislu, da D207 bolj grabijo kot BT-57... :unsure:

Bom dal zdaj gor D207. Tud če bodo malo manj grable kot BT-57 (ki za Fazer že kar preveč grabijo) bom zadovoljen. Pa če zdržijo skor 10.000km bo super, čeprav zelo dvomim (oblubim pa, da jih bom šapru O:-) ). BT so mi zdržale 7.000km :?

BT57 zelo grabi :? Men se to se zdalec ne zdi. Jaz mam zadaj gor 207RR in se mi zdi dost boljsa guma. Bo pa po obcutku zdrzala manj kot bt.

Premza, dvomim tudi, da ti bo dunlopka zdrzala vec kot bridgestonka. Z bt57 je veliko folka delalo po vsaj ca. 10 kkm, z 207 pa vecina precej manj.

fazerer ti je napisal, da je naredil z 207 10 kkm, ampak tudi, da z bt57 12 kkm! Ti si pa z bt57 naredil 7kkm?! Koliko lahko potem pricakujes od 207? Najbrz ene 5 kkm.

lp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!