Skoči na vsebino

Curijeva gre 270 (po novem že 275)


curi

Priporočene objave

curi, nabijas brez dokazov. ker se vedno nisi v stanju prebrati argumentov in argumentirano odgovoriti na njih se ne cudi, da ti ne verjamem. BTW ta fakt nima nobene veze s teboj osebno; kar je tudi v nasprotju s tvojim obnasanjem v tej temi.

in naenkrat imas "predelano" FZ6.

ko bos dal izmeriti moc te fame in ta podatek lahko v pisni obliki (ali sliko) prilozil tvojemu argumentiranemu odgovoru se lahko pogovarjamo dalje. do takrat pa se vedno samo nabijas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

curi, nabijas brez dokazov. ker se vedno nisi v stanju prebrati argumentov in argumentirano odgovoriti na njih se ne cudi, da ti ne verjamem. BTW ta fakt nima nobene veze s teboj osebno; kar je tudi v nasprotju s tvojim obnasanjem v tej temi.

O kakih argumentih vi to? Moči, navoru, uporu, trenju, prestavah, vrtljajih,...

Edino vprašanje je koliko je curiju števec pokazal. In tukaj so curijevi argumenti bolj tehtni od vseh vaših skup. Curi je to številko na svojem števcu namreč videl, vi pa je niste in o njej nimate pojma, ampak vseeno ste se o njej priravljeni prepirat. Potem pa na dan vlečete ene moči, pa navore, pa upor, jaz pa vam povem, da se se v teoriji lahko motor tudi brez moči giblje z velikansko hitrostjo (dejansko), številka na števcu pa je tako ali tako le stvar elektronike. In kolikor vidim, vsi razen curija, ki je naredil praktični preizkus, tukaj samo teoretizirate.

Torej.

1. Zakaj ne? Argumenti! (to da ima vaš motor 120konjev, pa gre le 240 ni noben argument, aja, pa to, da še niste videli, tudi še ne pomeni, da ne obstaja)

2. Zakaj sploh dokazovanje? Mogoče so bili pogoji neponovljivi. (veter, tlak, boljše gorivo,... ) Curi namreč ne razvija splošno veljavne teorije, ampak je le podal svoja opažanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, seveda, normalno, seveda sem prpa... saj sem celo napisal, da ne bom šel več... Max, zmagal si...   :OK:  :grim  :yea2:

:devil: Muhuahahaha..... :naughty: JA, zmagu, :notworthy: zmagu... :o

:huh: PIhhhhhh... pa taka pirova zmaga :hmm: brez izrocitve obljubljene nagrade :nono:

:? HUH, izgleda, da so sedaj v modi "nagradne igre z virtualnimi NAGRADAMI" :cry: :P

Ma.... Gregs ne fse tak resno jemat, smo se samo hecali :D ampak pomembna je pa zmaga :OK: :grim

O:-) Navdih te teme je pac taksen :rolleyes: neustavljivo hiter. :unsure: No kdaj greva? :lol:

MAX for life :smoke:

Popravljeno . Popravil Max
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opsss... Tale post zgoraj se je cudno pojavil, ceprav sem pritisnil "uredi" objavo in ne "citiraj"! :fight2:

Tolk, za administratorje foruma! :unsure:

:huh: Ken ju delit diz tu last pousts pliz :kva2:

Popravljeno . Popravil Max
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma.... Gregs ne fse tak resno jemat, smo se samo hecali :D ampak pomembna je pa zmaga :OK:  :grim

O:-) Navdih te teme je pac taksen :rolleyes: neustavljivo hiter. :unsure:  No kdaj greva? :lol:

Saj moji smajliji na koncu povejo ravno to: ne jemljem resno... :D :grim

Ta tema je tako ali tako postala nabijancija... pač nabijamo, koliko smo šli vštric s Fazerji... vsaj nekaj je skupnega... Fazer... :OK:

Drugače pa lahko vedno greva eno hitrostno preizkušnjo, najraje na pisti... na cesti se tega (običajno) ne grem več... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Curi je to številko na svojem števcu namreč videl

Nisem čisto prepričan - če me spomin ne vara, je Curi to številko izračunal - v stilu 'pri 10000 v 6. prestavi je hitrost toliko, pri 14000 bi torej bila 275 km/h - če bi v 6. lahko prišel do 14000 obratov'.

