Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

moto černe iz ljubljane, js sm ga sm pelov pa so ga fajn poštimal. motocerne.si

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nabavil svoj prvi pravi motorcek in to je SV650S (l.2001).

dobrodošel med nami

Kam vozite svoje SVje na servis? (v okolici Ljubljane)

servisiramo doma :whistle:

P.S. se eno pavsalno vprasanje... tezko najdem nevtralno "ler"... ce se ustavim na mestu, se je treba vcasih posteno namatrat da premaknem rocico gor. Ker je treba uporabit tolk sile, je tezko se ustavit pri prvem kolenu (in zato takoj skoci v drugo)...

Glede lera ga je na SV-ju lažje najdit če iz prve rukneš v drugo in potem potisneš prestavno ročico malenkost dol. Pade v ler lažje kot če ga hočeš najdit takoj za prvo prestavo.

točno tako. saj ni takšen problem, ko se navadiš. na začetku sem tudi jaz mela kar nekaj težav, vendar se hitro navadiš in potem ni več problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

imam eno vprašanje za vas.

a vam tudi števec laže? meni laže ful.

sem dala na motor kolesarski števec in mi kaže 183 km, medtem, ko mi original števec kaže okoli 150 km. a vam tudi laže toliko?

kaj bi lahko bilo narobe?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

imam eno vprašanje za vas.

a vam tudi števec laže? meni laže ful.

sem dala na motor kolesarski števec in mi kaže 183 km, medtem, ko mi original števec kaže okoli 150 km. a vam tudi laže toliko?

kaj bi lahko bilo narobe?

hvala

Kaj pa če ti kolesarski laže? Colaža koles pa to. A ima sv drugače polža ali meri iz drugje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola dečva,

kolesarski števec moraš najprej pravilno nastaviti, čim bolj točno na tvoj premer/obseg gume (preberi navodila), pa bo kazal ZELO točno, bolj kot serijski... do takrat bo pa takle šmorn :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaja... sej sem vedla, da bote hotl, da kolesarski števec umerim. sem ga. in to do milimetra natančno.

čudno se mi je začelo zdet, ko sva se s fantom vozila vsak s svojim motorjem. in je on imel okoli 150 km, jaz pa 130 km. pa sem videla, da je nekje napaka.

pa sem šla v trgovino in sem kupila kolesarski števec. nekaj časa sva se mučila, da sva ga namontirala, ker nisva vedela, kam dat magnet, pa nama je vseeno uspelo.

nato sva lepo zmerila obseg gume (kot piše v navodilih) in nastavila tako kot piše.

recimo, ko se peljem neko konstantno hitrost, recimo 50 km/h, oba kažeta primbližno enako. problem se pojavi, ko z motorjem pospešujem. takrat original števec pade na 0 km/h ali pa skače iz ene hitrosti na drugo (čisto neodvisno od dejanske hitrosti). ko pa se hitrost nekako ustali, potem pa pokaže nekaj podobnega kot kolesarski števec.

se mi pa tudi ZDI (ne vem točno), da laže vedno bolj.

zato pa nimam pojma, kaj je narobe in kaj naj naredim.

A ima sv drugače polža ali meri iz drugje?

to pa res ne vem. glede na to, da je letnik 2000, predvidevam, da ima polža, nisem pa 100%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla. jest imam tudi letnik 2000, pa mi tudi do 120 - 130 pravilno kaže, potem začne pa skakat kazalec. imam pa polža! pa me niti ne mot tko zlo, ker itak ne gledam števca pri teh hitrostih! ampak zanima pa tud mene, če se da to zrihtat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla. jest imam tudi letnik 2000, pa mi tudi do 120 - 130 pravilno kaže, potem začne pa skakat kazalec. imam pa polža! pa me niti ne mot tko zlo, ker itak ne gledam števca pri teh hitrostih! ampak zanima pa tud mene, če se da to zrihtat!

aha... kolker razumem, tebi do 120 km/h kaže pravilno. meni pa že, če na hitro pospešim pri 0 km/h začne takoj zaostajat. dokler se ne bo hitrost ustalila, bo ostalo na 0 km/h, mogoče bo začel kazalec "poskakovat".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaja... sej sem vedla, da bote hotl, da kolesarski števec umerim. sem ga. in to do milimetra natančno.

