Mopedist Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Pozdravljeni! Imamo tudi Seniorja,Juniorja,E90,BT-ja,itd. LP
beno Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Huda zadevica :OK: Kje se pa kej vozite z tem? Na kaksnih progah? Kok ma kej koncne pa pospeskov?
Mopedist Objavljeno Maj 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Glede hitrosti nevemo,pospeški so dobri.Zaenkrat je gor mašina od 15SL ne od D6-ke.Cilinder bomo pa kmalu dobili in 6 prestav.Za enkrat se še ne peljemo po progah.
denZ Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 kak pa je kaj v ovinkih.......pa nekam mali se mi zdi :unsure:
Jerry_exc Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 zgleda noro :OK: pa mav neudobno :huh:
Mopedist Objavljeno Maj 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Dobr se drži ovinkov.Taka je pač D6-ka
HAWKey Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 zakon stvar.... upam da še gor kak zic pride :lol1: :D
LUCiNhO Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 kak je svetovni ne :yea2: :yea2: :yea2:
x_darc Objavljeno Maj 7, 2004 Opozori Objavljeno Maj 7, 2004 Keri letnik je to? Drugače pa vrei zgleda :OK:
OrkAA Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 Ma pa na balanci fajne rore za nasadit se :)
Valentin Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 (popravljeno) Samo tale geštel in zadnje vilice iz prešane pločevine pa ni bogve kaj... Popravljeno Maj 8, 2004. Popravil Valentin
Zok Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 (popravljeno) Samo tale geštel in zadnje vilice iz prešane pločevine pa ni bogve kaj... ce je bilo dobro za svetovno prvenstvo GP 50, bo dobro tudi za dirke starodobnikov - drugo kot to tako v skupini 50 cc Sport tako ali tako ni dovoljeno, ce ni dirkalo ze v sestdesetih/sedemdesetih letih v 50 cc klasi. replika pac. pa se ojacano je. in stavim, da se da s tem bolidom in z D6 masino postavit na stezi boljsi cas kot z X9 500! :naughty: :devil: O:-) Popravljeno Maj 8, 2004. Popravil Zok
Valentin Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 V mladih letih sem imel eno sfrizirano APN-ovo mašino na geštelu od 3-brzinca. Do konca pobrušen cilinder, posebej ulit bat z L obročkom, uplinjač Delorto 24. Je letel blizu 100. Take moči zadnje vilice iz prešane pločevine niso preveč dobro prenesle, zato so se skrivile, pa še ene parkrat mi je potrgalo vijake na zadnjem zobniku. Je pa res, da kakšnih ojačitev ni bilo pa nobenih... :hmm:
Zok Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 na mojem sem menjaval zadnje vijake na zobniku na vsaka 2 tedna, ker mi jih je enega za drugim potrgalo. potem sem dal 13ke s pobrusenimi glavami not, in matice na zunanjo stran, pa je bil mir. :) imel sem ze novejsi okvir (APN6S, brez aftermarket ojacitev), kateremu sem prvo, ko sem ga dobil, menjal puse, potem pa je laufalo skoraj dve leti, na koncu pa je okvir ze res bil rahlo zvit. pa na voznji se s tistim vzmetenjem ni kaj dosti poznalo. :P
PSI_Hunter Objavljeno Maj 8, 2004 Opozori Objavljeno Maj 8, 2004 hmm a bi se dal komu prlimat slikco od seniorja tle gor? (po moznosti real life, ne z neta; ce kdo se ima kaj podobnega doma)
Mopedist Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 Še za tiste k hočte Seniorja vidt Izpuh je originalen razen dušilca,mašina je trenutno od E90.Imamo tudi od Seniorja cilinder.
simonsi Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 Kaj pa primarni zobniki, so od APN al od CTX-a oz E90? BTW :yea2:
Mopedist Objavljeno Maj 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 V mašini so tko kot v E90 ali pa APN.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se