Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

mislm da je tole "malo" :topic:

maš prow.

ratal je pa iz tega, da je nekdo vprašal kako je prednja-zadnja z6. na to sem odgovoril kar vem. ker sem se kot budala skliceval na svetovanje s strani motorjeta sm jih dobu po pički od danchija, da (kokr jest ne vem) prodajalcem ni za werjet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo

Kolega ima težavo na sv 650 s, motor normalno vžiga, normalno laufa v "štangasu", vleče normalno do 7000 n/min po teh obratih pa začne trokirat/ugašat, ko spusti gas motor zalaufa in dovoljuje vožnjo do omenjenih obratov.

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo ve kaj bi bilo lahko narobe z lučko[stanje bencina] da skos gori, oz. enkrat gori enkrat ne , včasih tud če je poln kestl gori ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo ve kaj bi bilo lahko narobe z lučko[stanje bencina] da skos gori, oz. enkrat gori enkrat ne , včasih tud če je poln kestl gori ?

lahko da, ko si dvigoval rezervar, malo preveč dvignil, in si malo "razrahlal" spojki pri plovcu, tako da dvigni in preglej kontekte...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem pred nakupom SV 650 naked verzije in me predvsem zanima kako je z ABS zavorami na tem motociklu:

- ali ABS deluje na obeh kolesih in

- ali je dejansko vreden 400€ doplačila?

Kupujem nov motocikel. Prebral sem celo temo, pa od ABS zavor ni govora tako, da me zanima ali jih kdo ima oz. ima kakršnekoli izkušnje z njimi?

Hvala za odgovore!

p.s. Da je moped "oh in sploh" sem pa dojel skozi temo, včeraj pa sem ga še preizkusil :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem pred nakupom SV 650 naked verzije in me predvsem zanima kako je z ABS zavorami na tem motociklu:

- ali ABS deluje na obeh kolesih in

- ali je dejansko vreden 400€ doplačila?

Kupujem nov motocikel. Prebral sem celo temo, pa od ABS zavor ni govora tako, da me zanima ali jih kdo ima oz. ima kakršnekoli izkušnje z njimi?

Hvala za odgovore!

p.s. Da je moped "oh in sploh" sem pa dojel skozi temo, včeraj pa sem ga še preizkusil :worship:

ABS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. To temo sice že berem, ne najdem pa nič konkretnega od Suzukija SV 650 v njej. Raje bi slišal kaj konkretnega v zvezi s tem mopedom od kakšnega lastnika tukaj.

Da je ABS koristna stvar sicer že vem, je pa z zavorami tako, da so ponekod dobre, ponekod slabe, nekje pa ni nobenih razlik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem pred nakupom SV 650 naked verzije in me predvsem zanima kako je z ABS zavorami na tem motociklu:

- ali ABS deluje na obeh kolesih in

- ali je dejansko vreden 400€ doplačila?

Kupujem nov motocikel. Prebral sem celo temo, pa od ABS zavor ni govora tako, da me zanima ali jih kdo ima oz. ima kakršnekoli izkušnje z njimi?

ABS deluje na obe kolesi - drugače je skoraj brez smisla.

Če je vreden 400€, pa se boš odločil, ko boš kdaj v krizni situaciji - verjetno ti bo takrat vreden tudi 40000€... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABS deluje na obe kolesi - drugače je skoraj brez smisla.

Če je vreden 400€, pa se boš odločil, ko boš kdaj v krizni situaciji - verjetno ti bo takrat vreden tudi 40000€... :rolleyes:

D.

Ja, res je. Nimam še izkušnje z ABS-om na motorju, zato sem vprašal. Hvala za odgovor. Na zadnji gumi je vsaj meni ABS zelo pomemben, vsi vemo zakaj.

Jutri skočim do prodajalca, upam, da bom z nasmeškom na SV-ju že aprila '08.

Zelo uporabna tema, polna zanimivih odgovorov.

LP vsem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdej je pa mene začel neki zajebavat. :headbang:

In sicer pod nizkimi obrati praktično nima nobene moči, speljevat je treba z najmanj 4000 obrati, drugače crkne :unsure: V prostem teku padejo obrati na manj kot 600, kar seveda ni dovolj da bi motor laufal, zato vsakič ko se ustavim crkne.

Med samo vožnjo pa ni čutit, da motor nebi imel moči, tudi vrti se brez problema.

Ma kdo kako idejo, kaj bi lahko bilo? Motor je pa letnik '03 in ima že elektronski vbrizg goriva.