čudno se mi je začelo zdet, ko sva se s fantom vozila vsak s svojim motorjem. in je on imel okoli 150 km, jaz pa 130 km. pa sem videla, da je nekje napaka...

Mogoče prevelika razdalja med magnetkom in plehkom spodaj...morda slaba baterija, ali pa res površno izmerjen premer kolesa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče prevelika razdalja med magnetkom in plehkom spodaj...morda slaba baterija, ali pa res površno izmerjen premer kolesa...

ja a original števec je tudi na magnetek? hmmm... slaba baterija? a deluje na baterije? potem je že "tovarniško" narobe izmerjeno.

hmmmm :hmm:

ali pa si mogoče ti narobe prebral? tudi to je možno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rozi hvala za dobrodošlico! :)

Zgleda, da imaš drugačne vrste težave s števcem, kot samo nenatančnost...

Ideja: če te res zanima sama natančnost števca, probaj kontrolirat še z GPS-om. Enote z u-blox ali SIRFstar-III (velika večina do nedavnega) chipseti so kar natančne. Če si še vedno v dvomih glede kolesarskega, če se pa prevoženi km ujemajo s fantovimi prevoženimi km na njegovem števcu bi jaz rekel, da si ga umerila dovolj natančno.

Aja, mene pa menjalnik še vedno daje... če stojim na mestu skorajda ni šans da najdem ler, včasih zašteka tako, da se mi zdi da bom ročico odlomil če uporabim še več sile (iz prve gor) zato raje počakam na zeleno in držim sklopko. Pomaga, če motor potisnem malo nazaj z nogami in malo spustim sklopko da se pripelje spet naprej, da se vse skupaj malo zavrti a vseeno.. iskanje -N- pred semaforji je postala cela loterija. Preskoči mi ler skoraj vsakič, dol in gor. Dol (2 v 1) je res malo lažje ker je treba manj sile kot iz 1v2. Se mi ne zdi več vredno ukvarjat s tem skoraj... če ne bi blo naporno, ker precej vožnje po mestu je za levo roko zelo utrujajoče! (ja vem, forma, sej treniram!). Ker sem v LJ brez vsaj malo mestne vožnje vsakič, ne pridem nikamor :)

Plus na začetku se vozim skoraj izključno in samo po mestu, pridobivam nazaj občutek za spretnost pri nizkih hitrostih, sej veste... zona trenja, gas, sklopka in zadnja bremza hkrati vse 3, ključna beseda "smooth".

Tisti nasvet naj iščem ler raje iz druge dol je fajn, res je lažje. A še vseeno ne dovolj :/ v 19/20 primerov preskoči takoj v brzino.

A je ta težava kaj tipičnega? Pozna kdo, se je srečal že s tem?

Sem glih danes iz servisa, novo olje itd, me zanima če bo kaj boljše... prva vožnja iz servisa domov, nobenih sprememb še, vse po starem. V ponedeljek grem nazaj na servis zamenjat semering.

Ob vsem tem se sprašujem... a imajo samo kawasakiji tisti "positive neutral finder" (če stojiš na mestu je klik gor vedno neutral)?

(ja glede varnosti, če sem zaden v koloni seveda čakam s stisnjeno sklopko in v prvi brzini jasno, just in case, če bo treba pobegnit)

Ali je pa možno, da imajo suzukiji ali pa konkretno SV650ke (1999-2002) kakšno posebno tehniko pri menjalniku? Morem rečt da že kar nekaj let nazaj, fotrova stara letnik 70 nekaj ali zgodnja 80-nekaj yamaha XS400 in 1992 virago250 teh težav nista imela! Virago je bil malce poseben včasih in tudi vrgel je ven iz druge a ler se je dalo najt! Z SVjem sem na začetku na semaforju za katerega vem da bo dolga rdeča zgledal takole... ustavil se, klik gor preskočilo ler in v drugi. Pazljivo pritiskam menjalnik dol dokler ni sile glih tolko da preskoči... klik-klik mimo lera spet v prvi. Spet... dodajam silo... klik-klik, v drugi. klik-klik dol... klik-klik gor... ah qr.! Klik dol in čakam v prvi. Se mi ne zdi zdravo se ukvarjat z zadevo na tak način.