PS:koliko ste se raspisali o km/h,napisal sem samo mnenje, koliko bi lahko šel ,do 14.000obr.,vi pa že kar,nabijate v prazno,ker pri 11.000obr-220kmh,vsakih 1000obr.hitrost naraste za 20kmh,pa izračunajte,to pa itak vem ,da vsak števec laže,eni več ,eni manj

Ne spomnim se - pa tudi iskat po vseh straneh tega posta se mi ne da - kdaj je iz te hipotetične poenostavljene matematike nastalo dejstvo, da Curijeva res gre toliko...

Seveda pa je jasno, da so vsi, ki so svoje motorje preplačali še bolj kot Curi, sedaj nekoliko 'užaljeni', da kdo sploh pomisli, da bi nek Fazer lahko bil tako hiter. :lol1:

V splošnem pa sem mnenja, da FZ6 brez velike predelave takšne hitrosti ne bo dosegel niti po avtocestnem hribu navzdol (dovolj strmi hribi pa so polni ovinkov).

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem čisto prepričan - če me spomin ne vara, je Curi to številko izračunal - v stilu 'pri 10000 v 6. prestavi je hitrost toliko, pri 14000 bi torej bila 275 km/h - če bi v 6. lahko prišel do 14000 obratov'.

Ja izračunal,in me je toliko mikalo ,da sem šel še sprobat,in to tudi na lastni koži sprobal,obr.pa so bili pri 14.000 :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U, yozo, ti si imel potem podoben test kot midva z bladzom...  :OK:

Seveda je treba vsake tulk časa sprobat končno hitrosto. Sam morš met enga zraven da potrdi da si se res tolk pelo. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem čisto prepričan - če me spomin ne vara, je Curi to številko izračunal - v stilu 'pri 10000 v 6. prestavi je hitrost toliko, pri 14000 bi torej bila 275 km/h - če bi v 6. lahko prišel do 14000 obratov'.

Ja izračunal,in me je toliko mikalo ,da sem šel še sprobat,in to tudi na lastni koži sprobal,obr.pa so bili pri 14.000 :OK:

Lahko mogoče še poveš, kje si se to peljal?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O natančnosti števcev. S kolegoma smo se šli popeljat od Slovenske Bistrice proti Framu. Prvi je vozil CBR 900 04, števec mu je kazal 285, drugi je vozil Kawo 636, njemu je števec kazal preko 290, meni pa na Mille 272. Pelali smo se na meter. <_<

@don3, pelali smo se na meter... :huh: :huh: si mislil povedat, da smo se držali skupaj (občasno), pa da nismo ves čas tiščali do konca (jih imamo radi :rolleyes: ).

Tistih preko 290 je bilo bolj BLIZU 290 in to največ, kar je bilo doseženega, res pa večkrat, kar na odseku S. Bistrica - Fram ni težko (takrat je bila Mille nekam majhna v ogledalu... :D :D :afro1: ti.....sprevrženec ;) ..... ljubitelj njokov in golaža :wacko: :rolleyes:

Bi bilo dobro, da se Čuri preizkusi tudi tam in zato pravim ICE-"iju":

grdo si spregledal mojo ponudbo :devil:, ko si jih "printal" Čuriju.

ZX 12 R je na odseku Dokležovje-Lipovci še krepko, za moje abčutke :devil: vlekla pri 320 km/h PO ŠTEVCU!! :grim :grim), zato sem nekoliko toleranten do Čurija, spljoh ker vozi YAMAHO...

Vsi vemo, da YAMAHA pri deklariranju moči slovi po radodarnosti, zakaj bi ne bilo mogoče... po klancu navzdol in po števcu, s predelavo ali dodelavo, kakorkoli .)

LP :friend1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko mogoče še poveš, kje si se to peljal?

