SV rider Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Pa daj. D220 je meni zdržala 17.000 km :) verjetno prva, ne zadnja :whistle:
Frutek76 Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 Lep pozdrav!!! Glede gum! sam sem imel zdaj metzelerZ1 in sem jih že po 3000 KM skuro! Zelo zmerna vožnja ker sem komaj začetniik, sicer sva se res večino časa vozla dva. Drugi teden pa grem po vsej verjetnosti po Dunlop D220 al pa Pirelli Strada ne vem še kaj bom dal gor!! Imam pa eno vprašanje glede izpuha ... gor imama Arow in zdaj me zanima kako je glede tehničnega pregleda kaj merijo mogoče hrup ali kaj takšnega???? Ima mogoče kdo od vas vzratno ogledalo in prestavno ročico za sv 650S letnik 2000 ??? Hvala!!!
_ales_ Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 a ma mogoče kdo kalup za "posodit" za spodnji spojler za SV-ja? ali pa če kdo mogoče ve kje bi dobil. npr da bi se dalo vn dobit kaj takšnega:
colin Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 Lep pozdrav!!! Glede gum! sam sem imel zdaj metzelerZ1 in sem jih že po 3000 KM skuro! Zelo zmerna vožnja ker sem komaj začetniik, sicer sva se res večino časa vozla dva. Drugi teden pa grem po vsej verjetnosti po Dunlop D220 al pa Pirelli Strada ne vem še kaj bom dal gor!! Imam pa eno vprašanje glede izpuha ... gor imama Arow in zdaj me zanima kako je glede tehničnega pregleda kaj merijo mogoče hrup ali kaj takšnega???? Ima mogoče kdo od vas vzratno ogledalo in prestavno ročico za sv 650S letnik 2000 ??? Hvala!!! jst mam gor pirelli strada...pa je guma kr vzdržljiva....tak da sem zdje naredil cca 1000 km sam ovinkom....ostrih, tak da so distančniki ki štrlijo pod stopalkami obravsane......guma je o.k.
branci Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 zivijo mam nagledanega sv-ja l.01 se mal pelao in v ovinku ko se nagneš, balanco kr noter potegne(zavija) da če bi jo spusto bi dokonca pala, to ziher ni normalno. a so ležaji zanic, in kaj bi bilo treba menjat da se zrihta.prevoženih ma pa 18.000 kake so kaj vaše izkušnje?
gebre Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 (popravljeno) EJga Peshy, tisti zadnji bug spojler je kupil moj bratranec, pa ga je moral totalno razrezat, obrezat k nič ne paše :headbang: Popravljeno Avgust 18, 2007. Popravil gebre
simonsi Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 zivijo mam nagledanega sv-ja l.01 se mal pelao in v ovinku ko se nagneš, balanco kr noter potegne(zavija) da če bi jo spusto bi dokonca pala, to ziher ni normalno. a so ležaji zanic, in kaj bi bilo treba menjat da se zrihta.prevoženih ma pa 18.000 kake so kaj vaše izkušnje? Kolk si pa že kaj motorjev vozil?
branci Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 (popravljeno) vozil kr nekaj, meo pa... ta mi je drugi če odštejem mopede Popravljeno Avgust 18, 2007. Popravil branci
triler Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 vozil kr nekaj, meo pa... ta mi je drugi če odštejem mopede Dj to sam bejz stran... Brezveze se zajebavat in kupovat neki paden in krivo. SPLOH ce gre cudno v ovink, sam bejzi stran.
branci Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 (popravljeno) ja še kdo drugi!!! tolk pa vem da ko se nagneš da balance nebi smelo noter vlečt in to kr orng ker normalno se balanca prilagodi in je ni treba ven vlečt da zvoziš ovinek Popravljeno Avgust 18, 2007. Popravil branci
danci1973 Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 zivijo mam nagledanega sv-ja l.01 se mal pelao in v ovinku ko se nagneš, balanco kr noter potegne(zavija) da če bi jo spusto bi dokonca pala, to ziher ni normalno. a so ležaji zanic, in kaj bi bilo treba menjat da se zrihta.prevoženih ma pa 18.000 kake so kaj vaše izkušnje? ja še kdo drugi!!! tolk pa vem da ko se nagneš da balance nebi smelo noter vlečt in to kr orng ker normalno se balanca prilagodi in je ni treba ven vlečt da zvoziš ovinek To je pa močno odvisno od gum in obrabljenosti le-teh... Odvisno je tudi od stila vožnje - če se v ovinek nagibaš s telesom, bo tudi moped temu sledil. Samo zaradi tega 'obtožit' moped, da je 'paden' in 'zvit', je oslarija. D.
