Cartman Objavljeno November 16, 2012 Opozori Objavljeno November 16, 2012 Olje še nisem menjaval. Imam namen to zimo zamenjat olje in dokler so vilce narazen sem mislil vgradit še ta ventil. sej če menjaš falil ne boš, ni pa nujno da boš kaj pridobil. Novo gostejše in pravilno odmerjeno olje nardi kar občutno razliko.
trojan69 Objavljeno November 16, 2012 Opozori Objavljeno November 16, 2012 Podloži vzmeti za par mm pa bo lahko pa hkrati še menjaš olje za gostejšega.
strajnarR Objavljeno November 16, 2012 Opozori Objavljeno November 16, 2012 Podloži vzmeti za par mm pa bo lahko pa hkrati še menjaš olje za gostejšega. Jaz sem peljal na servis, vzmeti so podložili s pušami in olje zamenjali z gostejšim. Zadeva uštimana!
stuhec Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Je tako, da na ta motor, ce je menjan zadnji lonc, da sam akrapovic Vse drugo da manj konjev ?
strajnarR Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 (popravljeno) Je tako, da na ta motor, ce je menjan zadnji lonc, da sam akrapovic Vse drugo da manj konjev ? Če prav zastopim... :mellow: Akrapovič naredi ta motor za nekaj konjev močnejšega, z drugimi lonci pa švohnejšega? To nevem, če bo držalo. Popravljeno Februar 13, 2013. Popravil strajnarR
stuhec Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 Kolk sem jaz nekaj nazaj bral naj bi blo tako. Vem pa, da nekaj modelov nazaj, za 1000R niso naredll auspuha ker bi dal vec konjev kot original
Tomyboy Objavljeno Februar 14, 2013 Opozori Objavljeno Februar 14, 2013 Lahko zamenjaš samo izpušni lonec. Ni važno kateri, Akrapovič, LeoVince, Mass...vsak bo dodal 1,5kW in malo izboljšal krivoljo navora. V praksi kakšne hude razlike ne boš opazil. Le motor bo imel lep globok zvok, balzam za dušo
FANGIO Objavljeno Februar 21, 2013 Opozori Objavljeno Februar 21, 2013 Sezona se pocasi začenja , treba bo zamenat zavorne ploščice, ketno...Kaj priporočate kot aftermarket? Ketna najbrs DID. Kaj pa ploščice?
NinjaRider04 Objavljeno Februar 22, 2013 Opozori Objavljeno Februar 22, 2013 Sezona se pocasi začenja , treba bo zamenat zavorne ploščice, ketno...Kaj priporočate kot aftermarket? Ketna najbrs DID. Kaj pa ploščice? D.I.D kupi.na Rpm team
stuhec Objavljeno Februar 22, 2013 Opozori Objavljeno Februar 22, 2013 vec se nic opozoril ne podarja - tala ?
motofil Objavljeno Marec 1, 2013 Opozori Objavljeno Marec 1, 2013 Ali je možno balanco od 650 N montirat na 650 S (star model,00)?Kaj pa alfamarket,na kaj moram bit pozoren?
