KaMiKaZe Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 (popravljeno) ja pa se.... ko se voziš pa te na rit vrže ko po gasu pritisneš :yea2: ne pa tle ko čakam celo večnost da pride do 70 :doze: :lol1: Pa predelaj malo. Popravljeno Maj 18, 2004. Popravil KaMiKaZe
duke Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 ROBA! Od kje pa ta graf??? :lol1: Da ima skuter pri 7.000 o/min 22 KS? Ja mogoče s 125 ali 180 ccm. Ne pa 70 ccm. 70 ccm naredi te konje pri 12.000 ali več. Seveda se to nanaša na dirkalen motor, pripravljen po predpisih. 75 ali 80 ccm, z uplinjačem 21, 25 ali več mm, se seveda da spraviti na še večjo moč. Ampak dajmo raje ostati pri močeh za vsakdanjo uporabo, ki so, realno, s 70 ccm tam nekje do 16 ali 17 KS na motorni gredi, ob zelo civilnem hrupu. Pa še nekaj o "konjih" in KONJIH! Moč se meri na kolesu. Jasno. Podatek o moči, ki ga daje proizvajalec motorja, pa je vedno moč na motorni gredi. Kot vemo, je vmes kar nekaj stvari, ki zmanjšujejo moč na kolesu. Sklopka, prenos (veriga ali jermen), zobniki, ležaji itd itd. Izgube v prenosu so ocenjene na PRIBLIŽNO 12%. Torej: izmerjena moč 20 KS na kolesu ustreza moči na motorni gredi 22,7 KS. Duke
duke Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 ROBA! Pa pri 3.000 obratih naj bi tale zadeva imela 18 KS? Kje? Katera? Ajoj....skuter komaj spelje pri 6.000, kaj šele, da bi imel pri 3.000 take podatke.
_Roba_ Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 (popravljeno) duke klik mislim da je server down in se km/k ne vidi....samo se mi zdi da je to ta :)Se imam film ko gre runner 170km/h ce ne verjames vprasaj cimeta ga ma on tud...pa upam da se ma link od tega filma Popravljeno Maj 19, 2004. Popravil _Roba_
_Roba_ Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Evo video http://www.mobisux.com/album/data/500/25437dss_2002.wmv
M|t3k Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Mater... :OK: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :OK: Pa to je ziher 70ccm?? Fuck.. ko to gre :D
dj_runner Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 pa kaj si ti nor. Jaz bi najraje zdaj svojega v dravo vrgo :D :D
denZ Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 hjuuuuuuuuuuuuu ka si ti ja nor............70cc B) pa kako to dela :D :D :D :D
roost Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 :zzz: Na valju gre še moja kopačica 170Km/h. Namreč dinamometer (z valjem) nima upora, razen masne vstrajnosti. To pomeni da je dovolj nekaj malega več kot nič konjske moči za pospešit valj na svetlobno hitrost, le dovolj časa je potrebno. No, je tako če odštejemo upor zraka valja pa trenje v ležajih.
Ciko Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 kaj nimajo valji računalniško silo kontra smeri sukanja valja, da simulira veter itd. :?
roost Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 kaj nimajo valji računalniško silo kontra smeri sukanja valja, da simulira veter itd. :? Kje pa. Inercijski dinamometri merijo moč motorja tako, da iz pospeška valja določijo silo. Računalniško vodeno zavoro imajo lahko hidravlični dinamometri, te pa si lahko privošči komaj avtomobilska industrija.
psyho Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 potemtakem se lahko vidi samo moč motorja?? kok hiter pride do 100? ja kaj pa na tehničnem. potem bi tud tam letu motor z blokadam več?? ali pač.....
M|t3k Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Si ti to ziher?? Ker potem bi na valjčkih vsi skuterji pogrnili ko bi na tehničnega šli. Sej pa se bati ne morjo vrtet v vrtoglave višine 16 tisoč itd... In kolo tudi na valjčku brez gasa nima konstantne hitrosti, ampak kr hitro upada. Ne vem no.. Ker moj sem ziher, da ne bi prišel do 170 :D :D
M|t3k Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 PS: Danes se zvedel, da se bo dobil tudi Hebo pri nas :D :D :D Stupit ga bo mel. Če koga zanima :P
roost Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Skuterji imajo najpomembnejšo blokado na prenosih, ne pa na moči motorja. Ta blokada omeji hitrost, ne pa moč motorja. Tudi YZF R1 ne bi dosegel nevemkake hitrosti v prvi brzini! Moč pa je še vedno ista. Saj se na videu lepo vidi da se hitrost povečuje dok deluje variator, ko pride do 170 variator pride do max razpona, takrat se obrati dvignejo, tisti ki upravlja pa spusti gas ker če ne bi šeu motor v nadobrate kjer bi izgubil vso moč. Ne vem česa so se veselili, dolgih prenosov? Če bi dali še daljše prenose bi ta scooter šou 200, 300km/h.... p.s. Pa vem kaj govorim ker si nekega lepega dne nameravam sam zgradit dinamometer, in seveda sem se dobro pozanimal kako deluje ta stvar.