Je pa res nekaj, menjalnik nikoli ne vrže ven z brzine, kot se pritožujejo nekateri hyosungovci... :whistle: s tega stališča dela ko šus :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri mojem svju ni nobenega problema dat v ler. Prestavna ročica se ti lepo giblje? v brzine se ti lepo menja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da imaš drugačne vrste težave s števcem, kot samo nenatančnost...

Ideja: če te res zanima sama natančnost števca, probaj kontrolirat še z GPS-om. Enote z u-blox ali SIRFstar-III (velika večina do nedavnega) chipseti so kar natančne. Če si še vedno v dvomih glede kolesarskega, če se pa prevoženi km ujemajo s fantovimi prevoženimi km na njegovem števcu bi jaz rekel, da si ga umerila dovolj natančno.

kolesarski števec kaže kar zelo podobno kot fantu. nisva še zmerla čisto točno, vendar je zelo zelo blizu (mogoče celo isto, ne vem).

Aja, mene pa menjalnik še vedno daje...

hja... kaj pa vem... jaz sem od začetka tudi iskala ler. še zdaj se zgodi, da kdaj prestavim mimo njega. samo to je redko.

imam predlog... kaj če bi poskusil katerega drugega sv-ja dat v ler. bi potem vidu, če je kaka razlika.

lahko se tudi mi2 dobiva in poskusiš mojga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

jerryspringer: med vožnjo se lepo menja ja. Izjema je, če sem se "matral" z iskanjem lera in pretikal po 3x gor in 3x dol na mestu... potem postane menjalnik malo težek (ne vem kako bi drugače rekel, dejansko je tako) in med vožnjo je menjava iz prve v drugo težka, kar pomeni, uporabiti moram več sile z nogo, da prestavim. Če nisem iskala lera in bil cel čas v prvi se to ne dogaja in je menjavanje lepo in gladko. Ker tega praktično ne delam več in leva roka trpi, gre vedno gladko. Gor in dol. Menjavam pa vsakič s sklopko.

Obstaja ena varianta katero sem odkril, kako lažje najdem ler - ko se približujem rdeči, še v drugi stisnem sklopko in še med gibanjem narahlo potisnem menjalnik dol in gledam lučko če zasveti N, če ne, na hitro še enkrat gor in dol dokler se še premikam... kar je za varnost slabo, zato se ne poslužujem te metode. Pa tudi ni 100% ziher, daleč od tega, samo verjetno da zadanem ler s to metodo je večja. Še vedno mi tako med gibanjem v več kot polovici primerov preskoči ler in gre dol v prvo.

rozi: zanimiv predlog, to bi hitro rešilo stvari ja, in obratno verjetno, da ti vzajemno sprobaš mojega. Samo naj se vreme malo popravi že enkrat :)

Lepi so SVjčki ni kaj, iz dneva v dan mi je bolj všeč :) Danes sem se vozil po katastrofalnem nalivu nazaj, kot po jajcih.

Jezdite varno!

Popravljeno . Popravil hydros
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rozi: zanimiv predlog, to bi hitro rešilo stvari ja, in obratno verjetno, da ti vzajemno sprobaš mojega. Samo naj se vreme malo popravi že enkrat :)

velja. ni problema. jaz sem trenutno dosegljiva vsak dan. tako bo ostalo do 5.5.2008. potem pa me med tednom od torka do petka ni.

tako da... ko boš zato, pokliči (št. je v profilu).

Jezdite varno!

hvala in enako

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, mene pa menjalnik še vedno daje... če stojim na mestu skorajda ni šans da najdem ler, včasih zašteka tako, da se mi zdi da bom ročico odlomil če uporabim še več sile (iz prve gor) zato raje počakam na zeleno in držim sklopko. Pomaga, če motor potisnem malo nazaj z nogami in malo spustim sklopko da se pripelje spet naprej, da se vse skupaj malo zavrti a vseeno.. iskanje -N- pred semaforji je postala cela loterija. Preskoči mi ler skoraj vsakič, dol in gor. Dol (2 v 1) je res malo lažje ker je treba manj sile kot iz 1v2. Se mi ne zdi več vredno ukvarjat s tem skoraj... če ne bi blo naporno, ker precej vožnje po mestu je za levo roko zelo utrujajoče! (ja vem, forma, sej treniram!). Ker sem v LJ brez vsaj malo mestne vožnje vsakič, ne pridem nikamor :)

