Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Ne. Če si jih zamenjal, potem s svečkam ni nič narobe.

Nekako bi pregledal te stvari: filter za gorivo (lahko zrjavi), umazani vplinjači, črpalka za gorivo, sčisti še stikalo pri stranski tački oz. ga celo izklopi ter probaj če so še težave.

Popravljeno . Popravil Vikking
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne. Če si jih zamenjal, potem s svečkam ni nič narobe.

Nekako bi pregledal te stvari: filter za gorivo (lahko zrjavi), umazani vplinjači, črpalka za gorivo, sčisti še stikalo pri stranski tački oz. ga celo izklopi ter probaj če so še težave.

Kje pa sploh pride filter za gorivo? Mogoce bi bilo dobro, da zlijem v rezervar kaksno cistilo za vplinjace...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 90% če dela samo 1 cilinder je problem tukaj:

352_5242.JPG

Tukaj odteka voda in kodenz. Če je zadelano, ne more odteči ter ostane. Tukaj ven odteka tudi voda, ki se nabira pri sprednjem kanalu kjer leži svečka. Gre seveda za težavo če ne dela sprednji cilinder.

tukaj pa se nahaj filter za gorivo, ga pa ne moreš menjat kot posameznega, in moraš zamenjat celotno enoto, a ne verjamem da bi bila težava v filtru za gorvio, še vedno pravim da je kriv kondenz, vlaga, voda, ki ostaja v kanalu pri svečki, ali pa težava v igli pri vplinjaču.

filter za gorivo

Popravljeno . Popravil Vikking
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zrihtal :rolleyes:

Bil je samo slab stik na tistih dveh žičkah, ki pridejo na cinšpulo (vžigalno tuljavo) za prednji cilinder :whistle:

Hvala vsem za pomoč :trance_27_notworthy:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Vidim, da veliko govorite o tistem konektorju(pod rezervoarjem),ki zmanjša agresivnost motorja v nižjih obratih. Sedaj me pa zanima ali imajo to samo starejši letniki ali se da to narediti tudi na novejših z elektronskim vbrizgom goriva?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Vidim, da veliko govorite o tistem konektorju(pod rezervoarjem),ki zmanjša agresivnost motorja v nižjih obratih. Sedaj me pa zanima ali imajo to samo starejši letniki ali se da to narediti tudi na novejših z elektronskim vbrizgom goriva?

Lp

Kolikor je meni znano gre samo za starejše letnike, in zadeva velja samo v primeru kadar gre za popolnoma do kraja odprto ročico za plin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

-da malo obudim temo

-nov izpuh MASS,sliši se odlično s in brez dušilca,s dušilcem niti približno originalu,priporočam :trance_27_notworthy:

post-22202-127385387701_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Vidim, da veliko govorite o tistem konektorju(pod rezervoarjem),ki zmanjša agresivnost motorja v nižjih obratih. Sedaj me pa zanima ali imajo to samo starejši letniki ali se da to narediti tudi na novejših z elektronskim vbrizgom goriva?

Lp

Za stare ne vem, pri novih je pa sledeče.

Prva stvar je nastavitev TPS senzorja. Tovarniško je nastavljen tako, da se količina vbrizganega goriva poveča pri nekje 4000 RPM, posledično je delovanje agregata v nižjih obratih nemirno. To zadevo se reši s preprostim posegom, ki ti vzame pol urce.Senzor nastaviš tako, da začne vbrizgavati več goriva že nekje pri 1500 RPM.

Druga stvar je zamaknjen predvžig v prvih treh prestavah, ker naj bi bil motor preveč živahen :naughty:

To se odpravi s prikolopom aTRE (automatic timing retard eliminator)med GPS senzor in elektroniko. V bistvu je ta zadeva tako narejena da laže nadzoru vbrizga, sporača mu da je menjalnik v 4. prestavi. Ta zadevca pa stane enih 15-20€.

Po teh modifikacijah agregat dela res gladko, brez cukanja, učinek motornega zaviranja je zmanjšan.....precej lepše se pelje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za stare ne vem, pri novih je pa sledeče.

Prva stvar je nastavitev TPS senzorja. Tovarniško je nastavljen tako, da se količina vbrizganega goriva poveča pri nekje 4000 RPM, posledično je delovanje agregata v nižjih obratih nemirno. To zadevo se reši s preprostim posegom, ki ti vzame pol urce.Senzor nastaviš tako, da začne vbrizgavati več goriva že nekje pri 1500 RPM.

Druga stvar je zamaknjen predvžig v prvih treh prestavah, ker naj bi bil motor preveč živahen :naughty:

To se odpravi s prikolopom aTRE (automatic timing retard eliminator)med GPS senzor in elektroniko. V bistvu je ta zadeva tako narejena da laže nadzoru vbrizga, sporača mu da je menjalnik v 4. prestavi. Ta zadevca pa stane enih 15-20€.

Po teh modifikacijah agregat dela res gladko, brez cukanja, učinek motornega zaviranja je zmanjšan.....precej lepše se pelje.

Aha, ali je mogoče ta stvar že kje opisana oziroma po čem bi to najlažje nastavil, mogoče veš kje naj bi se ta škatlica(aTRE) dobila?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo!

Pojavil se mi je sledeči problem. Števec za hitrost in kilometre mi je crknil(ostalo deluje normalno), včasih ga še prime in vmes začne spet delat normalno. pregledal sem konektorje in videti je uredu. Ima kdo kakšno izkušnjo s tem?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je crknil senzor na 2003 letniku in to zaradi HID kompleta. Ne verjameš dokler ne vidiš :headbang: :headbang: :headbang: Nov senzor pride 100€. Najprej pa vzemi dol sprednje kolo in poglej če so na rotorju senzorja še vsi tisti izrastki gor, da se ni kaj polomilo. Drugače pa lahko senzor tudi preveriš, samo service manual si potegni dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je crknil senzor na 2003 letniku in to zaradi HID kompleta. Ne verjameš dokler ne vidiš :headbang: :headbang: :headbang: Nov senzor pride 100€. Najprej pa vzemi dol sprednje kolo in poglej če so na rotorju senzorja še vsi tisti izrastki gor, da se ni kaj polomilo. Drugače pa lahko senzor tudi preveriš, samo service manual si potegni dol.

Moj je tudi letnik 03. Ja saj sem v service manualu gledu da se ga da preverit če dela, samo čudno mi je da enkrat dela in enkrat ne, pa takrat ko dela dela normalno, nič ne zajebava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A samo tist rotor?Koliko ima izrastkov?Mogoče imam enega na lagerju,moram it pogledat.

Ja samo rotor, ima pa 4 izrastke.Ja lepo prosim, bi blo zelo dobrodošlo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam ga,žal.

Vem pa, da se dobi samo rotorček posebej stane pa okrog 20€. Vprašaj v Elisi.

Aha, bom prašal. Hvala za nasvet!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Kje ste pa kupili svoje DYNOJET kit-e in za koliko danarja?? :glare:

V Louis-u, za ... se ne spomnim več. Ampak se mi zdi, da je bil malo dražji, kot je zdaj...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Louis-u, za ... se ne spomnim več. Ampak se mi zdi, da je bil malo dražji, kot je zdaj...

D.

Zdej je 100€. Pa kaj misliš se splača :rolleyes: glede na to koliko dobiš na motorju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!