Na AC, MB-CE.takoj za tuneloma,je dolga ravnina navzdol :OK:

curi, nabijas brez dokazov

Da ne govorimo o tebi,za koliko objav pa ti stojiš,ti bom omenil samo eno

-da imaš po dežju narejenih več km,kot jaz celo življenje z motorjem :lol1: :lol1: :lol1: :SS

Popravljeno . Popravil curi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... :unsure: a še ne gre 300 ??? No bom pa čez dva meseca zopet prečekiral temo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa Curiju (Čuriju) popolnoma verjamem.

res...

Naj povem svojo resnično zgodbo, iz katere šprica adrenalin.

Nekega lepega popoldneva nedavno tega, sem se peljal z mojim avtom po ulici Hradetskega, ki je znana po tem, da je tam zdaj malo morje ležečih policajev, cesta pa je pod Golovcem in se steka v ovinek. Čez ležeče policaje sem po uradni meritvi peljal 199 km/h !!!

Naj omenim še, da je bila meritev izvedena s strani obcestne table, ki meri hitrost (v smislu: "vi vozite:").

Omeniti velja še, da sem svetlobno hitrost dosegel v avtu znamke zastava 750LE, ki ni popolnoma nič predelan in je serijske izdelave (bil). Števec mi je kazal sicer 20 km/h, ampak bolj zaupam zunanjim virom meritev in modernejšim števcem (v fičotu je ipak star števec, pa še ta je jugo-izdelave).

I BELIEVE

post-1460-1102541993.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Števec mi je kazal sicer 20 km/h...I BELIEVE

Števci vedno lažejo. B)

Sam mi ni jasno, kako je zdržalo podvozje, šibajočo čez asfaltne policayčke. :hmm: :hmm:

Pomoje je neki je narobe z dandanašnjim asfaltom, bo treba Klimbro pobarat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Števci vedno lažejo. B)

Sam mi ni jasno, kako je zdržalo podvozje, šibajočo čez asfaltne policayčke. :hmm:  :hmm:

Pomoje je neki je narobe z dandanašnjim asfaltom, bo treba Klimbro pobarat.

Sem preveril v tovarni v Kraguljevcu: tisto leto so v ta model fičota vgrajevali podvozja, ki so bila identična tanku M84.

Uf, sem imel srečo, da imam prav ta model, drugače bi mi verjetno kar razpadel pri tej hitrosti :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa to bo un......letnik 59....k sem ga jest prodal davnega leta 80.......jaooooooooooo.....a še pele...... :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... :unsure:  a še ne gre 300 ??? No bom pa čez dva meseca zopet prečekiral temo  :OK:

ja..pa cene tud se ni povedu :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..pa cene tud se ni povedu :angry:

preden določi ceno, ima še par opravkov:

1) test v vetrovniku od Lockheed-Martina

2) test na Ferrarijevi zasebni pisti

3) meritev hitrosti v prostem padu z Virginovega/Bransonovega balona

4) Rossi odpelje otvoritveno dirko naslednje sezone s ČuriFZ6

5) Specializiran cenilec, ki vrednoti Litostroj, Metalko, aerodrom ljubljana in druge mega-firme, bo ocenil vrednost

6) Čuri bo stroj pred prodajo še "malce modificiral", da bo dosegal 300+ km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej....jest sem se lepo ucila curijeve matematike in ce je vse tko kot se sika pol to pod mano, ki mam 30 al pa 35 kil manj kot on...leti vsaj 300 :grim

.....tko da.....plačam....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preden določi ceno, ima še par opravkov:

1) test v vetrovniku od Lockheed-Martina

2) test na Ferrarijevi zasebni pisti

3) meritev hitrosti v prostem padu z Virginovega/Bransonovega balona

4) Rossi odpelje otvoritveno dirko naslednje sezone s ČuriFZ6

5) Specializiran cenilec, ki vrednoti Litostroj, Metalko, aerodrom ljubljana in druge mega-firme, bo ocenil vrednost

6) Čuri bo stroj pred prodajo še "malce modificiral", da bo dosegal 300+ km/h.

Škoda da maš naziv "Moderator"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!