Trdič Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 A je sploh možno, da bi bile svečke gotove že po 2000-3000km!?
Vikking Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 (popravljeno) Ne. Če si jih zamenjal, potem s svečkam ni nič narobe. Nekako bi pregledal te stvari: filter za gorivo (lahko zrjavi), umazani vplinjači, črpalka za gorivo, sčisti še stikalo pri stranski tački oz. ga celo izklopi ter probaj če so še težave. Popravljeno April 7, 2010. Popravil Vikking
Tomyboy Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Zamenjaj kable za svečke, verjetno je kje slab stik.
Trdič Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Ne. Če si jih zamenjal, potem s svečkam ni nič narobe. Nekako bi pregledal te stvari: filter za gorivo (lahko zrjavi), umazani vplinjači, črpalka za gorivo, sčisti še stikalo pri stranski tački oz. ga celo izklopi ter probaj če so še težave. Kje pa sploh pride filter za gorivo? Mogoce bi bilo dobro, da zlijem v rezervar kaksno cistilo za vplinjace...
Vikking Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 (popravljeno) V 90% če dela samo 1 cilinder je problem tukaj: Tukaj odteka voda in kodenz. Če je zadelano, ne more odteči ter ostane. Tukaj ven odteka tudi voda, ki se nabira pri sprednjem kanalu kjer leži svečka. Gre seveda za težavo če ne dela sprednji cilinder. tukaj pa se nahaj filter za gorivo, ga pa ne moreš menjat kot posameznega, in moraš zamenjat celotno enoto, a ne verjamem da bi bila težava v filtru za gorvio, še vedno pravim da je kriv kondenz, vlaga, voda, ki ostaja v kanalu pri svečki, ali pa težava v igli pri vplinjaču. filter za gorivo Popravljeno April 7, 2010. Popravil Vikking malakai 1
Trdič Objavljeno April 10, 2010 Opozori Objavljeno April 10, 2010 Sem zrihtal Bil je samo slab stik na tistih dveh žičkah, ki pridejo na cinšpulo (vžigalno tuljavo) za prednji cilinder Hvala vsem za pomoč :trance_27_notworthy: Lp
KOKI Objavljeno Maj 3, 2010 Opozori Objavljeno Maj 3, 2010 Pozdravljeni! Vidim, da veliko govorite o tistem konektorju(pod rezervoarjem),ki zmanjša agresivnost motorja v nižjih obratih. Sedaj me pa zanima ali imajo to samo starejši letniki ali se da to narediti tudi na novejših z elektronskim vbrizgom goriva? Lp
Vikking Objavljeno Maj 4, 2010 Opozori Objavljeno Maj 4, 2010 Pozdravljeni! Vidim, da veliko govorite o tistem konektorju(pod rezervoarjem),ki zmanjša agresivnost motorja v nižjih obratih. Sedaj me pa zanima ali imajo to samo starejši letniki ali se da to narediti tudi na novejših z elektronskim vbrizgom goriva? Lp Kolikor je meni znano gre samo za starejše letnike, in zadeva velja samo v primeru kadar gre za popolnoma do kraja odprto ročico za plin.
motofil Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 -da malo obudim temo -nov izpuh MASS,sliši se odlično s in brez dušilca,s dušilcem niti približno originalu,priporočam :trance_27_notworthy:
Tomyboy Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Pozdravljeni! Vidim, da veliko govorite o tistem konektorju(pod rezervoarjem),ki zmanjša agresivnost motorja v nižjih obratih. Sedaj me pa zanima ali imajo to samo starejši letniki ali se da to narediti tudi na novejših z elektronskim vbrizgom goriva? Lp Za stare ne vem, pri novih je pa sledeče. Prva stvar je nastavitev TPS senzorja. Tovarniško je nastavljen tako, da se količina vbrizganega goriva poveča pri nekje 4000 RPM, posledično je delovanje agregata v nižjih obratih nemirno. To zadevo se reši s preprostim posegom, ki ti vzame pol urce.Senzor nastaviš tako, da začne vbrizgavati več goriva že nekje pri 1500 RPM. Druga stvar je zamaknjen predvžig v prvih treh prestavah, ker naj bi bil motor preveč živahen :naughty: To se odpravi s prikolopom aTRE (automatic timing retard eliminator)med GPS senzor in elektroniko. V bistvu je ta zadeva tako narejena da laže nadzoru vbrizga, sporača mu da je menjalnik v 4. prestavi. Ta zadevca pa stane enih 15-20€. Po teh modifikacijah agregat dela res gladko, brez cukanja, učinek motornega zaviranja je zmanjšan.....precej lepše se pelje.