branci Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 (popravljeno) ponavadi motor v ovinek lepo sledi in balanca lepo prilagaja, zaj za vilce vem da so zvite za kake 2-4mm ker je bil motor že paden samo pomoje to ni zaradi tega ker se preveč občuti ker če že samo na mestu primerjam z bratovo ninjo, vem da je trša kot sv samo je razlika v tem ogromna. smo meli pa na xt-ji zanič lagarje pa je bla balanca zelo trda Popravljeno Avgust 18, 2007. Popravil branci
Guest Brumer Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 ponavadi motor v ovinek lepo sledi in balanca lepo prilagaja,zaj za vilce vem da so zvite za kake 2-4mm ker je bil motor že paden samo pomoje to ni zaradi tega ker se preveč občuti ker če že samo na mestu primerjam z bratovo ninjo, vem da je trša kot sv samo je razlika v tem ogromna. smo meli pa na xt-ji zanič lagarje pa je bla balanca zelo trda A si prav napisal 18K kil,dani slučajno letno,pa še karamboliran sam bejž od tega motorja,če je še mogoče. :headbang: :headbang: :headbang:
rosse20 Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 eno pomoč rabim... je kdo od vas že kupoval regler (nekaj v zvezi z napetostjo) za motor? rabim za suzuki sv650s letnik 2000... če kdo ve, kje bi se dal to dobit in cena, bi bila zelo hvaležna.
PeterK Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Poglej na ebay, zna bit še najceneje. Ne vem kaj je s temi reglerji, tut men neki nagaja. V prostem teku mi še polni akumulator, kot dobi pa mal več obratov, pa napetost pade. Sem šel če postopek testa diod v reglerju( kot piše v Service Manualu ) pa zgleda vse vredu. Tak da ga zdej pustim mal v prostem teku preden ga ugasnem, pa gre. Ima kdo kako idejo, če bi lahko kaj druzga šlo? Regler zgleda vredu( vsaj diode ), tudi navitje generatorja ima "zdravih" 0.6ohm na vseh 3 fazah. eno pomoč rabim...je kdo od vas že kupoval regler (nekaj v zvezi z napetostjo) za motor? rabim za suzuki sv650s letnik 2000... če kdo ve, kje bi se dal to dobit in cena, bi bila zelo hvaležna.
rosse20 Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 men ni problem, da mi pol ne bi užgal... sploh ne... pali ko nor :naughty: problem je, ker luči ne svetijo dovolj, ko jim pobere tok. sploh je to opazno ponoči :whistle: drugače pa men pade za cel 1V... mogl bi iz 13V (primbližno) v prostem teku narast na 14V (primbližn), men pa pade iz 13V na 12,3V.
Guest Brumer Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 men ni problem, da mi pol ne bi užgal... sploh ne... pali ko nor :naughty: problem je, ker luči ne svetijo dovolj, ko jim pobere tok. sploh je to opazno ponoči :whistle: drugače pa men pade za cel 1V... mogl bi iz 13V (primbližno) v prostem teku narast na 14V (primbližn), men pa pade iz 13V na 12,3V. To ti nepolne dovolj in moraš ZAMENJAT regler.Izhode na reglerju lahko meriš ampak preveriš samo dijode,maso ,plus izhod in vse tri faze nemoreš pa nikakor izmerit reglerja edino takrat,ko motor teče izmeriš z Volt metrom enosmerna napetost, mora polnit min.13,8 V z malo gasa in neveč kot max.14,8 V in nesme več rasti navzgor sicer je defekten regler ali akumulator.Namreč kadar preveč polne je najprej potrebno probat z drugim akumulatorjem šele nato menjat regler.Če polne premalo kot pri tebi potem izmeriš izmenično napetost na statorskih izhodih na vseh treh fazah mora biti enako pri malo večjih obratih mora biti ta napetost kar precejšnja ca 70 V glej navodila.Še tole nekdo omenja kupovanje reglerja po Ebeyu,moje mnenje samo,če je nov in garantira,da deluje(možnost vračila)sicer kupi raje novega. Ps.Regleri crkujejo največkrat zaradi;El.varjenja (na motorju),kratki stik(pri pop.zaganjača-automata, in popravilu instalacij), kratki stik pri menjanju akumulatorja (zato vedno odključi NAJPREJ MINUS POL nato plus in obratno,ko montiraš NAJPREJ priključi PLUS nato MINUS.Ko polneš akumulator vedno odključi MINUS pol plus ni potrebno. Nikoli ne odključuj akumulatorja kadar motor LAUFA!!!! :headbang: Kdor bo to vse upošteval bo 99,9% imel regler za vedno. :worship:
rosse20 Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 jst sem kupla letos rabljen motor... in sem šele zadnjič ugotovila (ker se prej nisem vozila po temi), da mi luči ne svetijo, kot bi mogle. danes sem šla do avtoelektričarja, ki je izmeril napetosti in pregledal žarnice in mi je rekel, da je po vsej verjetnosti regler zanič. potem sem klicala serviserja motorjev, sem mu povedala kakšne napetosti smo izmerili in je rekel, da je regler hin. nov bi naj po mehanikovih besedah stal med 100 in 150€. sedaj pa me zanima, če je regler za vsak motor drugačen ali je to več ali manj isto. če je poseben... a mogoče kdo ve oznako za sv650s, letnik 2000? hvala
Guest Brumer Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 jst sem kupla letos rabljen motor... in sem šele zadnjič ugotovila (ker se prej nisem vozila po temi), da mi luči ne svetijo, kot bi mogle.danes sem šla do avtoelektričarja, ki je izmeril napetosti in pregledal žarnice in mi je rekel, da je po vsej verjetnosti regler zanič. potem sem klicala serviserja motorjev, sem mu povedala kakšne napetosti smo izmerili in je rekel, da je regler hin. nov bi naj po mehanikovih besedah stal med 100 in 150€. sedaj pa me zanima, če je regler za vsak motor drugačen ali je to več ali manj isto. če je poseben... a mogoče kdo ve oznako za sv650s, letnik 2000? hvala Skoraj za vsak motor je drugačen regler.Razlikujejo se po:načinu pritrditve,hlajenju, konektorju,številu priključkov in kapaciteti (moči dijod) in izhodne napetosti.Postoji tudi univerzalni za ca 60 eur (za Tomo Vinkoviča) nekateri to montirajo kar bi ti odsvetoval kupi original ali pokliči GSM 041/637227 prodaja vse vrste reglerjev OK.nima original ima pa zelo kvalitetne od konkurenčnih firm,najbolje pokliči in zveš vse.
