Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Tole je iz manuala (od l. 03 naprej)

Standard Cold type Hot type

NGK CR8E CR9E CR7E

ND U24ESR-N U27ESR-N U22ESR-N

Sam uporabljam CR8E.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je iz manuala (od l. 03 naprej)

Standard Cold type Hot type

NGK CR8E CR9E CR7E

ND U24ESR-N U27ESR-N U22ESR-N

Sam uporabljam CR8E.

Tud jst. Sicer original so pa notr denso (te v drugi vrsti).

Ista pasta vse skup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko opišeš stil vožnje?

Meni se namreč lučka prižge pri kakih 200km, pa nisem nek športni voznik. Poraba pa je nekje okoli 6 litrov +- 1liter

Tako da mi res ni jasno, kako lahko nekateri naredite toliko kilometrov z eniom tankom.

Moja poraba: http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=5536

Še komentar na število litrov v rezervoarju! V modelu K8 sigurno ni 17l rezervoar ampak samo 16l, dvakrat sem ga namreč zvozil do konca, enkrat mi je pri spustu iz Ljubelja dvakrat ugasnil, da sem ga še "narukal" in spravil do Petrola v Tržiču. Takrat sem naredil z rezervoarjem (s 16 litri) 405km. Torej bil je čisto suh in niti celih 16 litrov ni šlo notri. Po podatkih iz poraba.com se vidi, da je šlo notri 15.94l.

Meni lučka ponavadi prične utripati pri okoli 300km. Je pa treba vedeti, da ste tisti s SV-ji s "frgazarjem" takoj na litru ali malo več, višji porabi.

Vozim se skoraj samo po Alpah, prelazi, čimmanj obremenjene ceste v Italiji in Avstriji, pol časa "v dvoje".

lp

Valhalla

Popravljeno . Popravil Valhalla
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se komu doma valjajo "riser-i" za belanco (rogovi v katere prišraufaš belanco) za letnik 03-07??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem,

imam rahlo težavo zgleda, motor imam v skupni garaži (-3 nadstropje) pripeljal sem ga noter, menjalnik v 1. prestavi in okej, zdaj je stal nekje 10 dni in čas je za zrihtat ga in ugotovim:

sklopka mi je nekako zagozdena, ne odklopi več mašine... imam odlomljen menjalnik in levo tačko, plan je bil, da se zasilno v prvi (z levo nogo v zraku seveda) pripeljem do mehanika, kar samo po sebi ne bi bla težava če bi sklopka delala normalno. (že iz garaže ven je to cel podvig... tudi ko je vse tip top okej je matrarija in bijem vsakič epski boj z daljincem in zanko preden pridem ven, v trenutnem stanju bi bil mission impossible)

skratka, sem nekako nov kar se tiče motorjev in načeloma je ideja bila takšna da ne šraufam glih sam (niti nimam kje, blok, skupna garaža) vendar če ne gre drugače ne gre drugače, ne bi se izogibla za vsako ceno, vseeno je to moja ljubica :)

probal sem naslednje:

motor malo zmigal na silo naprej nazaj in sklopka se je res malo razmaknila in ob stisnjeni sklopki ga lahko malo premikam naokoli, gre pa zelo težko kot da bi stal na zadnji bremzi napol... upira se! vseeno je pa upora malo več, če spustim sklopko, tako da napol deluje haha.

Tega sem mel hitro dovolj in pretikal menjalnik spodaj dokler nisem zadel prostega teka, seveda da se kamor koli odpeljem mi mora vžgat v prvi ko nimam tačke menjalnika a za test, zdaj niti v N ne vžge sploh.

Hmm, predlogi kako se to najenostavneje reši, tisti ki imate izkušnje s takšnimi rečmi? Kaj malega za pošraufat? Bolj enostavno preprosto transportirat ven in konec? (mal je težava ker garaža je prenizka in prestrma, s kombiji se da priti noter, edina rešitev avto s kljuko + prikolica in kljuke so danes tako redke da kar ne morem verjet)

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probal sem naslednje:

motor malo zmigal na silo naprej nazaj in sklopka se je res malo razmaknila in ob stisnjeni sklopki ga lahko malo premikam naokoli, gre pa zelo težko kot da bi stal na zadnji bremzi napol... upira se! vseeno je pa upora malo več, če spustim sklopko, tako da napol deluje haha.

To je normalno, ko je olje še hladno. Tako da če ti uspe vžgat mašino, jo pusti nekaj časa laufat, tako da se olje zagreje.

Tega sem mel hitro dovolj in pretikal menjalnik spodaj dokler nisem zadel prostega teka, seveda da se kamor koli odpeljem mi mora vžgat v prvi ko nimam tačke menjalnika a za test, zdaj niti v N ne vžge sploh.

Povej malo več...

Ko daš kontakt, se prižgejo vse lučke, ki bi se morale?

A obrača zaganjač?

Bencin je?

...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

hiter odgovor... lepo. Kratek povzetek: delal je, vmes sta minila slaba 2 tedna, zdaj kar naenkrat vec ne vzge.

