Skoči na vsebino

Yamaha TZR 50


Priporočene objave

vem. samo ga ne priporočam, ker je bolš mhr.

cilnder ni narejen za visoke obrate, bat ima slabe kvalitete, itd, skratka sej motor gre samo ne veliko več kot team, vsi ki so ga imeli so ostali malo razočarani, rabi pa uplinjač minimalno 28mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

zijo!

jst imam to tzr-ko pa mi nikamr ne pjle!! blokade so zunaj, ma še zmeri nikamr ne gre!!! ztu sm se odloču, de si jo bom mal predelal. jst sem si omislil bat od polinija ali od top preformanc črn n dva batna oročka in še kašen uplijač 16... kej bi mi priporočali? :hmm:

ja in zanimajo me še cene od polinia in kolk bi stal uplinjač?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

simonini je ščiž ker je neuporaben se preveč kvari itd (bolj na kratke proge)- gre pa k kurba to je res. aja pa malossi nad 20hp zmore(ta?) le kit(a) mhr TEAM 80 pa mogoče mhr80, to je pa res konica ponudbe saj se vrtijo tja do 16k obratov (team) ipd.

btw jst mam 80mhr denZ ma pa team. aja pa odblokerana tzrka z original loncom in vse gre okoli 80-82 (realnih!) z drugim izpuhom 86-88 (realnih!)

no upam da je kej pomagal!

btw- dolenc oglas se kej da mi das en krog! (boh tuki :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Lp.

Sm Mitja in me zanima če mogoče kdo ve kako se odklene števec na Yamahi tzr 50 :rolleyes: Hvala

Pa sorry k vam težim!:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odstranš števc, ga odklopš s kabla. V ta priklučk ki pride na števc je not več kablov zvezanih. Rozastega vn potegneš. Sicer bo potrebnega mal igračkanja da boš razstavu prikluček, ampak lagano, nč na silo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

no thanks za odgovor!:D Ej a mogoč kdo ve kako stran za dele za yamaho tzr 50 za tuning in styling!?? Pa če je kdo da se gremo skup pelat iz okolice celja me nj doda na msn : mitja_kr_en@hotmail.com!!!:D pa thanks za use odgovore pa sorry k težim!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
NO pa vam jaz malo razjasnim pojme. sam sem v tuningu že kakih 6-7let in ni skuterja i nmotorja 50ccm d anisem imel pod rokami. tzr 50 ima mašino minarelli 6am al kako je že , tako kot vse aprilije, derbiji,.....itd skratka 95% teh 50ccm motorju ima enako mašino.

za to mašino se da dobit kar nekaj delov različnih proizvajalcev, se gre od bolj umirjenega top performanca do najbolhudega (najbol dragega) fabrizija (80ccm) in simoninija 90ccm. sam pa predlagam komplet predelavo malossi, ki je nekaj vmes, no zelo s epribliža simoniniju in fabriziju.

no za fanatike top performance obstajata 2 cilindra

1. črne barve na 2 batna obročka, ki je namenjen zamenjavi originalnega cilindra( saj je cenejši kot bi originalnega kupili) moč se poveča z akakih 20-30% to je pa vse

2. viola 2+ cilinder na en batni obroček premer 49mm to je že boljši cilinder ki se kar zavrti na obrate proizvede pa circa 15hh ( seveda z ustreznim izpuhom, uplinjačem, in elektroniko itd)

potem je tu polini: polini proizvaja zaenkrat 1 cilinder evolution iz aluminija, ki naj bi dal nekaj manj konjev kot 2+,

malossi: no to je edina firma ki proizvaja skoraj vse za ta motor, saj imajo tudi svoj pokal senda 80, ki ima enako mašino. motor proizvede ca 22-24hp z vsemi komponentami.

potem sta še faBRIZI Z 80CCM IN SIMONINI 90ccm, zadeve gredo kar pošteno sam se ne zavrtijo kakor malossi, imajo pa na razpolago zato malo več navora zaradi več ccm.so pa zelo dragi preko 1000euru kit( cilinder + gred + izpuh)

sam svetujem tako:

za začetnike in je več kot dovol: cilinder 2+ viola, gred malossi rhq, izpuh malossi/top performance, uplinjač 21 ( 19 je premajhen že 21 je majhen) eletroniko brez blokad top performance in seveda trše fedre za sklopko ker če en drsi pa seveda kake zobnike za naštelat prenose.

za bolj dirkaške tipe pa komplt malossi:

cilinder z deljeno glavo iz aluminija, premer 50mm gred malossi rhq, uplinjač24-28mm, sesalni ventil, izpuh malossi, dirkelan elektronika mALOSSI ITD. stane več smao je tud zabava 2x toliko verjemte.

caw mene pa zanima ker cilinder bi bil dober zame mam yamaho tzr 50 in sm yo ze predelav pa mi je zaribala mam izpuh leovince v8 špotrni filter in forgazar...

zdej me pa zanima cilinder ce mogoce kdo ve kako je zaribav ak koliko košta nikje povprečen 80 ccm cilinder in bat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

