Skoči na vsebino

Tuning gus kita


MotoRossi

Priporočene objave

Jo,

mal me zanima kok se kaj (v praksi) pridobi če bi pobrusil navadn polinije gus kit na enem NRGju (Lc).

Po specifikacijah sta si navaden in močnejši gus (polinijev) kit enaka, torej je fora sam v celindru (ker bat je isti).

Za kok bi se ga dal pobrusit, pa kak se zadeve lotit? Delu bi jest sam, mam že prakso iz tomosov, sam tam ni blo aklih, kak je blo je blo, tlele pa lohk stran vržem 30jurjev k za hec, tam si dubo pa dve štirke cele za 30k sit.

Torej hvala za help

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kanali morjo bit cist simetricni, pa nemores to rect npr. bom pa 1mm pobruso ker to mors mal preracunat pretok pa tak da to fain dela pol!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš sam brusit kanale prvo preračunaj kolko, pa kje boš pobruso!

Pol si naret šablone take da jih boš v cilinder nalimo in pol sam pobrusiš lepo in vse je simetrično!

Pa če misliš kaj zlo velik brusit mors povecat fi pri izpuhu in to pri cilindru najbols da das 28 fi, pa tak ko je zavoj dusilca mors tut povecat! Pa če nima cilinder mostička pri izpušnem kanalu ni pametno velik brusit ker ti obrocke not potegne oz. zagrabi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s poliranjem ne dobis nikoli cca 5 konjev, kvecjemu 1 konj pa se to ne

In kaksen je cilj poliranja in brusenja, ce ne velika pridobitev na konjih?

Vecja poraba???!?!?!? :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

' date='16 May 2004 @ 22:58'] na servisu je reko drugače tak da nevem ne

predvidevam, da ti je on poliral... :lol1: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaksen je cilj poliranja in brusenja, ce ne velika pridobitev na konjih?

Vecja poraba???!?!?!? :wacko:

odvisno kolko je zate ta VELIKA pridobitev .)

poliranje, to so že detajli, brušenje je pa drugo.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Frizura" cilindra te stane približno 5.000 SIT pri nekomu, ki ZNA to delati in ki VE kaj dela.

1. Če hočeš, da ima motor več moči, moraš v valj spraviti več mešanice goriva in zraka.

2. Če je dovolj velik uplinjač, potem točka 1. ni problem.

3. Da spraviš v enakem času več goriva v valj, mora PREJ začeti sesati

4. Da gredo vsi izpušni plini iz valja, mora izpušni del takta dlje trajati (se prej začeti) ali pa je potrebno povečati presek izpuha.

4.1. Če se začne izpuh prej pomeni, da se bo krivulja moči in navora premaknila v višje vrtljaje, ker sila eksplozije, ki deluje na bat, prej pojenja.

4.2. Če pa pustiš zgornji rob izpušnega kanala pri miru in povečuješ presek, se pa pojavi težava z zatikanjem batnih obročkov, oz. uhajanjem v kanal. Tukaj je IZREDNO pomembna oblika izpušnega kanala.

4.3. Podaljševanje izpuha s tem, da bi spodnji rob nižali, ne pride v poštev, ker bo potem v fazi polnjenja valja, šla mešanica goriva iz pretočih kanalov že v izpuh.

Da se narediti sledeče in se pri tem kaj naučiti:

1. Valj privijačiš na blok motorja brez glave. Bat mora biti na ojnici, je pa enostavneje, če je bat brez obročkov.

2. Obračaš motorno gred in na notranjo steno valja rišeš linije zgornje mrtve točke, spodnje mrtve točke, prekrivanje pretočnih in izpušnega kanala.

3. Pri obdelavi kanalov se potem naslanjaš na te maksimalne točke.

A sem kaj pomagal?

lp

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaksen je cilj poliranja in brusenja, ce ne velika pridobitev na konjih?