Checklist:

- bencin je

- olje je

- zauga sem dal, standardno prizigam z minimalno gasa katerega takoj spustim ko zalaufa in ~15-20% zauga, prvih nekaj poskusov probal tako, potem dodal vec zauga, ni pomagalo.

- stransko nogo sem seveda dal gor (interlock switch ni prepreceval zagona, poleg tega v N je vseeno)

- zaganjac se slisi normalno in verglam naenkrat manj kot 5 sekund, tako kot priporocajo navodila da se ne preobremeni elektricna instalacija. Vse skupaj sem probal ene 15x potem pa pustil ker ni bilo nobene spremembe

- slisim kako piha skozi izpuh vendar ne zadiha... ni explozije... a se tako slisi ce grejo svecke? so ble zamenjane 1 mesec nazaj nove, pa zakaj bi to samo od sebe? (po horizontali je se delal!)

- elektrika drugace zgleda da dela, vse lucke svetijo normalno, prizgal sem ga da sem vedel kdaj pretaknem v N ker rabi menjalnik kar malo sile (ce uporabljas roko) ni blo tako lahko zadet sredine med 1 in 2, koncno zadel, zdaj ko prizgem vedno sveti N, poleg tega delajo vsi zmigavci, dolge, kratke, vse.

da bi ga dal v drugo, se zagnal po garazi do ene 20kmh na nozni pogon in potem probal prizgat in pocasi spuscat sklopko zal ne gre ker sklopka ne dela... to je bila moja prva ideja (ce bi pomagalo ne vem hehe)

EDIT: pozabil dodati info, moj je letnik 2001 se pravi model z vplinjacem.

hvala za odgovore, lp

Popravljeno . Popravil hydros
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slika poskodbe

se take stvari splaca sploh kdaj variti?

malenkost a zadeva je nevozna zaradi tega... grr... zamenjal bom tokrat kar vse na sliki kar manjka, se najvec dela bo pocistit vso to svinjarijo verjetno :hmm:

lp

post-19275-1216655321_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

a je mel že kdo od vas probleme da motorju zmanjka elektrike.

Akumulator sem zamenju in štarter je tut popravljen a če motor stoji par dni ali je na dežu noče vžgat.Na kable pol vžge in pol cel dan ni več problema.

Je pa suzuki sv 650 l.99

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

a je mel že kdo od vas probleme da motorju zmanjka elektrike.

Akumulator sem zamenju in štarter je tut popravljen a če motor stoji par dni ali je na dežu noče vžgat.Na kable pol vžge in pol cel dan ni več problema.

Je pa suzuki sv 650 l.99

hvala

Kontaktiraj Brumer-ja na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti točno v tem trenutku naredi ko zmanjka elektrike..

Opiši postopek!!

A se ti vse normalno prižge na armaturki, hočeš zagnat pa sam zajamra in se ti armaturka resetira?

Si probal zmerit na akumolatorju kaj ti v tem trenutku pokaže?

Lahko da ti je šel regulator napetosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja nekak tak zgleda ko takrat ko je crknu akomulator.pol na kable pa normalno vžge.Lučke na armaturki pobere ko obrne štarter.

Kak se pa regulator preveri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha...ti javim kaj je vzrok temu takoj ko me pokliče električar, ker imam jaz isti problem!!!

Ko imam motor neprižgan, mi kaže napetost okl 12,4....ko ga hočem vžgati mi pade na 5V...in mi lučke pobere kot si opisal...Potem ko je prižgan tudi na kable recimo mi kaže okol 13.5....

Regulator pa veš da ti je mrknu takrat ko ti napetost na akumolatorju skoz skače..recimo iz 14,2 na 7, pa nazaj na 9 itd...to skače konstantno v trenutku...ker usmerja napetost ta regulator...

Mislm pa d aimava zanič akumolatorje..upam !!! če ne bo strošek!!! Ti javim ko zvem kaj novega!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

velik sreče pri popravljanju motorja.

tudi sama sem mela težave, ki so se potem izkazale za malenkost.

če pa vama je šel regulator napetosti - regler - imam enega doma, samo proban je bil na motorju in nazaj dol vzet. tako sem ovrgla sum reglerja. je pa z dvoletno garancijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

a ma mogoče kdo kufer na sv-ju?? k me zanima kok zgleda če lohk kdo kašno slikco gor prpopa:P

da povem atku če se mu splača dat kovček nanga

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma mogoče kdo kufer na sv-ju?? k me zanima kok zgleda če lohk kdo kašno slikco gor prpopa:P

da povem atku če se mu splača dat kovček nanga

hvala

Zgleda grozno... :BUA:

IMG_3577.jpg

Je pa praktično...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kam pa boš potovala :rolleyes: :rolleyes: :worship:

am... daleč :D pa no bomo pa nahrbtnik sabo nosil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost se je meni zgodilo isto kot se je že nekaterim tukaj. Regler je šel v maloro in ker ga ne dobim nikjer oziroma mi je nujno potreben, prosim koga ki ga ima ali pa kje se ga da dobit naj me kontaktira na PM ali pa naj kar tukaj v tej temi napiše. Že vnaprej se zahvaljujem za informacije.

Hvala in lp, Pajk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!