duke Objavljeno Maj 21, 2004 Deli Objavljeno Maj 21, 2004 Vajenec! A so potem številke na spodnjem delu grafa, tega "starejšega" dinamometra povsem irelevantne? Bojim se, da so potem tudi one na navpičnici. Že najenostavnejši dinamometri ti merijo obrate, ker je to več kot enostavno. Samo klemo na vžigalni kabel in je. Če je ta dinamometer tako "star" da niti odjema za obrate nima, potem tudi ne preračunava moči v odvisnosti od zračnega tlaka in temperature okolja. Tak stroj je uporaben kvečjemu za merjenje RAZLIKE ne pa za realne podatke. Nekaj je treba vedeti! Dinamometer ki PRAVILNO dela, bo izmeril enako moč motorju na 0 mnv ali pa na 3.000 mnv. Ravno v tem je fora, da kompjuter upošteva vse vrednosti, oz. pogoje testiranja. sicer bi ISTI motor lahko pri nizki temperaturi zraka, pokazal več moči kot pri visoki temperaturi, ker bi dobil več kisika in bi mu lahko dal več goriva. Ma nima smisla da to razlagam.... saj vemo o čem je beseda, ne? :zzz: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
roost Objavljeno Maj 21, 2004 Deli Objavljeno Maj 21, 2004 Kaj pa ma zdaj veze moč v odvisnosti zračnega tlaka in temperature?? Saj v vsakem primeru noben motor nima vedno neke enake moči, saj je to odprt sistem. Znati število vrtljajev, temperaturo zraka, tlaka zraka, temperaturo izpušnih plinov, vlažnosti....nam pomaga samo za nastavljanje in preverjanje stanja motorja, tako da ga lahko maximalno optimiziramo. Nobenega ne zanima neka teoretična maksimalna moč motorja, pač pa realna moč, katera nas bo gnala v hrib, tukaj in zdaj. Kaj so zate realni podatki? Kako valj meri moč je zelo enostavno. Na obodu valja je senzor kateri meri čas zasuka valja. Masna vstrajnost valja nam je znana, če se valj zasuče v neki enoti časa, je valj prejel toliko in toliko energije. Torej imamo energijo na enoto časa, J/s = W, KW, (KM). Če valj vrtiš z roko bo prav tako izmeril s kako močjo si deloval nanj, pa če prav nimaš obratov ne temperature izpušnih plinov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Maj 21, 2004 Deli Objavljeno Maj 21, 2004 Si ti to ziher?? Ker potem bi na valjčkih vsi skuterji pogrnili ko bi na tehničnega šli. Sej pa se bati ne morjo vrtet v vrtoglave višine 16 tisoč itd... In kolo tudi na valjčku brez gasa nima konstantne hitrosti, ampak kr hitro upada. Ne vem no.. Ker moj sem ziher, da ne bi prišel do 170 :D :D Ne bit tako zelo siguren :hmm: En je dal enkrat na valje merit SR-70 brez prenosov pa je dosego 140km/h. Zakaj na tehničnem ne pride do neomejene hitrosti? Ker ko mašina doseže določene obrate pač nima več moči, da bi se gred vrtela še hitreje (isto kot če v 1. goniš bicikl). Če bi prišlo do prevelikih obratov bi prišlo do prevelikega segrevanja in mašina bi ribnila. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
M|t3k Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Malo sem zabluzo, ampak sem isto mislil kot Tomozuki, da ma mašina svoje meje. Ker je blo prej malo čudno rečeno kot da ni nobene meje v obratih in pregrevanju :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
roost Objavljeno Maj 22, 2004 Deli Objavljeno Maj 22, 2004 Valji na tehničnem imajo neko zavoro ki od oka simulira upore. Vendar to je zelo približna zadeva, saj če bi hoteli simulirat realni upor zraka bi mogli imet koeficiene za vsak scooter posebej, za to pa bi rabli še vetrovnik. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se