_Roba_ Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 p.s. Pa vem kaj govorim ker si nekega lepega dne nameravam sam zgradit dinamometer, in seveda sem se dobro pozanimal kako deluje ta stvar. Mas obiske zagotovljene :)
denZ Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 PS: Danes se zvedel, da se bo dobil tudi Hebo pri nas :D :D :D Stupit ga bo mel. Če koga zanima :P kdaj pa?
duke Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 ROBA! Ta motor, od katerega si graf poslal, NIMA 50 ali 70 ccm. Določene stvari pri motorjih z notranjim zgorevanjem so pač dejstva. In če praviš, da gre Runner 170 km/h ti verjamem. Runner, ki ima 125 ali več ccm toliko gre, če je ustrezno pripravljen. Na 170 km/h bi spravil tudi kakšnega 70 ccm in sicer pod naslednjimi pogoji: 1. vsaj 20 KS na motorni gredi 2. najdaljši prenosi 3. jermen originalne dolžine 4. nekdo te mora potegniti na vsaj 80 km/h 5. da nekdo pred tabo vozi in ti z avtom dela "zračno luknjo" Mater fantje, dejte se no mal na realna tla spustit in ne verjet hlih vsake bedarije, ki vam jo kdo reče ali pokaže. Neke "slikce" lahko vsak naslika. Na dinamometer natakne 350 ccm 4-taktni motor in potem to krivuljo pokaže in pravi, da gre tako njegov Solex. Duke
duke Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 Roba! Kar se Koopmansa tiče... oni vgrajujejo sisteme za vbrizge N2O, dušikovega oksida oz. smejalnega plina. 1000 € material, plus 5000 SIT polnjenje flaše, plus "gorenjskemu žepu neprijazni stroški" za bate, obročke, ležaje. Duke
_Roba_ Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 Nizozemci so nizozemci :) Jaz sem z svojim Teamom zadovoljen :)
dj_runner Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 ja se gre oni runner samo kak dolgo :hmm: :hmm: :?
PuBeC Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 ja samo kaj pa na konci ko prije na 170km7h tak neka zaruži?? :unsure: :unsure:
roost Objavljeno Maj 20, 2004 Opozori Objavljeno Maj 20, 2004 ROBA! Ta motor, od katerega si graf poslal, NIMA 50 ali 70 ccm. Določene stvari pri motorjih z notranjim zgorevanjem so pač dejstva. In če praviš, da gre Runner 170 km/h ti verjamem. Runner, ki ima 125 ali več ccm toliko gre, če je ustrezno pripravljen. Na 170 km/h bi spravil tudi kakšnega 70 ccm in sicer pod naslednjimi pogoji: 1. vsaj 20 KS na motorni gredi 2. najdaljši prenosi 3. jermen originalne dolžine 4. nekdo te mora potegniti na vsaj 80 km/h 5. da nekdo pred tabo vozi in ti z avtom dela "zračno luknjo" Mater fantje, dejte se no mal na realna tla spustit in ne verjet hlih vsake bedarije, ki vam jo kdo reče ali pokaže. Neke "slikce" lahko vsak naslika. Na dinamometer natakne 350 ccm 4-taktni motor in potem to krivuljo pokaže in pravi, da gre tako njegov Solex. Duke S tistim grafom je vse v redu in prav. Gre namreč za to: veliko dinamometrov (predvsem enostavnejših in starejših) preračunava število vrtljajev motorja iz podatkov o prestavnih razmerjih v menjalniku in prenosih motorjev z ročnim menjalnikom. Scooterji pa imajo avtomatski variabilni prenos, kar popolnoma zblodi tako preračunavanje obratov. Če bi hoteli pravilno merit obrate na scooterju bi to mogli izvest z senzorjem na npr: vžigalnem sistemu. Merjenje konjev pa je precizno, saj število vrtljajev motorne gredi nima veze s konji izmerjenimi na valju. Za doseganje čim višje hitrosti nekega vozila je najpomembnejše čim bolj zmanjšat upor zraka in kotalni upor. Saj se pri max hitrosti na motorju (s pravilno nastavljenimi in izbranimi prenosi) vsa moč motorja porabi za premagovanje prej omenjenih uporov. Ko se pogonska sila zadnjega kolesa izenači z nasproti delujočo silo uporov, motor neha pridobivati na hitrosti.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se