Vecja poraba???!?!?!? :wacko:

Ne pri brušenju se dobi na moči, pri poliranju pa zelo malo skoraj nič ker polira se ponavadi ko je cilinder pobrušen do konca in ma cca. 20 KM, prej pa je poliranje skoraj brez pomena!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js bom mogoč dau zdj porting kanalov na airsalu nardit, motor bi nej meu pri enakih obratih več moči, izpuh ostane enak, možno je pa iz tega "bogega" airsala nekje 20KM iztisnit, seveda ob ostalih komponentah kot so fergazer...

aja, porting pride 5k, to pomeni da maš za 40k cilinder ala evo hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce roost :)

Sem ga ze nekaj spraseval pa je rekel, da nima pravega orodja za orenk tuning(izpušni&pretočni kanali).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga ze nekaj spraseval pa je rekel, da nima pravega orodja za orenk tuning(izpušni&pretočni kanali).

Tocno ja sem se jaz tudi zdaj spomnil :) Em....mogoce PSI_Hunter mogoce pinjas koga pozna...Vprasaj malo okrog :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tocno ja sem se jaz tudi zdaj spomnil :) Em....mogoce PSI_Hunter mogoce pinjas koga pozna...Vprasaj malo okrog :)

za izpusn kanal ni panike, mam vso opremo, se pa zatakne pri pretocnih, kjer mi pa fali kotni biaks, (ja ja sej vem, ga bom nabavu hmalu :devil: ; k bo dnar :unsure: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AJOJ!!! Airsal z 20 konji? :kva2: Narisanimi. Ali pa poniji mogoče. Tovarniški dirkalen skuter s Piaggio motorjem, ima na kolesu (prednjem walyda!) 21 KS. Toliko jih uspe narediti tudi Kovič v Ljubljani. Ampak le na Piaggio motorju.

1. Minarelli, Yamaha itd se ne dajo spraviti na to moč. Sesalna pot - med uplinjačem in karterjem - je predolga.

2. Kolikor je meni znano (pa ne vem čisto vsega) ima Airsal 2 batna obročka

3. Če ima dva batna obročka pozabi na 20 KS. Trenje itd... nikakor!

4. Izpušni kanal MORA imeti prekat na sredini, ker ti gre sicer obroček adiiiiijooo.

5. Brez prekata lahko narediš isti presek na račun višine kanala, kar ti pa pobere vso moč v srednjih obratih.

LP

Duke

p.s.

Ne poznam nobenga, k bi znou iz p.... kozovc narest. Drži pa, da jih je že velik probal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Minarelli in Yamaha je isto (Minarelli je kupil licenco za izdelavo Yamaha motorjev), razen če si mislil vertikalno motor? No, iz te se pa očitno res nič ne spravi ven glede na to da nihče ne dirka z njimi :)

Mislim da je bil nekaj tednov nazaj prispevek od nizozemskega tekmovalca ki je povedal da je Malaguti ali nekaj podobnega, v glavnem Minarelli motor osvojil državno prvenstvo 2003 v konkurenci Piaggio? Še je upanje za Minarelli :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem posnetek od Runnerja ki je na dynotu sel 170km/h mislim da je bila XSH ali 3BR predelava...bo cime najdo posnetek ce se ga ma kje :) V glavnem ko vidite predelave Nemcev&Nizozemcev z 28mm Kenih fergazerji 142 dizami,Twin Air filtrom,tud z roost izpuhom :notworthy: :OK: in tako dalje.... lahko samo gledas in se cudis :) :yea2:

Pa se en graf runnerja tuned by 3BR

grafiektop.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti lahka na cilinder 47 fi al pa 47,6 daš zlo velik aftermarket batov ki majo en obroček al pa dva!!!!!!! Isto pri Airsal!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predelat gus v Corso je precej enostavno če veš kaj delaš. Corsa pa gus imate enake pretočne, samo izpušni je predelan.

Minarelli pa piaggio lahko dosežeta enake konje, samo več dela je potrebno pri minarellijih. Pač termodinamika ne gleda znamke...

Konkreten set za obdelavo pretočnih stane tudi 150K, to je strošek ki se nikoli ne povrne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa se....

ko se voziš pa te na rit vrže ko po gasu pritisneš :yea2:

ne pa tle ko čakam celo večnost da pride do 70 :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Prekat" je pa predvidevam tole (a ni prekat luknja :) :

Slika

P.S. Tole ima izredno malo cilindrov- Polini EVO, Malossi MHR, Airsal T6 (to je slika od Airsal), Hebo Manston, pa tudi italijanski curkček po imenu Athena Revolution. Na sliki se lepo vidi neizkoriščeno področje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!