SlickTomy Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 Valjčke vgradiš takšne, da se ti motor vrti v obratih največje moči. Naprimer serijski vodno hlajeni ima največjo moč pri 8500 obratih, predelan recimo pri 11000. Če ima serijski valjčke 7.5 g, vgradiš 5.8 g. Preprosta fizika centrifugalnega gibanja. Ker pa motor ni štiritakten in navor nima lepo razporejen skozi obrate, vgradiš trše fedre sklopke, da ti speljuje v obratih, kjer doseže zadovoljiv navor. Pa ne pretiravat da ne bo šla sklopka. Že, to drži, kaj pa naredit, če se začne malo cesta dvigovat-tako samo za občutek, motor pa začne počasi izgubljat obrate - kot bi recimo z avtom v 5. šel v klanc; kot da ne bi prestavil-so spet krivi valjčki !? :?
dule3 Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 Že, to drži, kaj pa naredit, če se začne malo cesta dvigovat-tako samo za občutek, motor pa začne počasi izgubljat obrate - kot bi recimo z avtom v 5. šel v klanc; kot da ne bi prestavil-so spet krivi valjčki !? :? Ne, lahko je problem v premajhni moči motorja (obrati padejo), lahko pa tudi v povratni vzmeti ki ti ne vzdržuje napetosti jermenskega prenosa- poizkusi s tršo vzmetjo. Z vožnjo v hrib iz vnožja brez zaleta se to lahko lepo stestira. Ampak pazi, če vgradiš tršo vzmet, moraš (če je bil prej motor opimalno nastavljen)vgraditi težje valjčke. Trša vzmet jermen bolj pritiska na jermenico, kar razbremeni pritisk na variator, valjčki zato po kanalih variatorja potujejo hitreje (kot bi bili lažji).
janzevec Objavljeno Junij 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 kaj pa če nekaj tak škrta pod pokrovom variomata. Tak ko da bi mal na beciklu stevec pa bi ti magnetek po vilci čohal. Tak meni nekaj v variomatu škrta. Mogeče zato ker sem kupo dvojne valcke pa nisem bil zadovoln pa sem kombiniral pa sem dal pol vsakih. (samo sem jih lepo razporedil v trikotnik oz. vsaki drugi je isti)
basek Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 Vsi valjčki morajo bit enaki, poglej če je variator zategjen. :D
duke Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 kaj pa če nekaj tak škrta pod pokrovom variomata. Tak ko da bi mal na beciklu stevec pa bi ti magnetek po vilci čohal. Tak meni nekaj v variomatu škrta. Mogeče zato ker sem kupo dvojne valcke pa nisem bil zadovoln pa sem kombiniral pa sem dal pol vsakih. (samo sem jih lepo razporedil v trikotnik oz. vsaki drugi je isti) Če sem te prav razumel si ti kombiniral valjčke različnih tež. Upam, da ne različnih dimenzij :cry: Ne smeš kombinirati valjčkov, ki bi imeli veliko razliko v teži, recimo 4 in 7 gr. Velja, da je razlika 1 gr PREVEČ. Vedeti moraš, da je težji valjček bolj obremenjen in da se prej zrabi. Tako trije valjčki prenašajo obremenitev namesto šest. Če si pa (bognedaj) uporabil 16 in 15 mm valjčke, potem pa čimprej podri variomat in jih zamenjaj. lp duke
Renault-Clio Objavljeno Marec 21, 2006 Opozori Objavljeno Marec 21, 2006 Da ne odpiram nove teme in ker je nekaj govora o valčkih, me zanima, kako je z šalčko pri valčkih: -kaj mora bit čist suho, kot poper -ali mora bi s čim namazana Hvala za odgovore.
blindek Objavljeno Marec 21, 2006 Opozori Objavljeno Marec 21, 2006 kaj ni treba mazat? :) pol pa jih ti lepo menjuj samo :) jaz sem mel vedno v taki masti, da se ne obrabijo...
dj_runner Objavljeno Marec 27, 2006 Opozori Objavljeno Marec 27, 2006 odvisno od modela variatorja, starejši skuteri pred 98 majo vsi za mazat, po 98 pa sta piaggio/gilera naredla takega ko ne rabiš mazat, medtem ko pri ostalih moreš, razn če daš športnega
blindek Objavljeno Marec 27, 2006 Opozori Objavljeno Marec 27, 2006 dj runner moj nekdanji nrg je bil letnik 2000 in se je mazalo :)
crom Objavljeno Marec 27, 2006 Opozori Objavljeno Marec 27, 2006 Jest že pr novmu nisem mel namazano(speedfight 2004). pa tut zdj ne. me pa zanima nekj druzga. prejle sm se vozu(pa ne d niso težave s temperaturo dovolj) sm v variomatu pr visoki hitrosti(visoki vrtljaji) opazil nek čudn zvok, k ga nism še nikol do zdej slišal. mam pa 7500km. pa se sprašujem če je to mogoče, d so valčki obrabljeni, al pa jermen. valčki so original, avspuh je rr, sam za ta motor ni treba valčkov manat(baje je vse optimalno-HA HA) ampk sam fedrčke.
dj_runner Objavljeno Marec 28, 2006 Opozori Objavljeno Marec 28, 2006 dj runner moj nekdanji nrg je bil letnik 2000 in se je mazalo :) moj je tudi 00 pa ni blo masti not, kaj si mel vlke al male valčke?
crom Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 Kakšne so pa kj vaše osebne izkušnje? na kolk kilometrov vam pobere valčke, tak d jih je treba menat pri originalnem variomatu? :hmm:
denZ Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 ko se začnejo luknje v pospeških prečekiraš vse
crom Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 A pol kakšni čudni zvoki niso povezani z valčki? Kva poa je pol ta :hmm:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se