PeterK Objavljeno Avgust 26, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2007 Evo, pri meni je popravljeno. Izkazalo se je da je samo na kablih(al kontaktih) med akumulatorjem in regulatorjem padlo za 0.6 volta. Tako sem sem dal nove kable do regulatorja. Minus direkt na aku, plus takoj po glavni varovalki. Sedaj je napetost na akumulatorju 14.1V ne glede na dolge/kratke luči, ventilator hladilnika. Zglede da zaradi padca napetosti na kablih, tudi regulator ni vredu delal. men ni problem, da mi pol ne bi užgal... sploh ne... pali ko nor :naughty: problem je, ker luči ne svetijo dovolj, ko jim pobere tok. sploh je to opazno ponoči :whistle: drugače pa men pade za cel 1V... mogl bi iz 13V (primbližno) v prostem teku narast na 14V (primbližn), men pa pade iz 13V na 12,3V.
Stric Burek Objavljeno Avgust 26, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2007 Evo, pri meni je popravljeno. Izkazalo se je da je samo na kablih(al kontaktih) med akumulatorjem in regulatorjem padlo za 0.6 volta. Tako sem sem dal nove kable do regulatorja. Minus direkt na aku, plus takoj po glavni varovalki. Sedaj je napetost na akumulatorju 14.1V ne glede na dolge/kratke luči, ventilator hladilnika. Zglede da zaradi padca napetosti na kablih, tudi regulator ni vredu delal. Upaj da nisi skupaj s kabli dal stran še kake enosmerne diode, ker če si jo, pol ti lahko kaj skuri. Na diodi je padec napetosti ponavadi glih 0.6V, in njeno delo je da prepušča tok samo v eno smer...
PeterK Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Sem prej preveril sheme. Ni nobene diode. Bilo je caa 0.3V na enem in 0.3 na drugem kablu, pa še to odvisno od obremenitve. Upaj da nisi skupaj s kabli dal stran še kake enosmerne diode, ker če si jo, pol ti lahko kaj skuri.Na diodi je padec napetosti ponavadi glih 0.6V, in njeno delo je da prepušča tok samo v eno smer...
rosse20 Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Skoraj za vsak motor je drugačen regler.Razlikujejo se po:načinu pritrditve,hlajenju, konektorju,številu priključkov in kapaciteti (moči dijod) in izhodne napetosti.Postoji tudi univerzalni za ca 60 eur (za Tomo Vinkoviča) nekateri to montirajo kar bi ti odsvetoval kupi original ali pokliči GSM 041/637227 prodaja vse vrste reglerjev OK.nima original ima pa zelo kvalitetne od konkurenčnih firm,najbolje pokliči in zveš vse. hvala :worship:
SF Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Skoraj za vsak motor je drugačen regler.Razlikujejo se po:načinu pritrditve,hlajenju, konektorju,številu priključkov in kapaciteti (moči dijod) in izhodne napetosti.Postoji tudi univerzalni za ca 60 eur (za Tomo Vinkoviča) nekateri to montirajo kar bi ti odsvetoval kupi original ali pokliči GSM 041/637227 prodaja vse vrste reglerjev OK.nima original ima pa zelo kvalitetne od konkurenčnih firm,najbolje pokliči in zveš vse. Amigo Krško 1010 za Tomo Vinkovič???? Se to še dobi????
Osama Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 evo... spet imam problem... tokrat z lučmi/žarnicami. zadnjič sem se peljala iz morja ene 2 ure po trdi temi. ugotovila sem, da moje luči svetijo porazno slabo (še za TZR-ko sem imela boljše žarnice), sploh ko grem v levi ovinek. v tem ovinku skoraj nič ne vidim, ker se mi ob nagibu naredi tema na levi strani. poleg tega je "svetloba" rumene barve. kaj priporočate? Ma, ne se sekirat - pravemu motoristu (motoristki) se na ovinkih vedno "naredi tema" :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se