Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Živjo, imam ogledanega SV-ja 650n ´06 iz Italije, pa me zanima ali je treba poleg homologacije zaradi uvoza, ponovno delati tudi homologacijo za neoriginalni avspuh in druge smerokaze. Kaj se pri motorjih sploh šteje pod predelavo da je potrebna homologacija? Druga platišča, avspuh to ja, smerokazi in take malenkosti pa verjetno ne al kako?

Ker imam A2 izpit ga bom moral zablokirati. 35kW blokada verjetno ne obstaja? Kaj pa 25kW blokada, kje jih vgrajujejo in kakšne so cene? Ali na tehničnem preverjajo kilovate (dyno test) ali jih zanima samo potrdilo serviserja (morda kdo ve iz lastnih izkušenj)? Če ne preverjajo kilovatov, mislite da bi se dalo dogovoriti s serviserjem samo za potrdilo brez vgradnje blokade? vem da je to nespametno ravnanje ampak tako ali tako kilovati presegajo dvakratnik moči z blokado in bom 1 leto pač moral biti nelegalen. Bi kaj prišparal če bi blokado homologiral skupaj z homolgacijo za uvoz?

In še to...motor ima namontiran GPR slip-on in nekje na začetku te teme sem bral da slip-on avspuhi brez krivin samo poslabšajo krivuljo moči zaradi kompresije in naj bi bil originalni avspuh boljši, kako je s tem?

Kako je kaj z vzdrževanjem motorja in samo kvaliteto? Iz nekaj prebranih strani sem dobil vtis da je kvaliteta dobra in da vzdrževanje ni drago, imam prav?

SV 650 naked verzija mi je že od nekdaj všeč in upam da se vam v naslednjih dneh pridružim :)

Hvala LP

Popravljeno . Popravil sava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, imam ogledanega SV-ja 650n ´06 iz Italije, pa me zanima ali je treba poleg homologacije zaradi uvoza, ponovno delati tudi homologacijo za neoriginalni avspuh in druge smerokaze. Kaj se pri motorjih sploh šteje pod predelavo da je potrebna homologacija? Druga platišča, avspuh to ja, smerokazi in take malenkosti pa verjetno ne al kako?

Praviloma je potrebno homologirati vse predelave - ogledala, smerokaze, izpuh, tačke, ročke, sedež, krmilo, nosilec tablice, ...

Ker imam A2 izpit ga bom moral zablokirati. 35kW blokada verjetno ne obstaja? Kaj pa 25kW blokada, kje jih vgrajujejo in kakšne so cene? Ali na tehničnem preverjajo kilovate (dyno test) ali jih zanima samo potrdilo serviserja (morda kdo ve iz lastnih izkušenj)? Če ne preverjajo kilovatov, mislite da bi se dalo dogovoriti s serviserjem samo za potrdilo brez vgradnje blokade? vem da je to nespametno ravnanje ampak tako ali tako kilovati presegajo dvakratnik moči z blokado in bom 1 leto pač moral biti nelegalen. Bi kaj prišparal če bi blokado homologiral skupaj z homolgacijo za uvoz?

Če boš tako ali tako nelegalen, potem ni pravega smisla vgrajevat blokade...

Pri uvozu gre v bistvu za 'ugotavljanje skladnosti' - zadeva je bolj birokratske narave, kjer iz papirjev pač ugotovijo, ali je vozilo skladno s predpisi, ki veljajo v Sloveniji, preverijo še, če so številke šasije OK in to je to. S predelavami se ne ukvarjajo kaj preveč (če pa so že v tujih papirjih vpisane kakšne predelave, pa jih načeloma kar prepišejo - vsaj meni so).

In še to...motor ima namontiran GPR slip-on in nekje na začetku te teme sem bral da slip-on avspuhi brez krivin samo poslabšajo krivuljo moči zaradi kompresije in naj bi bil originalni avspuh boljši, kako je s tem?

Originalni izpuhi so boljši, ker so tišji.

Aftermarket slip-on lonci pa so ponavadi cenejši, lažji in glasnejši. Na kaj druga pa nimajo pretiranega vpliva.