KOKI Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Za stare ne vem, pri novih je pa sledeče. Prva stvar je nastavitev TPS senzorja. Tovarniško je nastavljen tako, da se količina vbrizganega goriva poveča pri nekje 4000 RPM, posledično je delovanje agregata v nižjih obratih nemirno. To zadevo se reši s preprostim posegom, ki ti vzame pol urce.Senzor nastaviš tako, da začne vbrizgavati več goriva že nekje pri 1500 RPM. Druga stvar je zamaknjen predvžig v prvih treh prestavah, ker naj bi bil motor preveč živahen :naughty: To se odpravi s prikolopom aTRE (automatic timing retard eliminator)med GPS senzor in elektroniko. V bistvu je ta zadeva tako narejena da laže nadzoru vbrizga, sporača mu da je menjalnik v 4. prestavi. Ta zadevca pa stane enih 15-20€. Po teh modifikacijah agregat dela res gladko, brez cukanja, učinek motornega zaviranja je zmanjšan.....precej lepše se pelje. Aha, ali je mogoče ta stvar že kje opisana oziroma po čem bi to najlažje nastavil, mogoče veš kje naj bi se ta škatlica(aTRE) dobila? Lp
Tomyboy Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 aTRE sem kupil od tegale majstra http://forum.svrider.com/showthread.php?t=95450 Za nastavitev TPSa imaš pa tukaj postopek http://forums.sv650.org/showthread.php?t=55459
KOKI Objavljeno Maj 16, 2010 Opozori Objavljeno Maj 16, 2010 aTRE sem kupil od tegale majstra http://forum.svrider.com/showthread.php?t=95450 Za nastavitev TPSa imaš pa tukaj postopek http://forums.sv650.org/showthread.php?t=55459 Tomyboy hvala TPS sem nastavil, sedaj me pa še zanima če ima že kdo kakšne izkušnje z prikazovalnikom prestav ki ma že vgrajen aTRE? Lp
KOKI Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Zdravo! Pojavil se mi je sledeči problem. Števec za hitrost in kilometre mi je crknil(ostalo deluje normalno), včasih ga še prime in vmes začne spet delat normalno. pregledal sem konektorje in videti je uredu. Ima kdo kakšno izkušnjo s tem? Lp
Tomyboy Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Meni je crknil senzor na 2003 letniku in to zaradi HID kompleta. Ne verjameš dokler ne vidiš :headbang: Nov senzor pride 100€. Najprej pa vzemi dol sprednje kolo in poglej če so na rotorju senzorja še vsi tisti izrastki gor, da se ni kaj polomilo. Drugače pa lahko senzor tudi preveriš, samo service manual si potegni dol.
KOKI Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 Meni je crknil senzor na 2003 letniku in to zaradi HID kompleta. Ne verjameš dokler ne vidiš :headbang: Nov senzor pride 100€. Najprej pa vzemi dol sprednje kolo in poglej če so na rotorju senzorja še vsi tisti izrastki gor, da se ni kaj polomilo. Drugače pa lahko senzor tudi preveriš, samo service manual si potegni dol. Moj je tudi letnik 03. Ja saj sem v service manualu gledu da se ga da preverit če dela, samo čudno mi je da enkrat dela in enkrat ne, pa takrat ko dela dela normalno, nič ne zajebava.
KOKI Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Našel vzrok... polomljen senzor:S Mogoče kdo ve ali zrihta za pametno ceno? Nov namreč pride 120€. Lp
Tomyboy Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 A samo tist rotor?Koliko ima izrastkov?Mogoče imam enega na lagerju,moram it pogledat.
KOKI Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 A samo tist rotor?Koliko ima izrastkov?Mogoče imam enega na lagerju,moram it pogledat. Ja samo rotor, ima pa 4 izrastke.Ja lepo prosim, bi blo zelo dobrodošlo!
Tomyboy Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Nimam ga,žal. Vem pa, da se dobi samo rotorček posebej stane pa okrog 20€. Vprašaj v Elisi.
KOKI Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Nimam ga,žal. Vem pa, da se dobi samo rotorček posebej stane pa okrog 20€. Vprašaj v Elisi. Aha, bom prašal. Hvala za nasvet!
Trdič Objavljeno Julij 14, 2010 Opozori Objavljeno Julij 14, 2010 Zdravo Mene pa zanima, če ima kdo za prodat DYNOJET kit za Sv 650 za dobro ceno
Trdič Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Kje ste pa kupili svoje DYNOJET kit-e in za koliko danarja?? :glare:
danci1973 Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Kje ste pa kupili svoje DYNOJET kit-e in za koliko danarja?? :glare: V Louis-u, za ... se ne spomnim več. Ampak se mi zdi, da je bil malo dražji, kot je zdaj... D.
Trdič Objavljeno Julij 22, 2010 Opozori Objavljeno Julij 22, 2010 V Louis-u, za ... se ne spomnim več. Ampak se mi zdi, da je bil malo dražji, kot je zdaj... D. Zdej je 100€. Pa kaj misliš se splača glede na to koliko dobiš na motorju
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se