Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Lep pozdrav!!!

Glede gum! sam sem imel zdaj metzelerZ1 in sem jih že po 3000 KM skuro! Zelo zmerna vožnja ker sem komaj začetniik, sicer sva se res večino časa vozla dva. Drugi teden pa grem po vsej verjetnosti po Dunlop D220 al pa Pirelli Strada ne vem še kaj bom dal gor!!

Imam pa eno vprašanje glede izpuha ... gor imama Arow in zdaj me zanima kako je glede tehničnega pregleda kaj merijo mogoče hrup ali kaj takšnega????

Ima mogoče kdo od vas vzratno ogledalo in prestavno ročico za sv 650S letnik 2000 ???

Hvala!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma mogoče kdo kalup za "posodit" za spodnji spojler za SV-ja? ali pa če kdo mogoče ve kje bi dobil.

npr da bi se dalo vn dobit kaj takšnega:

post-8569-1187364487.jpg

post-8569-1187364499_thumb.jpg

post-8569-1187364534_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!!!

Glede gum! sam sem imel zdaj metzelerZ1 in sem jih že po 3000 KM skuro! Zelo zmerna vožnja ker sem komaj začetniik, sicer sva se res večino časa vozla dva. Drugi teden pa grem po vsej verjetnosti po Dunlop D220 al pa Pirelli Strada ne vem še kaj bom dal gor!!

Imam pa eno vprašanje glede izpuha ... gor imama Arow in zdaj me zanima kako je glede tehničnega pregleda kaj merijo mogoče hrup ali kaj takšnega????

Ima mogoče kdo od vas vzratno ogledalo in prestavno ročico za sv 650S letnik 2000 ???

Hvala!!!

jst mam gor pirelli strada...pa je guma kr vzdržljiva....tak da sem zdje naredil cca 1000 km sam ovinkom....ostrih, tak da so distančniki ki štrlijo pod stopalkami obravsane......guma je o.k.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zivijo

mam nagledanega sv-ja l.01 se mal pelao in v ovinku ko se nagneš, balanco kr noter potegne(zavija) da če bi jo spusto bi dokonca pala, to ziher ni normalno. a so ležaji zanic, in kaj bi bilo treba menjat da se zrihta.prevoženih ma pa 18.000

kake so kaj vaše izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EJga Peshy, tisti zadnji bug spojler je kupil moj bratranec, pa ga je moral totalno razrezat, obrezat k nič ne paše :headbang:

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zivijo

mam nagledanega sv-ja l.01 se mal pelao in v ovinku ko se nagneš, balanco kr noter potegne(zavija) da če bi jo spusto bi dokonca pala, to ziher ni normalno. a so ležaji zanic, in kaj bi bilo treba menjat da se zrihta.prevoženih ma pa 18.000

kake so kaj vaše izkušnje?

Kolk si pa že kaj motorjev vozil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozil kr nekaj, meo pa... ta mi je drugi če odštejem mopede

Dj to sam bejz stran... Brezveze se zajebavat in kupovat neki paden in krivo. SPLOH ce gre cudno v ovink, sam bejzi stran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja še kdo drugi!!!

tolk pa vem da ko se nagneš da balance nebi smelo noter vlečt in to kr orng

ker normalno se balanca prilagodi in je ni treba ven vlečt da zvoziš ovinek

Popravljeno . Popravil branci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zivijo

mam nagledanega sv-ja l.01 se mal pelao in v ovinku ko se nagneš, balanco kr noter potegne(zavija) da če bi jo spusto bi dokonca pala, to ziher ni normalno. a so ležaji zanic, in kaj bi bilo treba menjat da se zrihta.prevoženih ma pa 18.000

kake so kaj vaše izkušnje?

ja še kdo drugi!!!

tolk pa vem da ko se nagneš da balance nebi smelo noter vlečt in to kr orng

ker normalno se balanca prilagodi in je ni treba ven vlečt da zvoziš ovinek

To je pa močno odvisno od gum in obrabljenosti le-teh... Odvisno je tudi od stila vožnje - če se v ovinek nagibaš s telesom, bo tudi moped temu sledil.

Samo zaradi tega 'obtožit' moped, da je 'paden' in 'zvit', je oslarija.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ponavadi motor v ovinek lepo sledi in balanca lepo prilagaja,

zaj za vilce vem da so zvite za kake 2-4mm ker je bil motor že paden samo pomoje to ni zaradi tega ker se preveč občuti

ker če že samo na mestu primerjam z bratovo ninjo, vem da je trša kot sv samo je razlika v tem ogromna. smo meli pa na xt-ji zanič lagarje pa je bla balanca zelo trda

Popravljeno . Popravil branci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ponavadi motor v ovinek lepo sledi in balanca lepo prilagaja,

zaj za vilce vem da so zvite za kake 2-4mm ker je bil motor že paden samo pomoje to ni zaradi tega ker se preveč občuti

ker če že samo na mestu primerjam z bratovo ninjo, vem da je trša kot sv samo je razlika v tem ogromna. smo meli pa na xt-ji zanič lagarje pa je bla balanca zelo trda

A si prav napisal 18K kil,dani slučajno letno,pa še karamboliran sam bejž od tega motorja,če je še mogoče. :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno pomoč rabim...

je kdo od vas že kupoval regler (nekaj v zvezi z napetostjo) za motor?

rabim za suzuki sv650s letnik 2000...

