Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


Priporočene objave

Objavljeno

6000+ sit ni tako dosti??

Če je "papirnat" zamenjaj, če ne pa operi, posuši, spihaj in krepko naolji. Naknadno ga popivnaj z krpo in stvar je kot nova.

Objavljeno
Sicer niso tako dragi, lahko ga pa tud spihaš, odvisno tud kake vrste je...

Najslabše, kar lahko narediš z zračnim filtrom (ne glede nato, ali je "papirnat" - zamenljiv, ali "gobast" - pralen) je, da ga spihaš z zrakom iz kompresorja. S tem poškoduješ drobne opne v filtru in ti agregat vsesava fino polirno zmes - vse se sveti, samo obraba se pa poveča nekaj-kratno!

P.S.

Lahko replicirate kakor hočete, samo to vem iz lastnih izkušenj :? .

Objavljeno

Pri kawasakiju sem spulil ven papir in čez ohišje napel najlonko... zadeva je delala.

LP

Objavljeno
Pri kawasakiju sem spulil ven papir in čez ohišje napel najlonko... zadeva je delala.

Noben, vsaj približno pošteno naštelan agregat za normalno uporabo (s filtrom), brez filtra (kar najlonka je) ne dela normalno :!:

Objavljeno
Pri kawasakiju sem spulil ven papir in čez ohišje napel najlonko... zadeva je delala.

Noben, vsaj približno pošteno naštelan agregat za normalno uporabo (s filtrom), brez filtra (kar najlonka je) ne dela normalno :!:

Walda... še avspuh mal odpreš pa frgazarje naštelaš pa bo res nenormalno bolš vlekl :D

Pri teh cenah filtrov se itak bolj splača pri louisu naročit K&N (oz. kopijo)... cena je ista, pa mir je za nekej časa... spucaš z nafto pa gasaaa...

Meni je najlonka delala OK... ne štekam pa olja čez kao spucan papirnat filter...

LP

Objavljeno

meni se ne zdi pametno da se zračni filter čisti. Zato kr mora motor dobit dovol zraka za svoje delovenje!!! Če lafaš tud full dihaš motor je pa isto in mora met dobr dovod zraka!!! pa še itak da niso dragi!!!!

To je moje mlenje!!

Objavljeno
A se splača ali je bolš kupit novega ???

Izkušnje, mnenja,...,predvsem pa kako oz. z čem se ga čisti!!!

A imaš servisno knjigo?

Ali v njej piše zamenjaj zračni filter?

Jaz ti predlagam, da ne šparaš pri tašnih stvareh kajti trenutno boš malo prišparal, dolgoročno gledano pa naredil zgubo!Odločitev je pa še vedno tvoja.

LP VIKING

Objavljeno

A da filtri niso dragi?! Za mojo Yamaho je filter nekaj čez 8k SIT, not sta pa DVA! Men se to zdi velik, no, samo jih bom pri naslednjem servisu vseeno menjal.

Objavljeno

kupi K&N,BMC,Champion ali podobne filtre...... najkasneje po tretjem ciscenju zacnes varcevati denar.

Objavljeno

Eh filter... Tud če ga ne bi blo. Navaden komercialni trik s katerim industrija še za par dolarjev oskubi potrošnika. Povejte kdaj ste se nazadnje vozili po blatu?

Objavljeno
Tud če ga ne bi blo. Navaden komercialni trik s katerim industrija še za par dolarjev oskubi potrošnika.

Jaz ga bom vseeno kar pustil na svojem mestu. Tistih muh, ki jih vsakih nekaj tednov poberem s filtra pa res nebi skozi fergazerje in mašino spuščal, da o drugih potencialnih tujkih ne govorim... :wink:

Objavljeno

če je zračni filter v KLR-ju penast potem je uporaben toliko časa, dokler se od pranja ne potrga ali na dotik izgubi mehak občutek.

kupi tekočino za čiščenje zračnih filtrov, gor so navodila kako se uporablja in pa sprej ali tekočino za mazat filter, tako si 100% da te ne bo zajebaval, jaz sem pri svoji enduri prvič čistil filter po 3000 km, pa se nisem malo vozil po terenih,

jaz uporabljam motorexov air filter cleaner in pa motul spray za filter, drugače je pa vseeno katera firma je, ni razlik

verjetno si bom pa kupi šeen filter od TWIN AIR, da ko bo en opran in se bo sušil (2 dni) bo pač drug v motorju

Compo_filter.jpg

lahko pa pogledaš postopek mazanja na www.twinair.com pod TIPS

za KLR 650 tudi izdelujejo, uvoznik je pa TMR, dol pri Hrastniku- 03 546 85 89,

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede dyno jeta imam nekaj vprasanj:

- ali zadeva res deluje ? :o

- pridobis vec moci kot samo z izpuhom, verjetno je najboljsa kombinacija obojega?

- kaj pomeni to za :D zivljenjsko dobo motorja

Sicer pa lahko nasipate vse kar veste o tem

Objavljeno
Glede dyno jeta imam nekaj vprasanj:

- ali zadeva res deluje ? :o  

- pridobis vec moci kot samo z izpuhom, verjetno je najboljsa kombinacija obojega?

- kaj pomeni to za :D  zivljenjsko dobo motorja

Sicer pa lahko nasipate vse kar veste o tem

1. da, preverjeno na mojem motorju

2. da, najboljša je kombinacija in dober "tuning" vsega skupaj

3. pri mojem nič :D

Objavljeno

1. da,preverjeno na treh mojih motorjih (VF750C,FJ1200,GSF1200)

2. pravilno nastavljena kombinacija prinese najvec (odvisno kaj pricakujes)

3. zivljenska doba se v nobenem primeru ne zmanjsa; ce ni grobih posegov v masino,pomagas masini samo pravilno dihati.

dosedaj sem naredil na z.o. motorjih skupaj nekaj vec kot 130k km z dynojeti in ni bilo nobenih problemov.