Kako je kaj z vzdrževanjem motorja in samo kvaliteto? Iz nekaj prebranih strani sem dobil vtis da je kvaliteta dobra in da vzdrževanje ni drago, imam prav?

Prav imaš.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Praviloma je potrebno homologirati vse predelave - ogledala, smerokaze, izpuh, tačke, ročke, sedež, krmilo, nosilec tablice, ...

sklepam da večina te majhne lepotne popravke ne homologira saj policaji itak ne dojamejo da so recimo neoriginalni smerniki itd.. dobro za feltne in predvsem za avspuh, to dojamejo dosti hitreje in praviloma to tudi pregledujejo.

Če boš tako ali tako nelegalen, potem ni pravega smisla vgrajevat blokade...

Pri uvozu gre v bistvu za 'ugotavljanje skladnosti' - zadeva je bolj birokratske narave, kjer iz papirjev pač ugotovijo, ali je vozilo skladno s predpisi, ki veljajo v Sloveniji, preverijo še, če so številke šasije OK in to je to. S predelavami se ne ukvarjajo kaj preveč (če pa so že v tujih papirjih vpisane kakšne predelave, pa jih načeloma kar prepišejo - vsaj meni so).

jah ubistvu ima smisel, če me ustavi policaj z blokado 25kW se bom že nekako dogovoril oz. se jih večina ne bo vpletala v tisti dvakratnik moči, pomembno jim je samo da ne presega 35kw (druga stvar so zavarovalnice). najbolj se bojim da me ustavijo z motorjem ki ima v prometni cca 52kW na izpitu mi pa piše do 35kW, v takem primeru je potem najbolje gas do daske pa upaš da ni vidu tablce :D bojim se predvsem teh preventivnih policijskih akcij (spomladi, jeseni), saj so me do sedaj že dvakrat ustavili za brezveze.

Originalni izpuhi so boljši, ker so tišji.

Aftermarket slip-on lonci pa so ponavadi cenejši, lažji in glasnejši. Na kaj druga pa nimajo pretiranega vpliva.

hehe da se prav razumemo obožujem rohnenje motorja (eden od glavnih razlogov za 2V motor), tako da so meni sigurno boljši glasnejši izpuhi in GPR tudi ni ravno poceni zadeva (od 500€ naprej). Zvok ima super in še noro dobro izgleda na motorju kar je velik ++. Bojim se samo ker jih je dosti že napisalo da niso bili zadovoljni z slip-oni ker naj bi se motor slabo peljal, slabša krivulja moči (in ne ker bi bili preglasni :D ) in so se nekateri vrnili nazaj na original.

Prav imaš.

D.

Popravljeno . Popravil sava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sava, sam sem dal vgraditi blokako na 25kW (35kW ne obstaja)

Delo, papirji in blokada me je prišla 180€, cene so pa tudi do 250€ in več. Odvisno kje.

Na homologacijah poslika motor in tisto tablico kjer piše št. motorja-šasije.

Poslika tudi blokado, če jo je moč fizično videti, pri meni mislim, da se je ne vidi.

Preveri podatke TUV certikifata ter prometne, da se številke ujemajo.

Motor ne gre na nobene valje, prav tako na tehničnem pregledu ne. Samo osnovne stvari (zavore, gume, luči, smerniki, prva pomoč).

Homologacija za blokado in izpuh ter "novi" homologacijski kartonček me je prišla 80€

Upam, da sem ti kaj pomagal.

Če te zanima še kaj, pošlji ZS! ;)

Popravljeno . Popravil strajnarR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sava, sam sem dal vgraditi blokako na 25kW (35kW ne obstaja) Delo, papirji in blokada me je prišla 180€, cene so pa tudi do 250€ in več. Odvisno kje. Na homologacijah poslika motor in tisto tablico kjer piše št. motorja-šasije. Poslika tudi blokado, če jo je moč fizično videti, pri meni mislim, da se je ne vidi. Preveri podatke TUV certikifata ter prometne, da se številke ujemajo. Motor ne gre na nobene valje, prav tako na tehničnem pregledu ne. Samo osnovne stvari (zavore, gume, luči, smerniki, prva pomoč). Homologacija za blokado in izpuh ter "novi" homologacijski kartonček me je prišla 80€ Upam, da sem ti kaj pomagal. Če te zanima še kaj, pošlji ZS! ;)