Še dober, da je konc sezone... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi še js nekaj vprašal. po kakem mesecu premora z vožnjo (motor je počival v garaži) sem se peljal cca. 8km, in ko sem ga držal pod konstantnimi obrati je "cukal" neenakomerno... ali je možno da imam zapacane uplinjače? predlogi... itak gre pa sedaj v zimsko spanje, spomladi pa na en orenk servis! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Gledam malo rabljene motorje po Italiji... A se vam zdi sumljiva cena za 7 let star sv650 2000eur? Al pa tja do 2300eur?

Sej vem, da par sto eurou mi ne uide takoj za kej zrihtat u nobenem primeru, ampak še vedno je ful cenej kt pri nas..

Hvala za kšno mnenje,

LP, jernej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Gledam malo rabljene motorje po Italiji... A se vam zdi sumljiva cena za 7 let star sv650 2000eur? Al pa tja do 2300eur?

Sej vem, da par sto eurou mi ne uide takoj za kej zrihtat u nobenem primeru, ampak še vedno je ful cenej kt pri nas..

Hvala za kšno mnenje,

LP, jernej

Ne mislm da to ni sumljivo, sam pac k ga kupujes bodi ZELO pozoren (sj to bi mogu bit tud ce bi bil 3 leta star). Vzem sabo koga k se spozna al pa se res dobro pozanimaj kaj pogledat ;)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katere od spodaj naštetih gum imate na SV650(s). kaj ste imeli prej? kakšno je zadovoljstvo?

kupiti moram nove gume, ker so moje že na platnu (zadnja) in sem se nekako odločevala takole:

1. michelin pilot road 2

2. metzeler z6

3. bridgestone bt014

4. bridgestone bt021

5. dunlop d220

6. dunlop d208 oz qulifier

kaj vi najbolj od tega priporočate? še mogoče kaj drugega?

ne bi rada narobe kupila. za zdaj sem naredila komaj 8000 km in imam gor d220.

hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katere od spodaj naštetih gum imate na SV650(s). kaj ste imeli prej? kakšno je zadovoljstvo?

kupiti moram nove gume, ker so moje že na platnu (zadnja) in sem se nekako odločevala takole:

1. michelin pilot road 2

2. metzeler z6

3. bridgestone bt014

4. bridgestone bt021

5. dunlop d220

6. dunlop d208 oz qulifier

kaj vi najbolj od tega priporočate? še mogoče kaj drugega?

ne bi rada narobe kupila. za zdaj sem naredila komaj 8000 km in imam gor d220.

hvala za pomoč.

Preveč se ukvarjaš s tem... Katerekoli od teh so dovolj dobre za naslednjih 8000km. :)

Če pa že res na vsak način hočeš priporočilo - Metzeler M3. ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej je pa mene začel neki zajebavat. :headbang:

In sicer pod nizkimi obrati praktično nima nobene moči, speljevat je treba z najmanj 4000 obrati, drugače crkne :unsure: V prostem teku padejo obrati na manj kot 600, kar seveda ni dovolj da bi motor laufal, zato vsakič ko se ustavim crkne.

Med samo vožnjo pa ni čutit, da motor nebi imel moči, tudi vrti se brez problema.

Ma kdo kako idejo, kaj bi lahko bilo? Motor je pa letnik '03 in ima že elektronski vbrizg goriva.

Še dober, da je konc sezone... :whistle:

Ma opisu si tko, kokr da maš tećave z enim cilindrom :hmm:

Pejt na servis, ker dvomim da ti bo kdo to prek motosveta popravil to reč ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma opisu si tko, kokr da maš tećave z enim cilindrom :hmm:

Pejt na servis, ker dvomim da ti bo kdo to prek motosveta popravil to reč ;)

preveri svečke. obstaja možnost, da ti res en cilinder povzroča preglavice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma opisu si tko, kokr da maš tećave z enim cilindrom :hmm:

Pejt na servis, ker dvomim da ti bo kdo to prek motosveta popravil to reč ;)

pomoje si kar zadel!!

Sem ta vikend svečke gledal in sem ugotovil, da je nastavek na kablu, ki se natakne na svečko popolnoma zasmojen. Kabel sploh ne stoji trdno na svečki, ampak kar sam pade dol. Je pa to kabel na sprednjem cilindru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje si kar zadel!!

Sem ta vikend svečke gledal in sem ugotovil, da je nastavek na kablu, ki se natakne na svečko popolnoma zasmojen. Kabel sploh ne stoji trdno na svečki, ampak kar sam pade dol. Je pa to kabel na sprednjem cilindru.

Tell me about it :) Sem se s tremi cilindri in eno zapacano svečko peljal iz nakupa. Skratka, podobna zadeva. Motor ni šel nikamor. Svetujem ti zamenjavo vžigalnega kabla. Pomoje je bil slabo nataknjen, kar pomeni, da je elektrika ob vžiganju malo stopila navoj in sedaj se ga ne da nataknit. No, to je moje mnenje, ampak nisem strokovnjak na tem področju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!