Tomyboy Objavljeno Marec 2, 2013 Opozori Objavljeno Marec 2, 2013 Da se. Rabis nov zgornji most, krmilo, ter daljse zavorne cevi. Kable za stikala ter pletenico za plin bo mogoče treba kako drugače napeljat. Lahko da bo treba kaj obrezat vetrobransko steklo. Imam na novejšem modelu superbike kit in je res precej bolj sproščena vožnja kot pa s serijskim nizkim krmilom. Pričakuj pa, da boš ves zračni tok pokasiral naravnost v čelado
205T16 Objavljeno Marec 24, 2013 Opozori Objavljeno Marec 24, 2013 Pozdravljeni Nekje do poletja nameravam nabaviti svoj prvi resen motor. Gledal sem za FZ6 ali Hornet, v rangu 2500-3500eur. Potem pa sem se spomnil še na SV650. Prebiram temo in vidim same hvale, od treh kolegov ki so jih vozili tudi ni bilo slišat pritožb. Glede na to da se mi dopade N verzija nebom imel veliko izbire ko bom kupoval, sej je veliko več S različic. Se je kdo lotil slačenja motorja? Tomboy kako zgleda superbike kit? Kakšne so bistvene razlike med modeli do 2003, in po 2003? Predvsem vozne lastnosti, drža, delovanje motorja...če sploh so?! Hvala za odgovore. LP
logarr Objavljeno Marec 24, 2013 Opozori Objavljeno Marec 24, 2013 Po 2003 boljši okvir, vbrizg goriva namesto vplinjača, po 2007 še dve svečki na valj. Drža je podobna. Za 3000e se na avtonetu prodaja sv650, 2008 letnik, model ki ima že twin spark, tako da je poraba nižja. Je pa S model, če te to res toliko moti, potem ne pride v poštev,
bobiboss Objavljeno Marec 24, 2013 Opozori Objavljeno Marec 24, 2013 Po 2003 boljši okvir, vbrizg goriva namesto vplinjača, po 2007 še dve svečki na valj. Drža je podobna. Za 3000e se na avtonetu prodaja sv650, 2008 letnik, model ki ima že twin spark, tako da je poraba nižja. Je pa S model, če te to res toliko moti, potem ne pride v poštev, u pa nisem vedu, da ima dve svečki na valj ali si ti malo pojme zamešal, ker twin spark pomeni dve elektrodi na svečki in posledično boljša in sigurna iskra. OKigor 1
danci1973 Objavljeno Marec 24, 2013 Opozori Objavljeno Marec 24, 2013 (popravljeno) u pa nisem vedu, da ima dve svečki na valj ali si ti malo pojme zamešal, ker twin spark pomeni dve elektrodi na svečki in posledično boljša in sigurna iskra. Twin spark pomeni dve svečki na valj. Najprej so to imeli letalski motorji, v avto/moto sceni pa so to prvi uporabili pri Alfa Romeo leta 1914. D. Popravljeno Marec 24, 2013. Popravil danci1973
Tomyboy Objavljeno Marec 24, 2013 Opozori Objavljeno Marec 24, 2013 Takole je fantje...po prevoženih 55000km s SVjem lahko povem naslednje. Kar se vzdrževanja tiče je to naaaajbolj dolgočasen motor na svetu Nič se ne pokvari ali polomi, samo tankaj in vozi Olja ne spije nič, poraba pri meni povprečno 4,5l/100km, pa sem daleč od polža na cesti :closedeyes: Vibracij ni, oziroma niso moteče. Zavore niso neki biser, a več kot suvereno ustavijo motocikel. Vzmetenje je bolj guncajoče, odlično za naše razrukane ceste Zadaj sem namestil amortizer od kawasakija zx10 in je precej boljše, pa še nastavljiv je. Motor je res shiran in s svojimi 175kg v zavojih res blesti, prelaganje iz zavoja v zavoj je enostavno, nenaporno. Okvir je zelo tog, motor sledi ukazom voznika in se nič ne zvija oziroma beži iz smeri. Pogonski agregat pa...53kW na papirju se mogoče sliši malo, v praksi je pa to hudičevo iskriva konjenica. V 1. in 2. prestavi te pri odločnem zasuku ročice za plin hitro dvigne na zadnje kolo in vidiš samo še nebo :grim Motor vleče kot vlak od 2000RPM dalje, Je pa res da če pri teh obratih odpreš plin do konca, ti zaradi obilice navora