Pomagal si hvala :)

Ti si verjetno delal homologacijo nekje v svoji občini? Mene zanima predvsem LPP v Lj če imajo tisti dyno test za preverit kW, ker sem nekje prebral da naj bi ga imeli. Moral bom pa delati homologacijo za uvoz na LPPju, zato bi si še pred to homologacijo rad dobil papirje (potrdila) za blokado in bi hkrati potem na LPPju naredil obe homologaciji (za uvoz in blokado).

sedaj vprašanji sta:

-ali lahko ti dve homologaciji naredim hkrati (verjetno ceneje in zaradi prevoza)?

-mislite da bi se dalo zmeniti na kakšnem servisu da mi "vgradijo" blokado (da mi dajo samo papirje in potrdila brez vgradnje blokade) in ali bi pri homologaciji opazili da dejansko ni blokade?

hehe vem da preveč iščem kriva pota :grim če so nas pa zje... z temi izpiti :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj ali je res taka razlika v porabi med -06 in 07- letniki? Od `07 naprej naj bi bila kar za slab liter manjša (tako so nekateri pisali) zaradi dveh svečk na valj in labda sonde !?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj ali je res taka razlika v porabi med -06 in 07- letniki? Od `07 naprej naj bi bila kar za slab liter manjša (tako so nekateri pisali) zaradi dveh svečk na valj in labda sonde !?

Bi reku, da je možno. Dve svečki so naredili predvsem za doseganje novejših EURO norm, kar pa je načeloma prinese tudi manjšo porabo. Lambda sondo sicer imajo vsi SV-ji od 03- naprej (vsi z elektronskim vbrizgom goriva).

To potrjuje tudi statistika - modeli 2004-2006 (zajema 52 mopedov) imajo porabo od 4,73 do 7,00 (povprečje 5,39), novejši (36 mopedov) pa imajo porabo od 3,44 do 5,62 (povprečje 4,57) l/100km.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomagal si hvala :)

Ti si verjetno delal homologacijo nekje v svoji občini? Mene zanima predvsem LPP v Lj če imajo tisti dyno test za preverit kW, ker sem nekje prebral da naj bi ga imeli. Moral bom pa delati homologacijo za uvoz na LPPju, zato bi si še pred to homologacijo rad dobil papirje (potrdila) za blokado in bi hkrati potem na LPPju naredil obe homologaciji (za uvoz in blokado).

sedaj vprašanji sta:

-ali lahko ti dve homologaciji naredim hkrati (verjetno ceneje in zaradi prevoza)?

-mislite da bi se dalo zmeniti na kakšnem servisu da mi "vgradijo" blokado (da mi dajo samo papirje in potrdila brez vgradnje blokade) in ali bi pri homologaciji opazili da dejansko ni blokade?

hehe vem da preveč iščem kriva pota :grim če so nas pa zje... z temi izpiti :BUA:

tako kot je strajnar napisal..tudi na LPP ali kje drugje ne devajo zaradi blokade na dyno teste itd...njih samo zanimajo papirji in pa denar da placas..hoce pa slikat novo id nalepko in kao blokado..ce je v motorju je itQ ne vidi in potem kr neki slika samo da ma sliko :D ne preverjajo in tudi ne poizkušajo....tko da cee ti serviser da samo papirje blokade pa ne vgradi naceloma oni to ne bojo vedli, ce bo pa serviser pripravljen tako naredit je pa druga zadeva :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah ubistvu ima smisel, če me ustavi policaj z blokado 25kW se bom že nekako dogovoril oz. se jih večina ne bo vpletala v tisti dvakratnik moči, pomembno jim je samo da ne presega 35kw (druga stvar so zavarovalnice). najbolj se bojim da me ustavijo z motorjem ki ima v prometni cca 52kW na izpitu mi pa piše do 35kW, v takem primeru je potem najbolje gas do daske pa upaš da ni vidu tablce :D bojim se predvsem teh preventivnih policijskih akcij (spomladi, jeseni), saj so me do sedaj že dvakrat ustavili za brezveze.