če kdo ve, kje bi se dal to dobit in cena, bi bila zelo hvaležna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej na ebay, zna bit še najceneje.

Ne vem kaj je s temi reglerji, tut men neki nagaja. V prostem teku mi še polni akumulator, kot dobi pa mal več obratov, pa napetost pade. Sem šel če postopek testa diod v reglerju( kot piše v Service Manualu ) pa zgleda vse vredu.

Tak da ga zdej pustim mal v prostem teku preden ga ugasnem, pa gre.

Ima kdo kako idejo, če bi lahko kaj druzga šlo? Regler zgleda vredu( vsaj diode ), tudi navitje generatorja ima "zdravih" 0.6ohm na vseh 3 fazah.

eno pomoč rabim...

je kdo od vas že kupoval regler (nekaj v zvezi z napetostjo) za motor?

rabim za suzuki sv650s letnik 2000...

če kdo ve, kje bi se dal to dobit in cena, bi bila zelo hvaležna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men ni problem, da mi pol ne bi užgal... sploh ne... pali ko nor :naughty:

problem je, ker luči ne svetijo dovolj, ko jim pobere tok. sploh je to opazno ponoči :whistle:

drugače pa men pade za cel 1V... mogl bi iz 13V (primbližno) v prostem teku narast na 14V (primbližn), men pa pade iz 13V na 12,3V.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men ni problem, da mi pol ne bi užgal... sploh ne... pali ko nor :naughty:

problem je, ker luči ne svetijo dovolj, ko jim pobere tok. sploh je to opazno ponoči :whistle:

drugače pa men pade za cel 1V... mogl bi iz 13V (primbližno) v prostem teku narast na 14V (primbližn), men pa pade iz 13V na 12,3V.

To ti nepolne dovolj in moraš ZAMENJAT regler.Izhode na reglerju lahko meriš ampak preveriš samo dijode,maso ,plus izhod in vse tri faze nemoreš pa nikakor izmerit reglerja edino takrat,ko motor teče izmeriš z Volt metrom enosmerna napetost, mora polnit min.13,8 V z malo gasa in neveč kot max.14,8 V in nesme več rasti navzgor sicer je defekten regler ali akumulator.Namreč kadar preveč polne je najprej potrebno probat z drugim akumulatorjem šele nato menjat regler.Če polne premalo kot pri tebi potem izmeriš izmenično napetost na statorskih izhodih na vseh treh fazah mora biti enako pri malo večjih obratih mora biti ta napetost kar precejšnja ca 70 V glej navodila.Še tole nekdo omenja kupovanje reglerja po Ebeyu,moje mnenje samo,če je nov in garantira,da deluje(možnost vračila)sicer kupi raje novega.

Ps.Regleri crkujejo največkrat zaradi;El.varjenja (na motorju),kratki stik(pri pop.zaganjača-automata, in popravilu instalacij), kratki stik pri menjanju akumulatorja (zato vedno odključi NAJPREJ MINUS POL nato plus in obratno,ko montiraš NAJPREJ priključi PLUS nato MINUS.Ko polneš akumulator vedno odključi MINUS pol plus ni potrebno. Nikoli ne odključuj akumulatorja kadar motor LAUFA!!!! :headbang: Kdor bo to vse upošteval bo 99,9% imel regler za vedno. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sem kupla letos rabljen motor... in sem šele zadnjič ugotovila (ker se prej nisem vozila po temi), da mi luči ne svetijo, kot bi mogle.

danes sem šla do avtoelektričarja, ki je izmeril napetosti in pregledal žarnice in mi je rekel, da je po vsej verjetnosti regler zanič.

potem sem klicala serviserja motorjev, sem mu povedala kakšne napetosti smo izmerili in je rekel, da je regler hin. nov bi naj po mehanikovih besedah stal med 100 in 150€.

sedaj pa me zanima, če je regler za vsak motor drugačen ali je to več ali manj isto. če je poseben... a mogoče kdo ve oznako za sv650s, letnik 2000?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sem kupla letos rabljen motor... in sem šele zadnjič ugotovila (ker se prej nisem vozila po temi), da mi luči ne svetijo, kot bi mogle.