Sam sem nekaj časa vozil SV-ja in na začetku je blo mal težje najdit ler, samo ko se navadiš iz druge v ler prestavit je problem rešen. Ne bi smelo pri rahlem premiku prestavne ročke navzdol takoj v prvo vrečt :hmm:. Včasih je blo pri hladnem motorju težje najdit ler, ko pa se je zagrel pa je šlo brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj potem nihče ne ve, kaj bi lahko bilo narobe z mojim števcem oz. "z napravo", ki daje signal? :unsure:

lp!

ena opcija nastavitve kolesarskega števca je tudi takšna (ti si izmerila obod kolesa) in vnesla cifro....lahko pa tudi tako

- motor zapelješ v tak položaj da je ventilček na sprednji gumi v najnižnji točki in tam zarišeš črtico na tla.......potem porineš motor naprej v ravni liniji...tako da kolo naredi en obod in se ventilček spet nahaja v najnižji legi....in zarišeš črtico......vzameš meter....zmeriš in to cifro vneseš v števec....

tako je najbolj natančno....tak delam pri montaži števcev na kolo.....kaže realno

----nisem bral nazaj vseh strani....(samo 1 stran za nazaj).....kaj je ta števec...oz. med števcem in oddajnikom brezžična ali žična povezava?

ker žična povezava je bolj občutljiva na razmak med oddajnikom in magnetkom ki je priterjen na felgno....

lp!

Popravljeno . Popravil colin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja. če preberete dobro, kar sem napisala, NI noben problem v kolesarskem števcu, pač pa v ORIGINALNEM.

kolesarski deluje pravilno!!!

ok. da ti še to odgovorim. brezžični je (kolesarski števec).

Popravljeno . Popravil ross|e20
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje se da kj nabavit nosilec za kovcek za svja '03? Pa plosca za pod kovcek al kaj se ze rabi? Okvirno kaksne so kj cene za to? Hvala.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kupil v TC motoshopu. Drgač pa mal pobrskaj po motorističnih trgovinah, pa boš vidu kje je najcenejši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav - mi je všeč da se temu ta pa tam malo obudi - ko ga bom spucu bom še jz svojga gor prlimu, pa naj se malo sveti ne :)

Zdravo!

Obstaja ena varianta katero sem odkril, kako lažje najdem ler - ko se približujem rdeči, še v drugi stisnem sklopko in še med gibanjem narahlo potisnem menjalnik dol in gledam lučko če zasveti N, če ne, na hitro še enkrat gor in dol dokler se še premikam... kar je za varnost slabo, zato se ne poslužujem te metode. Pa tudi ni 100% ziher, daleč od tega, samo verjetno da zadanem ler s to metodo je večja. Še vedno mi tako med gibanjem v več kot polovici primerov preskoči ler in gre dol v prvo.

Jezdite varno!

Takole ti morm rečt - jz počnem isto, vedno v ler med vožnjo kr gre neprimerno lažje kot pa stoje, samo tudi to se boš navadil, verjemi mi. Moja punca, ki je sedaj sprobala mojga sv-ja K3, nikakor ni uspela dat v ler, dejasnko ji je v recimo 45min ratal samo enkrat, tako da očitno tako je za nenavajene - ker meni gre že počas brez problema.

Kje se da kj nabavit nosilec za kovcek za svja '03? Pa plosca za pod kovcek al kaj se ze rabi? Okvirno kaksne so kj cene za to? Hvala.

lp

Nosilce vem da ma v IG-u uvoznik pa TC...pa problem ni glih dobit pomoje, samo če se da cenej, a ne? :) No v Igu mi je reku da jih dobi za okol 70€(to je za zadnga), pol maš pa še plato pa kovček ja, torej še ene 170€. Za bočne (jz mam kr torbe) si pa kamot nardiš, ni glih velik problem.

če bo še kaj pa prašej

Suhi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!