skoraj strga verigo. Ni tako uglajen kot 4valjnik. Povsem dinamično se lahko voziš do 6000RPM, ležerno do 4000RPM za prehitevanja pa naviješ do 9000RPM in se smejiš pod čelado ko grmi iz aftermarket izpuhov . Izredno prožen agregat, zmanjkovat ga začne od 195km/h dalje in se prav počasi zvleče do nekje 220km/h. Ni pa noben užitek pri tej hitrosti, ker piha kot pras...vsaj pri mojem s superbike kitom. Menjalnik teče lepo brez zatikanja. Pogonsko verigo menjam na nakje 20000km, dvovaljnik ni ravno prizanesljiv do nje. Kakšna slaba stvar...da pri suzukiju še niso spacali skupaj mopeda ki bi suvereno nasledil SV-ja, tako da se na SV-ja tako navežeš da ga ne moreš prodat Skratka, kul motor, veliko muzike za malo denarja. Če mene vprašate, po izdelavi, voznih lastnostih, vrednosti glede na ceno, daleč pred kawasakijem er6, yamaho FZ6, Z750(prejšnji model)... Mislim da je iz pisanja razvidno moje navdušenje nad tem motorjem Tako navdušen da imamo kar dva pri hiši. Je pa med modeloma K3 in K4 kar nekaj razlik. K4 im višji in udobnejši sedež, nižje postavljene stopalke, spremenjen subframe, nekaj malega je sprememb na stranskih plastikah...na K3 je bolj športna drža kot na K3 in novejših modelih. suntrace14, Kumše, cedevita in 2 others 5
Markko Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Se strinjam z vsem napisanim. Motor ima dušo. Meni se je edino regler pokvaril, kar me je prišlo milim da cca 160€.
urkoman Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 "Kar se vzdrževanja tiče je to naaaajbolj dolgočasen motor na svetu" sem mislu, da to samo za Honde velja
bobiboss Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Twin spark pomeni dve svečki na valj. Najprej so to imeli letalski motorji, v avto/moto sceni pa so to prvi uporabili pri Alfa Romeo leta 1914. D. spark je iskra in ne svečka.
Zivnorc Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 bobiboss: twinspark pomeni potem dvojno iskro.... ... spark plug je pa svečka.... ampak: na eni svečki imaš ti lahko osem elektrod, pa bo iskra samo ena... na tisti z najkrajšo razdaljo med ekelktrodami. take svečke z več elektrodami so najprej naredili na letalih, če se slučajno naredi "mostiček" na eni elektrodi.. iskro prevzame druga elektroda. ... tako da twinspark pomeni dvojno svečko.... ampak a si predstavljaš napis zadaj na alfi TWIN SPARK PLUG TWIN SPARK kaj se ti lepše vidi...
205T16 Objavljeno Marec 25, 2013 Opozori Objavljeno Marec 25, 2013 Kako je pa z kupovanjem pred sezono in v sezoni? Se cene še zvišajo? Kako je z ponudbo, pade, zraste? ...teh SV650N je zgleda res malo...sploh od K4 naprej(če sem prav razumel številka pomeni leto? Kakšno oznako ima letnik 1999 ali 2000?).
stuhec Objavljeno Marec 26, 2013 Opozori Objavljeno Marec 26, 2013 Problem je kupit 4 leta starga SV-ja
MiNa Objavljeno Marec 26, 2013 Opozori Objavljeno Marec 26, 2013 Živnorc, ko naredi mostiček na eni elektrodi, potem na tej svečki iskre sploh ne bo več. Twin spark je v cestnih vozilih vedno pomenilo 2 svečki kot je zapisal Danči. Sicer pa to z SV-jem nima neposredne zveze tako, da je OFFT.....
Zivnorc Objavljeno Marec 26, 2013 Opozori Objavljeno Marec 26, 2013 Živnorc, ko naredi mostiček na eni elektrodi, potem na tej svečki iskre sploh ne bo več. Twin spark je v cestnih vozilih vedno pomenilo 2 svečki kot je zapisal Danči. Sicer pa to z SV-jem nima neposredne zveze tako, da je OFFT..... mogoče sem se malo nerodno izražal... ampak to je tako. 2 svečki na valj....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se