Objavljeno

Za koliko pa se lahko pricakuje povecanje moci na stroju, hm ... kaj pa vem, ki ima 100 konjev? :wink: Nekaj sem bral da tudi do 10% samo meni se to nekam veliko zdi

Hotchko || Ice koliko je to prineslo dodatka na vajinih masinah?

Verjetno ti mora zadevo namestiti kak serviser, ki ima dynometer, kaj?

lp Loyo

P.S. Aja se najbolj pomebno. Videl sem da zadeva stane okrog $130. Koliko pa pri nas? ali kupujete v tujini kot sem nekje zasledil med posti?

Objavljeno
Za koliko pa se lahko pricakuje povecanje moci na stroju, hm ... kaj pa vem, ki ima 100 konjev? :wink: Nekaj sem bral da tudi do 10% samo meni se to nekam veliko zdi

Hotchko || Ice koliko je to prineslo dodatka na vajinih masinah?

Verjetno ti mora zadevo namestiti kak serviser, ki ima dynometer, kaj?

Meni so ga namestili po navodilih DynoJet-a za točno moj motor. Na konjih in končni brzini se ni poznalo nič, na navoru pri podn obratih, glasu in pospeških pa zelo :D, kar pa je zame tudi bistvo ... verjetno se da doseči vse, samo pravo kombinacijo in dobro štelanje je potrebno

P.S. Aja se najbolj pomebno. Videl sem da zadeva stane okrog $130. Koliko pa pri nas? ali kupujete v tujini kot sem nekje zasledil med posti?

Ne bi vedel, jaz sem ga dobil zastonj, ker sem dva motorja v 14 dneh kupil :), ampak menda bi bil okoli 50k SIT dve leti nazaj ... sedaj pa ... kdo ve ...

Objavljeno

loyo: moc in navor sta se povecala za cca.12% (vec v temi suzuki gsf 1200 s bandit); cena za stage III je pa bila takrat ATS 4.000.- (igle,dize in 2 filtra) brez dela.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Storm:

"Meni je najlonka delala OK... ne štekam pa olja čez kao spucan papirnat filter..."

Olje na filtru pomaga prefiltrirati se manjse delčke iz zraka - ti se dobesedno nalepijo nanj.

Sicer pa imam na Vespi pralen filter (kovinski), v osnovi ga samo prečistim z nafto, prepiham, nakapljam z oljem, znova montiram in stvar drvi.

Sem ga prvic (ne vem, kaj sem si pri tem mislil) ovil s kosom plenice, pomočene v olje (verjetno sem upal na čudežno prečiščenje zraka :roll: ), pa je bil efekt ta, da je motorju padla moč in je pil kot blesav. Odstranil krpico, pa je bilo vse po starem.

Objavljeno

Prvič sva menjala filter na VN pri 25.000km enkrat prej pa sva ga spihala in nov pride 10,000sit,kar pa ni glih pocen za moje pojme.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Že ko mi je Brrrrrrrm zaklenil temo(o čemer bi se dalo polemizirati!) bom pa tu vprašal ali se izplača montirat dynojeta na motor z ORIGINAL IZPUHOM?

Objavljeno
Že ko mi je Brrrrrrrm zaklenil temo(o čemer bi se dalo polemizirati!) bom pa tu vprašal ali se izplača montirat dynojeta na motor z ORIGINAL IZPUHOM?

definiraj "izplaca"; ce mislis kot plus pri moci masine proti dodatnim stroskom je odgovor "najbrz ne".racun je enostaven; kolikor lahko masina boljse "diha" (vecji pretok zraka) mora biti poskrbljeno tudi za odvod odvecnih izpusnih plinov,ce hoces doseci optimum na dano situacijo.

ce je vprasanje "ali je mozno" je odgovor "seveda,toda......".priporoceno bi bilo (skoraj ze obvezno),da se nastavijo tudi dize in igle na vrednost,ki bi potem korespondirala z originalnim izpuhom.dodane vrednosti,kam kako nastaviti jet kit,so vecinoma zracunane se vsaj na zamenjavo zracnega filtra.

ker pa je vecina originalnih "zracno pretocnih" sistemov tovarnisko nastavljena nekje na optimum (z manjsimi korekturami originalnih nastavitev lahko izboljsas izkopicek moci/navora za kaksen odstotek ali dva) je IMHO strosek prevelik.

ce menjas komplet zracni filter,jet-kit in (vsaj) lonec lahko masina bistveno bolje zadiha in bo izkupicek/dobicek pri moci/navoru vecji.ne pa pricakovati nekih cudezev; normalno je nekje 7-15% dodatne sproscene moci,odvisno od tipa motorja.

BTW.... temo ti ni zaklenil brrrm,temvec jaz.ce si prebral to temo ti bo tudi jasno zakaj.

Objavljeno

Koliko % bi se pa lahko dobil le z filtrom in naštelanim frgazerjem?

Oz. ali bi se na 2T 125-ki opazila razlika?

Objavljeno
Koliko % bi se pa lahko dobil le z filtrom in naštelanim frgazerjem?

Oz. ali bi se na 2T 125-ki opazila razlika?

za 2T niti ne vem,ce obstajajo kiti.poglej na njihov hp,je nekje spredaj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!