No raj ne probi, da te policaj ustav, pa da se bo dal kej zment ;) K ti že zdej povem, da se boš menu z višjo sodnico v tvojem kraju in se boril da ti ne bojo motorja "speštal" oz. prodal na dražbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Imam težavo z Akrapovič auspuhom na SV650A K8 in sicer, po domače povedano me je prodajalec mopeda zaj.. saj mi ni dal a-testa. Moped imam od novega in je tudi pri uradnem prodajalcu bil zmontiran auspuh že ob prevzemu.

Letos imam prvi tehnični pregled. Imam tudi originalni auspuh (slip-on lonec). Akrapovič slip-on je točno tale: http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/suzuki/model/sv-650-2005-2006/slip-on-4c3bfecb0f/, kot vidite že iz linka zadevi ne gresta vkup in kot kaže a-testa ne morem pridobiti? S prodajalcem iz Kranja nažalost ni nič, čeprav mi je bilo obljubljeno, da bom a-test pridobil.

Zanima me, kje bi dobil ta steklena vlakna (dihtunge) za premontažo auspuha? In ali se je kdo od vas mogoče tudi že soočil s podobno težavo?

Zadeva nekako mora biti rešljiva, saj je tako rekoč vsak drugi SV na trgu z nelegalnim auspuhom. Prosim lepo za nasvet in hvala lepa že vnaprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Imam težavo z Akrapovič auspuhom na SV650A K8 in sicer, po domače povedano me je prodajalec mopeda zaj.. saj mi ni dal a-testa. Moped imam od novega in je tudi pri uradnem prodajalcu bil zmontiran auspuh že ob prevzemu.

Letos imam prvi tehnični pregled. Imam tudi originalni auspuh (slip-on lonec). Akrapovič slip-on je točno tale: http://www.akrapovic...-on-4c3bfecb0f/, kot vidite že iz linka zadevi ne gresta vkup in kot kaže a-testa ne morem pridobiti? S prodajalcem iz Kranja nažalost ni nič, čeprav mi je bilo obljubljeno, da bom a-test pridobil.

Pokliči ali piši AKrapoviču - vsega pač nimajo na spletni strani.

Tudi jaz sem imel na svojem SV1000 Akrapovič slip-on brez homologacije in brez možnosti vgradnje dušilca. Pa so mi v tovarni lonce predelali, zamenjali zadnji pokrov, tako da zdaj lahko montiram dušilce, zraven pa sem dobil tudi vse papirje za homologacijo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. Sem pisal na tehinfo@akrapovic-ai.si in upam, da dobim odgovor. @malakai, žal tam ni podatkov za moj izpuh, hvala vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni.

Za svojo suziko sem dokupil bočne panele. Zanimam me ali ima kdo panele pritrjene preko drsnikov, ki so privijačeni v okvir preko dveh vijakov, kot na sliki.

MS-5-4.JPG

MS-5-1.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni SVjaši.

A bi kdo vedel za kak sprednji blatnik za k3?

Ebay in podobno pregledal, zdaj pa še sprašujem lokalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav!

Po dolgem premišljevanju, sem se odločil za SV 650 S (2005 letnik). Tukaj, se gre zahvaliti predvsem vam, ki ste oblikovali ta forum. :worship: Ste v veliko pomoč ljudem, kot sem jaz, ki se je odločal, kaj za vraga naj kupi. :blush:

Sem, povratnik v svet motociklizma in po prvih 100 km moram reči, da sva se s Suzo zelo ujela. :grim Ima pa majčken problem. Lučka za bencin noče ugasent. (polni rezervar) Ko, dam kontakt, ne preverja vedno obratomerja. Zanima me, če ima kdo kakšno idejo?

Lep dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem bil prav pozoren, nisem pa 100%, pri mojem SVju '00 lučka gori ko je kontakt, ko motor vžgeš, lučka neha goret.

Je res?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!