150-180€ kakih 9hp

hvala pa veš kakšni deli so to pa ce veš kje se jih da naročit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

eno vprašanje bi cilinder tp due+ lavfov z uplinjačem delortro 18 z večjo glavno dizo(130)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne s tako dizo res ne če imaš org filtr more bit diza okoli 80-85 potem bi špilou na 18 fergu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam forgazar delortro 18 na njem pa športen filter pol kolk vlko dizo moram dat d bo normalno lavfal pa d nebi zaribov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am ja imam tzr-jko 50 :lol:

odblokirana(standart ;) ) in z novi auspuhom leovinci V6 (hvala mfink :worship: dela kot urca glas pa... :blink: :eek: :OK: :kva2: :kva2: )

no in bi rad kupil še en kit za mojo tzr-jko vem da ima mašino AM6 (i think) vendar vi pomojem veste več....aja naj ne bo predrago mislim...tam 150-200eur :whistle:

Aja ali se lahko da kit dol npr. za na tehnične .) ker auspuh itak za tehnični zamenjam z original ;)

HVALA

11220gm6.gif

Popravljeno . Popravil jernej50ccm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am ja imam tzr-jko 50 :lol:

odblokirana(standart ;) ) in z novi auspuhom leovinci V6 (hvala mfink :worship: dela kot urca glas pa... :blink: :eek: :OK: :kva2: :kva2: )

no in bi rad kupil še en kit za mojo tzr-jko vem da ima mašino AM6 (i think) vendar vi pomojem veste več....aja naj ne bo predrago mislim...tam 150-200eur :whistle:

Aja ali se lahko da kit dol npr. za na tehnične .) ker auspuh itak za tehnični zamenjam z original ;)

HVALA

11220gm6.gif

Za tehničnega nerabš kita dol jemat samo enostavno zablokiraš motor da ne ge več kot 45-50.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am ja imam tzr-jko 50 :lol:

odblokirana(standart ;) ) in z novi auspuhom leovinci V6 (hvala mfink :worship: dela kot urca glas pa... :blink: :eek: :OK: :kva2: :kva2: )

no in bi rad kupil še en kit za mojo tzr-jko vem da ima mašino AM6 (i think) vendar vi pomojem veste več....aja naj ne bo predrago mislim...tam 150-200eur :whistle:

Aja ali se lahko da kit dol npr. za na tehnične .) ker auspuh itak za tehnični zamenjam z original ;)

HVALA

11220gm6.gif

ja cilinder kit od top preformansa 80cc ti priporočam baje d se zavrti do 13.500 rpm in proizvede do 15 hp (z ustreznim avspuhom in uplinjačem)

ja pa šen cilinder z imenom DR 75cc zavrti se do 10.500 obratov in proizvede do 9 hp

http://cilinder.si/product_info.php?cPath=...products_id=364

http://www.mopedkit.com/WebshopM/?p=produc...er-kit-dr-75-dr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha torej cilinder 80cc...mislim da je auspuh po mojem kar primeren uplinjač pa še ne vem katerega... :whistle:

Kakšne ideje...(spet ne predrago mislim cilinder je 185eur uplinjač je lahko največ 70eur lahko malo več :)

Sorry da težim ampak v tem sem čisti NOOB. B) Malo že znam šraufat samo nvem kaj je dobro in kaj slabo ker kakšni izdelki so dražji

pa tudi slabši tako da....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha torej cilinder 80cc...mislim da je auspuh po mojem kar primeren uplinjač pa še ne vem katerega... :whistle:

Kakšne ideje...(spet ne predrago mislim cilinder je 185eur uplinjač je lahko največ 70eur lahko malo več :)

Sorry da težim ampak v tem sem čisti NOOB. B) Malo že znam šraufat samo nvem kaj je dobro in kaj slabo ker kakšni izdelki so dražji

pa tudi slabši tako da....

ni panike :whistle: sej zato pa je motosvet d se kej naučimo pa izkušnje izmenamo

aaaa.....avspuh je dober :worship: :worship: :worship: forgazar mora bit pa vsaj 21 recimo tak

http://motoklik.si/product_info.php?cPath=...5fa2fa69e678f9f

poglej za kšnga rablnga k ga dobiš za 60 eur

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mfink ti si res CAR... :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

evo hvala.AM kakšna je pa razlika med nvadno tzr in rossi sport replico kar

sem gledal tehnične podatke so enaki.Po mojem je edina razlika št. 46 ubistvi nalepka :)

še enkrat hvala

aja btw...najprej sorry z ta :topic: : ki se lohku da slikco mislm nje u profil tku de jo bom lohku vidu... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

finki še ni car ampak je vajenec :D

ja rossi replica ma sam poslikavo drugačno :grim

zgor poišč nadzorni center pa klikn ureditev avatarja (something like that :D ) naprej ti bo pa jasno

Popravljeno . Popravil cpi50
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mfink ti si res CAR... :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

evo hvala.AM kakšna je pa razlika med nvadno tzr in rossi sport replico kar

sem gledal tehnične podatke so enaki.Po mojem je edina razlika št. 46 ubistvi nalepka :)

še enkrat hvala

aja btw...najprej sorry z ta :topic: : ki se lohku da slikco mislm nje u profil tku de jo bom lohku vidu... :blush:

hvala rat pomagam :yes:

bom hmal car (še par objav cpi je pa sam lobusumen k me nemore dohajat :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!