danes sem šla do avtoelektričarja, ki je izmeril napetosti in pregledal žarnice in mi je rekel, da je po vsej verjetnosti regler zanič.

potem sem klicala serviserja motorjev, sem mu povedala kakšne napetosti smo izmerili in je rekel, da je regler hin. nov bi naj po mehanikovih besedah stal med 100 in 150€.

sedaj pa me zanima, če je regler za vsak motor drugačen ali je to več ali manj isto. če je poseben... a mogoče kdo ve oznako za sv650s, letnik 2000?

hvala

Skoraj za vsak motor je drugačen regler.Razlikujejo se po:načinu pritrditve,hlajenju, konektorju,številu priključkov in kapaciteti (moči dijod) in izhodne napetosti.Postoji tudi univerzalni za ca 60 eur (za Tomo Vinkoviča) nekateri to montirajo kar bi ti odsvetoval kupi original ali pokliči GSM 041/637227 prodaja vse vrste reglerjev OK.nima original ima pa zelo kvalitetne od konkurenčnih firm,najbolje pokliči in zveš vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pri meni je popravljeno. Izkazalo se je da je samo na kablih(al kontaktih) med akumulatorjem in regulatorjem padlo za 0.6 volta.

Tako sem sem dal nove kable do regulatorja. Minus direkt na aku, plus takoj po glavni varovalki. Sedaj je napetost na akumulatorju 14.1V ne glede na dolge/kratke luči, ventilator hladilnika. Zglede da zaradi padca napetosti na kablih, tudi regulator ni vredu delal.

men ni problem, da mi pol ne bi užgal... sploh ne... pali ko nor :naughty:

problem je, ker luči ne svetijo dovolj, ko jim pobere tok. sploh je to opazno ponoči :whistle:

drugače pa men pade za cel 1V... mogl bi iz 13V (primbližno) v prostem teku narast na 14V (primbližn), men pa pade iz 13V na 12,3V.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pri meni je popravljeno. Izkazalo se je da je samo na kablih(al kontaktih) med akumulatorjem in regulatorjem padlo za 0.6 volta.

Tako sem sem dal nove kable do regulatorja. Minus direkt na aku, plus takoj po glavni varovalki. Sedaj je napetost na akumulatorju 14.1V ne glede na dolge/kratke luči, ventilator hladilnika. Zglede da zaradi padca napetosti na kablih, tudi regulator ni vredu delal.

Upaj da nisi skupaj s kabli dal stran še kake enosmerne diode, ker če si jo, pol ti lahko kaj skuri.

Na diodi je padec napetosti ponavadi glih 0.6V, in njeno delo je da prepušča tok samo v eno smer...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prej preveril sheme. Ni nobene diode. Bilo je caa 0.3V na enem in 0.3 na drugem kablu, pa še to odvisno od obremenitve.

Upaj da nisi skupaj s kabli dal stran še kake enosmerne diode, ker če si jo, pol ti lahko kaj skuri.

Na diodi je padec napetosti ponavadi glih 0.6V, in njeno delo je da prepušča tok samo v eno smer...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj za vsak motor je drugačen regler.Razlikujejo se po:načinu pritrditve,hlajenju, konektorju,številu priključkov in kapaciteti (moči dijod) in izhodne napetosti.Postoji tudi univerzalni za ca 60 eur (za Tomo Vinkoviča) nekateri to montirajo kar bi ti odsvetoval kupi original ali pokliči GSM 041/637227 prodaja vse vrste reglerjev OK.nima original ima pa zelo kvalitetne od konkurenčnih firm,najbolje pokliči in zveš vse.

hvala :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj za vsak motor je drugačen regler.Razlikujejo se po:načinu pritrditve,hlajenju, konektorju,številu priključkov in kapaciteti (moči dijod) in izhodne napetosti.Postoji tudi univerzalni za ca 60 eur (za Tomo Vinkoviča) nekateri to montirajo kar bi ti odsvetoval kupi original ali pokliči GSM 041/637227 prodaja vse vrste reglerjev OK.nima original ima pa zelo kvalitetne od konkurenčnih firm,najbolje pokliči in zveš vse.

Amigo Krško 1010 za Tomo Vinkovič???? Se to še dobi????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo... spet imam problem... tokrat z lučmi/žarnicami.

zadnjič sem se peljala iz morja ene 2 ure po trdi temi. ugotovila sem, da moje luči svetijo porazno slabo (še za TZR-ko sem imela boljše žarnice), sploh ko grem v levi ovinek. v tem ovinku skoraj nič ne vidim, ker se mi ob nagibu naredi tema na levi strani. poleg tega je "svetloba" rumene barve.

kaj priporočate?

Ma, ne se sekirat - pravemu motoristu (motoristki) se na ovinkih vedno "naredi tema" :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!